insomniaK Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Νόμιζα πως τις έριχνες με μπουκόφσκι και όχι με Νίτσε, για αυτό το ανέφερα.
-nick- Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Νόμιζα πως τις έριχνες με μπουκόφσκι και όχι με Νίτσε, για αυτό το ανέφερα. Μπα ουτε καν, κυριως με μουσικες. Γενικα η τακτικη μου ειναι να μην την πεφτω αλλα να τις κανω να μου την πεσουν. Σταρχιδια σας προφανως, απλα μιας κ το φερε η συζητηση.
tsifotis Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 ωπα δεν ειχε γινει το refresh να καταλαβω πως η κουβεντα παει στα γκομενακια παω να φτιαξω καφεδακι... <εγωκεντρικος παπαρας mode> Οκ, ετοιμο το καφεδακι. Συνεχιστε! 3o edit: τι merge εγινε;
Lucifer Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Το πρωτο οχι, δεν ισχυει τουλαχιστον απο συνεντευξεις ηθοποιων της εποχης που λεγανε και λενε κατα ποσο κοντρα ρολος ητανε αφου η κακομοιρα ητανε και πολυ γλυκος ανθρωπος απλα ηξερε να κανει ευκολα την κακια μεταξυ αλλων. Οπως η Στυλιανοπουλου διδασκε σε σχολειο αλλα εκανε μια φορα την αγραμματη προσχαρη υπηρετρια και το εκανε καλα και της το κολλησαν. Παραγωγοι ελληνικου σινεμα με πιο απλες συνταγες επιτυχιας κι απο αρκουδιαρη (τους αρεσει, βαλε 'κει περα μωρε ξανα) το κρατησαν. Υποθετω οτι δεν ειναι σταση σου ζωης η ατακα "δεν πιστευω σε ρολους" απλα ειναι απο τα πραγματα που ετσι λεγονται στο χαλαρο. Το σκεπτικό μου βασίζεται στον ορισμό που δίνω στην έννοια του "χαρακτήρα". Κατ' εμέ, ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου ορίζεται σε τεράστιο βαθμό όχι από τα πράγματα που είναι, αλλά από τα πράγματα που μπορεί να είναι. Ρώτα ένα φίλο μου, θα σου πει 10 καλά πράγματα και 1 κακό για μένα. Ρώτα μια πρώην μου, θα σου πει 10 κακά και ένα καλό, μπορεί αντιδιαμετρικά αντίθετα από την άποψη του φίλου. Θεωρώ απόλυτα δυνατόν να λένε και οι δύο αλήθεια. In a nutshell, θεωρώ πως είμαστε κάτι μόνο συναρτήσει κάτι άλλου, εξ' ου και η δυσπιστία μου απέναντι στους "ρόλους": μπορεί να μαι καλός με σένα και μαλάκας με τον άλλο και να είμαι απόλυτα ειλικρινής και στις 2 εκφράσεις μου. Τι εννοω με το δεν γουσταρω την υποκρισια.... πχ σχολιασα σε συζητηση προ ημερων για το παραδοξο του να εισαι εναντιον των ακροδεξιων με τα γνωστα επιχειρηματα οτι δεν σεβονται το νομο και την δημοκρατια, ειναι ικανοι για χρησιμοποιουν βια για να περασουνε το δικο τους και να παραφραζουνε σοφα λογια με το σκεπτικο οτι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα ενω παραλληλα τρέφεις συμπάθεια στην απεναντι οχθη (που μοιραζονται τα ιδια χαρακτηριστικα !!!). Οκ και εγω σιχαινομαι σκινζετζ με ροπαλα αλλα δεν μπορω το βασιζω στα προαναφερθεντα επιχειρηματα ενω παραλληλα να συμπαθω ανοιχτω μια επανασταστικη οργανωση. Αν αυτό το αναφέρεις συγκεκριμένα σε σχέση με εμένα, κάνεις λάθος -αναφορικά με τη συμπάθεια. Αν το αναφέρεις ως γενικό παράδειγμα, συμφωνώ, όντας πάντα ελαστικός μιας και βρίσκω μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη στρατευμένη υποκρισία και την υποκειμενική θεώρηση. Εξίσου βλαμμένα, αλλά υπάρχει μια διαβάθμιση από το σκοτεινό προς το λιγότερο σκοτεινό, πιστεύω. Προτιμω σε οτιδηποτε σαν επιλογη το "γιατι δεν μ αρεσει η φατσα του, τι να κανουμε, δεν μπορω να το εξηγησω" απο μια ψευτοεκλογικευση για τους τυπους. Δογματικο ναι, αλλα τουλαχιστον πιο τιμιο. Δεν αρνούμαι πως τρέφω μια υπέρογκη καχυποψία απέναντι σε high-profile εξυπνάκηδες. Το holier-than-thou, η αυτόκλητη τοποθέτηση σε θέση κριτή και κήρυκα, η υπερπροσπάθεια για γαματοσύνη και προβολή κτλ γενικά δε μου κάθονται καλά. Ειδικά αν με τον καιρό αυτά διογκώνονται και δεν αμβλύνονται με λίγο αυτοσαρκασμό. Και για να κλείσω ως αντιεμετικός παράγοντας με τη σειρά μου, ο Snoob είχε υποδείξει θαυμάσια (και με υποβόσκοντα αυτοσαρκασμό) την υποκρισία που σιχαίνεσαι: Οι κλασικές γελοιότητες του "φάε ένα μαλάκα". Ο οποίος "φάε ένα μαλάκα" είναι τόσο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ στο θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων, που αν δεν γελούσα με κάτι τέτοιες "πένες" που έχουν κάνει και όνομα, τρομάρα τους, θα τον λυπόμουν. Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, είχε γράψει κάποτε μια από τις (συνηθισμένες, πλέον) "λίστες" με τι "του τη σπάει" (όπου, κλασικά στο Νεοελλαδιστάν, το χιούμορ και το ψάξιμο εξισώνεται με τη βωμολοχία). Το "Θάνατος". Και του το κάνανε, λέει, clopy-right. Και τον πείραξε που ο κάθε τρόμπας στο διαδίκτυο πάσαρε για δική του την εξυπνάδα, και καλά, του κυρίου Μιχαλη a.k.a "φάε ένα μαλάκα". Μόνος του τα γράφει, στο "Ποιος είμαι..." Είδες, κύριε Μιχάλη μου, τι άσχημο είναι να παίρνει ο άλλος τον κόπο σου (κι ας είναι ο κόπος σου ένα κάρο βλακείες, από πότε η κλοπή δικαιολογείται όταν αυτό που κλέβεις είναι μια μάπα και μισή, μόνο κάτι τζιμάνια πειρατές της κακιάς ώρας ξέρουν, όταν μας λένε πως κλέβουν τα παιχνίδια γιατί "δεν είναι αρκετά καλά να τα αγοράσουν"), να το κοτσάρει για δικό του, να το ανεβάζει στο site του, να τσιμπάει κίνηση, διαφημίσεις, το θαυμασμό του κάθε έφηβου που διαβάζει μια εξυπναδούλα στο διαδίκτυο και λέει "ωωωω, τι είπε ο άνθρωπας, που είναι το κουμπί του like?!?!!" και γενικά να πατάει στον κόπο σου, χωρίς εσύ να κερδίζεις τίποτε; Το είδες, κύριε Μιχάλη μου. Μονάχα για τον κόπο σου σε πείραξε, όμως. Για τον κόπο των άλλων, στα τρυφερά σου, κύριε Μιχάλη μου. Θεωρίες για τσάντες της γιαγιάς και δε συμμαζεύεται. Τράβα τώρα να πουλήσεις κανένα μπλουζάκι με το κωλοδάχτυλο, κύριε Μιχάλη μου.
Sellers Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Τσιφότη... - Θες ''κριτική'' της ελληνικής κοινωνίας με χιούμορ. Διάβασε Κωστάκη Αναν. (Απο εκει και η υπογραφή μου.) - Θες αστεία να γελάσεις? Δες stand up comedy. (και ο Μαικιους το κάνει.) - Θες ''απόψεις'' πάνω σε ζητήματα? Δες Carlin. Διάβασε βιβλία. Γιατί ξαφνικά τόση λατρεία για κάποιον που έκατσε και μάζεψε όλα τα παραπάνω και τα έβαλε σε ένα βινετεακι - κείμενο? Και τι εννοώ όλα τα παραπάνω: Αστεία απο τα διάφορα stand up comedies, και δημιουργία ενος χαρακτήρα συναρμολογημένο απο τους διάφορους stad up comedian (ξεσπάσματα στην φωνή και καθολικότητα στις απόψεις όπως ο Bill Hicks, λίστες με ανθρώπους που θέλουμε να πεθάνουν όπως ο Κάρλιν κ.λ.π) Βαριέσαι να κάτσεις να τα ψάξεις μονος σου? Το κοινό του δεν το κατακρίνω. Ως επι το πλείστον αποτελείται απο παιδιά γυμνασίου και λυκείου. (Κοίτα τα σχόλια κάτω απο τα βίντεο, συνέχεια για σχολεία μιλάν). Οι περισσότεροι μας τότε δεν την ψάχναμε την δουλειά, οπότε λογικό να εντυπωσιάζονται απο κάποιον που δεν κάνει τον κόπο να δώσει credits της δουλειάς του. Τέλος, σου αρέσει ο λόγος του? (Αστείο λίγο) Υπάρχουν άπειροι κλασικοί συγγραφείς με όμορφο λόγο. Γιατι δεν τους θεοποιείς κι΄'αυτούς κι έχει κολλήσει με τον τρόπο γραφής του φάεενανμαλακα? (Σημείωση: Κάποιος το είπε και πριν, δεν χρειάζονται πολλά για να κάνεις τον κόσμο να γελάσει. Ένας ''μαλάκας'' και ενα ''γαμησου'' ειναι υπερ αρκετα για να έχεις ένα κοινό λυμένο απο τα γέλια. Δεν ειναι μαλάκες οι Ρήγας-Αποστόλου)
tsifotis Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Το σκεπτικό μου βασίζεται στον ορισμό που δίνω στην έννοια του "χαρακτήρα". Κατ' εμέ, ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου ορίζεται σε τεράστιο βαθμό όχι από τα πράγματα που είναι, αλλά από τα πράγματα που μπορεί να είναι. Ρώτα ένα φίλο μου, θα σου πει 10 καλά πράγματα και 1 κακό για μένα. Ρώτα μια πρώην μου, θα σου πει 10 κακά και ένα καλό, μπορεί αντιδιαμετρικά αντίθετα από την άποψη του φίλου. Θεωρώ απόλυτα δυνατόν να λένε και οι δύο αλήθεια. In a nutshell, θεωρώ πως είμαστε κάτι μόνο συναρτήσει κάτι άλλου, εξ' ου και η δυσπιστία μου απέναντι στους "ρόλους": μπορεί να μαι καλός με σένα και μαλάκας με τον άλλο και να είμαι απόλυτα ειλικρινής και στις 2 εκφράσεις μου. Αν αυτό το αναφέρεις συγκεκριμένα σε σχέση με εμένα, κάνεις λάθος -αναφορικά με τη συμπάθεια. Αν το αναφέρεις ως γενικό παράδειγμα, συμφωνώ, όντας πάντα ελαστικός μιας και βρίσκω μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη στρατευμένη υποκρισία και την υποκειμενική θεώρηση. Εξίσου βλαμμένα, αλλά υπάρχει μια διαβάθμιση από το σκοτεινό προς το λιγότερο σκοτεινό, πιστεύω. Δεν αρνούμαι πως τρέφω μια υπέρογκη καχυποψία απέναντι σε high-profile εξυπνάκηδες. Το holier-than-thou, η αυτόκλητη τοποθέτηση σε θέση κριτή και κήρυκα, η υπερπροσπάθεια για γαματοσύνη και προβολή κτλ γενικά δε μου κάθονται καλά. Ειδικά αν με τον καιρό αυτά διογκώνονται και δεν αμβλύνονται με λίγο αυτοσαρκασμό. Και για να κλείσω ως αντιεμετικός παράγοντας με τη σειρά μου, ο Snoob είχε υποδείξει θαυμάσια (και με υποβόσκοντα αυτοσαρκασμό) την υποκρισία που σιχαίνεσαι: Πωπω ολο και ξεφευγει περισσοτερο το θρεντ, ας ειναι. Περι των χαρακτηρων απορω γιατι κανουμε αυτην την συζητηση. Θεωρω οτι ειναι ξεκαθαρος ο διαχωρισμος ρολου σε ενα εργο και χαρακτηριστικων μιας προσωπικοτητας. Αν καθε ηθοποιος που παιζει ως εξυπνος, μισανθρωπος, ευαισθητος, προδοτης, αιμομικτης κλπ ειναι και στην ζωη. Ουτε με την saya δεν κανω τετοια συζητηση. Ημαρτον. Και ναι ο faeenamalaka mpraf mikeius δεν ειναι καποιο παιδι που συναστρεφεσαι. Τον ξερεις οσο ξερεις τον Ali G, καθολου παραπανω. * Για την υποκρισια στα πολιτικα μιλουσα γενικα δεν εννοουσα εσενα, σε εχω πιασει ως μη κολληματια μην φοβασαι, αλλα γενικα ειναι κατι που ειτε στο φορουμ ειτε ΚΥΡΙΩΣ εξω το συναντας πολυ συχνα. Τωρα περι ελλειψης αυτοσαρκασμου τα ειπαμε. Σα να ταυτιζουμε πχ το ηθος του χαρακτηρα του "Βλαχου" που επαιζε ο Χαρυ Κλυν με τον ιδιο. Ρολος. Κωμωδια. Ποσες φορες; Στο ποστ του Snoob ειχα σχολιασει με καθυστερηση ημερων γιατι δεν το διαβαζα στην ωρα του το εξης: Καθολου γελοιοτητες. Επειδη εχω ξαναπει οτι μου αρεσουνε τα αρθρα του συγκεκριμενου blogger παμε σιγα σιγα. Δεν χαλαστηκε που κονομησε καποιος αλλος αντι για τον ιδιο, γιατι κανεις δεν κονομησε. Τον χαλαει που χανει το γ@μημεν0 credit. Αν εσυ snoob γραψεις/μεταφρασεις κατι, αφιλοκερδως επειδη ηθελες ξεροντας οτι δεν θα κερδιζες δραχμη δεν σημαινει οτι δεν σε ενοχλει αν καποιος παρει αυτουσια την δουλεια σου και σβησει το ονομα σου και βαλει το δικο του. Εκει ειναι το ολο θεμα. Ουτε θεωρω οτι ενας χομπιστας μεταφραστης ταινιας δεν εκνευριζεται να βλεπει στο τελος το nickname του να αντικαθισταται απο καποιον τζαμπα μαγκα "μεταφραστη" που το καρπωθηκε και το παιζει ιστορια. Αυτες οι μικρες λεπτομερειες ειναι που απασχολουνε τον "μιχαλη σου" και καθε φαν που καλως ή κακως απαιτουνε προσεκτικο διαβασμα και οχι ενα γρηγορο 5λεπτο ξεπεταγμα του τυπου "ποιος ειναι ο πικροχολος αυτο hyped γραφιας; ααα βαζει βρισιες, το σαητ του εχει γελοιο τιτλο, ενταξει καραγιοζης ειναι - τελος!" - Περι πειρατιας... Για την ιστορια, οταν κατεβαζω παρανομα ξερω οτι κλεβω - ολα τ' αλλα ειναι αστειες υπεκφυγες. Η πνευματικη εργασια απαιτει χρονο/κοπο/χρημα. Οπως και το να τρεχεις και να μην πληρωσεις τον λογαριασμο σε νυχτερινο μαγαζι επειδη και καλα ειναι πανακριβα σε κανει κλεφτη, οχι ρομπεν των δασων. Το οτι οι εταιρειες σινεμα/μουσικης/βγαζουνε λεφτα δεν εχει σημασια, αν θελετε βουτηξτε απο το σουπερμαρκετ, δεν θα φτωχυνει αλλα μην προσπαθειτε να με πεισετε οτι δεν κλεβετε! *σε οποιον δεν διαβασε προσεκτικα το αρθρο Δε χρειάζομαι εσένα και τα σποτάκια σου να με βάζουν στην ίδια κατηγορία με τους κλέφτες. Δηλώνω εθελοντής! Γενικα δεν δικαιολογει την πειρατια. Την αναγνωριζει ως κλεψια. Την δραματικη ηθικολογια του σποτ σατιριζει. Και ναι ειναι σατιρα. Θελει τον χρονο της, δεν ειναι χαβαλες... Ποσο μαλλον οταν για το κλεψιμο μην ξεχναμε το ποσο biased ειμαστε για προσωπικους λογους και πριν λιγα post περασε μια ταχα μου ατακα του μικειους σαν δικια του και ολοι οσοι δεν τον πανε σχολιασανε ειρωνικα. Μονο εμενα δεν μου φανηκε αληθινη και ειχα δικιο. "Και τι εγινε;" θα πει καποιος, κι ομως για εμενα μετραει λιγο. Το blog του εχει haters που ευκαιρια ψαχνουν να τον απαξιωσουνε, πχ οτι ΚΛΕΒΕΙ, που ναι ξεσηκωνει πραγματα αλλα οχι το χιουμοριστικο του υλικο, πιο πολυ τον "προβληματισμο" του κραταει αυτουσιο. Βαζει πηγες, που ειναι προς τιμη του αλλα το σημαντικο ειναι οτι το χιουμορ ειναι δικο του. Εκτος αν απορριπτουμε οποιον κλεβει πχ george lucas. Προσωπικα βρισκω οτι δεν εχει σημασια το αν "ΚΛΕΒΕΙΣ" αλλα το αν εισαι σε θεση να κανεις κατι καλα με αυτο, δηλαδη αν αξιζεις. Και ειναι και ο λογος που οταν ο Παπακαλιατης ξεπατικωνει φτιαχτει μετριατζες του κερατα ενω οταν ο Ταραντινο ξεπατικωνει φτιαχνει διαμαντακια. *οπως βρηκα ακυρη την κριτικη στο ηθος της Μουτσατσου λογω του κωλου με το στρινγκ, ειναι ρολος. Το οτι βγαινει σε εκπομπη και απαξιωνει τις εκλογες και προτεινει αποχη χωρις αντιπροταση ειναι κατακριτεο.
Lucifer Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 tsifoti, διάβασα το post σου και μου αρέσεις ως συνομιλητής, οπότε ειλικρινά μην πάρεις στραβά το ότι δεν έχω κάτι να απαντήσω λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος για το θέμα. Αν μιλούσαμε για κάτι άλλο, γαμώ, μπύρες και κουβέντα, αλλά νοιώθω πως για το συγκεκριμένο ζήτημα ήδη αναλώθηκα περισσότερο από ότι.
tsifotis Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 tsifoti, διάβασα το post σου και μου αρέσεις ως συνομιλητής, οπότε ειλικρινά μην πάρεις στραβά το ότι δεν έχω κάτι να απαντήσω λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος για το θέμα. Αν μιλούσαμε για κάτι άλλο, γαμώ, μπύρες και κουβέντα, αλλά νοιώθω πως για το συγκεκριμένο ζήτημα ήδη αναλώθηκα περισσότερο από ότι. πλακα κανεις, εγραφα τωρα το οτι αν γραψεις κατι please μην ειναι κατι που να απαιτει ως απαντηση washcloudικο σεντονι (με σεβασμο στο πρωτομαστορα του τειχους) Ναι νομιζω εχει εξαντληθει και επαναλαμβανομαστε.
Toufas Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Κάντε ένα άλλο θέμα να τα πούμε εκεί,τώρα πάω σπίτι έφαγα και καπνιστο χελιν. Αστε αυτο εδώ για την μουτσατσα
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Πού πήγαν εκείνες οι εποχές που δε σταματάγαμε με τίποτα με τον Kadinsky... Αυτή η νέα γενιά δεν το 'χει βρε παιδάκι μου. ontopic: πολύ βλήμα η Μουτσάτσου. Άσχετο, αλλά τόση ώρα μιλάμε και το είχα στο μυαλό μου.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Εντάξει, θα το θάψουμε τελείως το νήμα, συζητάμε για την αξία του Mikeius. Καλύτερα το στρινγκ της Μουτσάτσου. Δηλαδή, τι αξία δίνουμε στον άνθρωπο που αντιγράφει τους πάντες αλλά θέλει clopyright της "δουλειάς" του.
thanocaster Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Μεγάλη ηθοποιός η Μουτσάτσου και πολύ σωστό το βιντεάκι (κρίμα είναι να πεθάνει από τώρα το τόπικ). Sent from my iPhone using Insomnia
παπι Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Εμενα παντως δεν μου αρεσε που κρυβεται πισω απο του αρχαιους. Οι αρχαιοι εκανα καποια πραγματα για τα οποια εμειναν στην ιστορια (παγκοσμια), προσωπικα πιστευω οτι εναι βλαστημια το να επικαλεισαι αυτους τους ηρωες για να κρυψεις τις δικε σου βρωμιες.
Toufas Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Tsifotis σου απαντησα στο offtopic thread για να μην γινει σκατα το παρων αλλα το γραφω και εδω: Τσιφοτη: http://www.youtube.com/watch?v=AJxIO9UzDKU http://www.youtube.com/watch?v=XbpM0iIcFsw http://www.youtube.com/watch?v=8Z4p9C9oJQ0 Απο 1 video του και μονο αυτα. http://www.comedylab.gr/video/348/16-mikeius-vs-self-service http://faeenamalaka.blogspot.co.uk/2011/05/self-service.html Τα credits δεν βλεπω. Το θεμα με τους gay που ειχε κανει στο video ειναι βασισμενο στον giraldo και στον cκ (Που ο 2ος πηρε εστω credit στο video με μια... φωτο!) αυτο με τους nerds ειναι παραφρασμενο το yankees του stanhope, το she just likes the cock επισης του stanhope. Δεν θελω να κατσω να ψαξω τα copy paste στα κειμενα απο carlin και hicks. Δεν σου λεω οτι μεσα στα κλεμμενα δεν εχει δικα του, αλλα η διαφορα κανει μπαμ. Σου λεω και εγω οτι δεν ειμαι το ατομο που η μοναδικη πηγη κωμωδιας ειναι ενα βιβλιο με ανεκδοτα και ο κανακης (credits to alex για αυτο!)
insomniaK Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 Δημοσ. 26 Απριλίου 2012 On topic: μπορείτε να δώσετε το λινκ με το στρινγκ της μουτσάτσου; Πρέπει όλοι να έχουμε την ίδια πληροφόρηση για να συμμετέχουμε στο παρόν, οκ; Off topic: μικιέους.-
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα