Προς το περιεχόμενο

Μηχανάκι, μεταχειρισμένο, κοντά στα 120cc.


flik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα μηχανάκι. Όμως σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα, να το έχει και η υπόλοιπη οικογένεια για δεύτερο μέσο.

Ήθελα να δώσω 700-800€, ένα αξιόπιστο μεταχειρισμένο.

Το θέλω για να πηγαίνω στο κέντρο Θεσσαλονίκη και να βγαίνω και πριφερειακό για 7-10χλμ.

Επειδή λοιπόν είμαι σχεδόν πάνω στον περιφερειακό, όλες οι μετακινήσεις βολεύουν απο εκεί, απλά έλεγα να εξοικονομήσω βενζίνη γιατί το χρειάζομαι το αμάξι καθημερινά σε κατα μέσο όρο 40χλμ την ημέρα.

 

Τι προτείνετε λοιπόν; Δεν θυμάμαι πόσα κυβικά είναι το όριο για τον περιφερειακό, αλλά νομίζω 120cc είναι νόμιμα και αρκούν, αλλά ούτως ή άλλως το κομμάτι του περιφερειακού που με ενδιαφέρει έχει συνεχόμενα φανάρια (είναι απο γέφυρα στραυροπόλεως, φανάρια ηλιούπολης, ευόσμου κτλ). Και για κέντρο πηγαίνω απο Λαγκαδά και αγίου Δημητρίου ή Εγνατία.

 

Πείτε μου τι περίπου να κοιτάξω, τι να προσέξω στο μεταχειρισμένο κτλ.

Πόσα λίτρα καίνε αλήθεια με έναν επιβάτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός κυβικών, απλά δε μπορείς να κυκλοφορήσεις σε αυτοκινητοδρόμους με όχημα που δε μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 60 ΧΜ/Ω. Αυτά καθαρά θεωρητικά, καθώς μέχρι και γαϊδούρια βλέπεις καμιά φορά.

 

Λοιπόν. Πάμε στην κατανάλωση τώρα.

 

Επειδή τα μηχανάκια έχουν λίγη δύναμη, ο κινητήρας τους αναγκάζεται να δουλεύει όλη την ώρα "στο τέρμα". Η αποδοτικότητα δηλαδή πάει κατά διαόλου. Βάλε και το γεγονός ότι το χρησιμοποιείς πολύ περισσότερο (επειδή δε μπλέκεις εύκολα στην κίνηση, βρίσκεις parking, κλπ) και θα δεις ότι έρχεσαι να τρως την ίδια βενζίνη με το αυτοκίνητό σου.

 

Εκεί που συμφέρει είναι στα "άλλα" έξοδα. Σήμα, ασφάλειες, service. Πρακτικά δηλαδή, μόνο στο service, δεδομένου ότι θα συνεχίσεις να έχεις *και* αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες