Προς το περιεχόμενο

Μηχανάκι, μεταχειρισμένο, κοντά στα 120cc.


flik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, είμαι παντελώς άσχετος με το θέμα μηχανάκι. Όμως σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ένα, να το έχει και η υπόλοιπη οικογένεια για δεύτερο μέσο.

Ήθελα να δώσω 700-800€, ένα αξιόπιστο μεταχειρισμένο.

Το θέλω για να πηγαίνω στο κέντρο Θεσσαλονίκη και να βγαίνω και πριφερειακό για 7-10χλμ.

Επειδή λοιπόν είμαι σχεδόν πάνω στον περιφερειακό, όλες οι μετακινήσεις βολεύουν απο εκεί, απλά έλεγα να εξοικονομήσω βενζίνη γιατί το χρειάζομαι το αμάξι καθημερινά σε κατα μέσο όρο 40χλμ την ημέρα.

 

Τι προτείνετε λοιπόν; Δεν θυμάμαι πόσα κυβικά είναι το όριο για τον περιφερειακό, αλλά νομίζω 120cc είναι νόμιμα και αρκούν, αλλά ούτως ή άλλως το κομμάτι του περιφερειακού που με ενδιαφέρει έχει συνεχόμενα φανάρια (είναι απο γέφυρα στραυροπόλεως, φανάρια ηλιούπολης, ευόσμου κτλ). Και για κέντρο πηγαίνω απο Λαγκαδά και αγίου Δημητρίου ή Εγνατία.

 

Πείτε μου τι περίπου να κοιτάξω, τι να προσέξω στο μεταχειρισμένο κτλ.

Πόσα λίτρα καίνε αλήθεια με έναν επιβάτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός κυβικών, απλά δε μπορείς να κυκλοφορήσεις σε αυτοκινητοδρόμους με όχημα που δε μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 60 ΧΜ/Ω. Αυτά καθαρά θεωρητικά, καθώς μέχρι και γαϊδούρια βλέπεις καμιά φορά.

 

Λοιπόν. Πάμε στην κατανάλωση τώρα.

 

Επειδή τα μηχανάκια έχουν λίγη δύναμη, ο κινητήρας τους αναγκάζεται να δουλεύει όλη την ώρα "στο τέρμα". Η αποδοτικότητα δηλαδή πάει κατά διαόλου. Βάλε και το γεγονός ότι το χρησιμοποιείς πολύ περισσότερο (επειδή δε μπλέκεις εύκολα στην κίνηση, βρίσκεις parking, κλπ) και θα δεις ότι έρχεσαι να τρως την ίδια βενζίνη με το αυτοκίνητό σου.

 

Εκεί που συμφέρει είναι στα "άλλα" έξοδα. Σήμα, ασφάλειες, service. Πρακτικά δηλαδή, μόνο στο service, δεδομένου ότι θα συνεχίσεις να έχεις *και* αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός κυβικών, απλά δε μπορείς να κυκλοφορήσεις σε αυτοκινητοδρόμους με όχημα που δε μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 60 ΧΜ/Ω. Αυτά καθαρά θεωρητικά, καθώς μέχρι και γαϊδούρια βλέπεις καμιά φορά.

 

Λοιπόν. Πάμε στην κατανάλωση τώρα.

 

Επειδή τα μηχανάκια έχουν λίγη δύναμη, ο κινητήρας του αναγκάζεται να δουλεύει όλη την ώρα "στο τέρμα". Η αποδοτικότητα δηλαδή πάει κατά διαόλου. Βάλε και το γεγονός ότι το χρησιμοποιείς πολύ περισσότερο (επειδή δε μπλέκεις εύκολα στην κίνηση, βρίσκεις parking, κλπ) και θα δεις ότι έρχεσαι να τρως την ίδια βενζίνη με το αυτοκίνητό σου.

 

Εκεί που συμφέρει είναι στα "άλλα" έξοδα. Σήμα, ασφάλειες, service. Πρακτικά δηλαδή, μόνο στο service, δεδομένου ότι θα συνεχίσεις να έχεις *και* αυτοκίνητο.

Thanks.

Άρα μπορώ να δω και 90cc εύκολα.

Σε αυτό με την απδοτικότητα έχεις δίκιο. Σαφώς και δεν είναι αναλογικά με τα κυβικά δηλαδή. Αλλά δε θα το χρησιμοποιώ περισσότερο. Δηλαδή όπου χρειαζόταν να πάω πήγαινα με το αμάξι. Δεν έπαιρνα λεωφορείο δηλαδή, ούτε τώρα θα πηγαίνω παραπάνω φορές κάπου επειδή μπορώ πιο εύκολα. Δηλαδή μιλάμε για τα ίδια χιλιόμετρα ακριβώς.

 

Σε κατηγορία 90cc-120cc ποια προτείνετε; Τι εταιρεία, τετράχρονα κτλ. Αυτά δεν τα ξέρω καθόλου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, όχι, καμία σχέση τα κυβικά. Σκέψου απλά πως τα περισσότερα 125cc θέλουν ~5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, ενώ εγώ με 1400cc αυτοκίνητο βγάζω 150 χιλιόμετρα με 20 ευρώ. Άμα κάνεις τις πράξεις θα δεις ότι η αναλογία ούτε κατά διάνοια δεν είναι κοντά στην αναμενόμενη.

 

Εάν καταφέρεις να κρατηθείς στα ίδια χιλιόμετρα, αντικαθιστώντας απλά το αυτοκίνητο με το μηχανάκι, έχει καλώς. Εκεί θα σε συμφέρει.

 

Για τα άλλα (μοντέλα) δε γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα. Οπότε sorry. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως τα μοτοποδηλατα απαγορευεται να κυκλοφορουν σε αυτοκινητοδρομους σιγουρα, δε ξερω για ταχειας κυκλοφοριας! Αλλα οπως ειπε κ ο haldol μεχρι και γαιδουρια βλεπεις... Βασικα ο,τι και να παρεις πρεπει να εχεις καποιον εμπιστο φιλο ή μηχανικο ωστε να ριξει μια εμπειρη ματια για να δει καποιες βασικες δυσλειτουργιες,αν υπαρχουν! Ο μηχανικος λογικα θα δει και καποια παραπανω πραγματα. Κοιτας για αυτοματο ή παπακι ; (λεω αυτοματο ή παπακι γιατι ας πουμε το cbr 125 δε νομιζω να το βρισκεις μεχρι και 800 ευρω,απ οσο ξερω τουλαχιστον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...