Προς το περιεχόμενο

Η Intersys στην κορυφή του δείκτη loyalty για τις μηχανές γραφείου Canon σε ολόκληρη την Ευρώπη


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Members

Η Intersys AE, επίσημη αντιπρόσωπος της Canon στην Ελληνική αγορά, ανακοίνωσε την κατάκτηση της κορυφής στο Canon Loyalty Survey, για το 2011, όσον αφορά τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών της. Η Intersys διατηρεί από το 2006 την πρωτοκαθεδρία στην εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες της στο όνομα της Canon (Customer Loyalty Index), με ποσοστό μεγαλύτερο κατά 3 μονάδες σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Επιπροσθέτως, η Intersys κατακτά την πρωτιά και στον τομέα της πρόθεσης μελλοντικής επαναγοράς με διαφορά 20 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο για τους πελάτες με βασικό προμηθευτή την Canon.

 

Για τους ερωτηθέντες πελάτες με βασικό προμηθευτή ανταγωνιστική εταιρεία, το ποσοστό της Canon για την Ελλάδα στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη, ξεπερνά κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες τον ανταγωνισμό.

H κ. Ελένη Παπανδρέου, Δ/νουσα Σύμβουλος της Intersys AΕ, δήλωσε σχετικά:

 

« Μέσα στην κρίση, με το όνομα της χώρας μας να ακούγεται μόνο σε αρνητικές ειδήσεις, οι επιδόσεις μίας Ελληνικής εταιρίας, της Intersys, που την κατατάσσουν σε μία εκ των κορυφαίων θέσεων στην πανευρωπαϊκή έρευνα ικανοποίησης πελατών αποδεικνύουν ότι με την σκληρή δουλειά έρχονται και τα αποτελέσματα και δείχνουν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε ως κοινωνία για να κατακτήσουμε το μέλλον που μας αξίζει… ».

 

Το ‘Canon Loyalty Survey’, αποτελεί την ετήσια έρευνα - θεσμό για τον ιαπωνικό κολοσσό, που διεξάγεται σε 21 χώρες της Ευρώπης και αποτελεί τον δείκτη ικανοποίησης των πελατών της σε εθνικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η αξία της έρευνας έγκειται στο γεγονός ότι απευθύνεται σε πελάτες, οι οποίοι αποτελούν τους τελικούς χρήστες των επαγγελματικών προϊόντων γραφείου και είναι οι καταλληλότεροι να εκφέρουν αμερόληπτη γνώμη για την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν. Πάνω σε αυτούς τους ποιοτικούς άξονες, η Intersys τοποθετείται στις πρώτες θέσεις των συνεργατών της Canon Europe σε ολόκληρη την Ευρώπη, με την Ελλάδα να παρουσιάζει επίσης ένα από τα υψηλότερα ποσοστά ενδεχόμενης επαναληπτικής αγοράς προϊόντων Canon (87%). Η πρόθεση του πελάτη να προτείνει την Canon σε τρίτους έφτασε να αγγίζει το ποσοστό του 95% στην Ελλάδα.

 

Ακόμα σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι οι κορυφαίες επιμέρους επιδόσεις επετεύχθησαν στις νεότερες και ταχύτατα αναπτυσσόμενες τεχνολογικές τάσεις, όπως η απομακρυσμένη διαχείριση αναλωσίμων, η διάγνωση και διαχείριση βλαβών και γενικότερα όσα features συνθέτουν τις Managed Print Services, συμπεριλαμβανομένων του λογισμικού και των υπηρεσιών.

 

Ο κ.Σωκράτης Σιγάλας, Διευθυντής Marketing του τομέα Αυτοματισμού γραφείου και Πληροφορικής της Intersys υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα των ευρημάτων της έρευνας, δηλώνοντας ότι

 

« Είναι ιδιαίτερα σημαντικό μέσα στον κυκεώνα αρνητικών εξελίξεων και ανησυχίας για το μέλλον της Ελληνικής οικονομίας, να υπάρχουν και μάλιστα να επιβραβεύονται από τους ίδιους τους πελάτες τεχνολογίες και best practices που αφενός εκσυγχρονίζουν κι αφετέρου κάνουν αποδοτικότερη την λειτουργία των επιχειρήσεων. Η στοχοθέτηση και η μέτρηση των αποτελεσμάτων, οι συνεχώς βελτιούμενες διαδικασίες και η υιοθέτηση των καλύτερων πρακτικών και μεθόδων είναι ο καλύτερος τρόπος να ξαναγυρίσουμε στην ανάπτυξη και στην πρόοδο»

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...