Προς το περιεχόμενο

Watch Dogs


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To dof του θελει λιγη δουλιτσα ακομα, γιατι οταν τρεχεις ή οταν σημαδευεις με το οπλο, θολωνει οτι ειναι μακρια απο εσενα. Απο εκει και περα αν το βγαλεις απο τα ingame settings παει στα default και το xml. Αρα δεν δουλευει οπως θα θελουμε οπτικα πλεον το game.

 Θα το φτιαξει μεχρι αυριο.

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το σημαντικότερο όλων είναι ότι δεν είναι απλά ένα mod που κάποιος έφτιαξε... οτι τα εφέ βασικά δε τα φτιαξε καποιος modder αλλα υπηρχαν ΗΔΗ και υπαρχουν στο παιχνιδι,απλα ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΑ απ τη ubisoft.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=838538

 

τα γραφικα στη pc εκδοση του παιχνιδιου πανε κλικ πιο πανω το οποιο η ubisoft το κλειδωσε επιτηδες για να μη διαφερουν πολυ οι εκδοσεις pc - κονσολων!  :mad:

... μα καλα εσυ τωρα το καταλαβες ότι είναι βρομοδουλεια της Sony και της Microsoft???? Η κατασταση βρομουσε από την αρχη....και το αποτέλεσμα δεν είναι απλα ένα κλικ....να είναι καλα οι Modder που τους ξεσκεπαζουν σιγα σιγα!!!

  • Like 1
Δημοσ.

 

Σχετικα με physics/mechanics Watch Dog VS GTA IV (χωρις mods):

 

 

 

Κάτι τέτοια βιντεάκια βλέπω και λέω αν είναι δυνατόν...vanilla έκδοση του gta iv έχει καλύτερο engine από το crapdogs του 2014 και ας έχει γίνει downgrade στα γραφικά και ας υπάρχουν προβλήματα στο performance.. Τουλάχιστον κάτι τέτοια physics θα έπρεπε να τα είχαν προσέξει..

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ άλλο δε μπορώ να καταλάβω.

 

Κάθεστε και προσπαθείτε να βγάλετε τεχνική άκρη και να μετρήσετε αποδόσεις με ΑΥΤΟ το παιχνίδι? Ποιό το νόημα?

 

Δε λέω, να εγκαταστήσετε mods κλπ για να τρέξει όπως πρέπει, αλλά όλη τη συζήτηση περί ultra settings, +/- 5 frames κλπ το ίδιο το Watch Dogs την ακυρώνει γιατί προφανώς δεν κάνει για αυτή τη δουλειά.

Δημοσ.

Παραθετω το Installation:

 

1. Open one of the folders and put the files inside your data_win64 folder (/yourinstallationpath/Watch Dogs/data_win64)
 
2. In order to use my ultra preset you must go to your gamerprofile.xml located in (/documents/My Games/Watch_Dogs/YOUR_PROFILE/gamerprofile.xml).
In render profile find the words quality="_runtime" and change it to "ultra" save the file and close
 
Keep in mind if you change the graphical settings from inside the game, the gamerprofile.xml will be set to default again.

καθομαι και το σκαλιζω από περιεργεια να δω αν υπαρχει σοβαρη διαφορα γιατι μεχρι τωρα δεν ειδα από τα settings που παιζω,αλλα θελω να είμαι σιγουρος ότι εξαντλησα ολες τις πιθανότητες( από γραφικα μια χαρα είναι αλλα τεσπα παντα θελουμε καλυτερα)

 

 

εχω παει και στο αρχειο  runtime αλλα δεν με αφηνει να κανω μετονομασια στα ultra,τι λαθος κανω ρε παιδια

Δημοσ.

καθομαι και το σκαλιζω από περιεργεια να δω αν υπαρχει σοβαρη διαφορα γιατι μεχρι τωρα δεν ειδα από τα settings που παιζω,αλλα θελω να είμαι σιγουρος ότι εξαντλησα ολες τις πιθανότητες( από γραφικα μια χαρα είναι αλλα τεσπα παντα θελουμε καλυτερα)

 

 

εχω παει και στο αρχειο  runtime αλλα δεν με αφηνει να κανω μετονομασια στα ultra,τι λαθος κανω ρε παιδια

To ανοιγεις με το notepad ετσι? Πρεπει να ειναι ετσι ακριβως: quality=''ultra''. Αν δεν το εχεις κανει κατα λαθος read only το xml, θα πρεπει να στο παρει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλα ανοιγεις το GamerProfile XML αρχειο, σβηνεις το _runtime στο Quality και γραφεις ultra στη θεση του.

 

Αλλα μπορεις απλα να κατεβασεις το ετοιμο GamerProfile.xml του TheWorse, το οποιο εχει και καλυτερα Brightness/Gamma settings κ.α.

To ειχα κατεβασει απο το thread του στο guru3d πριν λιγες μερες αλλα τωρα δεν το βλεπω εκει. Το παραθετω παρακατω.

 

GamerProfile.xml (TheWorse 12/6/2014)

<GamerProfile bFirstUplayBoot="1" bFirstMPBoot="1" bNeverShowUplayFlow="0" bAskAgainLaterToS="0">
<SoundProfile MusicEnabled="1" GlobalVolume="100" MusicVolume="80" LicencedMusicVolume="85" SFXVolume="90" VoiceVolume="90" AutoplayMusicInVehicles="1" VoiceChatEnabled="1" VoiceChatPlaybackVolume="100" />
<RenderProfile PCCustomTextureQuality="high" PCCustomAntialiasingQuality="temporalsmaa" RAWCPUScore="3900.48" AlphaToCoverage="1" ResolutionX="1920" ResolutionY="1080" Quality="ultra" QualityEditor="pc_editor" WindowMode="2" WindowPosX="-1" WindowPosY="-1" Force16_9="0" ForceWidescreen="1" WidescreenFOV="185" OutputScalingFactor="1" AspectRatio="6" VSync="0" MaxPrerenderedFrames="3" RefreshRate="60" MaxDriverBufferedFrames="0" ShowFPS="0" IsCalibrationSetup="1" ClustersZPassMaxLOD="1" NewBrightness="1" Contrast_v3="1" NewGammaRamp="0.80" GammaRampR="0.97" GammaRampG="0.99" GammaRampB="0.95" AllowAsynchShaderLoading="1"
    GrassWindFactor="0.1714"
    EnableCameraDof="1"
    E3_TUNING="1"
    PROCEDURAL_SHADOW_CASTER="1"
    HDRFP32="1"
    ReflectionHDR="1"
    PARTICLE_LIGHTING="1"
    HAS_PROJECTION="1"
    NOMAD_PLATFORM_WINDOWS="1"
    SKYFOG_ENABLE="1"
    FIREUI="1"
    Cloud_Shadows="1"
    GrassWindFactorLerpTime="1"
    GrassWindMin="0.35"
    GrassWindMax="2" 
    Platform="d3d11"
    AmbientSkyOcclusionTreeOpacityR="0.95"
    AmbientSkyOcclusionTreeOpacityG="0.9"
    AmbientSkyOcclusionTreeOpacityB="0.92"
    AmbientSkyOcclusionMinVisibility="0.5"
    AmbientSkyOcclusionDynamicMinVisibility="0.5"
    MaxShadersToPreload="8500"
    MaxShadersToPreloadPerFrame="2500"
    MaxShaderObjectToCreateRuntime="5"
    MaxShaderObjectToCreateLoadtime="10"
    MaxShaderObjectToProcessLoadtime="100"
    LightProbesMinAmbient="0.008"
    LightOmniProbesMinAmbient="5.03"
    LightOmniMinAmbient="5.03"
    LightProbesMaxAmbient="0.005"
    LightProbesMinAmbientShades="0.55, 0.54, 0.56, 0.55"
    SnapDecalOffset="0.01"
    >
<CustomQuality>
<quality ResolutionX="1280" ResolutionY="720" EnvironmentQuality="ultra" AntiPortalQuality="pc" PostFxQuality="ultra" TextureQuality="pc" TextureResolutionQuality="high" WaterQuality="ultra" ParaboloidReflectionQuality="ultra" DepthPassQuality="pc" VegetationQuality="ultra" TerrainQuality="ultra" GeometryQuality="ultra" LodDitheringQuality="pc" ShadowQuality="ultra" ShadingQuality="high" RoadQuality="pc" EditorQuality="pc" ParticlesQuality="ultra" DeferredFxQuality="console" HDR="1" SuperSampling="0" HighPrecisionNormal="1" RenderSplashes="1" RenderRain="0" MotionBlurQuality="pc" SSAOQuality="hbao+_high" DepthOfFieldQuality="pc" AntiAliasingQuality="temporalsmaa" id="_runtime" />
</CustomQuality>
</RenderProfile>
<NetworkProfile EnableNatTraversal="1" VoiceChatEnabled="1" OnlineEnginePort="9000" OnlineServicePort="9001" LanHostBroadcastPort="9004" LanClientBroadcastPort="9005" ScanFreePorts="1" ScanPortRange="1000" ScanPortStart="9000" />
<GameProfile Sensitivity="1" MouseLookSensitivityX="50" MouseLookSensitivityY="50" MouseInvertX="0" MouseInvertY="0" UseMouseSmooth="0" Smoothness="0" Sprint_UseToggle="0" Stroll_UseToggle="0" Gamepad_vibration="0" UseCompassMiniMap="1" UseRoadSignHilight="1" UseSubtitles="1" UseReticle="1" UseWaypoint="1" UseHintsAndTutorial="0" UsePdaNotification="1" UseMinimap="1" UseDynamicMission="1" UseItemAndRewards="1" UseMissionUpdate="1" UseFelony="1" UseEquipmentAndTools="1" UseAmbx="0" DifficultyLevel="1" IEn="1" NeutralFireEnabled="0" FriendlyFireEnabled="0" selGamepadControlScheme="0" CameraSpeedCoefficient="1" CameraSensitivityCoefficient="1" CameraInvertX="0" CameraInvertY="0" selAimAssist="2" selDifficulty="3">
<FireConfig QualitySetting="VeryHigh" />
<AutoConsoleCommands />
</GameProfile>
<RealTreeProfile />
<EngineProfile>
<PhysicConfig QualitySetting="VeryHigh" />
</EngineProfile>
<ControlMapProfile>
<Action_Hack Device="%$646CA0E7" Control="%$F500AE27" />
<Action_Interact Device="%$646CA0E7" Control="%$EFDA7A5A" />
<Tool_Profiler Device="%$646CA0E7" Control="%$62D277AF" />
<Tool_Focus Device="%$646CA0E7" Control="%$B986C337" />
<Tool_Smartphone Device="%$AF35B6ED" Control="%$32360761" />
<Map_Open Device="%$646CA0E7" Control="%$E101F268" />
<SetWaypoint Device="%$646CA0E7" Control="%$8CDC1683" />
<Inventory_Open Device="%$646CA0E7" Control="%$73E3430C" />
<Inventory_EquipPrimary Device="%$646CA0E7" Control="%$83DCEFB7" />
<Inventory_EquipSecondary Device="%$646CA0E7" Control="%$1AD5BE0D" />
<Inventory_EquipTertiary Device="%$646CA0E7" Control="%$6DD28E9B" />
<Inventory_EquipSpecial Device="%$646CA0E7" Control="%$F3B61B38" />
<Inventory_CycleProjectiles Device="%$646CA0E7" Control="%$84B12BAE" />
<Nav_Up Device="%$646CA0E7" Control="%$1C630B12" />
<Nav_Down Device="%$646CA0E7" Control="%$1B0ECF0B" />
<Nav_Left Device="%$646CA0E7" Control="%$E8B7BE43" />
<Nav_Right Device="%$646CA0E7" Control="%$98DD4ACC" />
<Nav_Stroll Device="%$646CA0E7" Control="%$8781A73E" />
<Nav_Sprint Device="%$646CA0E7" Control="%$ADDDA2DA" />
<Nav_Climb Device="%$646CA0E7" Control="%$2972C13A" />
<Nav_EnterCover Device="%$646CA0E7" Control="%$06B9DF6F" />
<Nav_ExitCover Device="%$646CA0E7" Control="%$6B643B84" />
<Combat_DrawWeapon Device="%$646CA0E7" Control="%$856A5AA8" />
<Combat_Aim Device="%$AF35B6ED" Control="%$FF6C09FF" />
<Combat_Shoot Device="%$AF35B6ED" Control="%$2B2D3620" />
<Combat_Projectile Device="%$646CA0E7" Control="%$01D41B76" />
<Combat_Takedown Device="%$646CA0E7" Control="%$76D32BE0" />
<Combat_Reload Device="%$646CA0E7" Control="%$6C09FF9D" />
<Vehicle_Accelerate Device="%$646CA0E7" Control="%$1C630B12" />
<Vehicle_Brake Device="%$646CA0E7" Control="%$1B0ECF0B" />
<Vehicle_SteerLeft Device="%$646CA0E7" Control="%$E8B7BE43" />
<Vehicle_SteerRight Device="%$646CA0E7" Control="%$98DD4ACC" />
<Vehicle_ChangeCam Device="%$646CA0E7" Control="%$06B9DF6F" />
<Vehicle_RadioOnOff Device="%$646CA0E7" Control="%$71BEEFF9" />
<Vehicle_RadioSkip Device="%$646CA0E7" Control="%$7808A3D2" />
<Vehicle_Handbrake Device="%$646CA0E7" Control="%$2972C13A" />
<Vehicle_LookBack Device="%$646CA0E7" Control="%$ADDDA2DA" />
<Vehicle_Horn Device="%$646CA0E7" Control="%$8781A73E" />
<Vehicle_HideInCar Device="%$646CA0E7" Control="%$76D32BE0" />
</ControlMapProfile>
<AlternateControlMapProfile>
<Action_Hack Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Action_Interact Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Tool_Profiler Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Tool_Focus Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Tool_Smartphone Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Map_Open Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<SetWaypoint Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_Open Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_EquipPrimary Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_EquipSecondary Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_EquipTertiary Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_EquipSpecial Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Inventory_CycleProjectiles Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Up Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Down Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Left Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Right Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Stroll Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Sprint Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_Climb Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_EnterCover Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Nav_ExitCover Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_DrawWeapon Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_Aim Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_Shoot Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_Projectile Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_Takedown Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Combat_Reload Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_Accelerate Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_Brake Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_SteerLeft Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_SteerRight Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_ChangeCam Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_RadioOnOff Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_RadioSkip Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_Handbrake Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_LookBack Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_Horn Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
<Vehicle_HideInCar Device="%$FFFFFFFF" Control="%$FFFFFFFF" />
</AlternateControlMapProfile>
</GamerProfile>

 

 

 

Δες τα γραφικα του Watch Dogs σε Ultra με το πρωτο MOD του The Worse:


Το 0.7 version του MOD του, που εβγαλε σημερα πριν λιγες ωρες, ειναι πιο βελτιωμενo και τρεχει αρκετα καλυτερα.
Και ακομα ειναι νωρις.

 

Το παιχνιδι ομως εχει μεγαλυτερα πλροβληματα, οπως για παραδειγμα τα αθλια driving mechanics του.

Δεν περιμενω και πολλα απο τα patches της Ubi. Πιστευω οτι Μονο οι modders μπορουν να το "φτιαξουν" το παιχνιδι.

Επεξ/σία από Cowboy
Δημοσ.

λοιπον εκανα Copy paste το xml που εδωσες το μονο που αλλαξα είναι το resolution από 1080 σε 1200p λογο monitor μου

 

edit αλλαξα κι αυτό ......RenderProfile PCCustomTextureQuality="High σε ultra :P

Δημοσ.

Στο XML καλυτερα μην αλλαζεις τιμες πεδιων που δεν γνωριζεις.

PCCustomTextureQuality="High" => Ultra Textures.

 

Θα σου προτεινα να κανεις copy τα settings (του TheWorse που σου εδωσα) σε καινουριο GamerProfile.xml.
Να ρυθμισεις τα resolution σε 1920x1200 που εχεις. (Στο 
CustomQuality και RenderProfile)
Να αποθηκευσεις το αρχειο (GamerProfile.xml), να το κλεισεις, και να το κανεις Read Only γιατι διαφορετικα το παιχνιδι θα το τροποποιησει.

Δημοσ.

μερικα νεα screenshots απο μενα με το v0.7 + sweetfx!πολυ καλυτερο απο γραφικα και τρεχει πολυ καλα!!

 

5eqjWO0.jpg

 

smfFEZC.jpg

 

3nRaBHH.jpg

 

vQgojEm.jpg

 

uZD1kaU.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

 όταν λες read only?

Δεξί κλικ στο αρχείο, ιδιότητες και τσεκάρεις το read-only.To ''PCCustomTextureQuality'', άστο High γιατί το High εκεί σημαίνει Ultra στο παιχνίδι, ενώ αν το βάλεις Ultra εκεί, σου πάει τα textures στο παιχνίδι στο Medium.

Δημοσ.

τα εκανα όλα όπως ειπατε ακριβως

 

υπαρχουν θεματα όμως

1 το aspect ratio 16.9 μου βγαζει

2 το ΑΑ είναι  tempolar smaa

3 on το mosion blur

 

τα οποια οκ πες ότι τα φτιαχνω από το μενου αλλα αυτή η θολουρα του dof  και το ομιχλωδες φως των αυτοκινητων γενικοτερα τα φωτα το βραδυ είναι πολύ εκνευριστικο, τα οποια τα βλεπω και στης φωτο του johnyman παρολο που εχει και sweetfx

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...