Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θεωρείς πως ο άνθρωπος είναι μοναδικός και αναντικατάστατος? Αν δηλαδή δεν την πήδαγε αυτός, δεν θα την πήδαγε ΚΑΝΕΝΑΣ άνθρωπος στον κόσμο? Να πιστέψω ότι η κόρη μου θα πεθάνει παρθένα δηλαδή?

 

Γιατί δεν σχολιάζεις το θέμα της παιδείας που ανέφερα? Ούτως η άλλως, είναι το μόνο που μπορεί να κάνει η οικογένεια. Είτε πρόκειται για την κοπέλα είτε για τον επίδοξο εραστή.

 

Ποιας παιδείας; Αυτής που έλαβες εσύ ώστε να είσαι βέβαιος πως θα πηδούσαν κάθε 17χρονη στην πενταήμερη οι συμμαθητές της;

Αυτή που λέει πως δε χάθηκε ο κόσμος να πηδάει ο Χ δάσκαλος την Υ μαθήτριά του επειδή αυτόματα, θα την έχωνε κάποιος άλλος απλώς και μόνο επειδή έχει αιδοίο και είναι 17;

 

Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω για την οικογένεια κανενός, αλλά αν θεωρείς πως η παιδεία είναι η μοναδική προσφορά μιας οικογένειας, εκθέτεις τη δική σου.

Δημοσ.

Ποιας παιδείας; Αυτής που έλαβες εσύ ώστε να είσαι βέβαιος πως θα πηδούσαν κάθε 17χρονη στην πενταήμερη οι συμμαθητές της;

Αυτή που λέει πως δε χάθηκε ο κόσμος να πηδάει ο Χ δάσκαλος την Υ μαθήτριά του επειδή αυτόματα, θα την έχωνε κάποιος άλλος απλώς και μόνο επειδή έχει αιδοίο και είναι 17;

 

Δεν είμαι σε θέση να μιλήσω για την οικογένεια κανενός, αλλά αν θεωρείς πως η παιδεία είναι η μοναδική προσφορά μιας οικογένειας, εκθέτεις τη δική σου.

 

Ίσως έχει μείνει λίγο πίσω στο πως λειτουργεί η σημερινή γενιά απο την περασμένη γενιά? Ενημερωτικά να αναφέρω πως πλέον ανα 6 έτη - και αυτό ισχύει για τα τελευταία 15 χρόνια - η τωρινή γενιά δεν έχει καμία σχέση με την πριν απο 6 έτη.

 

Αν θα θέλαμε να μιλήσουμε για τις σχέσεις των σημερινών παιδιών, τα τωρινά παιδιά των 18 ετών που μόλις τελείωσαν το σχολείο, έχουν κατά Μ.Ο. 5 ερωτικούς συντρόφους. Ενώ οι σημερινές 25χρονες >15 (για να μην μιλήσω ακόμα και 3ψήφιους αριθμούς σε συγκεκριμένα παραδείγματα). Στον αντίποδα οι σημερινές 32χρονες έχουν λιγότερους.

 

Δεν υπάρχει αρχή της αναλογικότητας όπως βλέπεις. Και ξαναλεω, η παιδεία, η κριτική σκέψη και δημιουργική λογική είναι αυτή που μπορεί να προσφέρει στο παιδί την δυνατότητα να κάνει σωστές επιλογές, σαν παιδί και αργότερα σαν νέος.

 

Για να το κάνω ακόμα πιο απλά, αν η μαθήτρια είχε αυτά, δεν θα πήγαινε με τον δάσκαλο της. Αν ο δάσκαλος της απο την άλλη είχε παρόμοια παιδεία, πάλι δεν θα πήγαινε. Εφόσον όμως δεν έχουν και οι 2, ούτως η άλλως θα πήγαιναν με κάποιον άλλο. Που είναι το περίεργο? Βλέπουμε πως είναι η κάθε εποχή και προσπαθούμε να έχουμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική άποψη για αυτήν.

 

ps οι παραπάνω είναι εμπειρικοί Μ.Ο. Σίγουρα υπάρχουν και τεράστιες αποκλίσεις προς τα πάνω όπως και προς τα κάτω, σε συγκεκριμένα δείγματα

Δημοσ.

Για να το κάνω ακόμα πιο απλά, αν η μαθήτρια είχε αυτά, δεν θα πήγαινε με τον δάσκαλο της. Αν ο δάσκαλος της απο την άλλη είχε παρόμοια παιδεία, πάλι δεν θα πήγαινε. Εφόσον όμως δεν έχουν και οι 2, ούτως η άλλως θα πήγαιναν με κάποιον άλλο.

 

Αυτό πως σκατά το ξέρουμε; Δηλαδή, σοβαρά, γιατί δεν παίζει η 17χρονη να γούσταρε αυτόν συγκεκριμένα; Γιατί ήθελε "να πηδηχτεί" βάσει των εμπειρικών στατιστικών σου;

 

Και εν πάση περιπτώσει, πώς γίνεται να μιλάς για πρόβλημα παιδείας όταν στην ουσία δίνεις συγχωροχάρτι στον τύπο που ενώ του έχει ανατεθεί αυτό καθ' αυτό το γαμημένο καθήκον της εμφύσησης παιδείας, βοηθάει στην κατάλυσή της; Επειδή βάσει της εμπειρίας σου, η 17χρονη για να του έκατσε, έτσι κι αλλιώς τον παίρνει αβέρτα;

Δημοσ.

Αυτό πως σκατά το ξέρουμε; Δηλαδή, σοβαρά, γιατί δεν παίζει η 17χρονη να γούσταρε αυτόν συγκεκριμένα; Γιατί ήθελε "να πηδηχτεί" βάσει των εμπειρικών στατιστικών σου;

 

Και εν πάση περιπτώσει, πώς γίνεται να μιλάς για πρόβλημα παιδείας όταν στην ουσία δίνεις συγχωροχάρτι στον τύπο που ενώ του έχει ανατεθεί αυτό καθ' αυτό το γαμημένο καθήκον της εμφύσησης παιδείας, βοηθάει στην κατάλυσή της; Επειδή βάσει της εμπειρίας σου, η 17χρονη για να του έκατσε, έτσι κι αλλιώς τον παίρνει αβέρτα;

 

μα τι ρωτας κι εσυ τωρα, αφου ειναι γνωστο οτι ολες οι γυναικες ειμαστε πουτανες (με την κυριολεκτικη ενοια)...

Δημοσ.

Αυτό πως σκατά το ξέρουμε; Δηλαδή, σοβαρά, γιατί δεν παίζει η 17χρονη να γούσταρε αυτόν συγκεκριμένα; Γιατί ήθελε "να πηδηχτεί" βάσει των εμπειρικών στατιστικών σου;

 

Και εν πάση περιπτώσει, πώς γίνεται να μιλάς για πρόβλημα παιδείας όταν στην ουσία δίνεις συγχωροχάρτι στον τύπο που ενώ του έχει ανατεθεί αυτό καθ' αυτό το γαμημένο καθήκον της εμφύσησης παιδείας, βοηθάει στην κατάλυσή της; Επειδή βάσει της εμπειρίας σου, η 17χρονη για να του έκατσε, έτσι κι αλλιώς τον παίρνει αβέρτα;

 

Γιατί δεν πιστεύω στην αρχή της μοναδικότητας. Πιστεύω πως απλά ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή. Εφόσον υποθέσουμε πως η μαθήτρια ήταν κατα γενική ομολογία ποθητή, τότε σίγουρα θα υπήρχαν αρκετές κατάλληλες στιγμές και πειρασμοί. Οπότε το αποτέλεσμα θα ήταν πάλι το ίδιο, με διαφορετικό σύντροφο.

 

Επίσης ο άνθρωπος ναι μεν έκανε ότι έκανε και τιμωρήθηκε. Ουσιαστικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι τιμωρήθηκε με αρκετές χιλιάδες ευρώ μετά απο αυτό. Οπότε ναι στο συγκεκριμένο θέμα υπήρξε δικαιοσύνη. Αν δεν υπήρχε δικαιοσύνη και πάλι θα έλεγα πως πλέον τα 17χρονα έχουν αρκετή πληροφορία ώστε να είναι σε επίπεδο να ξέρουν τι είναι σωστό να και τι όχι. Ειδικά στο θέμα του έρωτα. Διαφορετικά ας περίμεναν μερικά χρόνια ακόμα, δεν τις υποχρέωσε κανείς να κάνουν σεξομαραθώνιους και έπειτα να υπερηφανεύονται για την καλύτερη.

 

Απο κει και πέρα ΔΕΝ είπα πως η συγκεκριμένη τον παίρνει αβέρτα, απλά μιλάω βάση δείγματος που τυγχάνει να γνωρίζω και κάλλιστα μπορεί ο καθένας να αμφισβητήσει αν θέλει.

 

Αν θα θέλαμε να κρίνουμε αντικειμενικά την υπόθεση θα έπρεπε να έχουμε μαρτυρίες και απο τους 2. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι φιλοσοφικές υποθέσεις βάση πληροφοριών που έχει ο καθένας μας στο μυαλό του.

Δημοσ.

Γιατί δεν πιστεύω στην αρχή της μοναδικότητας. Πιστεύω πως απλά ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή. Εφόσον υποθέσουμε πως η μαθήτρια ήταν κατα γενική ομολογία ποθητή, τότε σίγουρα θα υπήρχαν αρκετές κατάλληλες στιγμές και πειρασμοί. Οπότε το αποτέλεσμα θα ήταν πάλι το ίδιο, με διαφορετικό σύντροφο.

 

Αυτό ισχύει για όλους, κατά τη γνώμη σου;

Και αν ναι, είναι θεμιτό να το λέει ο οποιοσδήποτε για τον οποιονδήποτε γνωστό ή μη;

Δημοσ.

 

μα τι ρωτας κι εσυ τωρα' date=' αφου ειναι γνωστο οτι ολες οι γυναικες ειμαστε πουτανες (με την κυριολεκτικη ενοια)...[/quote']

 

Εχω καιρο να το ακουσω αυτο απο αντρα, το ακουω ομως συχνα απο γυναικες. What's going on???

 

Sent from my GT-I9100 using Insomnia

Δημοσ.

Κάνε πέτρα την καρδιά (και ...κόκαλο την π....α!), διότι μπορεί να πέσεις πάνω σε καμιά στερημένη, αλλά πολύ φραγκάτη θείτσα και να σου κάτσει εσένα ο χαμένος θησαυρός. Ένα ψυχικό είναι, δεν είναι και τίποτα αβάσταχτο...

 

Αλλά οι γκόμενες θέλουν το χρήμα. Οι άντρες πάντα με την καρδιά τους σκέφτονται.

(Επειδή ειπώθηκαν κι αυτά εδώ)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ισχύει για όλους, κατά τη γνώμη σου;

Και αν ναι, είναι θεμιτό να το λέει ο οποιοσδήποτε για τον οποιονδήποτε γνωστό ή μη;

 

Προφανώς και δεν είμαι απόλυτος. Πάντα μιλάω έχοντας κατα νου το μεγαλύτερο ποσοστό του συνόλου. Η να στο θέσω καλύτερα, βάσει κανονικής κατανομής. Προφανώς και υπάρχουν εξαιρέσεις.Λες να πέσαμε σε αυτήν? :-D :shock:

 

Φυσικά και δεν μπορεί κανείς να μιλήσει απόλυτα για αγνώστους. Παραδοχές κάνει.

Επεξ/σία από sphinxgr
Επισκέπτης
Δημοσ.

Τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα παιδείας.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Τελικά υπάρχει πράγματι πρόβλημα παιδείας.

 

Ένα χρόνιο πρόβλημα.

Δημοσ.

Εγώ σκέφτομαι το άλλο. Να διαβάζει η κοπέλα σου ινσομνια και να δει αυτό το thread και να αρχίσει να ποστάρει σκεπτόμενη ότι υπάρχουν και άλλοι σε παρόμοια φάση!

 

Πέρα από την πλάκα, στη θέση σου δεν θα άνοιγα καν thread. Αν γουστάρετε ο ένας τον άλλον που είναι το πρόβλημα? Τι θα πει η κάθε κυρα-Κατινούλα?

Δημοσ.

πάντως εγω που ειμαι 22 δεν θα μπορούσα να κάνω σχέση με 9 χρόνια μικρότερη μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...