Ntinaras Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 το ασετον δεν διαλυει τα πλαστικα; το μονο πλαστικο που ξερω οτι αντεχει ειναι το NBR. αν εινια φτιαγμενες οι σωληνωσεις του αυτοκινητου απ'αυτο, τοτε παω πασο. μα δε θα βαλεις μονο ασετον μεσα. θα το βαλεις μαζι με βενζινη σε αναλογια 0,3%
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 παιδια αυτο με το ασετον αλλα και οινοπνευμα το κανουν στη Βραζιλια και το ονομαζουν ως "Πρασινη Βενζινη" γιατι επιβαρινει λιγοτερο το περιβαλλον!Το θυμαμε απο την χημεια!κοιτα πρακατω πηρα ενα κομματι απο τα σιντι που μας δωσαν στη αρχη της χρονιας: Η αντικατάσταση του καυσίμου από καθαρό οινόπνευμα ή από μείγμα οινοπνεύματος και βενζίνης (πράσινη βενζίνη), κατά το παράδειγμα της Βραζιλίας. Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
nick#18 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Σε skoda favorit του '94, ειχαμε ξεμεινει απο βενζινη απο μαλακια μας και αφου δε βρισκαμε βενζινη τι να καναμε? Αcetone για νυχια, καθαρη βενζινη, νεφτι (απο το μπακαλικο καααποιου χωριου) και εν τελη γυρισαμε πισω! Το αμαξι δεν πηγαινε βημα αλλα λεπτομεριες.... Την επομενη μερα εκατσα και ελυσα ο,τι γινοταν και ειχε σχεση με καυσιμο για να αδειασω αυτο το mix... α! και απο καπνιλα πισω αλλο πραγμα!
evabb Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 μα δε θα βαλεις μονο ασετον μεσα. θα το βαλεις μαζι με βενζινη σε αναλογια 0,3% ε βαλε και οξυ τοτε σε αναλογιο 0,3% δεν θα παθει τπτ.
Ntinaras Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 ε βαλε και οξυ τοτε σε αναλογιο 0,3% δεν θα παθει τπτ. εχω βαλει ασετον οποτε ασε τις εξυπναδες
evabb Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 απο την ωρα που βγηκε το ιντερνετ γιναμε ολοι γιατροι και επιστημονες.
FedonasP Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 ε βαλε και οξυ τοτε σε αναλογιο 0,3% δεν θα παθει τπτ. και να βάλει δεν θα πάθει τίποτα η αναλογια είναι πολύ σοβαρή υπόθεση.. Να σου θυμίσω ότι πίνεις (αν πίνεις ποτε από την βρύση) νερό με ΧΛΩΡΙΝΗ και διαφορα αλλα χημικά (εξαρτάται από τον δήμο) που από μονα τους είναι θανατηφόρα?? έπαθες κάτι? κοιταξτε δεν ειπα οτι θα βαλω ασετονη(καθαρη) στο αμαξι.Γιαυτο και αλλωστε ρωταω εδω μπας και το εχει δοκιμασει κανεις.Το αμαξι μου ειναι σχετικα παλιο.Αυτο που ειπε η ευα για τα πλαστικα απο τι εψαξα δεν ισχυει,εκτος βεβαια απο ενα συγκεκριμενο ειδους πλαστικου που το διαβρωνει μετα απο συνεχη χρηση.Αν η ασετονη περασει απο το σωληνα αυτου του πλαστικου ειναι λιγο σκουρα τα πραγματα.Οτι η ασετονη(καθαρη) ειναι ακριβη ισχυει αλλα και παλι η αναλογια (που βρηκα στο ιντερνετ 2οz σε 10gal) συμφαιρει και με το παραπανω.Απο μια ενδεικτικη πραξη που βρηκα υπολογιζεται οτι ο μεσος οδηγος εξοικονομει σχεδον 600ευρω το χρονο.Αν ολα αυτα ισχυουν βεβαια. Αν βάλεις να βάλεις καθαρή ασετόνη μην κανεις βλακείες η άλλη για τα νύχια θα δημιουργήσει κάποια παράγωγα στο μίγμα και θα διαβρώσει πολύ πιο γρήγορα τον κινητήρα σου απότι η καθαρή...
cthulhucarbide Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 το ασετον δεν διαλυει τα πλαστικα; το μονο πλαστικο που ξερω οτι αντεχει ειναι το NBR. αν εινια φτιαγμενες οι σωληνωσεις του αυτοκινητου απ'αυτο, τοτε παω πασο. Είπες ότι τα διαλύει όλα, και μάλιστα σε δευτερόλεπτα, κάτι που δεν ισχύει. Μερικά τα φθείρει, αλλά να τα διαλύσει και σε δευτερόλεπτα, όχι. απο την ωρα που βγηκε το ιντερνετ γιναμε ολοι γιατροι και επιστημονες. Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι είναι επιστήμονας. Μερικοί εξέφρασαν την εμπειρική τους άποψη για το θέμα και έσπευσες να πεις το γνωστό τροπάρι για τους επιστήμονες μέσω ίντερνετ το οποίο μάλιστα δεν ταιριάζει καν με τις απαντήσεις αυτού του τόπικ. Επίσης οι σωληνώσεις του αυτοκινήτου δεν είναι πλαστικές. Και αν σε αυτό βάσισες την απάντηση #2 στο θέμα, τότε κακώς. Έπραξες τυχαία και παραπλανητικά για ένα θέμα στο οποίο δεν έχεις -όπως φαίνεται- εμπειρία. Θα μπορούσες πριν απαντήσεις(ή και μετά δεν χάλασε ο κόσμος) να ψάξεις στο γκουγκλ αν οι σωληνώσεις του αμαξιού είναι πλαστικές ή όχι. Θα έβρισκες την απάντηση και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα σε κατηγορούσε ότι το παίζεις επιστήμων μέσω του ίντερνετ
akpe Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 http://www.snopes.com/autos/techno/acetone.asp Έμφαση στο "Confusing matters further is the issue that determining the effect of anything upon gasoline mileage is a bit more difficult to work out than it would seem, because so many different factors can affect the results. The same amount of fuel will produce different gas mileages on different days, depending upon variables such as the type of automobile, the weather conditions, whether the car's air conditioning was running, how fast the vehicle was driven, etc. Eliminating the effects of each of these factors from the computation is generally beyond the abilities of the average car owner with a passing interest in knowing how many miles to the gallon his pride and joy is getting."
Nikosgiann Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Είπες ότι τα διαλύει όλα, και μάλιστα σε δευτερόλεπτα, κάτι που δεν ισχύει. Μερικά τα φθείρει, αλλά να τα διαλύσει και σε δευτερόλεπτα, όχι. Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι είναι επιστήμονας. Μερικοί εξέφρασαν την εμπειρική τους άποψη για το θέμα και έσπευσες να πεις το γνωστό τροπάρι για τους επιστήμονες μέσω ίντερνετ το οποίο μάλιστα δεν ταιριάζει καν με τις απαντήσεις αυτού του τόπικ. Επίσης οι σωληνώσεις του αυτοκινήτου δεν είναι πλαστικές. Και αν σε αυτό βάσισες την απάντηση #2 στο θέμα, τότε κακώς. Έπραξες τυχαία και παραπλανητικά για ένα θέμα στο οποίο δεν έχεις -όπως φαίνεται- εμπειρία. Θα μπορούσες πριν απαντήσεις(ή και μετά δεν χάλασε ο κόσμος) να ψάξεις στο γκουγκλ αν οι σωληνώσεις του αμαξιού είναι πλαστικές ή όχι. Θα έβρισκες την απάντηση και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα σε κατηγορούσε ότι το παίζεις επιστήμων μέσω του ίντερνετ μην της μιλας αποτομα γιατι..: παω να κλαψω με λιγμους στο μαξιλαρι μου...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Θεωρητικά το ασετόν δεσμεύει νερό/υγρασία που υπάρχει στο ντεπόζιτο. Όπως είπα, έχω βάλει μερικές φορές, αλλά και διάφορα άλλα καθαριστικά, αλλά πάντα ήμουν σε mode Τζούλια Αλεξανδράτου. Μόνο μετά από ένα γρήγορο ταξιδάκι μέχρι Αγ. Κωνσταντίνο, εξαφανίστηκαν τα «πειράκια». Μήπως είμαστε σε λάθος φόρουμ;
evabb Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Είπες ότι τα διαλύει όλα, και μάλιστα σε δευτερόλεπτα, κάτι που δεν ισχύει. Μερικά τα φθείρει, αλλά να τα διαλύσει και σε δευτερόλεπτα, όχι. εχω δε με τα ματια μου να λιωνουν πλαστικα σε δευτερολεπτα μεσα, αλλα τελος παντων Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι είναι επιστήμονας. Μερικοί εξέφρασαν την εμπειρική τους άποψη για το θέμα και έσπευσες να πεις το γνωστό τροπάρι για τους επιστήμονες μέσω ίντερνετ το οποίο μάλιστα δεν ταιριάζει καν με τις απαντήσεις αυτού του τόπικ. Επίσης οι σωληνώσεις του αυτοκινήτου δεν είναι πλαστικές. Και αν σε αυτό βάσισες την απάντηση #2 στο θέμα, τότε κακώς. Έπραξες τυχαία και παραπλανητικά για ένα θέμα στο οποίο δεν έχεις -όπως φαίνεται- εμπειρία. Θα μπορούσες πριν απαντήσεις(ή και μετά δεν χάλασε ο κόσμος) να ψάξεις στο γκουγκλ αν οι σωληνώσεις του αμαξιού είναι πλαστικές ή όχι. Θα έβρισκες την απάντηση και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα σε κατηγορούσε ότι το παίζεις επιστήμων μέσω του ίντερνετ
palawiaris Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Επίσης οι σωληνώσεις του αυτοκινήτου δεν είναι πλαστικές. Και αν σε αυτό βάσισες την απάντηση #2 στο θέμα, τότε κακώς. Έπραξες τυχαία και παραπλανητικά για ένα θέμα στο οποίο δεν έχεις -όπως φαίνεται- εμπειρία. Θα μπορούσες πριν απαντήσεις(ή και μετά δεν χάλασε ο κόσμος) να ψάξεις στο γκουγκλ αν οι σωληνώσεις του αμαξιού είναι πλαστικές ή όχι. Θα έβρισκες την απάντηση και είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα σε κατηγορούσε ότι το παίζεις επιστήμων μέσω του ίντερνετ Να σου θυμίσω ότι πολλά ρεζερβουαρ είναι πλαστικά.Και ναι υπάρχουν πλαστικές σωληνώσεις,όχι σε όλο το μήκος αλλά υπάρχουν.Π.χ. το φίλτρο καυσίμων ενώνεται με πλαστικό σωληνάκι. Επίσης να υπενυθμίσω ότι στις παλιές τεχνολογίες μηχανών βάζαμε δικά μας πρόσθετα.Όπως π.χ. παλιότερα βάζανε ελάχιστη βενζίνη στα πετρελαιοκίνητα τον χειμώνα. Αυτό σήμερα αν το κάνεις στα σημερινά αμάξια τον πήρες τον κινητήρα κατεθυείαν στα χέρια. Τέλος πάντων.Τα σημερινά μοτόρια θέλουν πεντακάθαρα καύσιμα.Τίποτα "δικά μας πρόσθετα."Παντελώς τίποτα.
Haldol Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Ο αποπάνω ν' αλλάξει avatar. Άμα πια, κάθε φορά που βλέπω post του πάω να διώξω τη μύγα απ' την οθόνη.
FedonasP Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2012 Να σου θυμίσω ότι πολλά ρεζερβουαρ είναι πλαστικά.Και ναι υπάρχουν πλαστικές σωληνώσεις,όχι σε όλο το μήκος αλλά υπάρχουν.Π.χ. το φίλτρο καυσίμων ενώνεται με πλαστικό σωληνάκι. Επίσης να υπενυθμίσω ότι στις παλιές τεχνολογίες μηχανών βάζαμε δικά μας πρόσθετα.Όπως π.χ. παλιότερα βάζανε ελάχιστη βενζίνη στα πετρελαιοκίνητα τον χειμώνα. Αυτό σήμερα αν το κάνεις στα σημερινά αμάξια τον πήρες τον κινητήρα κατεθυείαν στα χέρια. Τέλος πάντων.Τα σημερινά μοτόρια θέλουν πεντακάθαρα καύσιμα.Τίποτα "δικά μας πρόσθετα."Παντελώς τίποτα. Μα και να είναι πλαστικές δεν υπάρχει πρακτικό πρόβλημα.. δεν θα γεμίσει το τεπόζιτο με ασετόνη θα βάλει μια μικρή ποσότητα στο καύσιμο.. το ίδιο το καύσιμο επίσης φθείρει τα πλαστικά... απλά όχι σε τέτοιο βαθμό ώστε να αποτελεί κάτι το ανησυχητικό. Το κυρίως πρόβλημα που πιθανόν μπορεί να δημιουργήσει η ασετόνη είναι η αλλαγή του σημείου ανάφλεξης του μίγματος και αυτό σε συγκεκριμένους κινητήρες νεότερης ειδικά τεχνολογίας ιδίως αν έχουν μεγάλες πιέσεις στον κύλινδρο λόγω τούρμπο κτλ μπορεί με συστηματική χρήση να δημιουργήσει πρόβλημα γιατί το καύσιμο μπορεί να αναφλέγεται σε διαφορετική πίεση από αυτή που προβλέπει ο κατασκευαστής και έτσι να έχουμε αποκλίσεις στους κύκλους καύσης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα