Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοιτα αστεροπη, 80% ποσοστο αποτυχιας δειχνει και αποτυχια του καθηγητη να μεταδοσει γνωσεις , ή δειχνει οτι αλλα διδασκει και αλλα ζηταει.

 

 

η δειχνει οτι το μαθημα ειναι δυσκολο η ακαταλληλο για το επιπεδο του μεσου φοιτητη της σχολης.

 

ή δείχνει οτι το πρόβλημα είναι συστημικό, με την ίδια τη σχολή να μην τραβάει το μαθητή στη γνώση

Δημοσ.

αξιολόγηση.

δεν ξερω τι ισχύει σε αλλες σχολές, αλλα στη δικια μου δεν επιτρέπεται να δημοσιευτουν τα αποτελέσματα της, και το αποτέλεσμα μένει μονο ανάμεσα στον καθηγητή που αξιολογείται και τον πρόεδρο, και μονο αυτός μπορει να του πει κάτι αν πάρει χαμηλό ποσοστό. δηλαδή ποτέ.

Δημοσ.

Κοιτα αστεροπη, 80% ποσοστο αποτυχιας δειχνει και αποτυχια του καθηγητη να μεταδοσει γνωσεις , ή δειχνει οτι αλλα διδασκει και αλλα ζηταει.

 

 

Το 80% αποχης από το μάθημα του και ενασχόλησης με το internet και τον καφέ δεν το συνυπολογίζεις... ούτε συνυπολογίζεις την ποιότητα των φοιτητών.... γιατί κάποιες έννοιες όσο καλή μεταδοτικότητα και αν έχεις δεν μπορείς να τις μεταφέρεις αν δεν υπάρχει το απαραίτητο backround..

 

και σε αυτό φταίει γενικότερα το σύστημα στην παιδεία μας..

 

προφανώς και τα νούμερα λενε κάτι για την εξέταση. και δε συμβαινει σε ενα μάθημα. συμβαινει σε πολλά και στα ίδια κάθε χρόνο.

είναι παραδείγματα που βγάζουνε μάτι. είναι μαθήματα που είναι βαριά, παρακολουθεί κόσμος και περνάει το 15-20%. βλέπεις οτι υπαρχει πρόβλημα όταν ο άλλος που ξέρεις οτι ασχολήθηκε όλη τη χρόνιά και διάβασε, κόπηκε ή πήρε ενα 5.

 

σήματα. ήταν ενας τύπος που είχε μαζέψει 1100 ατομα. ναι. ενα μάθημα το χρώσταγαν 1100 ατομα. εβαζε ο τυπος θέματα που δε τάλυνε κανενας, όταν άλλαξε ο καθηγητής και έγινε σκούπα βγάζανε αναμνηστικές φωτογραφίες, τέλος εποχής κτλ...

 

είναι καθαρά στον άνθρωπο. αλλοι κανουνε μετριας δυσκολίας στο μάθημα και βάζουν μετρια δύσκολα, άλλοι κάνουνε φυσιολογικο μάθημα και βάζουνε θεματα που δε ταχεις δει ουτε στο ονειρο σου.

 

άλλοι σου κοβουνε ολοκληρο 3 σελίδες θέμα για αριθμητικό λάθος γιατι "είσαι μηχανικός και δεν επιτρεπεται να κανεις λάθος".(τοχει πει καθηγητής) ντάξει να το καταλάβω ότι δεν πρεπει να κάνω λάθος. αλλά δωσε 1 μονάδα στις 3 για το υπόλοιπο...

 

δε λεω ότι θέλω ευκολα θέματα. λεω να βάλει κάτι ανάλογο με αυτο που έχει κάνει στο αμφιθέατρο. κάνε δύσκολο βάλε δύσκολο. μην κάνεις μπουρδες και ζητάς άλλα για άλλα...

 

 

Αν αυτό το αριθμητικό λάθος οδηγούσε στην ανατίναξη του κινητήρα και στον θάνατο του οδηγού θα έλεγες.. εντάξει έκανα λάθος αλλα δώστε μου τουλάχιστον το 1 τρίτο από τον μιστό που συμφωνήσαμε πριν τους αγώνες?

 

και επίσης κάτι που δεν έχουν καταλάβει πολλοί είναι ότι όλα θα τα μάθουνε στο αμφιθέατρο... σαν να είναι η γνώση το περιεχόμενο της κανατάς το μυαλό μια άδεια κανατα και το πανεπιστήμιο πρατήριο που όση ώρα κάτσεις τόσο περισσότερο θα γεμίσει η κανατα...

 

δεν είναι έτσι.. το πανεπιστήμιο είναι απλά ένα σημείο αναφοράς σου δείχνει συντεταγμένα τον δρόμο και μπορείς να ζητήσεις βοήθεια σε θέματα που σε δυσκολεύουνε καθώς περπατάς τον συγκεκριμένο δρόμο..

 

για να πετύχεις και να γίνεις επιστήμονας δεν φτάνει απλά να καταφέρεις να πάρεις το "Χαρτί" πρέπει να έχεις κάνει προσωπική εργασία και να αναπτύξεις μονος σου πρωτοβουλίες και δραστηριότητα και εκτος πανεπιστημιου..

 

αλλα όπως είπα οι περισσότεροι έχουν την λογική του λυκείου διαβάζω κομματάκι γράφω κομματάκι ζητάω βαθμό!

Δημοσ.

αν εσυ φτιάχνεις ενα κινητήρα ή οτιδήποτε άλλο φτιάξεις έξω στο χέρι με μολύβι και χαρτί, σε τρία τέταρτα που έχεις περίπου για το κάθε θέμα, χωρίς να το τριπλοτσεκάρεις, να κάνεις 10 simulation σε υπολογιστή και χωρίς να έχεις τίποτα μαζί σου σαν βιβλία σημειώσεις και παρόμοιες δουλειές παω πάσο.

Δημοσ.

Για την φυσική δεν είναι αντίρροπα... και ναι είπα γλωσσικά αν το δει κανεις (ετυμολογία της λέξης αντίρροπος) τότε ναι μπορεί να τα πει..

Επειδή όμως τα αντίρροπα διανύσματα πρέπει να πληρούν ορισμένες ιδιότητες (μέσα σε αυτές και αυτή των αλγεβρικών πράξεων) δεν γίνεται να τα ονομάζουμε αντίρροπα.

Ακόμη βεβαια και αν το δούμε εις βάθος λεξιλογικά δεν είναι αντίρροπα γιατί σημαίνει ότι το ένα αντιβαίνει στην ροπή του αλλου και δεν ισχύει αυτό από φυσικής άποψης.

 

Για πες τι λεει η φυσικη ; Γιατι απο τη μερια των μαθηματικων ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ λαθος. Δυο διανυσματα ειναι αντιρροπα οταν εχουν ιδια διευθυνση και αντιθετη φορα. ( οσες διαστασεις κι αν εχουν )

 

 

Ποιες ειναι οι ιδιοτητες / αλγεβρικες πραξεις που πρεπει να πληρουν 2 διανυμστα , ωστε να ειναι αντιρροπα ;

 

EDIT: απαντησε και σε pm αν δεν μπορεις εδω

Δημοσ.

Κοιτα αστεροπη, 80% ποσοστο αποτυχιας δειχνει και αποτυχια του καθηγητη να μεταδοσει γνωσεις , ή δειχνει οτι αλλα διδασκει και αλλα ζηταει.

 

80% πέρασαν με 5-6;;

αποτυχία δεν εννοείς ότι κόπηκαν;

 

Παιδιά τι ψάχνουμε τώρα, το σύστημα είναι άστα να πάνε.

 

Ας μου πει κάποιος ότι "τα έβαλα με το σύστημα και βγήκα κερδισμένος" και θα τον κεράσω μια πίτσα. :P

 

YG: ασε που τώρα με τις περικοπές αρκετά ιδρύματα σπάνε τα τμήματα στον μισό χρόνο και σου βάζουν πιο δύσκολα απ'ότι πριν 2-3 χρόνια που είχες κανονικό 2ωρο μπροστά σου

 

Μαζοχισμός?

Δημοσ.

Προφανως οταν το 80% των φοιτητων κοβονται σε ενα μαθημα ,φταιει ο καθηγητης. Φυσικα με αυτο δεν εννοω οτι ειναι αχρηστος και οτι δεν εχει γνωσεις ,αλλα οτι δεν κανει για δασκαλος. Πρεπει να αλλαξει τον τροπο διδασκαλιας του , ισως ακομα και να αρχισει να ακουει τους μαθητες του ,ωστε να μην ( ; ) αναρωτιεται γιατι ΤΟΣΟΙ λιγοι τα καταφερνουν.

Δημοσ.

Για πες τι λεει η φυσικη ; Γιατι απο τη μερια των μαθηματικων ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ λαθος. Δυο διανυσματα ειναι αντιρροπα οταν εχουν ιδια διευθυνση και αντιθετη φορα. ( οσες διαστασεις κι αν εχουν )

 

 

Ποιες ειναι οι ιδιοτητες / αλγεβρικες πραξεις που πρεπει να πληρουν 2 διανυμστα , ωστε να ειναι αντιρροπα ;

 

EDIT: απαντησε και σε pm αν δεν μπορεις εδω

 

Ωραία βρες εσύ την διαφορα των διανυσμάτων αυτών που είναι αντίρροπα...

 

επίσης για το υλικό σημείο του οποίου την κινητική κατάσταση περιγραφουν αυτά τα 2 διανύσματα λέμε ότι επιταχύνεται

Δημοσ.

Ωραία βρες εσύ την διαφορα των διανυσμάτων αυτών που είναι αντίρροπα...

 

επίσης για το υλικό σημείο του οποίου την κινητική κατάσταση περιγραφουν αυτά τα 2 διανύσματα λέμε ότι επιταχύνεται ( ακυρο τελειως )

 

Εγω σου ειπα ποτε ειναι αντιρροπα. Εσυ ισχυριζεσαι οτι δεν ειναι κατω απο καποιες συνθηκες. Τις συνθηκες σου ζητησα .

 

Edit: Αν βαριεσαι να γραφεις , δωσε online πηγη

Δημοσ.

Για την φυσική δεν είναι αντίρροπα... και ναι είπα γλωσσικά αν το δει κανεις (ετυμολογία της λέξης αντίρροπος) τότε ναι μπορεί να τα πει..

 

Επειδή όμως τα αντίρροπα διανύσματα πρέπει να πληρούν ορισμένες ιδιότητες (μέσα σε αυτές και αυτή των αλγεβρικών πράξεων) δεν γίνεται να τα ονομάζουμε αντίρροπα.

 

Ακόμη βεβαια και αν το δούμε εις βάθος λεξιλογικά δεν είναι αντίρροπα γιατί σημαίνει ότι το ένα αντιβαίνει στην ροπή του αλλου και δεν ισχύει αυτό από φυσικής άποψης.

Αστερόπη δε σου απάντησα από γλωσσολογικής άποψης, αλλά από τη πλευρά της φυσικής.

Λές "τα αντίρροπα διανύσματα πρέπει να πληρούν ορισμένες ιδιότητες (μέσα σε αυτές και αυτή των αλγεβρικών πράξεων)".

Πρώτον οι αλγεβρικές πράξεις δεν είναι ιδιότητες.

Μάλλον, αν και δεν είναι προφανές, εννοείς ότι πρέπει να μπορούμε να κάνουμε αλγεβρικές πράξεις με τα αντίρροπα διανύσματα. Δηλαδή πρόσθεση, αφαίρεση κλπ.

Μα σου είπα, μπορείς. Απλά το διάνυσμα που θα προκύψει δε θα είναι τίποτα (ούτε ταχύτητα ούτε επιτάχυνση).

Και εννοείται, μπορείς να τα συγκρίνεις και ως προς το μέτρο (αν το ένα έχει μέτρο 4 και το άλλο 7, το 7 είναι μεγαλύτερο) και ως προς τη διεύθυνση και αν έχουν ίδια διεύθυνση και ως προς τη φορά.

Επίσης, η επιτάχυνση μπορεί να είναι κάθετη στην ταχύτητα. Κάθετη τι θα πεί; Ο φορέας της είναι κάθετος σ'αυτόν της ταχύτητας. Στην επιβραδυνόμενη κίνηση μάλιστα, έχεις ακριβώς αυτό που λές. Η επιτάχυνση είναι αντίρροπη της ταχύτητας.

Δημοσ.

Παντως, ποτε δεν ειδα η ακουσα φοιτητη να διαμαρτυρεται για καθηγητες που περνανε τους παντες, ακομα και τις λευκες κολλες.

 

Μονο για αυτους που κοβουν ακουγα παραπονα παντα. Για αυτους μαλιστα θα ακουσω ολες τις πιθανες επιχειρηματολογιες για το πως χαλανε την τριτοβαθμια εκπαιδευση κλπ.

Δημοσ.

Αστερόπη δε σου απάντησα από γλωσσολογικής άποψης, αλλά από τη πλευρά της φυσικής.

Λές "τα αντίρροπα διανύσματα πρέπει να πληρούν ορισμένες ιδιότητες (μέσα σε αυτές και αυτή των αλγεβρικών πράξεων)".

Πρώτον οι αλγεβρικές πράξεις δεν είναι ιδιότητες.

Μάλλον, αν και δεν είναι προφανές, εννοείς ότι πρέπει να μπορούμε να κάνουμε αλγεβρικές πράξεις με τα αντίρροπα διανύσματα. Δηλαδή πρόσθεση, αφαίρεση κλπ.

Μα σου είπα, μπορείς. Απλά το διάνυσμα που θα προκύψει δε θα είναι τίποτα (ούτε ταχύτητα ούτε επιτάχυνση).

Και εννοείται, μπορείς να τα συγκρίνεις και ως προς το μέτρο (αν το ένα έχει μέτρο 4 και το άλλο 7, το 7 είναι μεγαλύτερο) και ως προς τη διεύθυνση και αν έχουν ίδια διεύθυνση, ως προς τη φορά. Με τον ίδιο τρόπο που λές ότι η επιτάχυνση μπορεί να είναι κάθετη στην ταχύτητα. Κάθετη τι θα πεί; Ο φορέας της είναι κάθετος σ'αυτόν της ταχύτητας. Στην επιβραδυνόμενη κίνηση μάλιστα, έχεις ακριβώς αυτό που λές. Η επιτάχυνση είναι αντίρροπη της ταχύτητας.

 

 

οι πράξεις ως πράξεις δεν είναι ιδιότητες... ιδιοτητα είναι όμως το μέτρο του ενός να μπορεί να αλληλεπιδράσει μέσω αλγεβρικών πράξεων με το μέτρο του αλλου και να οδηγήσουν σε ένα τρίτο διάνυσμα που θα είναι η συνιστώσα των άλλων 2

 

 

αν αφαιρέσεις 5m/s^2 με 5m/s θα βγάλεις κάποιο λογικό αποτέλεσμα? όχι.. αλλα και ούτε λογικό αριθμητικό αποτέλεσμα θα βγάλεις γιατί η αριθμητική τιμή των παραπάνω μέτρων θα βγάλει 0 οποτε λες ότι ένα κινητό που μετατοπίζεται με 5 και επιταχύνεται με 5 τελικά είναι ακίνητο...

 

και ΔΕΝ μπορείς να συγκρίνεις τα μετρα τους .. δηλαδή τα 5 κιλά πατάτες έχουν μεγαλύτερο μέτρο από τα 7 χιλιόμετρα ανά ώρα? είναι διαφορετικά πράματα.. τις αριθμητικές τιμές μονο μπορείς να συγκρίνεις και να πεις ότι το 5 είναι μικρότερο από το 7.. από εκεί και πέρα άλλο το 5 κιλά άλλο το 5 newton άλλο το 5 rad/s άλλο το 5 m/s κτλ κτλ

Δημοσ.

οι πράξεις ως πράξεις δεν είναι ιδιότητες... ιδιοτητα είναι όμως το μέτρο του ενός να μπορεί να αλληλεπιδράσει μέσω αλγεβρικών πράξεων με το μέτρο του αλλου και να οδηγήσουν σε ένα τρίτο διάνυσμα που θα είναι η συνιστώσα των άλλων 2

 

 

αν αφαιρέσεις 5m/s^2 με 5m/s θα βγάλεις κάποιο λογικό αποτέλεσμα? όχι.. αλλα και ούτε λογικό αριθμητικό αποτέλεσμα θα βγάλεις γιατί η αριθμητική τιμή των παραπάνω μέτρων θα βγάλει 0 οποτε λες ότι ένα κινητό που μετατοπίζεται με 5 και επιταχύνεται με 5 τελικά είναι ακίνητο...

 

και ΔΕΝ μπορείς να συγκρίνεις τα μετρα τους .. δηλαδή τα 5 κιλά πατάτες έχουν μεγαλύτερο μέτρο από τα 7 χιλιόμετρα ανά ώρα? είναι διαφορετικά πράματα.. τις αριθμητικές τιμές μονο μπορείς να συγκρίνεις και να πεις ότι το 5 είναι μικρότερο από το 7.. από εκεί και πέρα άλλο το 5 κιλά άλλο το 5 newton άλλο το 5 rad/s άλλο το 5 m/s κτλ κτλ

ναι πρέπει να παραδεχτώ ότι σ'αυτό με τα μέτρα μάλλον είπα μαλακία

 

Αν είναι πάντως στον ίδιο φορέα μπορείς να πείς οτι είναι ομόρροπα ή αντίρροπα. Ακόμα κι αν είναι για διαφορετικά μεγέθη, π.χ. ταχύτητα και επιτάχυνση που είπες.

Τα βιβλία της φυσικής ακόμα και του σχολείου έτσι το'χουν. Λένε "η επιτάχυνση είναι αντίρροπη της ταχύτητας".

Δημοσ.

Παντως, ποτε δεν ειδα η ακουσα φοιτητη να διαμαρτυρεται για καθηγητες που περνανε τους παντες, ακομα και τις λευκες κολλες.

 

Μονο για αυτους που κοβουν ακουγα παραπονα παντα. Για αυτους μαλιστα θα ακουσω ολες τις πιθανες επιχειρηματολογιες για το πως χαλανε την τριτοβαθμια εκπαιδευση κλπ.

 

Σαν άνθρωποι θέλουμε το δίκαιο μας, το οποίο θίγεται όταν συμβαίνει κάτι κακό.

τώρα αν μερικοί περνάνε αβέρτα απλά δεν νομίζω ότι μας αφορά, ακούγετε εγωιστικό αλλά ρε παιδιά έτσι είναι...

Δημοσ.

οι πράξεις ως πράξεις δεν είναι ιδιότητες... ιδιοτητα είναι όμως το μέτρο του ενός να μπορεί να αλληλεπιδράσει μέσω αλγεβρικών πράξεων με το μέτρο του αλλου και να οδηγήσουν σε ένα τρίτο διάνυσμα που θα είναι η συνιστώσα των άλλων 2

 

 

αν αφαιρέσεις 5m/s^2 με 5m/s θα βγάλεις κάποιο λογικό αποτέλεσμα? όχι.. αλλα και ούτε λογικό αριθμητικό αποτέλεσμα θα βγάλεις γιατί η αριθμητική τιμή των παραπάνω μέτρων θα βγάλει 0 οποτε λες ότι ένα κινητό που μετατοπίζεται με 5 και επιταχύνεται με 5 τελικά είναι ακίνητο...

 

και ΔΕΝ μπορείς να συγκρίνεις τα μετρα τους .. δηλαδή τα 5 κιλά πατάτες έχουν μεγαλύτερο μέτρο από τα 7 χιλιόμετρα ανά ώρα? είναι διαφορετικά πράματα.. τις αριθμητικές τιμές μονο μπορείς να συγκρίνεις και να πεις ότι το 5 είναι μικρότερο από το 7.. από εκεί και πέρα άλλο το 5 κιλά άλλο το 5 newton άλλο το 5 rad/s άλλο το 5 m/s κτλ κτλ

 

Αν εισαι δασκαλα/καθηγητρια φυσικης σταματα να κανεις μαθημα.

 

Αν εισαι φοιτητρια , να προσεχεις περισσοτερο αυτα που διαβαζεις. Οπως ειπε παραπανω ο MIDI , αρκετοι ειναι αυτοι που δεν παραπονιουνται οταν ολοι περνανε ενα μαθημα ή αν περασουν ενω δεν το αξιζουν.

 

Τελος , ξεκινα απο εδω : http://en.wikipedia..../Linear_algebra

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...