Pantelwolf Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Γενικά όμως, δεν είναι πρόβλημα να κόβεται το 80% αυτων που δίνουν, πρόβλημα ειναι να κόβεται το 80% αυτών που παρακολουθούν, δυο σύνολα διαφορετικά στην ελλάδα.
nikos21aek Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Αν είναι καθηγητής του κλάνεις μια μάντρα. Αν είναι κανένας λέκτορας μπορείς να το φτάσεις και κάπου αλλά όσο να ναι ακόμη και αυτός κάποιον γνωστό καθηγητή θα έχει οπότε κάτσε στα αυγά σου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο συγκεκριμένος καθηγητής είναι η τελευταία χλέμπα της σχολής σου σε θέματα έρευνας. Οπότε επειδή δεν περνάει κόσμο μην τον έχεις και για κανέναν σπουδαίο. Βλάκας είναι. Την ανικανότητά του να κάνει έρευνα την βγάζει στους φοιτητές για να ανεβάσει και καλά το κύρος του. Εγώ το έχω πεί. Αν δεν απηυδήσει κανένας φοιτητής να πάρει κανα τουφέκι και να αρχίσει να σκοτώνει όποιον βρει μπροστά του μπας και χεστούν λίγο δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Επειδή έχουν φάει το αγγούρι της ζωής τους να κάνουν διδακτορικά και έρευνα πάνω στα αντικείμενά τους νομίζουν ότι το αντικείμενό τους είναι ότι πιο σημαντικό έχει να επιδείξει η επιστήμη, ότι το 8 σε μάθημα προπτυχιακό πρέπει να το παίρνει ο θεός και πως για να πάρει κάποιος ένα 5 πρέπει να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις πιο tricky ασκήσεις που παίζουν στο μάθημα. Το αστείο της υπόθεσης βέβαια είναι πως οι καθηγητές με @@ οι οποίοι έχουν να επιδείξουν τόνους βιβλιογραφίας και έρευνας δεν παιδεύουν κόσμο. Οι υπόλοιποι βγάζουν τα κόμπλεξ τους. Η αξιολόγηση του τμήματος Μαθηματικού Ιωαννίνων: Σε τετραετή σχολή που τα 4 χρόνια για τέτοιο πτυχίο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ, στα 4 χρόνια τελειώνουν 5/1000 άτομα και από όσους τελειώνουν οι 35/1000 παίρνουν πτυχίο με πάνω από 7.
ennoeitai Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Αν εισαι δασκαλα/καθηγητρια φυσικης σταματα να κανεις μαθημα Εντάξει κι εσύ ρε κατευθείαν. Να σταματήσει να κάνει το μάθημα. Δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για έναν άνθρωπο από κάτι τέτοιο. Όλοι κάνουμε λάθη. Εδώ το συζητάμε.
asteropi22 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 ναι πρέπει να παραδεχτώ ότι σ'αυτό με τα μέτρα μάλλον είπα μαλακία Αν είναι πάντως στον ίδιο φορέα μπορείς να πείς οτι είναι ομόρροπα ή αντίρροπα. Ακόμα κι αν είναι για διαφορετικά μεγέθη, π.χ. ταχύτητα και επιτάχυνση που είπες. Τα βιβλία της φυσικής ακόμα και του σχολείου έτσι το'χουν. Λένε "η επιτάχυνση είναι αντίρροπη της ταχύτητας". Σε αυτό έχεις δίκαιο... αλλα είναι μια από τις κάμποσες λεπτομέρειες που δεν στέκουν αλλα καταλαβαίνω έως ένα σημείο ότι τις βάζουν για να γίνει πιο εύπεπτη η θεωρία... καταρχήν συνεχίζουν και λένε ότι αν η επιτάχυνση είναι αντίρροπη της ταχύτητας τότε το σώμα επιβραδύνεται.. όμως ακριβώς επειδή δεν είναι αντίρροπη η επιτάχυνση της ταχύτητας δεν υπάρχει στην ορολογία η έννοια της επιβράδυνσης.. υπάρχει μονο στον φυσικό/καθημερινό λόγο κανονικά λέμε πως αλλάζει η επιτάχυνση ενός σώματος όχι πως αυτο επιβραδύνεται.
cyber_katsarida Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Σαν άνθρωποι θέλουμε το δίκαιο μας, το οποίο θίγεται όταν συμβαίνει κάτι κακό. τώρα αν μερικοί περνάνε αβέρτα απλά δεν νομίζω ότι μας αφορά, ακούγετε εγωιστικό αλλά ρε παιδιά έτσι είναι... μας αφορά και πολύ μάλιστα. μπορεί όχι άμεσα αλλά μας αφορά. βέβαια οι περισσότεροι δε μπορούν να δουν πέρα από τη μύτη τους οπότε τι συζητάμε. Υ.Γ όποιος διαφωνεί μπορώ να το εξηγήσω
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Σαν άνθρωποι θέλουμε το δίκαιο μας, το οποίο θίγεται όταν συμβαίνει κάτι κακό. τώρα αν μερικοί περνάνε αβέρτα απλά δεν νομίζω ότι μας αφορά, ακούγετε εγωιστικό αλλά ρε παιδιά έτσι είναι... Xαρακτηριστικη νοοτροπια Ελληνα φοιτητη που ως καλο του βλεπει να περναει τα μαθηματα με καθε τροπο. Που θεωρει "καλο του" το να δινει λευκη κολλα και να περναει με 5 ή να γραφει για 3 και του βαζουν 5. Και που "το κακο του" το εντοπιζει οταν τον κοβουν μοναχα. Και το οτι περνανε οι αλλοι αβερτα δεν μας αφορα, αρκει που περναμε κι εμεις μαζι με τους αλλους. Γιαυτο παιρνετε το πτυχιο ολοι και γιαυτο ολοι εκτος απο εσας το αντιμετωπιζουν σαν κωλοχαρτο και κυριως οι εργοδοτες. Δεν σας κατηγορω κι εγω σαν φοιτητης ιδια λογικη ειχα.
status Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Προφανως οταν το 80% των φοιτητων κοβονται σε ενα μαθημα ' date='φταιει ο καθηγητης. Φυσικα με αυτο δεν εννοω οτι ειναι αχρηστος και οτι δεν εχει γνωσεις ,αλλα οτι δεν κανει για δασκαλος. Πρεπει να αλλαξει τον τροπο διδασκαλιας του , ισως ακομα και να αρχισει να ακουει τους μαθητες του ,ωστε να μην ( ; ) αναρωτιεται γιατι ΤΟΣΟΙ λιγοι τα καταφερνουν.[/quote'] υπολογίζεις σε αυτο τους φοιτητές που όντως δεν έγραψαν τίποτα η έγραψαν μπούρδες; Πακτωση.
ennoeitai Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 ακριβώς επειδή δεν είναι αντίρροπη η επιτάχυνση της ταχύτητας δεν υπάρχει στην ορολογία η έννοια της επιβράδυνσης.. υπάρχει μονο στον φυσικό/καθημερινό λόγο κανονικά λέμε πως αλλάζει η επιτάχυνση ενός σώματος όχι πως αυτο επιβραδύνεται. Αστερόπη επειδή με ενδιαφέρει, μπορείς να παραθέσεις κάποια πηγή που να αναφέρεται σ'αυτό ακριβώς που λές (σ'αυτό που έκανα quote); Αλήθεια με ενδιαφέρει και θα ήθελα να διαβάσω γι'αυτό. Ή να μου πείς που το διάβασες; Αλλά κατά προτίμηση θα ήθελα λίνκ.
nikos21aek Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Σε μαθήματα βαριά πτυχίου από τους 100 που δίνουν οι 60 είναι φουλ διαβασμένοι,οι 30 είναι μέτρια διαβασμένοι και πάνε απλά να δώσουν το μάθημα και υπάρχουν και 10 που πάνε να πάρουν τα θέματα. Από αυτούς τους 100 σίγουρα πάνω από τους 70 έχουν παρακολουθήσει όλο το μάθημα. Οπότε το να περνάει 10 και 20% το μάθημα ναι είναι ανεπάρκεια και ακαταλληλότητα του καθηγητή. Οι καλοί οι καθηγητές που έχουν να επιδείξουν έρευνα και ξέρουν τι πρέπει να μάθει ο φοιτητής από το μάθημα το προπτυχιακό γιατί δεν έχουν τέτοια ζητήματα; Καθήστε ψάξτε για τους κομπλεξικούς τους καθηγητές την δουλειά τους. Οι περισσότεροι έχουν τσουγκράνα στο γραφείο τους για να τα ξύνουν. Η συντριπτική πλειοψηφία εκτός από την διδακτορική τους διατριβή δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε άλλο.
andreapaog328 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Προσήλθαν :185 Eπιτυχίες :44 Απέτυχαν :141 Ποσοστό επιτυχίας :23.78% Μέσος όρος επιτυχόντων :5.91 Μέσος όρος βαθμολογιών :3.01 Προσήλθαν :163 Eπιτυχίες :32 Απέτυχαν :131 Ποσοστό επιτυχίας :19.63% Μέσος όρος επιτυχόντων :6.69 Μέσος όρος βαθμολογιών :2.56
nikos21aek Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Τι μαθήματα; Btw ξέχασα και το άλλο γελοίο της υπόθεσης. Μερικοί καθηγητές έχουν στόχο % ατόμων που θα περάσουν το μάθημα. Αν το ποσοστό αυτό δεν συμπληρωθεί περνάνε και 3άρια και 4άρια...ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ... "Ρε παιδιά στην προηγούμενη εξεταστική πέρασαμε 40/200 και επειδή πάνω από 5 είχαν γράψει 5 άτομα μόνο αναγκαστήκαμε να περάσουμε και άτομα με μικρότερους βαθμούς...Περάσαμε μέχρι και τα 3,1 όποιος είχε πάνω από 3 πέρασε. Τι άλλο να κάνουμε για να βοηθήσουμε;" Με λίγα λόγια την ανικανότητά τους όχι απλά δεν την αντιλαμβάνονται αλλά την χαίρονται κιόλας. Νομίζουν πως το να βάζουν θέματα να γράψουν πάνω από 3 το 20% των φοιτητών τους καθιστά και "καλούς"..επειδή περνάν και τα 3άρια για να μην τους πάρουν με τις πέτρες.
andreapaog328 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Ηλεκτρικές μετρήσεις και κυκλώματα 1 (ο τυπος που κοβει για αριθμητικά).
ChRis6 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Αστερόπη επειδή με ενδιαφέρει, μπορείς να παραθέσεις κάποια πηγή που να αναφέρεται σ'αυτό ακριβώς που λές (σ'αυτό που έκανα quote); Αλήθεια με ενδιαφέρει και θα ήθελα να διαβάσω γι'αυτό. Ή να μου πείς που το διάβασες; Αλλά κατά προτίμηση θα ήθελα λίνκ. Διαβασε εδω την σωστη και ολοκληρωμενη απαντηση: http://cnx.org/content/m13835/latest/
nikos21aek Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Ηλεκτρικές μετρήσεις και κυκλώματα 1 (ο τυπος που κοβει για αριθμητικά). Εμείς έχουμε έναν τύπο που έχει κόψει ολόκληρη άσκηση σε φοιτητή που ήταν 100% σίγουρος ότι το γραπτό του ήταν πάνω από 5 και πήγε να το δεί, επειδή ξεκίνησε την λύση με την φράση "Πρέπει να δείξουμε ότι..." αντί για "Αρκεί να δείξουμε ότι.." Γιατί ως γνωστόν αυτός ο φοιτητής αν δεν κάτσει ένα 6άμηνο παραπάνω γιατί για να δώσει αυτό το μάθημα ξανά ΠΡΕΠΕΙ να μην δώσει κάποιο ή κάποια άλλα και γενικά τον πάει πίσω τουλάχιστον ένα 6άμηνο αυτό το κόψιμο... ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ;;; Το να το πεί στο μάθημα ή να του το εξηγήσει στο διάδρομο αφού τον έχει περάσει δεν είναι αρκετό! Και μιλάμε για μάθημα που 10 λεπτά πριν τελειώσει το 3ωρο της εξέτασης ακόμη λύνεις την 3η άσκηση των θεμάτων που ισσοδυναμεί με 3χ2=6 για να περάσεις.
Praetorianos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2012 Ηλεκτρικές μετρήσεις και κυκλώματα 1 (ο τυπος που κοβει για αριθμητικά). Για παρηγοριά, και στο ΕΜΠ στους πολιτικούς έχουν ένα παρόμοιο καθηγητή της άποψης "είστε μηχανικοί, αριθμητικά απαγορεύονται".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα