Προς το περιεχόμενο

Θέμα με παραγγελία TV από Κωτσόβολο


Nightstalker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Πριν 6 μέρες παράγγειλα τηλεφωνικά αυτή την τηλεόραση http://www.kotsovolos.gr/site/product.jsp?catid=10103424

 

Έχει προκύψει ένα σημαντικό θέμα όμως, και θα ήθελα την βοήθειά σας.

 

Τη συγκεκριμένη tv την παράγγειλα τηλεφωνικά την Δευτέρα 25 Ιούνη από το κατάστημα της Κορίνθου, με παραλαβή από το ίδιο το κατάστημα 2 μέρες μετά (υποτίθεται πάντα, καθώς την πέμπτη το πρωί που πήγα να την πάρω με ενημέρωσαν ότι ναι μεν είχε έρθει το φορτηγό με τις παραγγελίες από αθήνα την Τετάρτη αλλά δεν μπόρεσε να ξεφορτώσει :confused: ).

 

Anyway...

 

Χθες πρωί πέρασε ο πατέρας μου να την πάρει από το κατάστημα της Κορίνθου και τον χρέωσαν 30€ ακριβότερα, από 369 που έλεγε στο site του είπαν 399 με το επιχείρημα ότι είναι άλλη η τιμή μέσω ίντερνετ και άλλη απ το κατάστημα. Μη γνωρίζοντας τι συννενόηση είχα κάνει εγώ τηλεφωνικά όταν έκανα την παραγγελία, την πλήρωσε τελικά 399.

 

Η απόρία μου είναι η εξής: Έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό? Στο site δεν αναφέρουν 2 διαφορετικές τιμές για παραλαβή από το κατάστημα και παραγγελία μέσω νετ όπως άλλα καταστήματα (πχ Πλαίσιο). Επίσης στην τηλεφωνική παραγγελία που έκανα τη Δευτέρα δεν με ενημέρωσε κανείς για την τιμή, ούτε και ότι θα είναι 30€ ακριβότερη από αυτή που έβλεπα εγώ στο site.

 

Τι μπορώ να κάνω? Μπορώ να πάρω πίσω την διαφορά? Μπορώ να την επιστρέψω και να απαιτήσω ολόκληρο το ποσό πίσω? Θα ήθελα την βοήθειά σας. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που κανουν δεν ειναι παραλογο. Αυτο καθως το καταστημα με το Web καταστημα ειναι δυο διαφορετικα τμηματα της εταιριας. Απο την αλλη οι πωλητες βασιζομενοι στην τιμη του συστήματος τους η οποια ηταν 399 δεν στο περασαν σαν web παραγγελια για να παρουν αυτοι την πωληση και να προστεθεί στον τζιρο τους.

 

Τωρα να κανεις κατι χλωμο. Η αγορα εγινε. Εκεινη την στιγμη επρεπε να επιμεινεις μπας και σου εκαναω την τιμη internet λογω της καθυστερισης που σε επεβαλαν. Τωρα επιστροφη και ξανα αγορα δυσκολο. Το πολυ πολυ να σου κοψουν κανα πιστωτικο 30 ευρω να παρεις και κατι αλλο καθως το ποσο ειναι μικρο.

Επεξ/σία από graphist83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κύριος λόγος που τα έχω πάρει είναι ότι όταν έκανα τηλεφωνικά την παραγγελία την Δευτέρα δεν με ενημέρωσαν για την διαφορά στην τιμή ίντερνετ-καταστήματος, καθώς και το γεγονός ότι στο site τους παραπλανητικά αναφέρουν ΜΟΝΟ ΜΙΑ τιμή, και όχι 2 διαφορετικές όπως κάνουν άλλα καταστήματα (οπότε μη έχοντας ξαναπαραγγείλει από εκεί δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να προκύψει τέτοιο θέμα), και έπειτα παίζει και το θέμα της καθυστέρησης αλλά αυτό είναι δευτερεύον.

 

Η ερώτηση τώρα είναι η εξής, μπορώ να την επιστρέψω εντός κάποιων ημερών και να ζητήσω το συνολικό ποσό πίσω?? Έχω αυτό το δικαίωμα? Προβλέπεται από τους όρους συναλλαγής?? Να τονίσω πως ΔΕΝ έχει ανοιχθεί ακόμα, το κουτί είναι ανέγκιχτο!

 

 

 

 

EDIT:

 

http://www.kotsovolos.gr/site/stcontent.jsp?cmsid=z5vYWXi0r8CKky

 

Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

 

Άρα μπορώ να το κάνω?

Επεξ/σία από Nightstalker
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι γινεται να την επιστρεψεις απο τη στιγμη που λες οτι ουτε καν ανοιξες το κουτι. το αν αξιζει να το κανεις για 30 ευρω ειναι δικη σου επιλογη, ισως κι εγω να το εκανα για το γαμωτο.

 

κατα τα αλλα αφου ειναι τηλεφωνικη παραγγελια και δεν υπαρχει καποιο εγγραφο η e-mail που να επιβεβαιωνει την τιμη την ωρα της παραγγελιας δεν νομιζω οτι μπορεις να απαιτησεις κατι περισσοτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εφόσον δεν έχει ανοιχτεί το κουτί μπορείς να την επιστρέψεις.Το θέμα είναι αν θα σου επιστρέψουν τα χρήματα ή θα βγάλουν πιστωτικό ποσό.Πρέπει να το ρωτήσεις για να μην την πατήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κύριος λόγος που τα έχω πάρει είναι ότι όταν έκανα τηλεφωνικά την παραγγελία την Δευτέρα δεν με ενημέρωσαν για την διαφορά στην τιμή ίντερνετ-καταστήματος, καθώς και το γεγονός ότι στο site τους παραπλανητικά αναφέρουν ΜΟΝΟ ΜΙΑ τιμή, και όχι 2 διαφορετικές όπως κάνουν άλλα καταστήματα (οπότε μη έχοντας ξαναπαραγγείλει από εκεί δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να προκύψει τέτοιο θέμα), και έπειτα παίζει και το θέμα της καθυστέρησης αλλά αυτό είναι δευτερεύον.

 

Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. Θα έπρεπε να σε ενημερώσουν για οποιαδήποτε αλλαγή τιμής από αυτήν που έκανες την παραγγελία ή τουλάχιστον να αναφέρουν και την δεύτερη τιμή στο site.

 

Ο μόνος λόγος που μπορεί να μην το δεχτούνε είναι γιατί αν προσέξεις στην ιστοσελίδα λέει τιμή internet στα 366€. Εσύ έκανες από τηλέφωνο την παραγγελία οπότε δεν μπορεί να θεωρηθεί μέσω internet.

 

Ξέρω ψιλοχαζομάρα ο λόγος από την στιγμή που δεν σε ενημέρωσαν, αλλά έτσι είναι η αλήθεια. Στην τελική με τον Κωτσόβολο έχεις να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να κανεις επιστροφη εντος των 10 ημερων. Μετα ειναι θεμα του διευθυντή εαν θα σου δωσει πιστωτικο η χρηματα πισω. Συνηθως το αποφευγουν και προτιμούν πιστωτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να κανεις επιστροφη εντος των 10 ημερων. Μετα ειναι θεμα του διευθυντή εαν θα σου δωσει πιστωτικο η χρηματα πισω. Συνηθως το αποφευγουν και προτιμούν πιστωτικο.

 

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

 

απο τους ορους του Κωτσοβολου το βρηκα, αρα η επιστροφη χρηματων ειναι δεδομενη και οχι στο χερι του διευθυντη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είχες κάνει την αγορά απο το site και έβαζες παραλαβή απο το κατάστημα θα είχες την μειωμένη τιμή.

 

Ενώ τηλεφωνικά έχεις την τιμή καταστήματος.

 

Εντελώς παράλογο αλλά τι να κάνεις;

Η μια λύση είναι να κάνεις επιστροφή,να πάρεις τα λεφτά σου πίσω και μετά να ξαναπαραγγείλεις μέσω site.

 

Άλλη λύση είναι να μιλήσεις με το διευθυντή του καταστήματος μήπως και σου επιστρέψουν τη διαφορά.Έτσι και αλλιώς δεν έχουν να χάσουν τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

 

απο τους ορους του Κωτσοβολου το βρηκα, αρα η επιστροφη χρηματων ειναι δεδομενη και οχι στο χερι του διευθυντη

 

Μήπως το παραπάνω αφορά μόνο τις 2 επιλογές για παραγγελία μέσω νετ (χρέωση πιστωτικής με αποστολή στο σπίτι ή παραγγελία μέσω νετ και παραλλαβή από το κατάστημα και πληρωμή με μετρητά) και όχι την τηλεφωνική παραγγελία κατευθείαν από το κατάστημα της Κορίνθου όπως έγινε στην περίπτωσή μου?

Δεν θέλω πιστωτικό εννοείται, τα χρήματα πίσω θέλω μόνο και μόνο για το γαμώτο και την κοροϊδία στην όλη υπόθεση.

 

Ευχαριστώ παίδες για την βοήθεια.

 

Αν είχες κάνει την αγορά απο το site και έβαζες παραλαβή απο το κατάστημα θα είχες την μειωμένη τιμή.

 

Ενώ τηλεφωνικά έχεις την τιμή καταστήματος.

Αυτό το δοκίμασα εννοείται πρώτο, αλλά από τα διαθέσιμα καταστήματα που μου έβγαζε να επιλέξω στα οποία θα μπορούσε να σταλεί η παραγγελία δεν υπήρχε αυτό της Κορίνθου, γι αυτό και έπειτα πήρα τηλ στο ίδιο το κατάστημα και την έκανα τηλεφωνικά, δεν περίμενα να προκύψει τέτοιο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ τωρα που το εψαξα ειναι λιγο μπερδεμενο...

 

http://www.dolceta.eu/greece/Mod1/%CE%A0%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B7.html

 

συμφωνα με το παραπανω προθεσμια διασκεψης (στην ουσια η υπαναχωρηση με αλλες λεξεις) δινεται αν η συμβαση εχει γινει ΕΚΤΟΣ του καταστηματος με ιντερνετ, φαξ τηλεφωνο ή οτιδηποτε αλλο μεσο. το τηλεφωνο σε καλυπτει αλλα δεν ξερω αν παιζει ρολο που ο πατερας σου παρελαβε το προιον ο ιδιος απο το καταστημα, αρα θα μπορουσε (συμφωνα με το σκεπτικο τους) να το σκεφτει μιας και το εβλεπε το προιον μπροστα του. αν δεν πας απο εκει δεν θα μαθεις ποτε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοι τι το ψαχνετε τοσο πολυ? Ειναι απλο. Το μονο που χρειάζεται ειναι να παει απο εκει η να παρει εστω ενα τηλεφωνο στο καταστημα και να μιλησει με τον υπεύθυνο.

 

Μονο πια συμβουλή. Μην τον παρεις με τον τσαμπουκα. Δεν εχεις δικιο σε αυτη την περιπτωση αρα να το πας ελπιζοντας στο φιλοτιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...