Προς το περιεχόμενο

Αποκωδικοποιητής για Al Jazeera Sports!


NoisePollution

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά ψάχνω αποκωδικοποιητή για την κάρτα των αθλητικών του al jazeera. Απ' ότι είχα ρωτήσει σε έναν πωλητή μου είπε ότι δύσκολα θα βρω. Τώρα επειδή δεν τον εμπιστεύομαι και επειδή είμαι και λίγο άσχετος θα ήθελα καμία συμβουλή και καμία πρόταση για συγκεκριμένους δεκτές που όμως δέχονται αυτήν την κάρτα. Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβως ψαχνεις; Υπαρχουν δεκαδες αποκωδικοποιητες στην πιατσα, για ολα τα βαλαντια, ορεξη (και λεφτα) να εχεις...

 

Εγω εχω εναν Head απο το 2007 ή 2008, δε θυμαμαι, με δυο common interface και irdeto καρτα του Al Jazeera. Θα σου προτεινα να ΜΗΝ παρεις κατι σουπερ ντουπερ ουαου εφοσον το θελεις (προς το παρον) αποκλειστικα για το συγκεκριμενο καναλι. Ενας αποκωδικοποιητης της ταξεως των 50-80 ευρω (υπαρχουν πολλοι στο εμποριο) ειναι αρκετος, ωστε να κανεις "ελεγχο" σχετικα με το τι σου αρεσει και δεν σου αρεσει απο την "δορυφορομανια" που θα ακολουθησει κι επειτα κανεις ενα upgrade αν το θελησεις.

 

Καθαρα προσωπικη αποψη, βεβαια... Δεκαδες αλλοι χρηστες ισως σου πουν οτι ειναι καλυτερα να φτιαξεις τωρα ενα καλο συστημα και να το εχεις για πολλα χρονια. Εγω παντως την εχω βγαλει με δυο αποκωδικοποιητες σε επτα χρονια, ο πρωτος καηκε κι ο δευτερος παιζει ακομα μεχρι σημερα, μαλιστα με διπλη καρτα (νοβα και τζαζιρα).

 

A, ξεχασα... Ενας απο τους λογους που θεωρω οτι δε θελει πολλα λεφτα για ενα απλο συστημα που θα "περιφερεται" αποκλειστικα στο Al Jazeera ειναι το γεγονος οτι οι αραβες μπορουν στα καλα καθουμενα να σου αλλαξουν "ορους" (π.χ. καποτε αλλαξαν την καρτα, οποτε επρεπε να γινει αγορα νεας, περυσι κλειδωσαν δυο καναλια -με προειδοποιηση φυσικα- κλπ., οποτε ειναι κριμα να παρεις κατι πολυ καλο που δεν θα εκμεταλλευτεις πληρως τις δυνατοτητες του). Αν παλι εχεις απεριοριστο ελευθερο χρονο, ισως ειναι καλυτερα να αγορασεις κατι πιο "ισχυρο" για να το ευχαριστηθεις.