michalisv Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Σε άμεση προσαρμογή της διαφήμισής της θα πρέπει να προχωρήσει η εταιρεία Jumbo με βάση απόφαση της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας η οποία είναι αποτέλεσμα προσφυγής της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου. Η Επιτροπή εξέτασε λεπτομερώς τις.. υπό κρίση επικοινωνίες JUMBO (3 τηλεοπτικά spots και 1 ραδιοφωνικό spot) και μετά από διεξοδική συζήτηση έκρινε κατά πλειοψηφία ότι το υπό έλεγχο ραδιοφωνικό spot μπορεί να παραπλανήσει μέρος των καταναλωτών και να λειτουργήσει δυσφημιστικά απέναντι σε κάποιες εμπορικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, η Επιτροπή έκρινε ότι ο συνδυασμός του λεκτικού «ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται», που αποτελεί παράφραση της γνωστής φράσης «ξύλο που σας χρειάζεται», με το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στο ραδιοφωνικό και με το οπτικό (απεικόνιση ξύλου/σανίδας) και το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στα 3 τηλεοπτικά spots, υπαινίσσεται βίαιη συμπεριφορά και για το λόγο αυτό αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει παραβίαση του άρθρου 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να γίνει η ανάλογη τροποποίηση εντός 4 ημερών. πηγη: http://www.enimerwsi.gr/2012/07/jumbo.html πιστευεται οτι ειναι σωστη η αποφαση αυτη η τη βρισκεται υπερβολικη?Εμενα παντως μου αρεσε αυτη η διαφημιση και την βρηκα πολυ εξυπνη.
drake. Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Εμένα πάντως μου αρέσει αυτή http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=-6TgGWMOa2k Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2012 από drake.
ANHLIKOS Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Πιστεύω πως ο εμπνευστής των διαφημίσεων του Τζαμπο θα έπρεπε να ειχε εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Μιλαμε η απόλυτη κακογουστιά!
KilliK Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 για ποια διαφημιση λενε; υπαρχει λινκ; και τι ειδους παραπλανηση δημιουργησε; Επιπλέον, η Επιτροπή έκρινε ότι ο συνδυασμός του λεκτικού «ε ρε Jumbo που σας χρειάζεται», που αποτελεί παράφραση της γνωστής φράσης «ξύλο που σας χρειάζεται», με το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στο ραδιοφωνικό και με το οπτικό (απεικόνιση ξύλου/σανίδας) και το ηχητικό (ήχος «ξυλιάς») στα 3 τηλεοπτικά spots, υπαινίσσεται βίαιη συμπεριφορά και για το λόγο αυτό αποφάσισε κατά πλειοψηφία ότι υπάρχει παραβίαση του άρθρου 4.3 του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να γίνει η ανάλογη τροποποίηση εντός 4 ημερών. ??!?!?!?!?!?!?!?
ANHLIKOS Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 http://www.youtube.com/watch?v=mDeGw1aMOuk Αυτήν εδω και αλλες δυο τρεις λενε
spurakos Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 πιστευω πως χρειαζεται σοβαρους διαφημιστες η Ελλαδα!
michalisv Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Πιστεύω πως ο εμπνευστείς των διαφημίσεων του Τζαμπο θα έπρεπε να ειχε εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Μιλαμε η απόλυτη κακογουστιά! ενταξει αυτη δεν ηταν και τοσο κακογουστη
..MementoMori.. Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Παιζει να ειναι και η μονη διαφημιση του Jumbo που δεν με προετρεψε τα ξεριζωσω τα αυτια μου και να βγαλω τα ματια μου σαν αλλος Οιδιποδας. Αυτα περι δυσφημισης και βιας με εκαναν να γελασω οσο και το σποτακι
katsouras Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Καλο ειναι να μην ξαναβγαλει κιολας γιατι οι τυποι δεν παιζονται..Μεγιστες κρυοκωλιες ολες οι διαφημισεις τους...Η χειρωτερη παντως ειναι της κοκα κολα για το ευρο...Ελεος..Εντελως ανουσια μαμακια...
zazik Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Ως άνθρωπος της διαφήμισης , πιστευω ότι δεν υπάρχουνε χειρότερα jingles και χειροτερες διαφημίσεις απο του Τζάμπο. Πραγματικά , ο copywriter , πρεπει να εκτελεστεί δημόσια. 0 δημιουργικοτητα , 0 σε όλα. Το αστείο είναι ότι κάτι τέτοιες διαφημίσεις παίρνουνε βραβεία στα Ermis Awards.
DrLo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Ως άνθρωπος της διαφήμισης , πιστευω ότι δεν υπάρχουνε χειρότερα jingles και χειροτερες διαφημίσεις απο του Τζάμπο. Πραγματικά , ο copywriter , πρεπει να εκτελεστεί δημόσια. 0 δημιουργικοτητα , 0 σε όλα. Το αστείο είναι ότι κάτι τέτοιες διαφημίσεις παίρνουνε βραβεία στα Ermis Awards. Ο κύριος σκοπός της διαμήμιφης δεν είναι να παράγει τέχνη. Είμαστε καμιά 10ρια εδώ πέρα που μιλάμε γι το Jumbo, και αν ρωτήσεις 100 τυχαίους να σου πουν το πρώτο μαγαζί με παιχνίδια για παιδιά που τους έρχεται στο μυαλό οι 99 θα σου πουν Jumbo. Mission accomplished, well done Jumbo, best low budget campaign ever !
zazik Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2012 Ο κύριος σκοπός της διαμήμιφης δεν είναι να παράγει τέχνη. Είμαστε καμιά 10ρια εδώ πέρα που μιλάμε γι το Jumbo, και αν ρωτήσεις 100 τυχαίους να σου πουν το πρώτο μαγαζί με παιχνίδια για παιδιά που τους έρχεται στο μυαλό οι 99 θα σου πουν Jumbo. Mission accomplished, well done Jumbo, best low budget campaign ever ! Αυτο φιλε μου λέγεται share of mind , δηλαδης όταν σκεφτείς κάτι για παιχνίδια το πρώτο που θα σου έρθει να είναι το Jumbo. Αυτό καταφέρνεται με "βομβαρδισμό" , συμφωνούμε...αλλα δεν χρειάζεται να είναι βομβαρδισμός μαλακιας. Λίγη δημιουργικότητα ζητώ ο καημένος....δηλαδή μαλακες είναι στην Q ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα