Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Με λένε αφροδίτη και θα ήθελα να πω ότι είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ οπότε θα ζητούσα μια μικρή ανέχεια σε περίπτωση που κάνω κάποιο λάθος.

Στις 2 του φλεβάρη πήγα κι εγώ ,όπως και πολλοί άλλωστε ,να αγοράσω έναν αποκωδικοποιητή. Έκανα το λάθος όμως και πήγα κατευθείαν σε ένα μαγαζί χωρίς να το ψάξω καθόλου. Αν δεν ήμουν τόσο δυσαρεστημένη δεν θα έγραφα όνομα αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Έχω αγοράσει τον doop από το πλαίσιο. Τα προβλήματα που έχω είναι τα εξής

Κάθε 2-3 μέρες τα κανάλια αλλάζουν σειρά και εκεί που τα βάζω στα νούμερα που θέλω ,μου χαλάνε πάλι (συνήθως τα βρίσκω αλλαγμένα την επόμενη μέρα). Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην είναι το πιο σημαντικό πράγμα αλλά το θέμα πήρε διάσταση όταν οι "υπεύθυνοι" του καταστήματος μου μίλησαν για μελλοντική αναβάθμιση και ότι η αλλαγή του προιόντος είναι αδύνατη την στιγμή που το ίδιο το μηχάνημα υπολειτουργεί!

Έδωσα τόπο στην οργή και και αποφάσισα να περιμένω για την αναβάθμιση. Όταν έκανα την αναβάθμιση έγινε αυτό που φοβόμουν. ΤΙΠΟΤΑ! Είχα επιστρέψει πάλι στα ίδια ,δηλαδή να φτιάχνω τα κανάλια από την αρχή. Τους πήρα τηλέφωνο και αυτή την φορά μου είπαν ότι επειδή η Digea κάνει συχνές ανανεώσεις στο σήμα της συμβαίνει αυτό και ότι δύο αποκωδικοποιητές στην αγορά επηρεάζονται από αυτό. Στην συνέχεια πήρα την Digea τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι το σήμα έχει μείνει ανέπαφο από την πρώτη μέρα και δεν γίνονται ανανεώσεις ,διακοπές ή ότι άλλο μπορεί να σκαρφιστεί κάποιος!

Συγνώμη αν μακρυγόρησα αλλά έχω φτάσει σε σημείο τρέλας γτ προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!

Επίσης κάμια φορά ,χάνονται τα κανάλια και αν δεν κάνω αναζήτηση από την αρχή δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω.

 

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μου έδινε μια πιο σαφή απάντηση από τις απαντήσεις που έχω πάρει μέχρι σήμερα!

Σας ευχαριστώ πολύ και καλές διακοπές!

Επεξ/σία από Aku
Δημοσ.

Αυτο το προβλημα που χανεται η σειρα καναλιων που εχεις επιλεξει ειναι καθαρα θεμα δεκτη και οχι της DIGEA. Μονο με μελλοντικη αναβαθμιση μπορει να φτιαξει (αν κανουν). Το φαινομενο αυτο εχει παρατηρηθει κ σε αλλους δεκτες....

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Με λένε αφροδίτη και θα ήθελα να πω ότι είναι η πρώτη φορά που γράφω εδώ οπότε θα ζητούσα μια μικρή ανέχεια σε περίπτωση που κάνω κάποιο λάθος.

Στις 2 του φλεβάρη πήγα κι εγώ ,όπως και πολλοί άλλωστε ,να αγοράσω έναν αποκωδικωποιητή. Έκανα το λάθος όμως και πήγα κατευθείαν σε ένα μαγαζί χωρίς να το ψάξω καθόλου. Αν δεν ήμουν τόσο δυσαρεστημένη δεν θα έγραφα όνομα αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Έχω αγοράσει τον doop από το πλαίσιο. Τα προβλήματα που έχω είναι τα εξής

Κάθε 2-3 μέρες τα κανάλια αλλάζουν σειρά και εκεί που τα βάζω στα νούμερα που θέλω ,μου χαλάνε πάλι (συνήθως τα βρίσκω αλλαγμένα την επόμενη μέρα). Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην είναι το πιο σημαντικό πράγμα αλλά το θέμα πήρε διάσταση όταν οι "υπεύθυνοι" του καταστήματος μου μίλησαν για μελλοντική αναβάθμιση και ότι η αλλαγή του προιόντος είναι αδύνατη την στιγμή που το ίδιο το μηχάνημα υπολειτουργεί!

Έδωσα τόπο στην οργή και και αποφάσισα να περιμένω για την αναβάθμιση. Όταν έκανα την αναβάθμιση έγινε αυτό που φοβόμουν. ΤΙΠΟΤΑ! Είχα επιστρέψει πάλι στα ίδια ,δηλαδή να φτιάχνω τα κανάλια από την αρχή. Τους πήρα τηλέφωνο και αυτή την φορά μου είπαν ότι επειδή η Digea κάνει συχνές ανανεώσεις στο σήμα της συμβαίνει αυτό και ότι δύο αποκωδικωποιητές στην αγορά επηρεάζονται από αυτό. Στην συνέχεια πήρα την Digea τηλέφωνο και με ενημέρωσαν ότι το σήμα έχει μείνει ανέπαφο από την πρώτη μέρα και δεν γίνονται ανανεώσεις ,διακοπές ή ότι άλλο μπορεί να σκαρφιστεί κάποιος!

Συγνώμη αν μακρυγόρησα αλλά έχω φτάσει σε σημείο τρέλας γτ προσπαθώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας!

Επίσης κάμια φορά ,χάνονται τα κανάλια και αν δεν κάνω αναζήτηση από την αρχή δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω.

 

Θα το εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μου έδινε μια πιο σαφή απάντηση από τις απαντήσεις που έχω πάρει μέχρι σήμερα!

Σας ευχαριστώ πολύ και καλές διακοπές!

 

Αφροδίτη εντάξει απλά οι άνθρωποι σε κοροιδεύουν.Σίγουρα είναι θέμα δέκτη.Εγγύηση έχει ο δέκτης?Αν ναί θα σου πρότεινα(κακώς που το λέω)να τον χαλάσεις και να ζητήσεις να στον αντικαταστήσουν.Πήγαινε μια βόλτα απο κανένα μαγαζί με δορυφορικά και εξήγησε τους το πρόβλημα σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τουλάχιστον τώρα μπορώ να λέω ότι έκανα ότι μπορούσα! Το μόνο που μένει είναι να μην ξαναπάω στο συγκεκριμένο μαγαζί γτ το μόνο που κοιτάνε είναι να πουλήσουν και από κει και πέρα δεν τους νοιάζει. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας :rolleyes:

Επεξ/σία από Aku
Δημοσ.

Για μπες μεσα στα μενου του δεκτη σου. Καπου θα λεει ταξινομηση η σειρα καναλιων μεσω lcn. Κατηργησε αυτην την επιλογη και ξανακανε αριθμητική ταξινόμηση χειροκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.
Για μπες μεσα στα μενου του δεκτη σου. Καπου θα λεει ταξινομηση η σειρα καναλιων μεσω lcn. Κατηργησε αυτην την επιλογη και ξανακανε αριθμητική ταξινόμηση χειροκίνητα.

 

Δοκιμασε αυτο και δε θα εχεις προβλημα.

 

Αποστολή από το GT-S5830 με τη χρήση Insomnia App

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα

 

Είμαι από την Πάτρα και μόλις έφτασε το επήγειο ψηφιακό σήμα έτρεξα να αγοράσω επίγειο ψηφιακό δέκτη από ένα τοπικό μαγαζί της Πάτρας τον Χριστόπουλο. Η μάρκα του δέκτη άγνωστη (elite hd)

 

Το πρόβλημά μου είναι πως ανά τακτά χρονικά διαστήματα χάνει την αποθηκευμένη σειρά των καναλιών και πρέπει να κάνω ξανά την ταξινόμηση πράγμα σπαστικό και εκνευριστικό.

 

Από μια έρευνα που έκανα στο νετ μάλλον ανήκω σε αυτούς που έχουν το m-star 7818 τσιπάκι που έχει αυτό το πρόβλημα. Υπάρχει κάποιος που να το έχει λύσει και αν ναι με ποιο τρόπο? Έχει κάποιος κάποιο firmware update?

 

Στο μενού του μου λέει πως έχει software version v1.008.

 

Ευχαριστώ

 

Υ.Γ. Έχω δοκιμάσει τα πάντα με τις ρυθμίσεις...τίποτα

Δημοσ.

Δεν είναι πρόβλημα δέκτη αλλά αναβάθμισης για τον "άγνωστο" γνωστό elite hd.

Μπορείς να μου στείλεις PM και να σου δώσω το σωστό λογισμικό.

Είναι θέμα ρυθμίσεων του αναμεταδότη στην Πάτρα. Μιας και το πρόβλημα αυτό δεν το υπάρχει σε κανένα άλλο μέρος της Ελλάδας. Για κάποιο λόγο γίνεται reset το pmt table από τον αναμεταδότη και αυτό συμβαίνει στους περισσότερους δέκτες της αγοράς.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Βρε παιδιά κι εγώ από Πάτρα έχω αυτό το πρόβλημα συν ότι πρέπει συνέχεια να συντονίζω τους αποκωδικοποιητές της μάνας μου, του πεθερού μου, του θείου μου και τον δικό μου!!!

και το "κλου" της ιστορίας είναι ότι οι αποκωδικοποιητές είναι όλοι διαφορετική μάρκα. ένας Grundic, ένας F&U, ένας Edision, και ένας κινέζικος

Δηλαδή τι πρέπει να κάνω για να βάλω το σωστό λογισμικό;;;

Δημοσ.

Καλησπέρα,

σχετικά με τους "'αγνωστους" eliteSD και elite HD

από τα παρακάτω λινκ μπορείτε να κατεβάσετε τα τελευταία λογισμικά.

 

http://www.sat-elite.gr/eliteHD_PMT_Monitor.rar

http://www.sat-elite.gr/eliteSD.rar

 

Για την σειρά καναλιών το πρόβλημα υπάρχει σε όλους τους δέκτες

High Definition με CPU MStar 7818 και δεν έχουν PMT Monitor.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...