Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφού το πας έτσι λοιπόν,

 

ΈΣΤΩ ότι:

 

1. Δυνάμεις

2. Πράξεις στις παρενθέσεις.

3. πολλαπλασιασμός/διαίρεση

4. πρόσθεση/αφαίρεση

 

 

Fixed

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

ααα ελληνικα ααα μπλα μπλα μπλα

ΑΥΤΟ ΛΥΣΤΕ:

 

You saw a shirt worth 97 dollars

Since you don't have cash, you borrowed 50 from your mom, and 50 from your dad.

So, you have 100.

Since the shirt is 97 dollars, you still have 3 dollars left.

You gave 1 dollar to your mom, and 1 dollar to your dad, and you kept one for yourself.

 

Question: Now you owe 49+49= 98.

Plus the one you have, 98+1= 99.

 

Where's the missing dollar?

 

ααα ελληνικα ααα μπλα μπλα μπλα

Δημοσ.

πολλαπλασιασμός και διαίρεση έχουν ίδια προτεραιότητα και στην περίπτωση αυτή ξεκινάνε οι πράξεις από αριστερά προς τα δεξιά.

συνεπως σωστη απαντηση ειναι το 288

 

Η διατυπωση ειναι λανθασμενη ομως.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτο πες το στο πτυχιο φυσικης, στο μαστερ και στο διδακτορικό.

 

Δεν λεω οτι δεν εχεις δικιο, απλα λεω οτι η αγκύλη ή η παρενθεση που εβαλες και το 2 πριν δεν ειναι αναγκαία για να γινει η πραξη αυτη. Δηλαδη εαν εχεις 2*1*3*4*6*5 ειτε το κανεις 2*1*3*4(6*5) ειτε 2*1*3[4(6*5)] δεν εχει διαφορα.

 

 

Τον παιρνεις.

 

Το παράδειγμα που μου δίνεις είναι ολίγον τι ατυχές γιατί αποτελείται μόνο από πράξεις πολλαπλασιασμού, και όπως ξέρουμε από το δημοτικό κιόλας, δεν έχει σημασία ποιον πολλαπλασιασμό θα κάνεις πρώτα.

 

Όσον αφορά το μάστερ και το διδακτορικό, τότε γιατί απλά δεν έγραψες ότι υπάρχει πρόβλημα με τον τρόπο που έχει γραφτεί το ερώτημα; Γιατί υπάρχει πρόβλημα και όπως έγραψε ήδη ο @Malthador κανείς σοβαρός μαθηματικός δεν θα το έγραφε έτσι, ενώ εσύ με το "διδακτορικό φυσικής" μας είπες πως μπερδεύονται οι πράξεις.

 

 

Αν μπερδεύονται έτσι οι μαθηματικές πράξεις, τότε όλες οι θεωρίες και νόμοι της φυσικής και των μαθηματικών είναι λάθος.

Άσε μας ρε φίλε.

 

πολλαπλασιασμός και διαίρεση έχουν ίδια προτεραιότητα και στην περίπτωση αυτή ξεκινάνε οι πράξεις από αριστερά προς τα δεξιά.

συνεπως σωστη απαντηση ειναι το 288

Α μπράβο ρε φίλε, μου θύμισες για ποιον λόγο προτιμάται πρώτα η διαίρεση και μετά γίνεται ο πολλαπλασιασμός.

Δημοσ.

ααα ελληνικα ααα μπλα μπλα μπλα

 

You want to buy a t shirt worth 97 dollars...

Since you don't have any money to buy that T shirt, you borrowed 50 dollars off your mom and another 50 dollars off your dad

total you have 100 dollars in hand... You bought the t shirt, the t shirt is worth 97 dollars...

you have 3 dollars change..

You gave 1 dollar to your mom

You gave 1 dollar to your dad.

You still have a debt to them 49 dollars.

You still have 1 dollar in hand.

 

49+49=98

 

plus the 1 dollar in hand.

 

98+1= 99

 

the question is, where does the 1 dollar go?

 

ααα ελληνικα ααα μπλα μπλα μπλα

Η λυση εβγαλε φτεραααααααααααααα! [red bull στυλ]

 

Το παράδειγμα που μου δίνεις είναι ολίγον τι ατυχές γιατί αποτελείται μόνο από πράξεις πολλαπλασιασμού, και όπως ξέρουμε από το δημοτικό κιόλας, δεν έχει σημασία ποιον πολλαπλασιασμό θα κάνεις πρώτα.

 

Όσον αφορά το μάστερ και το διδακτορικό, τότε γιατί απλά δεν έγραψες ότι υπάρχει πρόβλημα με τον τρόπο που έχει γραφτεί το ερώτημα; Γιατί υπάρχει πρόβλημα και όπως έγραψε ήδη ο @Malthador κανείς σοβαρός μαθηματικός δεν θα το έγραφε έτσι, ενώ εσύ με το "διδακτορικό φυσικής" μας είπες πως μπερδεύονται οι πράξεις.

 

 

Αν μπερδεύονται έτσι οι μαθηματικές πράξεις, τότε όλες οι θεωρίες και νόμοι της φυσικής και των μαθηματικών είναι λάθος.

Άσε μας ρε φίλε.

Μα οπως ειπα και πριν πρεπει να την δεις γραμμένη σε χαρτι με κλασμα για να καταλαβεις ποιο απο τα δυο εννοει, αρα τα ιδια λεμε! Πες μου εαν δεν καταλαβες κατι να στο εξηγήσω....! Γενικα οι πραξεις σε μια ευθεία στον η/υ μπορει και να μην εχουν καμια σχεση με το πως εννοούνται σε κλασματική "εμφανιση".

Δημοσ.

100-97=3 => 3-1(μαμα)-1(μπαμπας)-1(χερι)=0 => 50(δανεικά απο μαμα)-1,5=48,5, 50(δανεικα απο μπαμπα)-1,5=48,5 => 48.5+48.5=97 => 97+3(ρεστα)=100

Έλα ρε τζεογουίζαρντ να πούμε κατευθείαν να το λύσεις κι εσύ. Άστο λίγη ώρα να το προσπαθήσει και κανείς άλλος.

Δημοσ.

Έλα ρε τζεογουίζαρντ να πούμε κατευθείαν να το λύσεις κι εσύ. Άστο λίγη ώρα να το προσπαθήσει και κανείς άλλος.

Sorry δεν μπορω να συγκρατήσω το μυαλο μου. :P Οκ το εσβησα! :P

Δημοσ.

Μα οπως ειπα και πριν πρεπι να την δεις γραμμένη σε χαρτι με κλασμα για να καταλαβεις ποιο απο τα δυο εννοει, αρα τα ιδια λεμε! Πες μου εαν δεν καταλαβες κατι να στο εξηγήσω....! Γενικα οι πραξεις σε μια ευθεία στον η/υ μπορει και να μη νεχουν καμια σχεση με το πως εννοούνται σε κλασματική "εμφανιση".

Στα προβλήματα μαθηματικών που έκανα εγώ στο σχολείο, δεν θυμάμαι να δίνονταν σε κλασματική μορφή.

Πολλές φορές είχαν την μορφή α/β και όχι κλάσματος. Οπότε πάμε από αριστερά προς τα δεξιά σε πράξεις ίδιας προτεραιότητας

  • Like 1
Δημοσ.

Στα προβλήματα μαθηματικών που έκανα εγώ στο σχολείο, δεν θυμάμαι να δίνονταν σε κλασματική μορφή.

Πολλές φορές είχαν την μορφή α/β και όχι κλάσματος. Οπότε πάμε από αριστερά προς τα δεξιά σε πράξεις ίδιας προτεραιότητας

Συνηθως μετα το δημοτικό αλλαζουν το α/β σε μορφη κλασματος διοτι μπαινουν και αλλα πολλα που μπερδεύουν.

 

οκ το σβήνω κι εγώ στην παράθεση

Το εσβησα κανονικα, σβηστο κι εσυ κανονικα! :P

Δημοσ.

Άντε να βάλω κι εγώ ένα πρόβλημα, αν και είναι πανεύκολο.

 

Ένα τούβλο ζυγίζει ένα κιλό και μισό τούβλο.

Αν έχεις μισό τούβλο και το ζυγίσεις, πόσο ζυγίζει;;

Δημοσ.

Άντε να βάλω κι εγώ ένα πρόβλημα, αν και είναι πανεύκολο.

 

Ένα τούβλο ζυγίζει ένα κιλό και μισό τούβλο.

Αν έχεις μισό τούβλο και το ζυγίσεις, πόσο ζυγίζει;;

ζυγίζει (1+χ)/2 οπου χ=μισο τουβλο ή αλλιως ζυγίζει ενα τουβλο - 1 κιλο

Δημοσ.

ζυγίζει (1+χ)/2 οπου χ=μισο τουβλο ή αλλιως ζυγίζει ενα τουβλο - 1 κιλο

 

Ναι, γραπτά βγαίνει πιο εύκολα από ότι στα προφορικά.

Να΄ξερες πόσοι μπερδεύονται και λένε άλλα αντ'αλλων αντί για το σωστό (δεν μιλάω για άτομα που κάνουν μαθηματικά στο πανεπιστήμιο βέβαια, αν κάποιος από αυτούς κάνει λάθος θα είναι για τα γέλια).

 

edit

Μισό, δεν μου απάντησες ξεκάθαρα, πόσο ζυγίζει το μισό τούβλο;

 

Ένα άλλο το οποίο δεν είναι και τόσο μαθηματικό, όσο περισσότερο λογικής.

 

Ένας τύπος δουλεύει σε έναν ουρανοξύστη στον 80ο όροφο. Κάθε μέρα που πηγαίνει στη δουλειά, μπαίνει μέσα στο ασανσέρ, πατάει το νούμερο 60 και μετά ανεβαίνει 20 ορόφους με τα πόδια.

Όταν όμως σχολάει, πατάει κατευθείαν το κουμπί του ισογείου από τον 80ο όροφο.

 

Γιατί το κάνει αυτό;

Δημοσ.

Ναι, γραπτά βγαίνει πιο εύκολα από ότι στα προφορικά.

Να΄ξερες πόσοι μπερδεύονται και λένε άλλα αντ'αλλων αντί για το σωστό (δεν μιλάω για άτομα που κάνουν μαθηματικά στο πανεπιστήμιο βέβαια, αν κάποιος από αυτούς κάνει λάθος θα είναι για τα γέλια).

 

 

Ένα άλλο το οποίο δεν είναι και τόσο μαθηματικό, όσο περισσότερο λογικής.

 

Ένας τύπος δουλεύει σε έναν ουρανοξύστη στον 80ο όροφο. Κάθε μέρα που πηγαίνει στη δουλειά, μπαίνει μέσα στο ασανσέρ, πατάει το νούμερο 60 και μετά ανεβαίνει 20 ορόφους με τα πόδια.

Όταν όμως σχολάει, πατάει κατευθείαν το κουμπί του ισογείου από τον 80ο όροφο.

 

Γιατί το κάνει αυτό;

Επειδη ειναι κουρασμενος απο το ανεβα ή/και την δουλεια, βαριεται, θελει να παει γρηγορα σπιτι του. :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...