Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είπα να μοιραστώ ένα δυσάρεστο περιστατικό που μου συνέβη σήμερα <_<

 

Το μεσημέρι περίμενα τρόλευ σε μια πολυσύχναστη στάση στο κέντρο, αλλά δεν ερχόταν τίποτα για κάνα 20λεπτο. Έρχεται ένα γεμάτο και δεν χωράω. Οκ περιμένω το επόμενο... Άλλα 20 λεπτά αργότερα έρχεται άλλο ένα γεμάτο, αλλά είμαι ο μόνος που δεν μπόρεσε να μπεί...

 

Πάω στην μπροστινή πόρτα, και βλέπω ότι υπάρχει λίγος χώρος για δυο άτομα. Ο οδηγός με γράφει. Χτυπάω λίγο την πόρτα, τίποτα. Αρχίζω και τσαντίζομαι, γιατί στις άλλες πόρτες έχουν σχεδόν τελειώσει να στριμώχνονται (ακόμα προεξείχαν λίγο) και ετοιμάζεται να φύγει... Βαράω πλέον την πόρτα και επιτέλους μου ανοίγει.

 

"Τι συμβαίνει;" του λέω αφου μπαίνω μέσα.

"Γιατί χτυπάς την πόρτα;" λέει.

"Ορίστε;" του λέω. Εξυπνάκιας ο άλλος...

"Γιατί χτυπάς την πόρτα;" ξαναλέει.

 

Στη "συζήτηση" που κάνουμε μου ρίχνει μερικά επιχειρήματα όπως απαγορεύεται να μπαίνω εκεί που είμαι, και άφησε έξω μάνα και παιδί (και είμαι πιο... αναλώσιμος; ), και πρέπει να έχω περισσότερο σεβασμό (ενώ ο ίδιος μ'έγραφε μόλις τώρα, και ήθελε να μ'αφήσει μέσα στη ζέστη για ένας διάολος ξέρει πόσο), και είμαι και "νέο παιδί" (5-6 χρόνια πιο μεγάλος από μένα...).

 

Κάνω λάθος που πιστεύω πως δικαιούμαστε να κάνουμε μετακίνηση αφού τις χρυσοπληρώνουμε; Πως οφείλει να βάλει τη "μάνα και παιδί" στα γόνατά του εφόσον κυκλοφορούν τόσο σπάνια (ήμαρτον... τέσσερα διαφορετικά τρόλευ σ'εκείνη τη διαδρομή);

Δημοσ.

Βασικά για ποιόν χώρο μπροστά στο λεωφορείο λές? Γιατί θυμάμαι όταν ήμουν φοιτητής κάποτε και ήταν γεμάτο ένα λεωφορείο είχα μπεί μπροστά ακριβώς δίπλα από την θέση του οδηγού στο τιμόνι, ήτανε μπροστά από ένα μαραφέτι διαχωριστικό που υπάρχει, όταν πήγα με παρακάλεσε ο οδηγός να κάτσω πίσω από αυτό το οριζόντιο κάγκελο γιατί απαγορεύεται μπροστά από αυτό.

 

Γενικά έχω δεί και πολύ χειρότερες συμπεριφορές. περιστατικά που χτυπάνε πόρτες για να μπούν έχω δεί επίσης μπόλικα. Πάντως το να μην ανοίγουν την πόρτα όταν είναι τίγκα το λεωφορείο και δεν υπάρχει και κανένας επιβάτης που να θέλει να βγεί δεν το θεωρώ κακό αν και κατανοώ τον θυμό όσων είναι απέξω και θέλουν να μπούν. Π.χ κάποτε που έληγε μια απεργία σε λεωφορείο που ήταν τίγκα, χωρέσαμε με το ζόρι μέσα και γέμισε 100%, μετά στην επόμενη στάση κοντά στο ΤΕΙ γινόταν χαμός από άτομα που περιμέναν και έτσι δεν πάτησε καν φρένο το λεωφορείο και συνέχισε, αν άνοιγε τις πόρτες θα προσπαθούσαν να μπούνε με το ζόρι και άλλοι δίχως αποτέλεσμα.

Δημοσ.

όπως έχουν πει και πολλοί επιστήμονες συγκοινωνιολόγοι,

αν περιμένουμε με τα λεωφορεία να φτιάξουμε συγκοινωνίες , την πουτσ....με όλοι..

 

Μόνο το μετρό εξυπηρετεί..

 

Από εκεί και πέρα, με τη ζέστη ανάβουν τα αίματα..

Όλοι δίκιο έχουν, τι να πεις ;

Δημοσ.

Αν απαγορεύεται πράγματι απαγορεύεται να σε βάλει εκεί που σε έβαλε (πχ για λόγους ασφαλείας) τότε .

 

--- εσύ πρέπει να τους πεις ευχαριστώ και συγνώμη που βάρεσες την πόρτα

--- αν τράκαρε το λεωφορείο και έμενες στο τόπο πχ να του πλήρωνες τον δικηγόρο και να του χάριζες τα όργανά σου.

Δημοσ.

Την επομενη φορα πας με φορητο στερεο στον ωμο:

0:43

 

 

 

Θα σκεφτει λιγο καλυτερα πριν επιχειρηματολογησει.

 

Περα απτην (ατυχη) πλακα τωρα, νομιζω οτι εκει μπροστα στο τζαμι δεν επιτρεπεται να υπαρχουν επιβατες αρα παιζει να ειχε και δικιο ο οδηγος. Ετσι κι αλλιως ειναι λιγο δυσκολο να σου ελεγε παπατζες κι οτι του κατεβαινε στο κεφαλι. Για να σου ειπε πως δεν επιτρεπεται εκει να υπαρχει επιβατης, οντως θα ισχυει, δε θα το κατεβασε το κεφαλι του..

 

Τελος σκεψου οτι δε φταιει ο οδηγος ουτε για τις τιμες των συγκοινωνιων, ουτε για το οτι τα τρολευ της διαδρομης ειναι ελαχιστα, ουτε για το οτι το τρολει ειναι γεματο και δε χωραγαν ολοι, αλλα παρ'ολα αυτα πρεπει να απολογηθει σε εναν τυχαιο διαλογο πχ με εσενα, για τα αποτελεσματα ολων των παραπανω.

Δημοσ.

Δεν μ'ενδιαφέρει καθόλου το ότι απαγορεύεται να βρίσκονται εκεί οι επιβάτες. Εφόσον έχουν τέτοιο κανονισμό, οφείλουν να φροντίσουν να υπάρχει πάντα χώρος αλλού. Να βάλουν πέντε έξτρα δρομολόγια αν χρειαστεί. Αλλιώς ας ανοίγουν τις πόρτες.

 

Δεν θεωρώ ότι είναι παράλογη απαίτηση να υπάρχει πάντα χώρος για όλους τους επιβάτες. Δεν μιλάμε για μια σπάνια περίπτωση όπου θα ήταν κατανοητό το πρόβλημα. Τον τελευταίο καιρό συμβαίνει όλο και πιο συχνά.

 

Επίσης δικαιούμαστε να μην περιμένουμε πολύ το κάθε δρομολόγιο, ανάλογα με την περίπτωση. Δεν είναι η γραμμή αεροδρομίου ξέρω γω... Αν είναι να κάθομαι μια ώρα για μια διαδρομή στον κεντρικό δρόμο, καήκαμε (κυριολεκτικά κιόλας)...

 

 

Τι θα πει πρέπει να πω και ευχαριστώ που άνοιξε; Μ'αρέσει και η αντίδρασή του στο ότι οι μετακινήσεις είναι πληρωμένες. Λες και είπα κάτι χαζό. Αν μας άφηναν να μπαίνουμε τσάμπα, φυσικά και δεν θα είχα κανένα παράπονο. Όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έίμαστε πελάτες τους. Μάλιστα ανεβάζουν και τις τιμές εισιτηρίων κάθε τρεις και λίγο.

Δημοσ.

Nαι ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ καταλαβαινεις οτι ο οδηγος δεν ειναι το καταλληλο ατομο να ακουσει ολες αυτες τις σκεψεις/επιχειρηματα/φιλοσοφιες/νευρα/"και τι μ'ενδιαφερει εμενα εγω θελω και απαιτω να ειναι ετσι" κλπ κλπ?

 

Πρωτον γιατι δεν ειναι ο υπευθυνος αυτης της καταστασης και δευτερον γιατι δεν μπορει να κανει κατι ειτε το θελει ειτε οχι. Νομιζεις η κ@υλα του καθε οδηγου ειναι να εχει ενα λεοφωρειο τιγκα στους υπεραριθμους με τους μισους να γκρινιαζουν?

Δημοσ.

Οκ συμφωνώ. Τότε να φροντίσουν να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σε κάθε διαδρομή. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μιλήσω μαζί του. Εγώ μόνο τον οδηγό είδα οπότε... είσαι άκυρος.

Δημοσ.

Τι θα πει πρέπει να πω και ευχαριστώ που άνοιξε; Μ'αρέσει και η αντίδρασή του στο ότι οι μετακινήσεις είναι πληρωμένες. Λες και είπα κάτι χαζό. Αν μας άφηναν να μπαίνουμε τσάμπα, φυσικά και δεν θα είχα κανένα παράπονο. Όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Έίμαστε πελάτες τους. Μάλιστα ανεβάζουν και τις τιμές εισιτηρίων κάθε τρεις και λίγο.

 

Πριν δεν είπες κάτι χαζό. Στο τελευταίο σου post όμως είπες.

 

Τι πάει να πει "δε με ενδιαφέρει αν επιτρέπεται η όχι εγώ θέλω να μπω". Δηλαδή αν πας σε ένα αεροδρόμιο και δεν έχει θέεις η πτήση τι θα πεις .... "δε με νοιάζει ας φέρουν άλλο αεροπλάνο ή να με βάλουν στο φτερό"?

 

Εφόσον έχουν τέτοιο κανονισμό, οφείλουν να φροντίσουν να υπάρχει πάντα χώρος αλλού. Να βάλουν πέντε έξτρα δρομολόγια αν χρειαστεί.

 

Αυτό που περιγράφεις δεν είναι "παίρνω λεοφορείο" είναι "κλείνω τραπέζι".

 

Οκ συμφωνώ. Τότε να φροντίσουν να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σε κάθε διαδρομή. Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μιλήσω μαζί του. Εγώ μόνο τον οδηγό είδα οπότε... είσαι άκυρος.

 

Να βάλουμε και έναν μέτρ.

  • Like 7
Δημοσ.

Το λάθος του οδηγού ήταν ότι σου άνοιξε την πόρτα.

Το λεωφορείο το παραγέμισε με δική του ευθύνη και αν συνέβαινε ατύχημα αυτός θα ήταν υπόλογος ενώ εσύ θα σφύριζες αδιάφορος...

 

Όσον αφορά τα παράπονα σου για τις διαδρομές, δίκιο έχεις αλλά γι' αυτό φταίει η διοίκηση του ΟΑΣΑ.

 

Το να μαλώνουμε με τον οδηγό επειδή δεν έχει λεωφορεία είναι τελείως ανούσιο.

Λες και υπάρχει περίπτωση ο οδηγός να πάει την επόμενη μέρα και να διαβιβάσει το ανώνυμο αίτημα σου απευθείας στην διοίκηση ή στους ιδιοκτήτες των λεωφορείων.

Δημοσ.
Τι πάει να πει "δε με ενδιαφέρει αν επιτρέπεται η όχι εγώ θέλω να μπω". Δηλαδή αν πας σε ένα αεροδρόμιο και δεν έχει θέεις η πτήση τι θα πεις .... "δε με νοιάζει ας φέρουν άλλο αεροπλάνο ή να με βάλουν στο φτερό"?

Στο αεροδρόμιο δεν πληρώνεις εισιτήριο για να σου έρθει το αεροπλάνο χωρίς θέσεις και με ένα μήνα καθυστέρηση. Και όταν υπάρχουν προβλήματα, επικοινωνούν μαζί σου κατευθείαν, δεν περιμένεις στο αεροδρόμιο σαν μ@@ όταν ξέρουν ότι θα καθυστερήσουν.

 

Εσείς δηλαδή πιστεύετε πως έπρεπε να μείνω έξω και να περιμένω σαν μ@@ μέσα στη ζέστη για αρκετή ώρα παραπάνω (διώτι και τα επόμενα λεωφορεία γεμάτα θα ήταν), και ότι δεν είχα δικαίωμα να απαιτήσω να με βάλει μέσα. Οκ...

Δημοσ.

Νταξει ειχα κανει μια μινι σκιαγραφηση του ολου θεματος και του νοηματος του τοπικ, τωρα πλεον ειμαι βεβαιος. Δε θα πω ξυδι, θα πω απλα οτι απο το να ανοιγετε τοπικς για να βρειτε το χαμενο σας δικιο (αδικο εν προκειμενω) αλλα και να ακουσετε αυτα που θελετε να ακουσετε για να παρετε το αιμα σας πισω επειδη δε σας τα ειπε καλα καποιος (για τον μ@λ@κ@ οδηγο εν προκειμενω) , καλυτερα να εξιστορησετε τα γεγονοτα σε ενα φιλο σας που θα δυσκολευτει παραπανω απο εμας να διαφωνησει μαζι σας και θα σας λεει πιο ευκολα ναι-ναι-ναι...

 

Σε καθε περιπτωση την λογικη που υιοθετειτε μπροστα σας θα την βρειτε και σε καποια φαση θελετε-δε θελετε θα προσαρμοστειτε στην πραγματικοτητα.

 

Δικαιωμα να απαιτησεις να σε βαλει μεσα, οχι δεν ειχες. Δικαιωμα να ζητησεις ευγενικα να σε εξυπηρετησει ναι. Η θεση που σε εβαλε να μπεις δεν επιτρεπεται δια νομου, κινδυνευει τοσο ο ιδιος, τοσο οι συνεπιβατες σου οσο και η δικη σου σωματικη ακεραιοτητα. Αλλα αποτι καταλαβαινω μπρος στον εγωισμο του "πρεπει να γινει το δικο μου και να μου πουν και ευχαριστω ολοι", μικρη σημασια εχουνε αυτα. Οποτε ναι ναι να απαιτεις απο δω και περα μεχρι να πεσεις σε εναν κουμπωμενο και να αναθεωρησεις, γιατι απο εδω δεν υπαρχει σωτηρια αποτι βλεπω...

  • Like 5
Δημοσ.

Στο αεροδρόμιο δεν πληρώνεις εισιτήριο για να σου έρθει το αεροπλάνο χωρίς θέσεις και με ένα μήνα καθυστέρηση. Και όταν υπάρχουν προβλήματα, επικοινωνούν μαζί σου κατευθείαν, δεν περιμένεις στο αεροδρόμιο σαν μ@@ όταν ξέρουν ότι θα καθυστερήσουν.

 

Ούτε στο λεωφορείο πληρώνεις να σου φέρουν 100% θέση. Αν έχει μπαίνεις. Ξαναλέω ... αγοράζοντας εισητήριο από ενα περίπτερο δε κλείνεις τραπέζι. Για τον απλό αυτό λόγο τα ραδιοταξί είναι πιο ακριβά από το λεωφόρείο.

 

και ότι δεν είχα δικαίωμα να απαιτήσω να με βάλει μέσα. Οκ...

 

Ακριβώς.

  • Like 2
Δημοσ.

Μπροστά δεν επιτρέπεται να κάτσεις για πολλούς λόγους, οι βασικοί είναι πως δεν έχει ο οδηγός οπτική επαφή με το καθρέφτη και δεν έχει κάπου να στηριχτεί ο επιβάτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...