xtrmsnpr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Ακόμα ελληνικό server δεν έχω δει πάντως.κοστίζουν πολλά φράγκα ακόμα είναι η αλήθεια.. βγαίνουν σχεδόν τα ίδια με τον dedicated που έχουμε και έχουμε στήσει πάνω το dayz mod.. νωρίς είναι,πιστεύω για κάποιον σερβερ,όμως δεν θα ήταν άσχημα να υπάρχει ένα λημέρι ελληνικό.. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 btw το παλικάρι έφτιαξε τον σερβερ να είναι 24ωρος, day/night ( GMT+1),άλλαξε και το όνομα σε Hive of HagalaZ! Enter on your own risk Το είπα και σε 2-3 παλικάρια Έλληνες,και είπανε θα μπαίνουν εκεί,θα μπαίνουμε και σα clan εκεί..Αλλά σίγουρα χρειαζόμαστε Έλληνες admin για να συνεννοούμαστε..Όχι πως έχουν πολλές επιλογές στο sa οι admins,ακόμα..
Talixx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Ας ελπίσουμε το team να συνεχίσει να υλοποιεί την καλή ιδέα με καλύτερο τρόπο. Dean Hall intends to leave developer Bohemia and step down as leader of his hit video game DayZ by the end of the year, Eurogamer can exclusively reveal. The game he created will be left in the hands of the team he leads today. Text Bolded for clarity, γιατί πολλά άρθρα δεν το λένε κάν. Διαβάστε όλο το άρθρο. http://www.eurogamer.net/articles/2014-02-24-dean-hall-to-leave-bohemia-and-step-down-as-leader-of-dayz Αλλά τονίζει: "He realises, too, that he'll never walk away completely from DayZ. "I'll be always involved," he said. "I would be surprised, and Bohemia would as well - I remember talking about this with Marek... I'll always be involved with it;" Ξεδιάντροπο copy paste. πολλές υποψίες... εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τωρα που ειναι early access?(το time μου ειναι παράξενο) και δεν έκατσε έστω μέχρι beta η full? τεσπα ξερω οτι υπαρχει team αλλα να φευγει ο leader δεν ειναι οτι καλύτερο. ΥΣ: θα κανει και κανένα ακομα hack πρόγραμμα για το dayz για να το ξεκίνημα ε? μέχρι να κανει το αλλο game να βγάλει κανενα ακομα φράγκο
Assassinotetios Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 πολλές υποψίες... εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι τωρα που ειναι early access?(το time μου ειναι παράξενο) και δεν έκατσε έστω μέχρι beta η full? τεσπα ξερω οτι υπαρχει team αλλα να φευγει ο leader δεν ειναι οτι καλύτερο. ΥΣ: θα κανει και κανένα ακομα hack πρόγραμμα για το dayz για να το ξεκίνημα ε? μέχρι να κανει το αλλο game να βγάλει κανενα ακομα φράγκο Μου αρέσει ρε Talixx που το έχω βάλει και σε bold. Να θα το κάνω πιο καθαρά. "Dean Hall intends to leave developer Bohemia and step down as leader of his hit video game DayZ by the end of the year" Μέχρι τότε θα έχει βγεί σε μπέτα φαντάζομαι και θα ειναι μάλλον feature complete. Για το άλλο δεν μπορώ να πω οτι κατάλαβα τι εννοείς αν και με θυμίζει τρολλ προσπάθεια. https://www.youtube.com/watch?v=19ehC8kwoWE 1
xaralas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Αυτο το εχει πει εδω και ενα χρονο..και δεν βλεπω λογο ανησυχιας. Οπως και στο mod, οταν ολοκληρωθει το παιχνιδι και δωσει τα mod tools θα αναλαβει η κοινοτητα μαζι με την ομαδα της Bohemia.
darkheretic Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2014 Εναλακτικο mod του DayZ για κατοχους ARMA3 (δωρεαν φυσικα). Ειναι ακομα σε beta μορφη και αρκετα καλο.Πολυ περισοτερα ζομπι που σκοτονωνται δυσκολοτερα αλλα αποφευγονται για πλακα.....κατα τα αλλα η ιδια σφαγη(PVP ντε).Κανει κατι και σε RPG με levels και classes και στο respawn εχεις παντα τσεκουρακι και backpack. http://www.thezombieinfection.com/ Αλλα ενταξει δεν ειναι DayZ με την καμμια και οι σερβερς του κρασαρουν συχνα-πυκνα(ARMA3 για...)και επισης,αυτο ειναι προσωπικη γνωμη,η Altis(Λημνος)δεν μου κανει για τοσο post-apocalyptic terrain οσο τα σκοτεινα δαση στην Chernarus.Eυτυχως εχει ανατριχιαστικα music themes και το σωζει καπως. name σε steam και game pliatsiko
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 PLEASE NOTE: THIS IS A LIVING DOCUMENT AND CHANGES VERY OFTEN. AS NEW ITEMS ARE FIXED THEY WILL BE ADDED. ETA to Experimental: Within next 2 hours ETA to Stable: No current ETA, dependent on testing results Known Issues: Physics: Item throwing physics is currently disabled Melee: Gestures currently do not work from two-handed melee Melee: Cannot conduct melee attack from "lowered" melee stance (press space to chance stance to "raised") New: Actions: Vomiting have associated sound effects Actions: Ballistic helmet variants can be painted to black and green color with spraycan Actions: Can check pulse on unconscious players Actions: Searching for berries will now add berries to your inventory Actions: Eat All now supported for consumables Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory Animations: New Ruger 10/22 reload animations Animations: Player now can sit with gun/weapon Animations: Completely new two-handed melee animations. New right-handed poses, moves and attacks for axes, baseball bat, pipewrench, crowbar, fire extinguisher, shovel, farming hoe. "Low" and "Aim" stances introduced for stand, crouch and prone. Environment: New rock textures Food: Sambucus berry item added Food: Canina berry item added Gear: added black and UN ballistic helmet variants Gear: can opener can be used as melee weapon Gear: hard headgear (ballistic, moto, construction and pilot helmets) cannot be wear together with masks Gear: Farming hoe configured and spawns Gear: M4 attachment green variants added Graphics: Adding lights to currently rendered scene changed Graphics: Lighting from objects now is rendered during daytime also Graphics: HDR improved and tweaked slightly to perform better with bright lights in scene (i.e. flashlights etc...) Graphics: Engine supported point source light objects (e.g. Gaslamp) now working correctly Map: Olsha has been updated Map: Khelm has been updated Map: New rock formations outside Svetlo have been created Map: New Orthodox Chapel has been created Map: Police Stations & Medical Centers have been placed across the map Map: New villages surrounding Svetlo Medical: Players can have a heart attack (declared as "irregular pulse" with pulse checking actions) Weather: Rain, Clouds, Wind, calculated on server and distributed to clients Weather: Rain now causes items and player to become wet Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method Fixed: Actions: Added 'inUseItem' back to action on target function Actions: Proper nutritional value will be added when eating near empty food Actions: Berry picking script messages to player improved. Actions: Crafting splint from bandages now uses whole disposable bandage and half of dressing bandage Actions: Ruined rags/bandages and wooden sticks doesn't produce infinite splints Actions: Clicking on Eat All action if amount of food is below 1/4 will result in playing only short eating animation Actions: Edited player messages in force drink action and fixing broken limbs Actions: Force feed/drink doesn't use whole quantity of some food/drink items also canteen is not destroyed after action Animations: Bandage and eating pills animation glitch fixed. Gear: Added color variants of ballistic helmets into loot spawns Gear: Even lower chance of backpacks spawning on construction sites Graphics: SSAO in options saved Graphics: Rain effect settings changed Graphics: Rain geometry optimized (28 bytes vs 12 bytes per vertex) Graphics: Spot light culling fixed Graphics: Fix of terrain intersections Graphics: Fix of geometry trace for flares Graphics: Rain now does not fall inside buildings for those on Lower/Disabled shadow settings Login: Failure during new character creation could cause player to get stuck as unconscious Map: Optimizations for Svetlo performance Map: Forests surrounding Svetlo bugfixes Medical: Would never actually die from zero health or blood due to medical conditions Medical: Epi-pens will now wake anyone (briefly) from unconsciousness even if blood very low Medical: Defibrillator used for restarting the heart of players who have a heart attack Medical: Unconsciousness had irregular and unpredictable behavior (epi-pens will now always wake an unconscious player, unless they are having a heart attack) Medical: Melee damage application system changed to better balance Medical: Chance of bleeding from fists reduced significantly Medical: Disconnected players avatars did not take shock or blood damage Medical: Falling from height while sprinting did not kill player when it should have Medical: Player could vault with broken legs Network: Dropped items appeared only after a delay (now instant) Network: Inventory items causing desync due to non-guaranteed update spam (hotfix currently until guaranteed message change is complete) Network: Optimizations to network messaging updates should result in reduced bandwidth and some increases in FPS for clients/server Structures: Changed inheritance of barrier structures (due to errors in logs) Weapons: Long-range scope reticle properly centered Zombies: Zombies aims mostly for chest area now when attacking (stops the "helmet of armor" change) http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/177017-pending-changelog-experimental-branch-037115791/ 1
xtrmsnpr Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/177017-pending-changelog-experimental-branch-037115791/ Actions: You can catch rain into canteen and water-bottle from inventory --- παίδες τα πίνω όλα πια!!Χτες έριξα στις πληγές μου υγρό για να τις αποστηρώσω,και μετά το ήπια(70% αλκοχολ) και πέθανα..μετά από 2μήνες που ζούσε ο χαρακτήρας μου οπότε πλέον δοκιμάζω τα πάντα στο παιχνίδι,ότι μου λέει drink/consume το πίνω! 1
spirit)earth)aflame Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 αχαχ αννα γουλα μου θυμισες. Ωραία, ωραία πάει το παιχνίδι. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω την παράνοια που διαβάζω σε comments για την απόφαση του Dean, που μόνο ξαφνική δεν ήταν. Υπάρχει αρκετός χρόνος μέχρι το τέλος του χρόνου για να μπει το παιχνίδι σε σειρά και στην κατεύθυνση που πρέπει(; ). Άλλοι ανεκδιήγητοι ζητούν refund, για ένα παιχνίδι που πλήρωσαν 20ε και τους έχει βγάλει 100ώρες σε alpha στάδιο. άσταδιάλα δηλαδή. 3
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Μετά από τόσα sales περίμενα να είναι λίγο μεγαλύτερο το team και τα γραφεία...εκτος άμα έδειξε μονο τους leads, πάντως από θεα ρέστα...
Assassinotetios Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2014 Το να αναλάβει νέο προσωπικό παίρνει χρόνο βρε! Το έχουν πει ότι συνέχεια αλλάζουν γραφεία γιατί έρχονται νέοι συνέχεια.
rizla7 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 http://dayzdev.tumblr.com/post/78119153354/weekly-report-starting-our-focus-on-survival άντε μπας και φάμε κανένα φαγητό της προκοπής... 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Zombies: Simple respawn mechanic implemented for zombies, pending more robust method Για αυτό και μονο δεν παίζω και περιμένω το update.
icenex Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2014 http://dayzdev.tumblr.com/post/78119153354/weekly-report-starting-our-focus-on-survival άντε μπας και φάμε κανένα φαγητό της προκοπής... εγώ αυτό το update περιμένω πως κ πως για να κάνω κανένα διαγωνισμό dayz master chef Ο νικητής θα παίρνει έπαθλο ενα μ4 η ενα μοσιν με 400 και 100 σφαίρες αντίστοιχα Αστεία αστεία θα έχει γέλιο να κάνουμε κάτι τέτοιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα