Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και τα πράσινα τα μακαρόνια με την Ελληνική σημαία όλως τυχαίως, από ότι θυμάμαι παλαιότερα, έχουν την ίδια διεύθυνση πάνω με αυτή της εταιρίας Μέλισσα.

 

Αλλά έχει και Ελληνικά σκουπίδια. Ψωμί για τοστ "Χρυσός μύλος" ή κάτι τέτοιο. Τίγκα στο φάρμακο πρέπει να είναι. Ανοίγεις την συσκευασία και μυρίζουν τα διογκωτικά ή ότι στο καλό είναι. Τρως δύο φέτες και μετά από μισή ώρα φουσκώνεις. Το πατάς με την τοστιέρα και γίνεται σαν αλουμινόχαρτο.

 

Εκτός Lidl τώρα, στον Μαρινόπουλο, αν πάτε για χαλβά ρίξτε μια ματιά σε αυτόν που έχει την επωνυμία "1". Μισοτιμής σε σχέση με τους επώνυμους, αλλά όχι και τόσο ανώνυμος. Αφοι Χαΐτογλου γράφει (Μακεδονικός).

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μια που ανέφερες τους Αφοι Χαϊτογλου.

 

Προχτές στο Μασούτη, ταχίνι Μακεδονικό, 4,75/500 γρ. Ταχίνι μάρκας Μασούτης (παραγωγή Αφοι Χαίτογλου) 3,75/500 γρ. Wtf?! Αφού οι ίδιοι τα φτιάχνουν και τα 2 με τα ίδια υλικά!

 

Και στο Lidl, μια ελληνική μάρκα που δε θυμάμαι το όνομά της -Ναυσικά; ίσως.. κάπως έτσι.- 2,80/500 γρ.

 

Και μετά μας φταίνε οι Γερμανοί... 

Δημοσ.

Link.png Site: http://aristeroblog.gr/node/344">
H καταστροφή της βιομηχανίας ζάχαρης στην Ελλάδα από την ΕΕ Με την αναθεώρηση της ΚΑΠ το 2005 η καλλιέργεια της περιορίζεται ουσιαστικά στην λωρίδα Λονδίνου- Πράγας. Τότε έγινε συμφωνία να μειωθεί η παραγωγή  στην Ελλάδα από 320.000 τόνους σε 158.000 τόνους τον χρόνο.

http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=269901

Δημοσ.

 

Εκτός Lidl τώρα, στον Μαρινόπουλο, αν πάτε για χαλβά ρίξτε μια ματιά σε αυτόν που έχει την επωνυμία "1". Μισοτιμής σε σχέση με τους επώνυμους, αλλά όχι και τόσο ανώνυμος. Αφοι Χαΐτογλου γράφει (Μακεδονικός).

 

Σε κρουασάν με την επωνυμία ''1'' είχα βρει χαρτόνι μέσα.   :unsure:

  • Like 1
Δημοσ.

Πρεπει οι εταιριες να συνεργαζονται με ολα τα μεγαλα μαγαζια.

 

Προσφερουν παραπλησιο προιον με το δικο τους βαζοντας την φιρμα του καταστηματος, αλλα υστερει σε ποιοτητα, ή εχουν χαμηλη τιμη γιατι το καρφουρ πχ θα παρει πιο μεγαλες ποσοτητες απο αυτες που ενδεχεται να πουλησει.

 

 

Αυτο εξαρταται και απο τις συμφωνιες που κανουν μεταξυ τους.

Δημοσ.

αφου δεν βρηκες και κανενα σκουληκι καλα εισαι!

 

Έτσι.. αφού δε βρήκα κανα γατόνι αντί για χαρτόνι.. πάλι καλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω να βρεις χαρτόνι μέσα σε μια συσκευασία που γράφει Χαίτογλου. Ασχέτως αν δεν έχει το brand name με μεγάλα γράμματα απέξω.

 

Όταν έχεις ξοδέψει 2 κάρα λεφτά, όχι ένα, για να φτιάξεις ένα brand name, δεν ρίχνεις τις τιμές. Οπότε πας στο Lidl, στον Μαρινόπουλο, τον Βερόπουλο κ.τ.λ. και δίπλα στο προϊόν σου βάζεις και το... προϊόν σου "ιδιωτικής ετικέτας". Με αυτόν τον τρόπο διατηρείς όσους πελάτες έχουν πίστη σε αυτό το brand name και δεν λογαριάζουν κόστος και δεν χάνεις τους πελάτες που πλέον αδυνατούν οικονομικά ή δεν είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν στην τιμή που πουλάς.

Γιατί δεν ρίχνεις τις τιμές; Διότι μετά δεν θα μπορείς να τις ξανά ανεβάσεις. Αν τις ανεβάσεις ο κόσμος θα αντιδράσει αρνητικά. Επιπλέον το brand name σου θα χάσει την αξία του στα μάτια του καταναλωτή αν η τιμή είναι πολύ χαμηλή θεωρώντας ότι έχεις ρίξει και την ποιότητα, ασχέτως αν δεν το έχεις κάνει.

 

Ένας άλλος τρόπος να ρίξεις την τιμή χωρίς αυτό να φαίνεται φτηνιάρικο, αλλά ευκαιρία, είναι να παρουσιάσεις την μείωση τιμής ως προσφορά. Και επειδή παίζουν πολλές προσφορές σε πολλά super markets, όποιος δεν έχει το παρακάτω link ας το βάλει στα bookmarks του

KILL-DEAL: Όλες οι προσφορές των SuperMarkets!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τελικά, τουλάχιστον με το γάλα του Μαρινόπουλου - δεν έχω κοιτάξει άλλα προϊόντα, σήμερα το πήρα χαμπάρι - μπορείς να βρεις που παράγεται. Πάνω λοιπόν στο γάλα του Μαρινόπουλου που πήρα σήμερα (Careffour) αναγράφει ότι έχει παραχθεί στο εργοστάσιο με κωδικό GR 31.2.1034 E.C. που με λίγο Google βγαίνει ότι είναι παραγωγής Όλυμπος. Οπότε Γάλα με Όλυμπος με ετικέτα Όλυμπος 1.56, γάλα Όλυμπος με ετικέτα Careffour 0.95. Εντάξει, τι να σχολιάσεις; 61 σεντς στην τσέπη επιπλέον καθαρό κέρδος. Προσωπικά αυτό καταλαβαίνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως λέει και ο silverage ξέρεις ότι είναι ποιοτικό αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι το ίδιο προϊόν

Δημοσ.

Για το ΓΑΛΠΟ το έχω ακούσει και εγώ ότι είναι της Εβροφαρμα αλλά δεν πρέπει να το αναφέρει και πάνω στην συσκευασία? Μόνο ότι παράγεται και συσκευάζεται στην Ελλάδα για την LIDL Hellas γράφει.

 

όταν ένα προιόν θεωρείται private label, δεν είναι υποχρεωμένο το Σούπερ Μάρκετ να γράφει ποιος το παράγει, παρα μόνο που παράγεται (τόπος).

 

Κατα τα άλλα. Το εχω ξαναπεί. Τα private label, ειναι προιόντα value for money μεν,αλλά χαμηλότερης ποιότητας απο τα branded.

(γιατι value for money? γιατι ειδικά αν μιλάμε για το lidl, μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ παραγγελίες, και μεγάλη ισχύ).

ΟΜως, το lidl, τους σχετικά μικρούς παραγωγούς, τους διαλύει. Ξέρω 2 περίπτωσεις παγκόσμια, που απο την πίεση για χαμηλές τιμές, τελικά, οι παραγωγοί δεν άντεξαν, και έκλεισαν, ενώ είχαν τρελλή δουλειά.

 

Τέλος, παραπάνω έγινε μια εξαιρετική αναλυση σχετικά με τα branded kai private label προιοντα, κ τις τιμές τους...

 

 

Τελικά, τουλάχιστον με το γάλα του Μαρινόπουλου - δεν έχω κοιτάξει άλλα προϊόντα, σήμερα το πήρα χαμπάρι - μπορείς να βρεις που παράγεται. Πάνω λοιπόν στο γάλα του Μαρινόπουλου που πήρα σήμερα (Careffour) αναγράφει ότι έχει παραχθεί στο εργοστάσιο με κωδικό GR 31.2.1034 E.C. που με λίγο Google βγαίνει ότι είναι παραγωγής Όλυμπος. Οπότε Γάλα με Όλυμπος με ετικέτα Όλυμπος 1.56, γάλα Όλυμπος με ετικέτα Careffour 0.95. Εντάξει, τι να σχολιάσεις; 61 σεντς στην τσέπη επιπλέον καθαρό κέρδος. Προσωπικά αυτό καταλαβαίνω.

 

οχι. Δεν είναι το ίδιο γάλα. ισχύει αυτό που είπα παραπάνω.

Και υπάρχει διαφορά ποιότητας, όχι τόσο μεγαλη ίσως όσο η διαφορά τιμής, αλλά αυτό οφείλεται και στα branded/unbranded,που ειναι μεγάλη διαφορά φιλοσοφίας...

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν ξερω για τα ελληνικα παντως καποια ξενα πχ τσαι παγωμενο, αναψυκτικα και μπυρες ειναι μια χαρα

Δημοσ.

Ίσως αλλά δεν ξέρεις τί γάλα βάζει στο ένα και τί στο άλλο.

Το ιδιο ειναι. Απλα οι εταιρειες και τα brands τους ναυαγουν και αναγκαστικα ανεβαζουν τις τιμες(μεχρι να ερθει το λουκετο) εφοσον δεν μπορουν να ριξουν αλλο το κοστος. Μη ξεχνας οτι στο κοστος πολλων (εαν οχι ολων) ειναι και τα δανεια που ειχαν παρει για να αναπυχθουν, και φυσικα τα δανεια αυτα ειναι σα κι αυτα που παιρνουν τα κρατη, δηλαδη δεν "αποπληρωνονται" αλλα συντηρουνται παιρνοντας νεα δανεια. Βεβαια οι εταιρειες δεν ειναι κρατη που μπορουν να παρουν φθηνα δανεια του στιλ βοηθεια (βλεπε δντ 1,5 - 2%), οι εταιρειες πανε στις τραπεζες και παιρνουν δανεια με 10% και. Οπως η ΔΕΗ το 2012 πηρε με 12,5% απο την ΑΤΕ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...