nicoc89 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Αυτό το παθαίνω και εγώ με το δικό μου υπολογιστή, και με το παλιό που είχα. Πάντος όταν αγοράζω κάτι και είναι ελλατωματικό, 2 επιλογές δίνω στο κατάστημα... ή μου το αλλάζει με το ίδιο προιόν ή μου δίνει τα λεφτά μου πίσω .- Πέρσι αγόρασα 2 μνήμες Ram και ήταν ελλατωματικές, τις επιστρέφω και θέλανε να μου τις αντικαταστήσουν με εξτρα 30€. Δεν παίζει τους λέω. να τις βρείτε απο άλλο κατάστημα αν είναι και δεν έχω πρόβλημα αν αργήσουν να 'ρθουν. Μα, μου... μου έλεγε, έκανε και κάλα κάποια τηλεφωνήματα, στο τέλος μου δίνει ένα χαρτι και πάω στο ταμείο. Πάω στην ταμεία και μου λέει πως θα μπούνε σε ένα λογαριασμό στο όνομα μου και θα κρατήσουν τα χρήματα για τις "μελλοντικές αγορές" Δεν παίζει τους ξαναλέω. μα... μου... μι... με... μο.... μα... έρχετε ο υπεύθυνος/προιστάμενος... ε... τελικά πήρα τα λεφτά πίσω.... δεν την παλεύουν. εσυ για ram πλήρωσες και ram θέλεις για να κάνεις την δουλειά σου , τι πάει να πει δηλαδή ή θα σκάσεις 30 euro ή θα μείνεις χωρίς pc ? το οτι πήρες τα λεφτά σου πίσω σημαίνει πως υπήρχε η δυνατότητα στους κανονισμούς του καταστήματος να στα επιστρέψουν(σιγά μην φτιάχνει τους κανόνες ο κάθε προϊστάμενος) , οπότε έκαναν μια προσπάθεια να σε υποχρεώσουν να αγοράσεις κάτι άλλο πληρώνοντας την διαφορά. αναρωτιέμαι πόσοι την πατάνε επειδή δεν έχουν το θάρρος να διεκδικήσουν το αυτονόητο και συνεχίζουν τέτοιες μπινιές... Κακη γειωση ειναι η αιτια. Αιτιες πολλες, μια εκ των οποιων κακη ηλεκτρολογικη εγκατασταση στο σπιτι, μια αλλη να μην εχει καθολου γειωση η πριζα ή να μην ειναι σουκο, ή το made in china πολυμπριζο των 3 ευρω να μην κανει επαφη η γειωση του επειδη ο κινεζος δεν την βιδωσε καλα. όντως το συγκεκριμένο pc δεν είναι σε σούκο, θα κοιτάξω να την αλλάξω άμεσα. το πολύμπριζο το έχω χρόνια και ήταν και στο δικό μου pc, δεν φταίει αυτό.
panos617 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Λοιπον , εγω πριν περιπου εναμιση μηνα αγορασα απο το πλαισιο ενα κινητο το j5 και πριν μια εβδομαδα τα τρια κουμπια κατω σταματησαν να ανταποκρινονται. Αφου ειχα εγγυηση το πηγα στο πλαισιο και πριν λιγο με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως εντοπιστηκε οξυδωση στο κινητο και οτι η εγγυηση δν το καλυπτει και αν θελω να το παρω πισω πρεπει να τους δωσω 15 ευρω και αν θελω να το επισκευασουν αλλα 120 ευρω. Το θεμα ειναι πως εγω ποτε δν ενημερωθηκα για αυτον τον ορο ουτε οταν το αγορασα ουτε οταν το πηγα για να το επισκευασουν , λενε πως επρεπε να το διαβασω στο ιντερνετ που εχουν αναρτηση τους ορουςτης εγγυησσης.δοκιμασα να το παρω απο τη samsung απευθειας μπας και γλιτωσω την εργασια αλλα μου ειπαν πως το εχουν στειλει σε ενα σερβις ,ετσι εγω επικοινωνησα με το σερβις το οποιο μου λεει πως δν μπορει να μου το δωσει. Τωρα θα αναγκαστω να πληρωσω 15 ευρω για ενα κινητκ το οποιο το καλυπτει η εγγυηση χωρις να μου το εχουν επισκευασει. Ξερει κανεις τι μπορω να κανω για να τους πεισω να το επισκευασω η εστω να το παρω χωρις χρεωση?
DDevil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Η Οξυδωση σου ειπαν που οφειλεται? ειναι κατι που το προκαλεσες εσυ? Προλαβε δηλαδη το κινητο και απεκτησε οξυδωση στον 1.5 μηνα? εκτος και αν το έριξες μεσα σε νερό. Το αστειο της υποθεσης ειναι οτι εσυ πάς να σε αποζημιώσουν και σου ζητάνε να πληρώσεις κιολας :cry: Για μενα αμα δεν ξεκαθαρισει το θεμα μην δεχτεις να τους δώσεις ουτε 15 λεπτά οχι 15 ευρώ. Ολα αυτα σε περιπτωση που δεν προκάλεσες εσυ τη ζημια στο κινητο. Τι να επισκευάσουν ρε συ? σε κοροιδευουν? καινουργιο κινητο πλακα μας κανετε επρεπε να τους πεις? εγω ηρθα να αγοράσω ενα καινουργιο κινητο και εσεις μου λετε για επισκευες? ποιος σας ειπε οτι εχω εγω 120 ευρω για να το επισκευασω? κανεναν σοβαρο ανθρωπο εκει μεσα να συνενοηθω δεν εχει? δωστε μου εναν υπευθυνο μου μιλάτε κινεζικα. Αμα θες παμε μαζι στο πλαισιο σε παρομοιο σκηνικο δεν εχω πληρώσει τιποτα. Ειπαν πως ειδαν τον υπολογιστη και δεν ειχε τιποτα αλλα ο υπολογιστης ειχε και καηκε μετα απο 2 μέρες. Τους λεω εγω δεν πληρώνω τιποτα να το ξέρετε. Μου εκοψαν μια μηδενική και εφυγα. Ο Υπολογιστης μου καηκε μετα απο 2 μέρες. Φαντασου να πληρωνα κιολας.... ποσο κοροϊδο θα ημουν. Μην εισαι ελαστικος έχεις μεγάλο δικιο αν πηρες καινουργιο κινητο και σου χαλασε στον 1.5 μηνα χωρις να φταις. Μη φυγεις απο εκει αμα δεν σου δωσουν ενα καινουργιο. Εγω δεν θα εφευγα πάντως. Μεχρι και τα καναλια θα τους εφερνα. ΥΓ Ο Η/Υ ειχε αγορασθει απο αλλου πριν 3-4 χρονια δεν τον καλυπτε καμια εγγυηση και δεν τον ειχα παρει απο εκει... για αυτο εφυγα Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2016 από DDevil 2
Mau-Maus Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Λοιπον , εγω πριν περιπου εναμιση μηνα αγορασα απο το πλαισιο ενα κινητο το j5 και πριν μια εβδομαδα τα τρια κουμπια κατω σταματησαν να ανταποκρινονται. Αφου ειχα εγγυηση το πηγα στο πλαισιο και πριν λιγο με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν πως εντοπιστηκε οξυδωση στο κινητο και οτι η εγγυηση δν το καλυπτει και αν θελω να το παρω πισω πρεπει να τους δωσω 15 ευρω και αν θελω να το επισκευασουν αλλα 120 ευρω. Το θεμα ειναι πως εγω ποτε δν ενημερωθηκα για αυτον τον ορο ουτε οταν το αγορασα ουτε οταν το πηγα για να το επισκευασουν , λενε πως επρεπε να το διαβασω στο ιντερνετ που εχουν αναρτηση τους ορουςτης εγγυησσης.δοκιμασα να το παρω απο τη samsung απευθειας μπας και γλιτωσω την εργασια αλλα μου ειπαν πως το εχουν στειλει σε ενα σερβις ,ετσι εγω επικοινωνησα με το σερβις το οποιο μου λεει πως δν μπορει να μου το δωσει. Τωρα θα αναγκαστω να πληρωσω 15 ευρω για ενα κινητκ το οποιο το καλυπτει η εγγυηση χωρις να μου το εχουν επισκευασει. Ξερει κανεις τι μπορω να κανω για να τους πεισω να το επισκευασω η εστω να το παρω χωρις χρεωση? Πας στο μαγαζι που το αγορασεες και που το πήγες να στο φτιαξουυν ζητάς να μιλήσεις ΜΟΝΟ με τον διευθυντή του καταστήματος και με ΚΑΝΕΝΑΝ αλλον του λες πως δεν σε ενημέρωσε κανεις για τα 15 ευρω και πως εσυ δεν έχεις καμία δουλειά να μπαίνεις στην σελίδα τους και στους ορους , και πως αν δεν στο δώσουν επιτόπου πίσω παίρνεις την αστυνομία τηλ για απάτη! Δεν έκανες ηλεκτρονική αγορά , ήταν υποχρεωμένοι οταν πήγες το τηλ να σε ενημερώσουν οτι 15 ευρώ θα τα πληρώσεις εττσι και αλλιώς για να αποφασίσεις αν θα τους το αφήσεις η οχι ! Είναι αρνητικός ? Παίρνεις τηλ την αστυνομία , έρχεται το οργανο και καταγράφει το περιστατικό , αν του κανεις μήνυση για εξαπάτηση (ειναι δωρεάν δεν πληρώνεις μια) τον παίρνουν επί τόπου μεσα και την επόμενη περνάει αυτόφωρο , αλλιώς εχεις τρεις μήνες δικαίωμα απο την καταγραφή του γεγονότος και μετά να του κάνεις μήνυση ! Αυτα, μην χαρίζεστε στους κλεφτες , εγω έφερα την αστυνομία στα παπλικ κ όσο τους περιμενα λεω στον σεκιούριτα 'αν πιασετε εναν κλέφτη να σας κλέβει δεν θα φωνάξετε την ασττυνομια ? ε ετσι και γω που με κλέβετε την φώναξα' 10
stelios18120 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Οι εταιρίες και κάτι λαμογια από τέτοια ζουν. Σ λέει θα βαρεθεί και θα φύγει ή δεν θα κάνει φασαρία για τα 15€ και έτσι κονομανε σε βάρος μας παντα. Ποτέ μην τα αφήνετε αυτά.οταν έχετε δίκιο κάντε τον απαραίτητο σαματα μπας και βάλουν μυαλό. 3
DDevil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Οι εταιρίες και κάτι λαμογια από τέτοια ζουν. Σ λέει θα βαρεθεί και θα φύγει ή δεν θα κάνει φασαρία για τα 15€ και έτσι κονομανε σε βάρος μας παντα. Ποτέ μην τα αφήνετε αυτά.οταν έχετε δίκιο κάντε τον απαραίτητο σαματα μπας και βάλουν μυαλό. Η Πλακα ειναι που στις συνεντεύξεις αμα πας σαν υποψηφιος εργαζομενος γενικά σε ιδιωτικές στην Ελλάδα σε αρχιζουν στο παραμυθι "Εμεις εδω ..... εμεις εδω .... ειμαστε επαγγελματιες .... πρεπει να ειστε πολυ καλοι για να ανταπεξέλθετε στο επιπεδο της επιχειρησης." και γυρευε απο πισω τι μαλακιες γινονται με προμηθευτες και ελαττωματικα προϊοντα. Και εκτειθεται και ο υπάλληλος που το πουλάει. Εγω πάντα κάνω φασαρια αμα εχω πληρώσει και γινει μαλακια με το προϊον και εχω καταφερει κάποιες φορές να πάρω πισω ξανα καινουργιο του κουτιού. Που εντελει δουλευε σωστά. Αυτα τα σκηνικα ειναι απαράδεκτα έρχεται πελάτης που έχει δικιο εχει πάρει κατι καινουργιο που πρέπει κανονικά να βγάλει βλάβη μετα απο 2 χρονια λογω χρησης θα σου παραπονεθει και θα του αρχισεις τις δικαιολογιες οτι δεν ειναι στην εγγυηση και πρεπει να πληρώσει? αυτα ειναι κινέζικα δεν τα καταλαβαινω βρειτε μου λυση άμεσα σας παρακαλώ. Και δεν με ενδιαφερει και να με κακοχαρακτηρισουν κιολας. Απο τη στιγμη που οι ιδιοι φταινε εξαρχης και μου δημιουργησαν εκνευρισμο. Την τελευταια φορά ειχα κανει φασαρια για ενα φουρνάκι 200 ευρώ. Τελικα μετα απο 3-4 μηνες χρησης ακομα μου το αλλαξαν με καινουργιο. Παλι φασαρια σε γνωστο κινητάδικο τα πληκτρα δεν πατιοντουσαν σωστα και τους λεω θα το δοκιμάσω και αν ειναι προβληματικο αυριο απογευμα σας το φέρνω και το αλλαζετε αρχικα δεν το δέχτηκε η κυρια προϊσταμενη. Μολις τους ειπα να μου επιστρεψουν τα λεφτά μου πισω και οτι δεν θελω να πάρω το κινητο τελικά το δέχτηκαν. Το κινητο εν τελει ηταν εντάξει και το κράτησα. Θα μάθουν να δουλευουν ολοι τους στην Ελλάδα και να αφησουν τη βιτρινα του επαγγελματισμου. Πολλά λενε στις διαφημίσεις δεν χρειάζεται τοσο μπλα μπλά. Πολυ μπλα μπλα λιγη δουλειά. 4
afentiko Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Εμενα μια φορα απο πλαισιο ειχα καει η καρτα γραφικων του υπολογιστη (την ειχα παρει ξεχωριστα) ηταν μεσα στην εγγυηση κ την πηγα να την δουν να μου την αλλαξουν. Κ μου ειπαν την επομενη μερα οτι βγαινει εκτος εγγυησης επειδη ειχε σκονη... Η αληθεια ειναι οτι ειχε σκονη στο ανεμιστηρακι αλλα οχι τοσο πολυ που να πεις οτι την ειχα σε κανα παταρι ξερω γω, φυσιολογικα πραγματα. Διαβαζω την εγγυηση και δεν ελεγε πουθενα οτι εγω ή οποιοσδηποτε αλλος πρεπει να καθαριζει την καρτα μια στο τοσο, ουτε οτι βγαινει εκτος εγγυησης λογω σκονης (ελεγε για νερα, για υπερφορτωση του κυκλωματος κ αλλα διαφορα). Το λοιπον την ανοιξα την εκανα λαμπικο κ την πηγα σε αλλος service του πλαισιου, τους ειπα το σκηνικο, τους δειχνω την καρτα και τους λεω που την ειδανε τη σκονη στο αλλο service??? Αλλα κ παλι τους λεω να το βιβλιαρακι με τους ορους, δε λεει πουθενα οτι πρεπει να την καθαριζω ή να την συντηρώ με οποιοδηποτε τροπο. Αμεση αντικατασταση, δεν εδωσα λεπτο. Γεια σας. 4
panos2171 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Αν δε το βούτηξες στο νερό σου λένε ανοησίες. Αρχίσαν και αυτοί τα κόλπα της Arvato με τις υγρασίες; Θυμάμαι πριν κάμποσα χρόνια είχα ένα HTC Diamond 2, μια μέρα έτσι όπως το κρατούσα στο χέρι και περπατούσα στο ψιλόβροχο έπεσαν σταγόνες στο κουμπί ενεργοποίησης και όλη η βρόμα που είχε γύρω γύρω πήγε προς τα κάτω οπότε και σταμάτησε να λειτουργεί. Το πήγα σε ανεξάρτητο αλλά επίσημο σέρβις στην Καλαμαριά 1 μήνα πριν λήξει η διετής εγγύηση χωρίς την απόδειξη. Το επιδιόρθωσαν χωρίς πολλά πολλά, ντάξει κάναν τρεις βδομάδες αλλά χαλάλι. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως το θέμα με τις υγρασίες είναι απλά παπάτζες, ακούς εκεί είδαν οξείδωση. Όλα τα κινητά έχουν αυτοκολλητάκια που αλλάζουν χρώμα με το νερό, και για να αλλάξουν πρέπει να το βουτήξεις μέσα, επίσης δε χαλάνε τόσο εύκολα με το νερό. Έχω ρίξει ενα ποτήρι και βάλε πάνω σε κινητό και συνέχισα να μιλάω, έκανε κάτι παράσιτα βέβαια το ηχείο αλλά μόλις στέγνωσε έστρωσε. Πλέον από παντού ακούω ότι ακυρώνουν εγγυήσεις λόγω υγρασίας, δε γίνεται αυτό, απλά έχουν βρει το κόλπο. Μίλα αν μπορείς απευθείας με Samsung εξωτερικού και πες τους τι και πως. Ελπίζω να έχεις κρατήσει σειριακούς ώστε να τους δώσεις και εκεί.
stelios18120 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 κοιτα οταν σ λενε μα και μου και δεν σ δινουν τα λεφτα σου πισω η σε κοροϊδεύουν και σε κοιτανε καλα καλα λες και εισαι εξωγήινος ειναι απλο!! φευγεις κυριος και ερχεσαι μετα απο 4-5 μερες και μπαινεις καταστημα,κανονικα για να χαζεψεις προιοντα κτλπ πας διπλα στην μεγαλυτερη τηλεοραση και πιο ακριβη 4Κ που εχει το καταστημα και κανεις ωωωχ και γλυστρας και παραλληλα πετας κατω και κανεις θρύψαλα την τηλεοραση. και τελειωσε το θεμα. δεν σ εδιναν πισω τα 100-200 σου ευρω?? εσπασες κατι που ειχε 5000 ευρω και τουλάχιστον ενιωσες καλυτερα. το ιδιο προτείνεται όταν εισαι και διπλα σε MacBook pro με 27'' οθονη αξιας 3000 ευρω η όταν εισαι κοντα σε τιποτα 4Κ dslr που εχουν το λιγοτερο 2500 ευρω η μια. γλυστρας στο πατωμα και μαζι παρασερνεις και ένα ραφι με dslr καμερες που ειχαν ολες μαζι 8000 ευρω!! ;) απλο! και βαζεις και τις φωνες ότι εκει ειχαν πεταξει κατι κατω και γλυστραγε και εσπασες το ποδι σου με παραλληλα μηνυση για διαφυγοντα κερδη επειδή δεν θα μπορεις να πας 3 μηνες στην δουλεια σου και φασαρια να γινεται! 2
DDevil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 χαχαχαχα στελιο σεναριο επιστημονικης φαντασιας σκέφτηκες :cry: 1
stelios18120 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Μπααα αν με νευριαζαν σε τετοιο βαθμο να μ λενε δεν παιρνεις τα λεφτα σου πισω και τετοια Μπορει και να γλυστραγα καπου σε κανενα διαδρομο.....
christopoulosc Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Εδώ ολόκληρη Apple συμμορφώθηκε με την διετία του νόμου περί Ευρωπαίου καταναλωτή,στα ΠλαισιοPublic θα κωλώσετε; Ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή,δουλεύει τρελά με Πλαίσιο... 3
DDevil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2016 Εδώ ολόκληρη Apple συμμορφώθηκε με την διετία του νόμου περί Ευρωπαίου καταναλωτή,στα ΠλαισιοPublic θα κωλώσετε; Ινστιτούτο προστασίας καταναλωτή,δουλεύει τρελά με Πλαίσιο... Και εγω γενικά πιστευω καλο ειναι να μην χάνουμε την ψυχραιμια μας και να δουμε τι επιλογες έχουμε. Πιστευω θα λογικευτουν και οι ιδιοι αμα καταλαβαινουν οτι ειναι φάουλ και δεν μπορουν να το καλυψουν με τιποτα. Αλλο πραγμα το μιλάω εντονα αλλα ξέρω τι λεω και δεν προκειται να ζητησω και συγγνωμη για αυτα που λεω και αλλο το μιλάω κιαι χανω την ψυχραιμια μου αρχιζω να βριζω και γενικα να πετάω μαλακιες και αστηριχτα πράγματα. Τα τελευταια 2-3 χρονια δεν έχω μετανιωσει για φασαρια που έχω κανει γιατι ηξερα οτι κάπου στηριζεται. Εχω μετανιωσει σιγουρα για φασαρια που δεν έχω κανει ομως επειδη αυτα που μου λεγανε δεν στεκανε. Οταν βλέπεις οτι κάποιοι πιέζουν το προσωπικο τους ακομα και για μλκιες σημαινει οτι και αυτοι μονο με πιεση θα αναγκαστουν να ειναι εντάξει στις συναλλαγές τους.
Γιάννης Platano Δημοσ. 28 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2016 Στο Πλαισιο θελει επιμονη και επιμονη και να ζητας τον υπευθυνο καταστήματος . Σε UPS παλια εγαν ότι η μπαταρια εχει 6 μηνες εγγυηση και το γραφει το χαρτακι μεσα στο κουτι .Τους προκαλεσαν να ανοιξουν σφραγισμενο που ειχαν εκει και το χαρτακι δεν εγραφε κατι τετοιο . Φυσικα μου την αλλαξαν δωρεαν. Πριν ένα χρονο πηρα tablet για την γυναικαι μου που το εκθεσιακο ειχε Windows 10 .Απετυχα να τα περασω και πηγα και μου ειπαν ότι θελει να παει στο κεντρικο τους service . Αφου κι εκει δεν εγινε μου ειπαν ότι θελει εξωτερικη καρτα μνημης .Τοσα ηξεραν για το service τοσα ελεγαν . Αρνηθηκα να αγορασω καρτα μνημης ουτε να μου την δωσουν δωρεαν και με 1000 ζορια εκανα αναστροφη πωλησης και πηρα τα χρηματα μου πισω
christopoulosc Δημοσ. 28 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Στο Πλαισιο θελει επιμονη και επιμονη και να ζητας τον υπευθυνο καταστήματος . Σε UPS παλια εγαν ότι η μπαταρια εχει 6 μηνες εγγυηση και το γραφει το χαρτακι μεσα στο κουτι .Τους προκαλεσαν να ανοιξουν σφραγισμενο που ειχαν εκει και το χαρτακι δεν εγραφε κατι τετοιο . Φυσικα μου την αλλαξαν δωρεαν. Πριν ένα χρονο πηρα tablet για την γυναικαι μου που το εκθεσιακο ειχε Windows 10 .Απετυχα να τα περασω και πηγα και μου ειπαν ότι θελει να παει στο κεντρικο τους service . Αφου κι εκει δεν εγινε μου ειπαν ότι θελει εξωτερικη καρτα μνημης .Τοσα ηξεραν για το service τοσα ελεγαν . Αρνηθηκα να αγορασω καρτα μνημης ουτε να μου την δωσουν δωρεαν και με 1000 ζορια εκανα αναστροφη πωλησης και πηρα τα χρηματα μου πισω Οποτεδήποτε στο εμπόριο μπορεί να προκύψει κάποιο ζήτημα,για αυτό και δίνουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστές ΕΓΓΥΗΣΗ.Αυτό είναι το νόημα,οτί μπορεί να πάει κάτι στραβά. Από εκεί και πέρα,το σύστημα "Παππούς-γιαγιά σε ουρα΄" και οι αστήρικτες βρισιές και προσβολές δεν βγάζουν πουθενά... Το Πλαίσιο,όσες φορές σε εμένα προέκυψε ζήτημα,και πήγα σωστά και ωραία,εξυπηρέτησε...Όταν δεν,εξού και το παραπάνω παράδειγμα με Apple προιόν,μία επικοινωνία και καταγγελία από Ινστιτούτο καταναλωτή,έκανε τη δουλειά της...Με επιχειρήματα,και προπάντων χωρίς φασαρίες,βγάζεις άκρη...Σκεφτείτε,έχεις απέναντι σου ένα άτομο που παίζει να έχει φάει στη μάπα ένα δωδεκάωρο,έχει φάει το σκατό του Θεού,αλήθεια μία επιπλεον μανούρα θα τον κάνει να σε προσέξει διαφορετικά;Δύσκολα,μάλλον το αντίθετο. Επιπρόσθετα,επειδή έχω υπάρξει και επαγγελματικά εμπλεκόμενος με Service μεγάλου κατασκευαστή,o νόμος του Μέρφι αναφέρει οτί ο πελάτης που πραγματικά αντιμετώπισε ζήτημα ανευ δικής του ευθύνης,ήρθε σωστά και ωραία...Οι "πολυφωνακλάδες" είχαν κάνει τη λαδιά τους,και πήγαν να βγούν "με μαλλί",κάτι πολύ εύκολα εντοπισιμο,βεβαίως... Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2016 από christopoulosc
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα