Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φοβάμαι πως δεν θα βγάλεις άκρη. Προσπάθησέ το πάντως, όσο μπορείς.

Ώστε είναι και αγενείς απο πάνω ε; μπράβο τους! :mad:

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω θα απαιτουσα να μου δωσουν αν οχι εναν ιδιο δίσκο, τουλάχιστον εναν παρόμοιων δυνατοτήτων. Δεν είναι πράγματα αυτα να το στέλνουν για σερβις και να "χάνεται". Αν δεν μπορουν καλύψουν την εγγύηση του προιοντος ας μην το βάζαν για πουλημα εξαρχής. Υπαρχει σίγουρα και καπου αλλου να απευθυνθείς εκτος απτην προστασία καταναλωτή. Good luck

 

Sent from my Galaxy Note

Δημοσ.

Εγω θα απαιτουσα να μου δωσουν αν οχι εναν ιδιο δίσκο, τουλάχιστον εναν παρόμοιων δυνατοτήτων. Δεν είναι πράγματα αυτα να το στέλνουν για σερβις και να "χάνεται". Αν δεν μπορουν καλύψουν την εγγύηση του προιοντος ας μην το βάζαν για πουλημα εξαρχής. Υπαρχει σίγουρα και καπου αλλου να απευθυνθείς εκτος απτην προστασία καταναλωτή. Good luck

 

Sent from my Galaxy Note

Thanks, στην τελικη με βλεπω να πηγαινω στην ιντερσετ να το παιρνω εγω ο ιδιος ΑΝ μου το δωσουν και ΑΝ δεν εχει κλεισει η αντιπροσωπεια...

Δημοσ.

Αν θες την γνώμη μου απείλησε τους και βρες τον υπεύθυνο του καταστήματος και κανε φασαρία μέσα στο μαγαζι και Πές τους πως τώρα να σου φέρουν τον σκληρο αλλιώς δε φεύγεις απο εκει και στην ανάγκη απειλεισε τους και με μήνυση δεν μπορούν να έχουν ένα αντικείμενο που σου ανήκει και να μην το επιστρέφουν .

Κανε τα αυτα ή βάλε κανέναν τσαμπουκά να τα κάνει να δεις πως θα στον βρουν αλλιώς δεν παίρνουν απο λόγια

Δούλευα παλια στο κωτσοβολο και σηκώθηκα και έφυγα γιατι πραγματικά δε μπορείς να φανταστείς τη βαρεμαρα παίζει και επειδη είμαι καινούργιος με εχωναν και έφυγα .ηταν και γνωστοί του αφεντικού αυτοί οπότε κάθε παράπονο μου πήγαινε μην πω που.

Τεσπα απλα απείλησε τους και θα στον φέρουν αλλα μην κανείς πίσω

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

εγω εχω προβλημα με το western digital της τοτε προσφορας και δεν τον εχω παει γιατι περιμενα να κατσει το θεμα με τους δισκους που ειχαν φτασει στο θεο αλλα απο οτι βλεπω δεν τα γλιτώνουμε τα οργανα

Δημοσ.

Από τον Άννα στον Καϊάφα φίλε.

 

Στις τιμές το ξέραμε για το Κωτσόβολο, αλλά και και στο ...service ?

what a surprise... :P

 

Μην ασχολείσαι πάρε τα χρήματα σου πισω εφόσον σε πιστώνουν δεν μπορείς να τους κανείς απολύτως τίποτα.

Το πρόβλημα παραμένει δικό σου.

So wrong

Έτσι να αφήσουμε να τους περνάνε οι λαμογιές για να μας πατάνε στο λαιμό.

Δε φτάνει που τους περνάει στον απλό κοσμάκη που δεν ασχολείται παραπάνω & δε ξέρει τα δικαιώματα του, αυτό μας λείπει τώρα να συμβουλεύουμε από & τα φόρα να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.

Δημοσ.

Απαράδεκτη η κατάσταση πάντως. Άν είχαμε και μια ισχυρή ένωση καταναλωτών όπως έχουν και στο εξωτερικό, ίσως πολλές τέτοιες "εξυπνάδες" δεν θα γίνονταν. Αλλά άμα έχεις 150 ενώσεις (και η κουτσή Μαρία έχει κάνει μια ένωση) αυτά παθαίνεις.

Αναρωτιέμαι όλοι αυτοί τι προσφέρουν σε εμάς τους καταναλωτές.

Δημοσ.

BREAKING NEWS xD: Πηρα τηλεφωνο,μου ειπαν πως εχουν στειλει τον hdd για ανακυκλωση(?)Και μου λεει Θα εχετε αντικατασταση.Μου είπε επισης πως ειχε ερθει εμαιλ αντικαταστασης απο 24/7,αλλα γιατι να ειδοποιησουν τον ενδιαφερομενο?Παω οπως ειμαι στο μαλλ να τον παρω μην μου τα αλλαξουν ,θα ενημερωσω ξανα μετα.

Δημοσ.

πο ποοο τι φασαρία... αμάν αυτός ο "κότσος" τώρα φοβάμαι κι εγώ γιατί πήρα σε προσφορά ένα Toshiba λάπτοπ από "κότσο" και φοβάμαι μην πάθω τα ίδια σε περίπτωση που πάθει κάτι και έχω πληρώσει και επέκταση εγγύησης. :shock: :shock: :shock:

Δημοσ.

Αφού στην τελική σου δίνουν αντικατάσταση, πάλι καλά να λες.

Δεν θα έπρεπε να σε ειδοποιήσουν όμως αυτοί; περίμεναν απο εσένα να τους ξαναπάρεις τηλέφωνο;

Τέτοιες περικοπές στα έξοδα κάνουν; :confused:

Δημοσ.

Τραγικοί απλά. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση πάντως γιατί κάτι τέτοια καταστήματα είναι παραδείγματα προς αποφυγή. Αν και πλέον στην Ελλάδα η πλειονότητα των μαγαζιών στα θέματα service είναι κάπως έτσι, τρομάζεις μήπως σου χαλάσει κάτι εντός εγγύησης.

Δημοσ.

Κι εγώ με την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου έχω πρόβλημα σε ένα θέμα που ανέβασα.

 

Για να ξέρω τα δικαιώματά μου, είχα τη φαεινή ιδέα να τηλεφωνήσω στη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή. Ρώτησα τι δικαιώματα έχει ο καταναλωτής, πχ αν πρέπει να τρέχει ο ίδιος στην αντιπροσωπεία ή να επιστρέψει την προβληματική συσκευή στο κατάστημα, πόσο χρονικό διάστημα είναι εύλογο για να αντικατασταθεί το ελαττωματικό προϊόν κλπ. Οι απαντήσεις της κυρίας, γενικές και αόριστες.

 

- Εξαρτάται από τη σύμβαση που υπογράψατε.

- Είναι θέμα αν έχει τμήμα σέρβις η εταιρεία.

- Το χρονικό διάστημα ποικίλλει.

- Είναι θέμα τακτικής καταστήματος.

- Εξαρτάται από το τι υπηρεσίες προσφέρει το κατάστημα.

 

κλπ κλπ. Της είπα, "μα μιλάτε σαν να ρίχνετε όλο το δίκιο στην εταιρεία και όλο το άδικο σε μένα

τον καταναλωτή, προστασία το λέτε αυτό; Ευχαριστώ πολ..."

Εκεί μου έκλεισε το τηλέφωνο. Νιώθω λιγάκι ανυπεράσπιστος, χελπ!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...