zodo Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Χαιρετώ το φόρουμ. Αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό Seagate Expansion 2TB. Λίγο καιρό μετά την αγορά, 3-4 βδομάδες, άρχισε να βγάζει διάφορα μηνύματα λάθους - πότε delayed write failed, πότε access denied σε φόλντερ τη στιγμή που πήγαινα να γράψω εκεί αρχεία, και από κάποια στιγμή και μετά άρχισε να "χάνεται", να μην τον βλέπει καν το pc ότι είναι συνδεμένο. Κάποια στιγμή έκανα chkdsk και έγινε χαμός από μηνύματα λάθους. Ορφανά αρχεία, κακές εγγραφές, προβληματα στο file system -- στο τέλος, έμεινε το ένα τέταρτο των αρχείων που είχα. Και πάλι όμως δεν είναι όλα προσπελάσιμα, δηλαδή μπορώ να δω μόνο τα μισά, στα άλλα μου βγάζει access denied. Ξαναδοκίμασα το chkdsk και μετά από λίγο βγάζει μήνυμα "Windows could not complete". Δοκίμασα τα τεστ με τα Sea Tools for Windows, τα οποία επιμένουν ότι ο δίσκος είναι μια χαρά. Μάλλον είναι πρόβλημα με bad sectors; Μπορώ να δοκιμάσω κάτι άλλο πριν το πάω στο κατάστημα που το αγόρασα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Dexterpap Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μπορεις να κανεις ελεγχο με το Hard Disk Sentinel και πιθανη διορθωση με το HDD Regeneratir. Δοκιμασε και αυτα να δεις μηπως αλλαξει κατι.
zodo Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2012 Καλή ιδέα, το κατέβασα και αρχίζω δοκιμή.
zodo Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Το Sentinel μου έβγαλε διάφορα ενθαρρυντικά στυλ "αυτό μάλλον δείχνει πρόβλημα στην επιφάνεια" και "αυτό ίσως να οφείλεται σε κάποιο καλώδιο" και άλλα ωραία. Θα το πάω στην αντιπροσωπεία (το κατάστημα απ' όπου τον πήρα απαξιεί να τον παραλάβει) και θα δούμε. Ελπίζω να μη μου κάνουν κόνξες και να τον αλλάξουν στα γρήγορα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
kostas_dr Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Το κατάστημα απ' όπου τον πήρες σου είπε ότι αρνείται να τον παραλάβει;
zodo Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 23 Αυγούστου 2012 Είναι μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών συσκευών. Πήρα τηλ στο υποκατάστημα απ' όπου το πήρα και μου είπαν ότι δεν έχουν τεχνικό εκεί και μπορώ ή να το πάω σε ένα συγκεκριμένο κατάστημά τους που έχει τέτοιο τμήμα (το οποίο είναι κάπου στον Άλιμο) ή να το πάω στην αντιπροσωπεία της Seagate. Όπως το ακούς.
Aspidas Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Έχω τον ίδιο δίσκο εδώ 1 χρόνο και είχα θέμα με αυτόματες αποσυνδέσεις μέχρι που έβαλα το software της seagate και ρυθμισα να είναι μόνιμα σε λειτουργία και όλα ok μέχρι τώρα. Γενικά διαβάζω στο internet ότι αυτή η σειρά των δίσκων είναι ελλατωματική.Τρέμω την ώρα που τυχόν πάθει κάτι εν τω μεταξύ..
kostas_dr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Έχω την εντύπωση ότι η σειρά που είχε βγει προβληματική ήταν αυτή του 1.5ΤΒ και όχι των 2.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα