Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αρχίστε να επιμένετε να κάνουν έλεγχο εξωτερικής φθοράς όταν τους το παραδίδετε έτσι ώστε να είστε μπροστά και να μην μπορούν μετά να σας λένε ότι είπαν στον TS...

 

Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης?

Μπορω να το ζητησω?

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θάνο το ξέρω οτι είναι εύκολο απλά με δαύτους δεν ξαναμπλέκω. Δεν θέλω ούτε στο μαγαζί τους να ξαναπατησω. Έχω δώσει πάνω απο 500 ευρώ για αγορές απο εκει δεν το περίμενα.

Δημοσ.

Τωρα το καταλαβες?

κοιτα,με νορμαλ χρηση δεν θα επρεπε να κοπει το καλωδιο εσωτερικα.τωρα εαν το κοπανουσες απο εδω και απο εκει και το ζοριζες,τι να σου πω.αλλα δεν το νομιζω.

αλλα με νορμαλ χρηση εαν σου κοπηκε το καλωδιο του μικροφωνου,αυτο δειχνει για ακομη μια φορα την ποιοτητα των turbox προιοντων.

Δημοσ.

τα πρόσεχα. έχω κα΄νει και πατέντα στο γραφείο για να τα κρεμάψ να μην παθουν κάτι

Δημοσ.

Παρτα πισω και δες εαν ειναι ακριβως ετσι οπως τα αφησες.εαν ειναι οκ εξωτερικα πηγαινε τα σε αλλο Πλαισιο.

ετσι και αλλιως,εχει ανοιξει και του κεντρου το πλαισιο η πηγαινε καλαμαρια.

Δημοσ.

Δεν ειναι τιποτα παντως να τα φτιαξεις εαν οντως το προβλημα ειναι το κομμενο καλωδιο.

 

Ναι ρε Θάνε αλλά αυτό το κάνεις όταν λήξει η εγγύηση & δε σε καλύπτουν πραγματικά. Εδώ γιατί να μη πάρει αντικατάσταση που δικαιούται; Σωστός;

Προσωπικά διέκοψα αγορές από το πλαίσιο λίγο μετά από τις καλές του εποχές, όταν άρχισε να χαλάει το service, πριν πάθω & 'γω καμιά τέτοια... :-)

Δημοσ.

Σωστος και ετσι ειναι αδικε.Αλλα αφου δεν του το αλλαζουν,τι να κανει?να το λουστει ετσι οπως ειναι χαλασμενο?τωρα θα μου πεις οτι θεμα ειναι να του το αλλαξουν.το ξερω και του το ειπα παραπανω μια καλη λυση μπας και....

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης?

Μπορω να το ζητησω?

 

δεν είναι και κάτι παράλογο, αν δεν έχουν σκοπό να κάπουν λαμογιά γιατί να μην το δεχτούν?

Δημοσ.

Ακριβώς να πάει & στα άλλα πλαίσια & αν δε βγάλει άκρη εκεί απλά θα είναι από τους λίγους τυχερούς που πάθανε-μάθανε με μικρό κόστος τουλάχιστο.

Από μένα πάντως φίλε πάε εκεί & αν σου πουλήσουν ιστορία κάνε σκηνή μπροστά στο service αποκαλώντας τους απατεώνες. Τουλάχιστο θα'χεις φύγει από εκεί για τελευταία φορά έχοντας εκτονώσει τον εκνευρισμό σου & μπορεί να πετύχεις & αντικατάσταση...

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι να γίνεις ρόμπα και να φωνάζεις σαν τρελός για 20ε....

φίλε μου δυστυχώς δεν θα βγάλεις άκρη γιατί είναι λαμόγια και όχι τα παιδί αλλά αυτοί που είναι και καλά υπεύθυνου καταστήματος και λ.π. κάνε αυτό που λέει ο Θάνος και μην ξανά ασχοληθείς μαζί τους.

Δημοσ.

Η αλήθεια να λέγεται έχει κάκιστο after sale. To ότι δεν έτυχε σε σένα δεν σημαίνει οτι εχει καλό. Ψαξε στο νετ και θα δεις πολλα παραπονα. Ελπίζω να μην σου τυχει

  • Like 2
Δημοσ.

Το πλαίσιο πέρα από το άθλιο support ειδικά σε επιστροφές έχει και απαράδεκτες, για το μέγεθος του ως μαγαζί, τιμές. Είναι δυνατόν να βρίσκω στο skroutz, για να μην πω στο εξωτερικό και γίνω άδικος, προιόντα είτε φτηνά είτε ακριβά, με 10δές ή και 100άδες ευρώ φτηνότερα. Απλά στηρίζονται ότι είναι το κατάστημα που θα πάει, είτε ο ανυποψίαστος, είτε αυτός που θέλει να πάρει κάτι στα γρήγορα. Έτσι πως πάνε δεν τους βλέπω σύντομα καλά. Αυτά από εμένα.

Δημοσ.

Δεν μπορείς να ξέρεις τι ελεύθερο χρόνο έχω και τι υποχρεώσεις. Εργαζόμενος φοιτητής είμαι. Και τσατίστηκα απο την συμπεριφορά τους.

Αν σου αρέσει το πλαίσιο με τα χαράς να πας εκεί. Εγω απλά έκανα το τοπικ για να ενημερωθούν οι ινσόμνιακ

Δημοσ.

Συγνώμη αλλά το shoping δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή....

Για εμένα store σαν το πλαίσιο του mall (Μαρούσι) δεν υπάρχει , επίσης δεν με νοιάζει να δώσω λίγα περισσότερα λεφτά αν είναι να το ευχαριστηθώ.

Θυμάμαι είχα πάει στο msystem (κάπως έτσι) για να πάρω μια gpu (550 ευρώ) και ίσα που μου μιλάγανε... εξαιρετικό μαγαζί δεν λέω και με καλές τιμές , όμως εμένα δεν μου φτάνει... θέλω ράφια , χώρο , μοκέτα , στημένα games και πωλητές που με ρωτάνε αν θέλω laptop , νερό παρέα , ηχεία κλπ....

Κλείνοντας θεωρώ ότι αν γυρίζα ένα hands free μετά από 6 μήνες αξίας 20 ευρώ και επειδή δεν μου το αντικατέστησαν να τσαντιστώ , θα ήμουν ανεπειρέαστος από την δύσκολη εποχή μας και θα ήμουν προνομιούχος με τόσο ελεύθερο χρόνο και λίγες υποχρεώσεις ... γιατί αν υπολογίσεις πόσο σου κόστισε σε χρόνο η όλη διαδικασία θα εκπλαγείς που από την αρχή δεν το πέταξες...

 

Αρα σου αρεσουν τα φρου φρου και αρωματα, αλλα και να τα σκας και παραπανω.

 

Θελεις να πηγαινεις στο Πλαισιο για να αγορασεις μια καρτα γραφικων π.χ

και μεχρι να φτασεις στο hardware τμημα, να σε πρηζουν αλλα 5 τμηματα

για το αν θες laptop, κινητο, τηλεοραση, καμερα, στυλο κτλ.

 

Νταξει, ο καθενας οπως την βρισκει.

 

Οσο αναφορα το "handsfree", πρωτα απο ολα δεν ηταν handsfree αλλα headset.

Το οτι εχουμε κριση δεν σημαινει οτι πρεπει να φοραμε παρωπιδες

σε περιστατικα σαν και αυτα και να τα αγνοουμε.

Κριση ξε-κριση αυτη η εταιρια δουλευει και περιμενει εσενα και τον topic starter

να πατε να αγορασετε προιοντα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα ανεχτειτε

τις after sale προχειροδουλειες της.

Το να του βγαινει η πιστη για να αντικατασταθει ενα προιον που ειναι

μεσα στην εγγυηση ειναι το λιγοτερο τραγικο.

Αλλα ακομα πιο τραγικο ειναι να το πεταξει επειδη εκανε 20ευρω

και οτι δεν αξιζει η διαδικασια να το γυρισει πισω.

Μα, δεν εχει σημασια το κοστος αλλα η αντιμετωπιση.

 

Πλεον τα μικροτερα μαγαζια πατανε τις μεγαλοεπιχειρησεις

σε τιμες, εξυπηρετηση, φιλικοτητα, διαθεσημοτητα και after sales.

 

Ενω αντιθετα το Πλαισιο εχει ξεχασει ολες τις παραπανω εννοιες,

διοτι εχει γλυκαθει απο κατι ατομα σαν και εσενα

ή απο ατομα που δεν το ψαχνουν παραπανω και απλα θελουν να αγορασουν το ταδε προιον,

ή απο επιχειρησεις που προμηθευονται τα χαρτικα τους κ.α απο την εν λογω εταιρια.

 

Το bottom line κατ'εμε ειναι κατα προτιμηση να αποφευγεται το Πλαισιο και ειδικα τα turbo-x.

Kαι οσοι αγνοησουν για πολλοστη φορα threads σαν και αυτα θα τους δουμε στο μελλον εδω,

να postaρουν οτι το χιλιων ευρω turbo-x τους εχει προβλημα και οτι του εχουν αλλαξει 3 φορες motherboard.

Και αντε παλι απο την αρχη...

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...