sistah Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 αρχίστε να επιμένετε να κάνουν έλεγχο εξωτερικής φθοράς όταν τους το παραδίδετε έτσι ώστε να είστε μπροστά και να μην μπορούν μετά να σας λένε ότι είπαν στον TS... Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης? Μπορω να το ζητησω?
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Θάνο το ξέρω οτι είναι εύκολο απλά με δαύτους δεν ξαναμπλέκω. Δεν θέλω ούτε στο μαγαζί τους να ξαναπατησω. Έχω δώσει πάνω απο 500 ευρώ για αγορές απο εκει δεν το περίμενα.
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Τωρα το καταλαβες? κοιτα,με νορμαλ χρηση δεν θα επρεπε να κοπει το καλωδιο εσωτερικα.τωρα εαν το κοπανουσες απο εδω και απο εκει και το ζοριζες,τι να σου πω.αλλα δεν το νομιζω. αλλα με νορμαλ χρηση εαν σου κοπηκε το καλωδιο του μικροφωνου,αυτο δειχνει για ακομη μια φορα την ποιοτητα των turbox προιοντων.
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 τα πρόσεχα. έχω κα΄νει και πατέντα στο γραφείο για να τα κρεμάψ να μην παθουν κάτι
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Παρτα πισω και δες εαν ειναι ακριβως ετσι οπως τα αφησες.εαν ειναι οκ εξωτερικα πηγαινε τα σε αλλο Πλαισιο. ετσι και αλλιως,εχει ανοιξει και του κεντρου το πλαισιο η πηγαινε καλαμαρια.
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δεν ειναι τιποτα παντως να τα φτιαξεις εαν οντως το προβλημα ειναι το κομμενο καλωδιο. Ναι ρε Θάνε αλλά αυτό το κάνεις όταν λήξει η εγγύηση & δε σε καλύπτουν πραγματικά. Εδώ γιατί να μη πάρει αντικατάσταση που δικαιούται; Σωστός; Προσωπικά διέκοψα αγορές από το πλαίσιο λίγο μετά από τις καλές του εποχές, όταν άρχισε να χαλάει το service, πριν πάθω & 'γω καμιά τέτοια...
Thanos1972 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Σωστος και ετσι ειναι αδικε.Αλλα αφου δεν του το αλλαζουν,τι να κανει?να το λουστει ετσι οπως ειναι χαλασμενο?τωρα θα μου πεις οτι θεμα ειναι να του το αλλαξουν.το ξερω και του το ειπα παραπανω μια καλη λυση μπας και....
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Super Moderators Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Αυτο ειναι καποιου ειδους δικαιωμα ως πελατης? Μπορω να το ζητησω? δεν είναι και κάτι παράλογο, αν δεν έχουν σκοπό να κάπουν λαμογιά γιατί να μην το δεχτούν?
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Ακριβώς να πάει & στα άλλα πλαίσια & αν δε βγάλει άκρη εκεί απλά θα είναι από τους λίγους τυχερούς που πάθανε-μάθανε με μικρό κόστος τουλάχιστο. Από μένα πάντως φίλε πάε εκεί & αν σου πουλήσουν ιστορία κάνε σκηνή μπροστά στο service αποκαλώντας τους απατεώνες. Τουλάχιστο θα'χεις φύγει από εκεί για τελευταία φορά έχοντας εκτονώσει τον εκνευρισμό σου & μπορεί να πετύχεις & αντικατάσταση...
maxdore217 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Το θέμα είναι ότι να γίνεις ρόμπα και να φωνάζεις σαν τρελός για 20ε.... φίλε μου δυστυχώς δεν θα βγάλεις άκρη γιατί είναι λαμόγια και όχι τα παιδί αλλά αυτοί που είναι και καλά υπεύθυνου καταστήματος και λ.π. κάνε αυτό που λέει ο Θάνος και μην ξανά ασχοληθείς μαζί τους.
άδικος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Όχι να γίνει ρόμπα ούτε να κάνει σα τρελός. Να τους εκθέσει μπροστά στους πελάτες τους...
AiWaaa Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Η αλήθεια να λέγεται έχει κάκιστο after sale. To ότι δεν έτυχε σε σένα δεν σημαίνει οτι εχει καλό. Ψαξε στο νετ και θα δεις πολλα παραπονα. Ελπίζω να μην σου τυχει 2
Th3Beh0ldeR Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2012 Το πλαίσιο πέρα από το άθλιο support ειδικά σε επιστροφές έχει και απαράδεκτες, για το μέγεθος του ως μαγαζί, τιμές. Είναι δυνατόν να βρίσκω στο skroutz, για να μην πω στο εξωτερικό και γίνω άδικος, προιόντα είτε φτηνά είτε ακριβά, με 10δές ή και 100άδες ευρώ φτηνότερα. Απλά στηρίζονται ότι είναι το κατάστημα που θα πάει, είτε ο ανυποψίαστος, είτε αυτός που θέλει να πάρει κάτι στα γρήγορα. Έτσι πως πάνε δεν τους βλέπω σύντομα καλά. Αυτά από εμένα.
AiWaaa Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δεν μπορείς να ξέρεις τι ελεύθερο χρόνο έχω και τι υποχρεώσεις. Εργαζόμενος φοιτητής είμαι. Και τσατίστηκα απο την συμπεριφορά τους. Αν σου αρέσει το πλαίσιο με τα χαράς να πας εκεί. Εγω απλά έκανα το τοπικ για να ενημερωθούν οι ινσόμνιακ
sistah Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2012 Συγνώμη αλλά το shoping δεν έχει να κάνει μόνο με την τιμή.... Για εμένα store σαν το πλαίσιο του mall (Μαρούσι) δεν υπάρχει , επίσης δεν με νοιάζει να δώσω λίγα περισσότερα λεφτά αν είναι να το ευχαριστηθώ. Θυμάμαι είχα πάει στο msystem (κάπως έτσι) για να πάρω μια gpu (550 ευρώ) και ίσα που μου μιλάγανε... εξαιρετικό μαγαζί δεν λέω και με καλές τιμές , όμως εμένα δεν μου φτάνει... θέλω ράφια , χώρο , μοκέτα , στημένα games και πωλητές που με ρωτάνε αν θέλω laptop , νερό παρέα , ηχεία κλπ.... Κλείνοντας θεωρώ ότι αν γυρίζα ένα hands free μετά από 6 μήνες αξίας 20 ευρώ και επειδή δεν μου το αντικατέστησαν να τσαντιστώ , θα ήμουν ανεπειρέαστος από την δύσκολη εποχή μας και θα ήμουν προνομιούχος με τόσο ελεύθερο χρόνο και λίγες υποχρεώσεις ... γιατί αν υπολογίσεις πόσο σου κόστισε σε χρόνο η όλη διαδικασία θα εκπλαγείς που από την αρχή δεν το πέταξες... Αρα σου αρεσουν τα φρου φρου και αρωματα, αλλα και να τα σκας και παραπανω. Θελεις να πηγαινεις στο Πλαισιο για να αγορασεις μια καρτα γραφικων π.χ και μεχρι να φτασεις στο hardware τμημα, να σε πρηζουν αλλα 5 τμηματα για το αν θες laptop, κινητο, τηλεοραση, καμερα, στυλο κτλ. Νταξει, ο καθενας οπως την βρισκει. Οσο αναφορα το "handsfree", πρωτα απο ολα δεν ηταν handsfree αλλα headset. Το οτι εχουμε κριση δεν σημαινει οτι πρεπει να φοραμε παρωπιδες σε περιστατικα σαν και αυτα και να τα αγνοουμε. Κριση ξε-κριση αυτη η εταιρια δουλευει και περιμενει εσενα και τον topic starter να πατε να αγορασετε προιοντα, αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα ανεχτειτε τις after sale προχειροδουλειες της. Το να του βγαινει η πιστη για να αντικατασταθει ενα προιον που ειναι μεσα στην εγγυηση ειναι το λιγοτερο τραγικο. Αλλα ακομα πιο τραγικο ειναι να το πεταξει επειδη εκανε 20ευρω και οτι δεν αξιζει η διαδικασια να το γυρισει πισω. Μα, δεν εχει σημασια το κοστος αλλα η αντιμετωπιση. Πλεον τα μικροτερα μαγαζια πατανε τις μεγαλοεπιχειρησεις σε τιμες, εξυπηρετηση, φιλικοτητα, διαθεσημοτητα και after sales. Ενω αντιθετα το Πλαισιο εχει ξεχασει ολες τις παραπανω εννοιες, διοτι εχει γλυκαθει απο κατι ατομα σαν και εσενα ή απο ατομα που δεν το ψαχνουν παραπανω και απλα θελουν να αγορασουν το ταδε προιον, ή απο επιχειρησεις που προμηθευονται τα χαρτικα τους κ.α απο την εν λογω εταιρια. Το bottom line κατ'εμε ειναι κατα προτιμηση να αποφευγεται το Πλαισιο και ειδικα τα turbo-x. Kαι οσοι αγνοησουν για πολλοστη φορα threads σαν και αυτα θα τους δουμε στο μελλον εδω, να postaρουν οτι το χιλιων ευρω turbo-x τους εχει προβλημα και οτι του εχουν αλλαξει 3 φορες motherboard. Και αντε παλι απο την αρχη... 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις