Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε κατάντια λόγου μη κατανόησης...από πλευράς σου.

Κομμένο καλώδιο προφανώς από μέσα το σύρμα,όχι κομμένο ολόκληρο,αυτό συμβαίνει συχνά όταν «τσακίζεται» διπλώνεται και τσαλακώνεται το καλώδιο και είναι γεγονός ότι αυτό είναι ευθύνη του χρήστη και όχι του κατασκευαστή.

Ακριβως αυτο ,6μηνη χρηση σε ακουστικο ολοι ξερουμε πολυ καλα πως διπλωνει προφανως τσακισε εσωτερικα η εξωτερικα .Εχω αλλαξει 2 φορες ακουστικα logitech απο πλαισιο ελλατωματικα μεσα στην πρωτη εβδομαδα ομως οχι μετα απο 6 μηνες αρα κατι δεν μας λες ...

Ενταξει τωρα υπερβολες τυπου "μαγαζακι" λες και εχουμε πολλες επιχειρησεις αυτου του μεγεθους στο Ελλαδισταν καλο ειναι να λειπουν εκτος αν εχετε παθει παρακρουση και νομιζεται πως ζουμε στις Η.Π.Α.

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

Δεν με ενδιαφέρει η αλλαγή αλλα η συμπεριφορά

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά γιατί γράφετε χωρίς να έχετε διαβάσει όλο το θέμα;

Αφού σας λέει ισχυρίζονται κομμένο εξωτερικά & ανεβάσανε φωτό. Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν ισχύει αυτό & ανέβασε φωτό με το καλώδιο άθικτο.

Δημοσ.

Πως να το κάνουμε, δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός εγγύησης.

Ε όχι και έτσι...δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός όρων εγγύησεως, όχι έτσι χύμα επειδή γουστάραμε αλλάζουμε κάτι.

Ρε παιδιά γιατί γράφετε χωρίς να έχετε διαβάσει όλο το θέμα;

Αφού σας λέει ισχυρίζονται κομμένο εξωτερικά & ανεβάσανε φωτό. Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν ισχύει αυτό & ανέβασε φωτό με το καλώδιο άθικτο.

Ε αυτό που δείχνει το techsupport ,ο οποιοσδήποτε που έχει ασχοληθεί λιγάκι με ηλεκτρονικά, μπορεί να σου πει ότι προέρχεται από τράβηγμα/ζόρισμα.(Και οκ τώρα μας λέει οτι τράβηξε φώτο από πριν το ακριβός σημείο και μάλιστα τεντωμένο να φανεί ότι είναι άθικτο,οκ,cool story bro)

  • Like 1
Δημοσ.

Ε όχι και έτσι...δικαίωμα του είναι η αντικατάσταση εντός όρων εγγύησεως, όχι έτσι χύμα επειδή γουστάραμε αλλάζουμε κάτι.

Δεν ανέφερα το αντίθετο. Ούτε πιστεύω υπάρχει κάποιος αφελής που να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Όταν διαβάζεις μερικά μηνύματα σε τέτοια παρόμοια θέματα πολύ είναι αυτοί που έτσι νομίζουν για αυτό το λέω, σαν εξακρίβωση.

Δημοσ.

αδικος... προφανώς και έχω διαβάσει το θέμα ολόκληρο απλά κάποια πράγματα με τον topic starter είναι κάπως,,,

 

Και ξαναλέω πως δεν είναι καθόλου περίεργο πως κατέληξε η συσκευή του με τον τρόπο που στρέφει τα καλώδια στις 2 last φωτο.

 

αναρωτιέμαι επίσης για ποια συμπεριφορά μιλάμε;

Δημοσ.

Θα ήθελα να σχολιάσω λίγο το "γνωστό απαράδεκτο service του Πλαίσιο" κλπ.

 

Νομίζω όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι όπως είναι λογικό, όταν διαβάζεις σε online fora σχετικά με το after sales κάποιας εταιρίας, το μόνο που πρόκειται να διαβάσεις είναι άσχημα λόγια. Προφανώς κάποιος που εξυπηρετήθηκε σωστά και ωραία δε θα σχολιάσει το γεγονός, ενώ κάποιος που αδικήθηκε (ή θεωρεί ότι αδικήθηκε, more on that later) θα το πει ή θα το φωνάξει¹. Επομένως το ότι το 99% των ιστοριών που ακούς για κάποια εταιρία στην οποία το after sales απλά κάνει τη δουλειά του (με το ποσοστό fail που αυτό συνεπάγεται) είναι αρνητικές είναι το μόνο σίγουρο. Ακριβώς όπως όταν διαβάζεις ειδήσεις σχετικά με αεροπλάνα, κατά 99% δε λένε ότι έφτασαν εγκαίρως στον προορισμό τους αλλά ότι καθυστέρησαν ή συνετρίβησαν. Αυτό δε σημαίνει ότι αν ανεβείς σε αεροπλάνο την έκατσες.

 

Όσον αφορά το επιχείρημα ότι δεν είναι απλά πως γράφονται άσχημα, αλλά επιπλεόν ότι είναι και πολλά σε αριθμό αυτά που γράφονται, η προφανής απάντηση είναι ότι μπροστά στον συνολικό αριθμό των περιστατικών που διαχειρίζεται καθημερινά μια μεγάλη αλυσίδα σαν το Πλαίσιο τα "πολλά σε αριθμό" είναι κατά πάσα πιθανότητα σταγόνα στον ωκεανό. Όχι απλά δεν είναι πολλά, αλλά αντιθέτως (ποσοστιαία, γιατί αυτό μόνο έχει σημασία) είναι λίγα.

 

Επιπλέον ας μη ξεχνάμε ότι παντού και πάντα υπάρχουν άνθρωποι που είναι απλώς βλαμμένοι (κυριολεκτικά πριν μισή ώρα συνάντησα έναν τέτοιο στο διπλανό ταμείο στο σούπερ μάρκετ). Το ότι κάποιοι από αυτούς είναι πελάτες του Πλαίσιο δεν είναι απόδειξη κακού after sales.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, κλείνω με τα παρακάτω:

  • Φυσικά και υπάρχουν περιστατικά όπου πραγματικά έγινε κακό after sales και έφταιγε το Πλαίσιο -- και άγγελοι να ήταν στην ψυχή (που δεν είναι), παραμένουν άνθρωποι
  • Δεν υποστηρίζω ότι ξέρω πως το after sales του Πλαίσιο είναι καλό ή τρίκαλο, γιατί δεν έχω τα απαραίτητα δεδομένα στα χέρια μου -- απλά σημειώνω πως πολλοί άνθρωποι νομίζουν εσφαλμένα ότι τα έχουν και μάνι μάνι βγάζουν το "συμπέρασμα"
  • Στη δική μου προσωπική επαφή με το after sales του Πλαίσιο στο παρελθόν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος (φυσικά αυτό δε σημαίνει τίποτα για την αλυσίδα σα σύνολο, όπως δε θα σήμαινε και τίποτα το να είχα μείνει δυσαρεστημένος)

-----------------------------

 

¹ Υπάρχουν βέβαια και οι περιπτώσεις όπου το after sales είναι πραγματικά παραδεισένιο και σχολιάζεται ανάλογα. Αυτές, παρόλο που είναι ακόμα λιγότερες, όντως έχουν σημασία γιατί τόσο ευχάριστα για τον πελάτη πράγματα γίνονται μόνο βάσει σχεδίου και πολιτικής. Όταν δω τέτοια συμπεριφορά, ψηφίζω με τα λεφτά μου και γίνομαι πελάτης της εταιρίας. Σας παροτρύνω να κάνετε το ίδιο.

  • Like 3
Δημοσ.

οι Θεσσαλονικείς δεν έχετε τη vision studio? Μαθαίνω καλά λόγια (και καλές τιμές) οπότε ίσως πρέπει ως καταναλωτές να αλλάξετε προτιμήσεις και επιτέλους να αγοράζεται επώνυμα προϊόντα και όχι turbex και innovator...

 

όσο για την φθορά του καλωδίου: το headset δεν έχει προστασία στο σημείο που το καλώδιο συνδέεται με το σώμα της συσκευής, αυτό ορίζεται ως κατασκευαστικό ατόπημα (είμαι σεμνός) και είναι αναμενόμενο να συμβούν φθορές αν συνδυαστεί με κακή ποιότητα καλωδίου

 

οπότε ψηφίζω service εντός εγγύησης :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο.

Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα

Δημοσ.

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο.

Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα

Όποιος έχει την μύγα μυγάζεται μου φαίνεται,

ο defacer μίλησε γενικά για της εμπειρίες και της γνώμες του δεν αναφέρθηκε καθόλου σε εσένα...

Δημοσ.

διάβασε πως χαρακτηρίζει τους πελάτες του πλαίσιο και θα καταλάβεις

Μα το λέει ότι και ο ίδιος είναι πελάτης του πλαισίου...

τι να καταλάβω λοιπόν;;

Δημοσ.

οι Θεσσαλονικείς δεν έχετε τη vision studio? Μαθαίνω καλά λόγια (και καλές τιμές) οπότε ίσως πρέπει ως καταναλωτές να αλλάξετε προτιμήσεις και επιτέλους να αγοράζεται επώνυμα προϊόντα και όχι turbex και innovator...

 

Ναι, και έχω δώσει πολλά χιλιάρικα στο VisionStudio (και για μένα και για λογαριασμό φίλων). TurboX και Innovator δεν έχω αγοράσει ποτέ, πάντα ψωνίζω parts και τα στήνω μόνος μου. Απο κει και πέρα ενίοτε (σπάνια) συμβαίνει το Πλαίσιο να έχει τη φτηνότερη τιμή στο προϊόν που θέλω, οπότε αγοράζω Πλαίσιο. Στη Θεσ/νικη οι επιλογές είναι λιγότερες και τα μεταφορικά παίζουν ρόλο.

 

By the way στο σύντομο μέλλον θα πάω ένα χτυπημένο Samsung HD204UI για αλλαγή στο VS... πρώτη φορά που θα χρειαστεί, για να δούμε τι εμπειρία θα έχω κι εκεί.

 

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Και φίλε defa δεν σε έθιξα σε προσωπικό επίπεδο.

Το καλώδιο πριν φύγει απο το σπιτι για το πλαίσιο ήταν μια χαρα

 

διάβασε πως χαρακτηρίζει τους πελάτες του πλαίσιο και θα καταλάβεις

 

Φίλε μου με συγχωρείς, δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν. Παρεξήγησες το post μου, το οποίο δεν αναφερόταν σε σένα ούτε σε κανέναν άλλο προσωπικά. Αναφερόμουν σε απόψεις όπως αυτή οι οποίες είναι καθημερινό φαινόμενο στο insomnia και αλλού.

Δημοσ.
Στη Θεσ/νικη οι επιλογές είναι λιγότερες και τα μεταφορικά παίζουν ρόλο.

 

σκέψου και εμάς στην Πάτρα και άλλες πόλεις που δεν είναι Αθ/Θεσ :-)

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...