άδικος Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Εμείς έχουμε το eworld που δεν έχουν οι άλλοι Αναφερόμουν σε απόψεις όπως αυτή οι οποίες είναι καθημερινό φαινόμενο στο insomnia και αλλού. Θα είναι καθημερινό φαινόμενο όσο καθημερινή είναι η αντιεπαγγελματική/απαξιωτική & πολλές φορές παράνομη αντιμετώπιση αυτών των καταστημάτων.
koularasss Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Αν εχουν φαει πολλα και ακομα τρωνε σε εχουν χεσμενο,αν θελουν να φανε προσεχουν το παραμικρο,οχι μονο το πλαισιο αλλα ολα τα μαγαζια... Αποστολή από το LG-P500 με τη χρήση Insomnia App
timos81 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 πάντως όπως και να το κάνουμε καλύτερα απο πλαίσιο παρά απο φοροφυγάδες που γέμισαν eshops στο skroutz και δεν είναι λίγα τα μαγαζάκια αυτα .
Thanos1972 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2012 Οπως και να το κανουμε καλυτερα απο μικρα μαγαζια με καλες τιμες και ποικιλια οπου δεν ειναι φοροφυγαδες παρα απο το πλαισιο.....
sb01053 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2012 Κι εγω 10 χρονια στο πλαισιο δεν ειχα προβλημα με επιστροφές και αλλαγές ( σε αντιθεση με το eshop). Μια φορα μονο δεν μου αλλαζανε ολοκαινουριες μνήμες λόγω ασυμβατοτητας με το Μ/Β με τη δικαιολογία οτι τις άνοιξα!!! Μου ειπε οτι ποιός θα τις αγοράσει ανοιγμενες! Η συσκευασία των μνημών απλα ηταν ανοικτη από τη μια πλευρά καθως είναι και δύσκολο να ανοιχθουν χωρίς μαχαίρι. Ο ίδιος πωλητής που μου τις πρότεινε λοιπόν, την επομενη δεν τις άλλαζε. Φωναξα τον διευθυντή, μου ειπε τα ίδια και του απαντησα οτι μπορουν να μπουν σε σύστημα turbo-x και να αφησουν την κλαψα. Τοτε αναγκάστηκε να τις άλλαξει. Αποστολή από το MT11i με τη χρήση Insomnia App 2
platinum Δημοσ. 4 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2013 Προσωπικά δεν γνωρίζω τι κάνουν οι εταιρίες στα forum γενικότερα. Το σχόλιο μου έγινε με βάση το 1ο επίσημο ποστ του Πλαισίου στο insomnia. Πάντως, όπως και να έχει, μόνο ως θετικό μπορώ να το εκλάβω. Συμφωνώ, είναι καλό να αρχίσουν οι εταιρίες να απαντούν στα παραπονα των καταναλωτών επισήμως και με επιχειρήματα...Αν μη τι άλλο δείχνει ότι λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα παράπονα και αυτό είναι το πρώτο βήμα...
maxdore217 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2013 το πλαίσιο λοιπόν έχει σταματήσει να απαντάει σε παράπονα πχ. στο skroutz σήμερα το είδα και εγω (γιατί σε έχει ....κανονικά ( όλους μας λέω όχι ειδικά εσένα ) και να σου πω καλύτερα είναι μιας και που απαντούσε και παλιότερα όλο ύφος και τρέλα ήταν ....εγώ είμαι 2 χρόνια καθαρός από ΠΛΑΙΣΙΟ και έχω βρει την υγειά μου.
ariannaki85 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 το πλαίσιο λοιπόν έχει σταματήσει να απαντάει σε παράπονα πχ. στο skroutz σήμερα το είδα και εγω (γιατί σε έχει ....κανονικά ( όλους μας λέω όχι ειδικά εσένα ) και να σου πω καλύτερα είναι μιας και που απαντούσε και παλιότερα όλο ύφος και τρέλα ήταν ....εγώ είμαι 2 χρόνια καθαρός από ΠΛΑΙΣΙΟ και έχω βρει την υγειά μου. Μα τι σου έκαναν καλέ/καλή μου; Στο φίλο μου πάντως πρόσφατα επισκεύασαν HP laptop σε dt και ήταν πολύ ευχαριστημένος, παρότι είναι ανθρωπός που βρίσκει συνέχεια να παραπονιέται...
maxdore217 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Μα τι σου έκαναν καλέ/καλή μου; Στο φίλο μου πάντως πρόσφατα επισκεύασαν HP laptop σε dt και ήταν πολύ ευχαριστημένος, παρότι είναι ανθρωπός που βρίσκει συνέχεια να παραπονιέται... οκ , είναι η καλύτερη και στο service που φυσάει αλλά και σε τιμές πραγματικά (Νο 1) !!! Εμένα προσωπικά μου έχουν διάφορα και είναι τυχεροί που δεν έβαλα δικηγόρο ( γιατί δεν ήθελα να χαλάσω λεφτά ) Ένα θα σου πω για να καταλάβεις ( σε καταγγελία μου στην Γενική Γραμμάτια καταναλωτή στείλανε χαρτί αποδεικτικό το οποίο ναι με έλεγε αυτά που θέλανε αυτοί αλλά δεν είχε καμία υπογραφή από εμένα και μάλιστα είπαν ότι έχω γνώση ....( αυτό μήπως είναι παράνομο λέω εγώ...? αλλά που λεφτά για δικηγόρους!!!).
NoisePollution Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 καλό είναι το πλαίσιο μωρέ. μην το μαλώνετε...
giannispaok Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 καλο και πινουμε και φιλτρου καφε δωρεαν ..και μπισκοτακι! 1
baskon Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Για καφε μια χαρα είναι για τα υπόλοιπα ..Προσωπικά ψωνιζω από εκει μονο αν βρω κατι σε πραγματικα πολυ καλη τιμη! 1
ppaio Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) καλό είναι το πλαίσιο μωρέ. μην το μαλώνετε... Eπιστρεφω καρτα γραφικων σε καταστημα Θεσσαλονικης (Πλαισιο) που αγορασα 4 ημερες πριν.Ο λογος ειναι οτι δεν χωραει στο κουτι του υπολογιστη .Ακολουθει ο διαλογος μεταξυ εμου και πωλητη : E: Θελω να την επιστρεψω διοτι δεν χωρα στο κουτι Πωλ: Πολυ καλα θελετε να παρετε κατι αλλο; Ε: Οχι θελω τα χρηματα πισω.. Πωλ: Αυτο δεν γινεται θα παρετε κατι αλλο... Ε: Οχι θελω τα λεφτα μου πισω.. Πωλ: Καλως να φωναξω τον μανατζερ...(Τον φωναζει) Μανατζερ :Λεφτα δεν γινεται να σας δωσω πισω θα παρετε κατι αλλο Ε:Εαν δωσετε λεφτα πισω κανω καταγγελια στον Γενική Γραμματεία Καταναλωτή... Μανατζερ: Εεεε ενταξει κοψτου την επιστροφη... Μετα απο 20 λεπτα καταφερα να παρω τα λεφτα πισω...Σας θυμιζει σιγουρα κατασταση που ζησατε στην παραγκα αυτη... Κατα τα αλλα μονο λεφτα δεν θα επαιρνα πισω... Μολις αγοραζεις κατι ολο χαμογελα ειναι ..εαν επιστρεψεις κατι σαν να τους σκοτωσες την μανα ενα πραγμα... Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2013 από ppaio 4
koularasss Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 εφετ τι ειναι??πιανει και σε αλλα παροιμοια καταστηματα αυτο??
coolerman Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2013 Μάλλον κάτι έκανε λάθος ΕΦΕΤ σημαίνει Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων. Πήρε χρήματα πίσω καί δέν ξέρει τι λεέι Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αυτό θα ήθελε να πεί. Για κανένα Turbo-x είναι μόνο νά πουλάνε η κύριοι. τήν καλύτερη έκανες φίλος
Προτεινόμενες αναρτήσεις