Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι διαφορετικο θα κανεις με την openGL ; Το μονο που θα καταφερεις ειναι να δυσκολεψεις τη ζωη σου.Σου δειχνω το φεγγαρι και κοιτας το δακτυλο.Η allegro ειναι openGL wrapper.Χρησιμοποιει draw calls της openGL και τα κρυβει απο σενα για να μην ασχολησε με αυτα και να δωσεις προσοχη στην ουσια.

 

Αν πιστευεις οτι αξιζει να μπλεξεις με shaders,framebuffers, vertex arrays για να ζωγραφισεις απλα μια εικονα,τοτε μαλλον κανεις λαθος.

 

Το tutorial που εδωσα πιο πανω ειναι πολυ καλο και σου δειχνει την ουσια ευκολα και γρηγορα.Φυσικα και ο σκοπος του δεν ειναι απλα να "γραψει κατι στην οθονη".

 

Επισης η openGL δεν εχει να κανει με game development.Απλα σου ζωγραφιζει στην οθονη pixels,δηλαδη κανει αυτο που λες οτι δεν θες να κοιταξεις.Η allegro οχι μονο σου λυνει αυτα τα προβληματα με μια απλη κληση συναρτησης,αλλα σου παρεχει και αλλες λειτουργιες οπως ηχος,input,timing κτλ( κατι που ΔΕΝ κανει η openGL )

Δημοσ.

Πολυ καλα οσα ολα λετε

εψαξα και για το openGL οσο και για το alegro και τα δυο ειναι πολυ ευχρηστα {αν και να πω το κρυφο μου μυστικο προτιμω το allegro}

θα κανω μια ερωτηση θα φανει πολυ.....ερασιτεχνικη αλλα....

ειναι απαραιτητη η πλατφορμα για αναπτυξη οπιοδηποτε παιχνιδου {2δ 3δ}??

μονο αυτο και μου λυθηκαν οι αποριες

ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

θα κανω μια ερωτηση θα φανει πολυ.....ερασιτεχνικη αλλα....

ειναι απαραιτητη η πλατφορμα για αναπτυξη οπιοδηποτε παιχνιδου {2δ 3δ}??

μονο αυτο και μου λυθηκαν οι αποριες

ευχαριστω πολυ

 

αναλογα το παιχνίδι και τι ζητας, μπορεις να φτιαξεις μικρα παιχνιδακια πολυ απλα (2D) με java σε ενα applet ...

Δημοσ.

Έχει δει κανεις το Dark GDK ?

To πέτυχα τυχαία και δείχνει ενδιαφέρον... για χομπυστικη χρηση είναι δωρεάν, για εμπορική χρήση έχει ένα αστείο κόστος.

Αμα βρω λιγο χρόνο θα το γρατζουνισω λιγο να πω εντυπώσεις.....

Δημοσ.

Έχει δει κανεις το Dark GDK?

To πέτυχα τυχαία και δείχνει ενδιαφέρον... για χομπυστικη χρηση είναι δωρεάν, για εμπορική χρήση έχει ένα αστείο κόστος.

Αμα βρω λιγο χρόνο θα το γρατζουνισω λιγο να πω εντυπώσεις.....

 

πάει στο διάολο να δεχτούμε ότι υπάρχει και το Allegro αυτό όμως? πως εμφανίζονται έτσι πλατφόρμες...

είμαι αντίθετος γιατί δεν έχουν καμιά ζήτηση στην αγορά , οκ είμαστε χομπυστες αλλά πρέπει να ασχολούμαστε με κάτι το οποίο έχει Support όπως Python, Opengl, Dx, άντε και Allegro, Unity, κλπ

 

όπου υπάρχουν άπειρα Tutorials!

 

@Chrissx6

τι ήταν αυτό ρε; κατέβασα το Allegro και είχε 50 dll αρχεία για "../Windows/SystemWOW64/" και άλλες τόσες βιβλιοθήκες για "../VC/"

 

αν κάποιος φτιάξει ένα παιχνίδι, δεν πρέπει και ο άλλος που θα το παίξει να έχει τα Dlls? και τις βιβλιοθήκες?

 

με λίγα λόγια το παιχνίδι είναι ένα απλό εχε και από πίσω το συνοδεύουν 48dll

Δημοσ.

Μην βαζεις Bin αρχεια σε path των windows ή σε path του visual studio.Κανε ενα δικο σου φακελο με τα αρχεια και ρυθμισε τον linker να κοιταζει σε αυτα τα αρχεια.

 

Επισης δεν τα χρειαζεσαι ολα.Μονο αυτα που χρησιμοποιει η εφαρμογη σου.

 

Ναι,αν θες αν το δωσεις σε καποιον αλλο,πρεπει και αυτος να εχει τις βιβλιοθηκες.Οπως πρεπει να εχει και ολες τις εικονες που χρησιμοποιεις,ολους τους ηχους,ολα τα config files κτλ.Αυτα πως θα τα δωσεις ; :devil:

 

Η απαντηση ειναι ευκολη.Σκεψου τι κανεις προτου παιξεις ενα commercial παιχνιδι....

  • Like 1
Δημοσ.

Η allegro μπορει να δουλεψει με C# και vb.net;

Υπάρχει η AllegNet που είναι ανεπτυγμένη σε .NET 2.0 και βασίζεται στην έκδοση 4.2 της allegro ενώ τώρα κυκλοφορεί η 5.0.7

Δημοσ.

πωωωωωωωωωωωωωωωω, τι πονοκέφαλος είναι η OpenGL ρε αδερφέ? ακόμα και Draw texture(image) δεν μπορεί να κάνει μόνο του, θα πρέπει να το προγραμματίσεις μόνος σου!!!

 

ajjjj

Δημοσ.

Στο ειπα man :P

 

Η openGL για κατι τοσο απλο ειναι overkill.Γιατι δεν χρησιμοποιεις τα draw calls της allegro ;

 

<inception> Use allegro.....Use allegro </inception>

Δημοσ.

το έχω κατεβάσει απλά δεν μου αρέσουν μερικά πράγματα, όπως: για να κάνεις Draw ένα String σου παρέχει την συνάρτηση αλλά πρέπει να έχεις το αρχείο *.ttf στο Project σου.

 

θα μπορούσα να το κάνω copy φυσικά από τα Windows...

 

όταν ασχοληθώ τώρα!

Δημοσ.

Επειδή έχω δει πολλές φορές να προσπαθούν να φτιάξουν ένα game χωρίς να έχουν καθόλου γνώση για το πόσο δύσκολο είναι, θα πω απλά ότι για να φτιάξεις ένα game θες ένα πράγμα και όλα τα άλλα έρχονται με κάποιο τρόπο. Αυτό που θες είναι ΑΝΤΙΛΗΨΗ (http://el.wiktionary...g/wiki/αντίληψη). Αν κάποιος δυσκολεύεται γενικά στην ζωή του να κατανοήσει σχετικά πολύπλοκα πράγματα (όχι το να χειρίζεσαι το smartphone δεν είναι πολύπλοκο), τότε δεν κάνει για εκείνον το άθλημα, όσα τουτόριαλ και να διαβάσει. Αν δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις αυτό που μόλις έγραψα τότε δεν είναι ούτε για σένα! :-D

 

ΥΓ. Και ένα πιο απλό κριτήριο. Αν τα μαθηματικά και η φυσική του γυμνασίου σου φαίνοταν κινέζικα ξέχασέ το.

 

Και για να συνεισφέρω στο θέμα πέρα από την παπαροφιλοσοφία που μόλις έγραψα, κατά την ταπεινή μου γνώμη ο πιο εύκολος τρόπος για να φτιάξεις κάτι από την αρχή χωρίς να χρησιμοποιήσεις κάποιο έτοιμο πακέτο είναι C# + XNA (Visual Studio 10 Express + XNA 4.0 Refresh), Επειδή κάποιος έγραψε ότι θέλει να το κάνει μόνος του από την αρχή, το ΧΝΑ σου δίνει αυτή την δυνατότητα. Μην μπερδεύουμε τα frameworks που μας κάνουν την ζωή έυκολη με τα έτοιμα game engines. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...