DrLo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Οταν θα μου βρεις τα γραπτα του χεζους, τοτε ελα να μας πεις τι ελεγε ο κριστο. Δεν υπάρχουν γραπτά του χεζους. Αυτό δε πάει να πει ότι ήταν μουγγός. Δεν έχω καταλάβει πως μπλέχθηκε το θέμα της άμβλωσης στο thread του Ισλαμισμού και μάλλον μπαίνω πολύ αργά στη συζήτηση αλλά είναι ίσως το θέμα με το οποίο συμφωνώ περισσότερο με την άποψη της εκκλησίας (όχι της καθολικής περί προφυλακτικών και παπαριές) .... όντως δε το περίμενα να μου συμβεί.
status Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δεν υπάρχουν γραπτά του χεζους. Αυτό δε πάει να πει ότι ήταν μουγγός. Δεν έχω καταλάβει πως μπλέχθηκε το θέμα της άμβλωσης στο thread του Ισλαμισμού και μάλλον μπαίνω πολύ αργά στη συζήτηση αλλά είναι ίσως το θέμα με το οποίο συμφωνώ περισσότερο με την άποψη της εκκλησίας (όχι της καθολικής περί προφυλακτικών και παπαριές) .... όντως δε το περίμενα να μου συμβεί. Κάθε 3 και λίγο πεταγόταν ο ανδρέας deux και έλεγε ότι οι άθεοι είναι ανήθικοι επειδή είναι υπέρ των εκτρώσεων, πιθανότατα προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του για κάτι..... Περί εκτρώσεων, για άλλη μια φορά, της γυναίκας είναι το μνι ότι θέλει το κάνει, κουμάντο στο τσουτσούνι σας εσείς, τώρα το κατά πόσο είναι ηθικό ή όχι, αφού και εσείς οι ίδιοι θεωρείται την έκτρωση «εντάξει» υπό προϋποθέσεις, δεν σας αφορά η μέθοδος αυτής, δηλαδή τι; Αν το παιδί είναι προιόν βιασμού η έκτρωση είναι καθαρτική και αν είναι «από λάθος» τότε είναι σαδιστικό; Πάντε να πλύνεται τα μούτρα σας λίγο.
Toufas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δεν υπάρχουν γραπτά του χεζους. Αυτό δε πάει να πει ότι ήταν μουγγός. Δεν έχω καταλάβει πως μπλέχθηκε το θέμα της άμβλωσης στο thread του Ισλαμισμού και μάλλον μπαίνω πολύ αργά στη συζήτηση αλλά είναι ίσως το θέμα με το οποίο συμφωνώ περισσότερο με την άποψη της εκκλησίας (όχι της καθολικής περί προφυλακτικών και παπαριές) .... όντως δε το περίμενα να μου συμβεί. Θυμασαι εκεινο που ειχε πει για το πηγαδι και την μηλια?
DrLo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Θυμασαι εκεινο που ειχε πει για το πηγαδι και την μηλια? Δε ξέρω για τι μιλάς. Κάθε 3 και λίγο πεταγόταν ο ανδρέας deux και έλεγε ότι οι άθεοι είναι ανήθικοι επειδή είναι υπέρ των εκτρώσεων, πιθανότατα προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του για κάτι..... ΟΚ, got the spirit (Ο ισλαμισμός που κολλάει δε κατάλαβα αλλά δε γμτε) Περί εκτρώσεων, για άλλη μια φορά, της γυναίκας είναι το μνι ότι θέλει το κάνει, κουμάντο στο τσουτσούνι σας εσείς, τώρα το κατά πόσο είναι ηθικό ή όχι, αφού και εσείς οι ίδιοι θεωρείται την έκτρωση «εντάξει» υπό προϋποθέσεις, δεν σας αφορά η μέθοδος αυτής, δηλαδή τι; Αν το παιδί είναι προιόν βιασμού η έκτρωση είναι καθαρτική και αν είναι «από λάθος» τότε είναι σαδιστικό; Πάντε να πλύνεται τα μούτρα σας λίγο. Αν και υποψιάζομαι ότι αυτό που θα πω έχει ξαναλεχθεί και κάνουμε κύκλους ... μιας και δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω θα το πω : Το πρόβλημα/θέμα δεν είναι τι κάνει το μνι της αλλά το μνι του άλλου (αν πουμε ότι το έμβρυο είναι κορίτσι). Προσωπικά έχω μια άπποψη για το θέμα που θα καταφέρω να κάνω ΟΛΟΥΣ να διαφωνήσουν μαζί της , και τους μεν και τους δε Η άμβλωση για μενα είναι φόνος. Θα μου πεις (και μου το έχουν πει στο παρελθόν) "αυτό σημαίνει ότι πρέπει να απαγορευτούν οι αμβλώσεις" ? Όχι απαραίτητα. Το ότι κάτι είναι φόνος δεν πάει να πει ότι πρέπει να είναι και κατακτριτέο/παράνομο κλπ κλπ. Υπάρχουν μια σειρά από περιπτώσεις που προσωπικά θα δικαιολογούσα έναν φόνο συνεπώς το ότι θεωρώ την άμβλωση φόνο δε σημαίνει ότι είμαι απαραίτητα εναντίον της. Το θέμα είναι ποιές περιπτώσεις βάζεις μέσα σε αυτές. πχ την περίπτωση του βιασμού το θεωρώ γελοίο το ότι επειδή κάποιος ήταν κρετίνος και πες τον όπως θες πρέπει κάποιος άλλος να πεθάνει. αντίθετα πχ στην περίπτωση που τίθεται θέμα υγείας της μητέρας σαφώς και θα μπορούσε να δικαιολογηθεί (όπως το βλέπω εγώ) ένας φόνος προκειμένου να μην πεθάνουν 2 ή αν το παρουμε πολύ ψυχρά αναγνωρίζω το δικαίωμα σε μια γυνάικα να σκοτώσει ένα έμβρυο προκειμένου να σωθεί αυτή με την ίδια λογική που αναγνωρίζω το δικαίωμα κάποιου να σκοτώσει κάποιον που είναι έτοιμος να τον σκοτώσει 1ος. Αυτό όμώς είναι άλλο από το να λες ότι η άμβλωση είναι το ίδιο πράγμα πχ με το να κόβεις τα νύχια σου.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Υπάρχει βέβαια και το θέμα του κατα πόσο ο πατέρας έχει δικαίωμα να αποφασίσει σε όλο αυτό. Γίνεται που γίνεται και πες η γυναίκα θέλει να το ρίξει. Ο Πατέρας έχει η δεν έχει δικαίωμα να συναποφασίσει τι θα γίνει, εαν για παράδειγμα η άλλη απλά δεν γουστάρει και δεν συντρέχει κάποιος άλλος λόγος; Η παρένθετη μητέρα για παράδειγμα έχει δικαίωμα να ρίξει το παιδί (που ουσιαστικά προέρχεται απο άλλους ανθρώπους);
pappous_soulis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 την περίπτωση του βιασμού το θεωρώ γελοίο το ότι επειδή κάποιος ήταν κρετίνος και πες τον όπως θες πρέπει κάποιος άλλος να πεθάνει. Δηλαδή δε φτάνει που τη κακοποίησαν, θα πρέπει να φορτωθεί κι ένα παιδί που δε το ζήτησε. Σε φάση, το παιδί δεν είναι ευθύνη και το κάνουμε όπως και όποτε λάχει, ακόμα κι αν δεν είμαστε σε θέση να του προσφέρουμε τα απαραίτητα, τόσο υλικά όσο και ψυχολογικά. Εμένα θα μου άρεσε μια μέση λύση πάντως. Να μη τα ρίχνουν τα παιδιά και όταν με το καλό γεννιούνται να τα φορτώνονται τίποτα βαρεμενοι σαν αυτούς που μαζεύονται έξω απ'τις κλινικές στο Αμέρικα και διαμαρτύρονται. 3
Toufas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δε ξέρω για τι μιλάς. Για τοτε με τον τυφλο και τον σκυλο?
gigisoni Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Υπάρχει βέβαια και το θέμα του κατα πόσο ο πατέρας έχει δικαίωμα να αποφασίσει σε όλο αυτό. Γίνεται που γίνεται και πες η γυναίκα θέλει να το ρίξει. Ο Πατέρας έχει η δεν έχει δικαίωμα να συναποφασίσει τι θα γίνει, εαν για παράδειγμα η άλλη απλά δεν γουστάρει και δεν συντρέχει κάποιος άλλος λόγος; Η παρένθετη μητέρα για παράδειγμα έχει δικαίωμα να ρίξει το παιδί (που ουσιαστικά προέρχεται απο άλλους ανθρώπους); Ο πατέρας δεν έχει κανένα λόγο για τον απλούστατο λόγο ότι δεν πρόκειται ούτε για το δικό του σώμα, ούτε για τη δική του ζωή. Πληροφοριακά http://www.thelizlibrary.org/site-index/site-index-frame.html#soulhttp://www.thelizlibrary.org/liz/004.htm Μπορεί να φανεί σε κάποιους ίσως ωμό, ίσως σκληρό, αλλά το έμβρυο δεν είναι παρά ένα παράσιτο που μεγαλώνει μέσα στο κορμί της γυναίκας και τρέφεται από αυτήν. Οσον αφορά την παρένθεση μητέρα, νομίζω υπογράφουν συμβόλαια και είναι δεσμευμένη, παρά μόνο όταν υπάρχουν κίνδυνοι για τη δική της ζωή.
ZAKKWYLDE Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Ο πατέρας δεν έχει κανένα λόγο για τον απλούστατο λόγο ότι δεν πρόκειται ούτε για το δικό του σώμα, ούτε για τη δική του ζωή. Πληροφοριακά http://www.thelizlib...org/liz/004.htm Ούτε για το σώμα της γυναίκας - ούτε για τη ζωή της πρόκειται, πρόκειται για του εμβρύου. Όσο για το παράσιτο...και μέχρι 6 μηνών όταν το θηλάζει η μητέρα απο που τρέφεται; Κάλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί παράσιτο και τότε. Για την ακρίβεια παράσιτα θα μπορούσαν να θεωρούνται τα παιδιά μέχρι 18 ετών...ίσως και μέχρι 38 στην Ελλάδα... 1
REDODIN7 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Αυτή η διαδικασία αφορά στο 2ο και 3ο τρίμηνο εγκυμοσύνης, κατά το οποίο πρέπει να τηρείται η συνθήκη της παθολογίας για να επιτραπεί η έκτρωση. Θέλω να πιστεύω πως η πλειοψηφία του κόσμου θεωρεί λογικό να διακόπτεται η κύηση σε τέτοιες περιπτώσεις, εκτός αν περιμένουν και αυτοί το φάρμακο που διορθώνει χρωμοσωμικές ανωμαλίες. Αλλη μια φορα γυνεσαι καυστικος μαζι μου σε σημειο παρεξηγησεως αλλα δεν πειραζει κτυπα οσο θες. Άρα οι μικροοργανισμοί δεν είναι έμβια όντα; Μιλαμε για οντα υψηλοτερου επιπεδου βασικα θυλαστικα. με τη λογικη σου οταν αρωσταινουμε απο εναν μικροοργανισμο δεν επρεπε να το θεραπευουμε.
gigisoni Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Ούτε για το σώμα της γυναίκας - ούτε για τη ζωή της πρόκειται, πρόκειται για του εμβρύου. Όσο για το παράσιτο...και μέχρι 6 μηνών όταν το θηλάζει η μητέρα απο που τρέφεται; Κάλιστα θα μπορούσε να θεωρηθεί παράσιτο και τότε. Για την ακρίβεια παράσιτα θα μπορούσαν να θεωρούνται τα παιδιά μέχρι 18 ετών...ίσως και μέχρι 38 στην Ελλάδα... Το διάβασες το λινκ καθόλου; Γιατί αν το είχες διαβάσει, δεν θα μου έλεγες ότι πρόκειται για το σώμα του μωρού, αφού αναφέρει όλες τις επιπλοκές, παροδικές και μόνιμες, και όλους τους κινδύνους από τους οποίους περνά το σώμα μιας γυναίκας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και τα κουσούρια και ασθένειες που αφήνει στη γυναίκα η εγκυμοσύνη. Οπότε, από τη στιγμή που πρόκειται για το σώμα και για τη ζωή της γυναίκας, ο άντρας δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο, εκτός κι αν προοδεύσει τόσο η επιστήμη και μπορούν και οι άντρες να κυοφορούν. Παράσιτο είναι κάτι που μεγαλώνει και αναπτύσσεται μέσα σε κάποιον άλλο οργανισμό και δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτόν. Το μωρό που θα γεννηθεί, δεν εξαρτάται από έναν οργανισμό η ζωή του, μπορεί να το μεγαλώσει ο καθένας και μεγαλώνει άνετα και με αγελαδινό γάλα και δεν ζει μέσα στην γελάδα. Ολα τα έβρυα παράσιτα είναι, μέχρι τη στιγμή που θα γεννηθούν και θα αποκοπούν από το σώμα της μάνας.
REDODIN7 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Μα η εκκλησια δεν αντιπροσωπευει το χριστο? (μου αρεσει που τον γραφεις με μικρο χ)Οχι ο θεος δεν εχει αναγκη απο καμια εκπρωσοπησει μαλλον ξεχνας οτι οι ιδιοι οι "παπαδες" τον σταυρωσαν. Σοβαρος λογος το χαπι λες, ο βιασμος απο τον πακιστανο δεν ειναι σοβαρος?Ειπα εγω οτι δεν ειναι αλλα το παιδι τη φταει ? Δηλαδη εσενα αμα ο πατερας σου χτυπαγε την μανα σου επρεπε εσενα η μανα σου να χτυπαει εσενα για να εκδικηθει το πατερα σου, πανω κατω αυτο μου λες! Μουλικο το παιδι που δεν εχει πατερα. Εγω θα το ελεγα παιδι μονογονικης οικογενειας το μουλικο, μπασταρδο κλπ δηλωνουν αμη τι αλλο εμπαθεια για ενα πλασμα μου δεν φταει σε τιποτα. Περί εκτρώσεων, για άλλη μια φορά, της γυναίκας είναι το μνι ότι θέλει το κάνει Οχι βεβαια το παιδι ανηκει και στους δυο δεν μπορει μια μανα να το ριξει ενω ο πατερας το θελει ουτε το αντιστροφο
gigisoni Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Οχι βεβαια το παιδι ανηκει και στους δυο δεν μπορει μια μανα να το ριξει ενω ο πατερας το θελει ουτε το αντιστροφο Το σώμα της γυναίκας όμως ανήκει αποκλειστικά και μόνο στη γυναίκα και σε κανέναν άλλον. Ξανά βάζω το λινκ, γιατί κάποιοι είτε δεν το διάβασαν, είτε το αγνοούν ηθελημένα. http://www.thelizlibrary.org/site-index/site-index-frame.html#soulhttp://www.thelizlibrary.org/liz/004.htm
REDODIN7 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Το σώμα της γυναίκας όμως ανήκει αποκλειστικά και μόνο στη γυναίκα και σε κανέναν άλλον. Ξανά βάζω το λινκ' date=' γιατί κάποιοι είτε δεν το διάβασαν, είτε το αγνοούν ηθελημένα. http://www.thelizlibrary.org/site-index/site-index-frame.html#soulhttp://www.thelizlibrary.org/liz/004.htm[/quote'] Δεν το διάβασα αλλά μου φαίνεται παράλογο, ξέρω περιπτώσεις που η μανά κρατάει το παιδί θέλει δεν Θέλει ο πατέρας και παίρνει και διατροφή. Άρα αφού έχουμε ισότητα νομίζω έπρεπε να ισχύει και το αντίθετο δηλαδή πχ αν η γυναίκα μου ρίξει το παιδί μου χωρίς να με ρωτήσει να είναι καραμπινατος λόγος για διαζύγιου.
gigisoni Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2012 Δεν το διάβασα αλλά μου φαίνεται παράλογο, ξέρω περιπτώσεις που η μανά κρατάει το παιδί θέλει δεν Θέλει ο πατέρας και παίρνει και διατροφή. Άρα αφού έχουμε ισότητα νομίζω έπρεπε να ισχύει και το αντίθετο δηλαδή πχ αν η γυναίκα μου ρίξει το παιδί μου χωρίς να με ρωτήσει να είναι καραμπινατος λόγος για διαζύγιου. Αφού δεν το διάβασες, τι μου απαντάς, έτσι για να γράψεις κάτι; Ισότητα θα είχαμε αν το σώμα του άντρα περνούσε όλες αυτές τις αλλαγές και όλους αυτούς τους κινδύνους την περίοδο της εγκυμοσύνης και αν η εγκυμοσύνη άφηνε τόσα κουσούρια και νοσήματα στο σώμα του άντρα, όσα αφήνει και στο σώμα της γυναίκας. Από την στιγμή που ο άντρας παίζει εκ του ασφαλούς, καμία ισότητα δεν υπάρχει και η απόφαση του να κρατηθεί ή όχι μία εγκυμοσύνη ή να γίνει έκτρωση, είναι αποκλειστικά και μόνο τελική απόφαση της γυναίκας και ο άντρας δεν μπορεί να κάνει τίποτα και δεν τον αφορά, που να βαράει το κεφάλι του στον τοίχο και να βρίζει θεούς και δαίμονες. Εκτός και αν το κυοφορήσει αυτός.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα