Προς το περιεχόμενο

Service Toshiba


agent_smith

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους

 

Στις 5 του μηνός αγόρασα από κατάστημα του εξωτερικού ένα laptop Toshiba αγγλικό μοντέλο με 1 χρόνο ευρωπαϊκή εγγύηση. Με το που άνοιξα το λαπτοπ παρατήρησα έναν ήχο υψηλής συχνότητας γνωστό και ως coil whine και κάποιο πρόβλημα στο λαμπάκι της κάμερας συγκεκριμένα όταν η κάμερα ήταν αναμμένη αυτό αναβόσβηνε εκνευριστικά επίσης όταν έκανα streaming από το network σε video (youtube,mkv Κτλπ) ο ήχος έκανε έντονα σπασίματα. Το πάω στο service και μετά από μια εβδομάδα παραλαμβάνω το Laptop με αλλαγή μητρικής πλακέτας, το πάω σπίτι το ανοίγω, ανοίγω την κάμερα αναβοσβήνει πάλι το λαμπάκι και μετά από λίγο η κάμερα τέλος δεν ξανά δούλεψε. Τους πάω πάλι το Laptop πίσω και μετά από μία βδομάδα το ξανά παραλαμβάνω με αλλαγή κάμερας καθώς μου είπανε ότι είχανε παραγγείλει κάμερα από το πρώτο service αλλά προέκυψε κάποια αστοχία υλικού και προφανώς μου το δώσανε πίσω χωρίς καν να ασχοληθούνε. Το φέρνω σπίτι, ανοίγω την κάμερα και με το που την ανοίγω ακούγετε πάλι το σφύριγμα κατά την διάρκεια που λειτουργεί η κάμερα. Εν το μεταξύ παρατήρησα ότι ο ήχος ήταν πολύ χαμηλός και ότι η εφαρμογή SRS Premium sound δεν έτρεχε. Κάνω απεγκατάσταση restart κατεβάζω από το site την εφαρμογή από την σελίδα του μοντέλου μου και μου βγάζει Warning: This Device is not supported. Ξανά καλώ στο service με βάζουν αυτή την φορά να κάνω restore σε out of the box state από το toshiba recovery. Το κάνω και μετά κατά το installing devices μπλε οθόνη IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Ξανά καλώ και μου λένε πως κάποιο πρόβλημα προφανώς δημιουργεί το motherboard που από ότι καταλαβαίνω κάτι παίζει με το sound controller στο motherboard που μου βάλανε πάνω και μου ζητήσανε να το ξανά πάω στο service.

 

Εγώ αυτό που έχω υποστεί μέχρι τώρα είναι να μην έχω Laptop σχεδόν 1 μήνα και 2 φορές να έχω κάνει την διαδικασία του πήγαινε έλα στην Toshiba. Το Σαββάτο έχω μια δουλειά σε εταιρεία που πρέπει να σεττάρω δίκτυο και τερματικά voip και δεν έχω laptop... Μπορώ να ζητήσω να μου το αντικαταστήσουν επί τόπου; Δεν έχω καν όρεξη να ασχοληθώ άλλο πλέον. Καμία παρόμοια εμπειρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους

 

Στις 5 του μηνός αγόρασα από κατάστημα του εξωτερικού ένα laptop Toshiba αγγλικό μοντέλο με 1 χρόνο ευρωπαϊκή εγγύηση. Με το που άνοιξα το λαπτοπ παρατήρησα έναν ήχο υψηλής συχνότητας γνωστό και ως coil whine και κάποιο πρόβλημα στο λαμπάκι της κάμερας συγκεκριμένα όταν η κάμερα ήταν αναμμένη αυτό αναβόσβηνε εκνευριστικά επίσης όταν έκανα streaming από το network σε video (youtube,mkv Κτλπ) ο ήχος έκανε έντονα σπασίματα. Το πάω στο service και μετά από μια εβδομάδα παραλαμβάνω το Laptop με αλλαγή μητρικής πλακέτας, το πάω σπίτι το ανοίγω, ανοίγω την κάμερα αναβοσβήνει πάλι το λαμπάκι και μετά από λίγο η κάμερα τέλος δεν ξανά δούλεψε. Τους πάω πάλι το Laptop πίσω και μετά από μία βδομάδα το ξανά παραλαμβάνω με αλλαγή κάμερας καθώς μου είπανε ότι είχανε παραγγείλει κάμερα από το πρώτο service αλλά προέκυψε κάποια αστοχία υλικού και προφανώς μου το δώσανε πίσω χωρίς καν να ασχοληθούνε. Το φέρνω σπίτι, ανοίγω την κάμερα και με το που την ανοίγω ακούγετε πάλι το σφύριγμα κατά την διάρκεια που λειτουργεί η κάμερα. Εν το μεταξύ παρατήρησα ότι ο ήχος ήταν πολύ χαμηλός και ότι η εφαρμογή SRS Premium sound δεν έτρεχε. Κάνω απεγκατάσταση restart κατεβάζω από το site την εφαρμογή από την σελίδα του μοντέλου μου και μου βγάζει Warning: This Device is not supported. Ξανά καλώ στο service με βάζουν αυτή την φορά να κάνω restore σε out of the box state από το toshiba recovery. Το κάνω και μετά κατά το installing devices μπλε οθόνη IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Ξανά καλώ και μου λένε πως κάποιο πρόβλημα προφανώς δημιουργεί το motherboard που από ότι καταλαβαίνω κάτι παίζει με το sound controller στο motherboard που μου βάλανε πάνω και μου ζητήσανε να το ξανά πάω στο service.

 

Εγώ αυτό που έχω υποστεί μέχρι τώρα είναι να μην έχω Laptop σχεδόν 1 μήνα και 2 φορές να έχω κάνει την διαδικασία του πήγαινε έλα στην Toshiba. Το Σαββάτο έχω μια δουλειά σε εταιρεία που πρέπει να σεττάρω δίκτυο και τερματικά voip και δεν έχω laptop... Μπορώ να ζητήσω να μου το αντικαταστήσουν επί τόπου; Δεν έχω καν όρεξη να ασχοληθώ άλλο πλέον. Καμία παρόμοια εμπειρία;

Μου κάνει εντύπωση εγώ 3 χρονια τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με το service της IDEAl.

 

Δεν νομίζω να μπορείς πλέον να το αλλάξεις έπρεπε από την αρχή που σου έβγαλε πρόβλημα να ζητήσεις αντικατάσταση.

 

Πάντως δεν χάνεις κάτι να τους το ζητήσεις ή τουλάχιστον να σου δώσουν ένα άλλο προσωρινά για να κανεις τη δουλειά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου κάνει εντύπωση εγώ 3 χρονια τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με το service της IDEAl.

 

Δεν νομίζω να μπορείς πλέον να το αλλάξεις έπρεπε από την αρχή που σου έβγαλε πρόβλημα να ζητήσεις αντικατάσταση.

 

Πάντως δεν χάνεις κάτι να τους το ζητήσεις ή τουλάχιστον να σου δώσουν ένα άλλο προσωρινά για να κανεις τη δουλειά σου.

Δεν κατηγορώ το service της ideal μιας και από ότι φαίνεται το ανταλλακτικό είναι ελαττωματικό. H όλη διαδικασία με έχει κουράσει αφάνταστα όμως. Όσο για το να ζητούσα αντικατάσταση στην αρχή για εμένα το laptop ακόμα και τώρα DOA μπορεί να θεωρηθεί. Στα χέρια μου τρεις μέρες είναι συνολικά.

Επεξ/σία από agent_smith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...