Centurion Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Γεια χαρά. Εδώ και 5 εβδομάδες έχω το παρακάτω λάπτοπ: Dell Inspiron M5040 CPU: AMD E-450 APU 1.65 GHZ, με Radeon HD 6320 Memory: 4 GB DDR3 Windows 7 64 bit Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι κάποιες φορές μου κολλάει τελείως το μηχάνημα και δεν αποκρίνεται παρά μόνο με restart. Συγκεκριμένα μου έχει κολλήσει 6 φορές από τότε που το αγόρασα και τις δύο φορές μου έβγαλε μπλε οθόνη όπως θα δείξω και παρακάτω. Δεν τρέχω κάποιο εξιδεικευμένο πρόγραμμα όταν μου κολλάει. Π.χ. μόνο σερφάρισμα με chrome. Το ερώτημα έχει ως εξής: Που μπορεί να οφείλεται; Hardware? Software? Αν είναι hardware λέω να πάρω αύριο ένα τηλέφωνο την Dell, αλλά τι μπορεί να φταίει; Αν είναι software πως θα καταλάβω ποιο πρόγραμμα είναι και τι μπορώ να κάνω; Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ Εδώ η BSOD
djnewlight77 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 καλησπερα .περνα ενα διαγνωστικο γρηγορο και δωρεαν..HARD DISK SENTINEL....να δεις την ζωη του...αν ειναι κατω απο 95% θα εχει bad sectors...και αυτο ειναι θεμα κολληματος του υπολογιστη σου.βασικο θεμα επανεκκινησης και κολληματος υπολογιστη!οσον αφορα το software εμπειρικα δεν ειναι...
ss13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Γεια χαρά. Εδώ και 5 εβδομάδες έχω το παρακάτω λάπτοπ: Dell Inspiron M5040 CPU: AMD E-450 APU 1.65 GHZ, με Radeon HD 6320 Memory: 4 GB DDR3 Windows 7 64 bit Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι κάποιες φορές μου κολλάει τελείως το μηχάνημα και δεν αποκρίνεται παρά μόνο με restart. Συγκεκριμένα μου έχει κολλήσει 6 φορές από τότε που το αγόρασα και τις δύο φορές μου έβγαλε μπλε οθόνη όπως θα δείξω και παρακάτω. Δεν τρέχω κάποιο εξιδεικευμένο πρόγραμμα όταν μου κολλάει. Π.χ. μόνο σερφάρισμα με chrome. Το ερώτημα έχει ως εξής: Που μπορεί να οφείλεται; Hardware? Software? Αν είναι hardware λέω να πάρω αύριο ένα τηλέφωνο την Dell, αλλά τι μπορεί να φταίει; Αν είναι software πως θα καταλάβω ποιο πρόγραμμα είναι και τι μπορώ να κάνω; Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ Εδώ η BSOD Μου αρέσει που το ψάχνω κιόλλας , αφού έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν , κάτι με τα ρεύματα της της cpu συμβαίνει !!
Centurion Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 (επεξεργασμένο) καλησπερα .περνα ενα διαγνωστικο γρηγορο και δωρεαν..HARD DISK SENTINEL....να δεις την ζωη του...αν ειναι κατω απο 95% θα εχει bad sectors...και αυτο ειναι θεμα κολληματος του υπολογιστη σου.βασικο θεμα επανεκκινησης και κολληματος υπολογιστη!οσον αφορα το software εμπειρικα δεν ειναι... Οκ, το κατεβάζω και θα ποστάρω τα αποτελέσματα. Μου αρέσει που το ψάχνω κιόλλας , αφού έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν , κάτι με τα ρεύματα της της cpu συμβαίνει !! Σίγουρα θα το πάω στην Dell, απλά ήθελα να έχω μια ιδέα του τι παίζει. Ρεύματα δεν έχω πειράξει καθόλου. Περίεργο... Εν τω μεταξύ μου κόλλησε πάλι τώρα που έγραφα. Γκαντ ντάμμιτ... Στο HD Sentinel φαίνεται οκ... Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2012 από Centurion
ss13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2012 Διάβασε εδώ http://msdn.microsof...1(v=vs.85).aspx με λίγα λόγια η μετάφραση This indicates that an expected clock interrupt on a secondary processor, in a multi-processor system, was not received within the allocated interval. Δείχνει μια διακοπή στο ρολόι του δεύτερου επεξεργαστή , σε ένα πολύ επεξεργαστή του σύστηματος και δεν ελήθφει το σήμα εγκαίρως Cause The specified processor is not processing interrupts. Typically, this occurs when the processor is nonresponsive or is deadlocked Αιτία ο επεξεργαστής δεν διακόπτει την επεξεργασία , τυπικά αυτό συμβαίνει αν δεν ανταποκρίνεται ή βρίσκεται σε αδιέξοδο λογικά ο επεξεργαστής έχει κάτι , έχεις dell εγγύηση , ώρα να την χρησιμοποιήσεις !!
Centurion Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Σε ευχαριστώ πολύ ss13. Για να δούμε τι θα δούμε με την Dell...
ss13 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2012 Σε ευχαριστώ πολύ ss13. Για να δούμε τι θα δούμε με την Dell... Για κάνε ενημερώσεις που λέει και στο άρθρο και έναν έλεγχο για ιούς να δούμε , καλό αν έχεις άλλον υπολογιστή είναι αυτό http://forum.avira.com/wbb/index.php?page=Thread&threadID=82163 που το γράφεις σε ένα cd και ελέγχεις το φορητό σου πριν το πας για επισκευή !!
Centurion Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2012 Τελικά όσο κι αν ακούγεται αστείο, δεν έχω εγγύηση Dell και θα σας εξηγήσω αμέσως το γιατί. Πήρα τηλέφωνο προχτές στο τμήμα εξυπηρέτησης της Dell και μου ζήτησαν το service tag. Αναφέρω το service tag και μου λένε ότι το μηχάνημα δεν ήταν για να πουληθεί στην Ελλάδα αλλά στην Αμερική και η εταιρία δεν μου το καλύπτει. Μου το καλύπτει βέβαια το κατάστημα που το αγόρασα (e-shop) με δύο χρόνια, αλλά έχω ξενερώσει απίστευτα γιατί το μηχάνημα το αγόρασα με κύριο γνώμονα την εγγύηση Dell και τις ευκολίες που προσφέρει αυτή. Με λίγα λόγια αγόρασα καινούριο μηχάνημα και η μαμά εταιρία δεν με καλύπτει. Είναι νόμιμο αυτό που έκανε το κατάστημα (e-shop); Και τι επιλογές έχω εγώ τώρα;
xristoforos89 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2012 Ειναι νομιμο μιας και το γραφει στην εγγυηση οτι προσφερεται απο το eshop. Αλλα αλλου ειναι η απορια μου.. Διεθνη εγγυηση δεν εχουν τα dell;; Αλλαξε κατι ή μου φαινεται;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα