Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά.

 

Εδώ και 5 εβδομάδες έχω το παρακάτω λάπτοπ:

 

Dell Inspiron M5040

CPU: AMD E-450 APU 1.65 GHZ, με Radeon HD 6320

Memory: 4 GB DDR3

Windows 7 64 bit

 

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι κάποιες φορές μου κολλάει τελείως το μηχάνημα και δεν αποκρίνεται παρά μόνο με restart.

Συγκεκριμένα μου έχει κολλήσει 6 φορές από τότε που το αγόρασα και τις δύο φορές μου έβγαλε μπλε οθόνη όπως θα δείξω και παρακάτω.

Δεν τρέχω κάποιο εξιδεικευμένο πρόγραμμα όταν μου κολλάει. Π.χ. μόνο σερφάρισμα με chrome.

 

Το ερώτημα έχει ως εξής: Που μπορεί να οφείλεται; Hardware? Software?

 

Αν είναι hardware λέω να πάρω αύριο ένα τηλέφωνο την Dell, αλλά τι μπορεί να φταίει;

Αν είναι software πως θα καταλάβω ποιο πρόγραμμα είναι και τι μπορώ να κάνω;

 

Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ :)

 

Εδώ η BSOD

post-190200-0-54205100-1349892320_thumb.png

Δημοσ.

καλησπερα .περνα ενα διαγνωστικο γρηγορο και δωρεαν..HARD DISK SENTINEL....να δεις την ζωη του...αν ειναι κατω απο 95% θα εχει bad sectors...και αυτο ειναι θεμα κολληματος του υπολογιστη σου.βασικο θεμα επανεκκινησης και κολληματος υπολογιστη!οσον αφορα το software εμπειρικα δεν ειναι...

Δημοσ.

Γεια χαρά.

 

Εδώ και 5 εβδομάδες έχω το παρακάτω λάπτοπ:

 

Dell Inspiron M5040

CPU: AMD E-450 APU 1.65 GHZ, με Radeon HD 6320

Memory: 4 GB DDR3

Windows 7 64 bit

 

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι κάποιες φορές μου κολλάει τελείως το μηχάνημα και δεν αποκρίνεται παρά μόνο με restart.

Συγκεκριμένα μου έχει κολλήσει 6 φορές από τότε που το αγόρασα και τις δύο φορές μου έβγαλε μπλε οθόνη όπως θα δείξω και παρακάτω.

Δεν τρέχω κάποιο εξιδεικευμένο πρόγραμμα όταν μου κολλάει. Π.χ. μόνο σερφάρισμα με chrome.

 

Το ερώτημα έχει ως εξής: Που μπορεί να οφείλεται; Hardware? Software?

 

Αν είναι hardware λέω να πάρω αύριο ένα τηλέφωνο την Dell, αλλά τι μπορεί να φταίει;

Αν είναι software πως θα καταλάβω ποιο πρόγραμμα είναι και τι μπορώ να κάνω;

 

Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ :)

 

Εδώ η BSOD

 

Μου αρέσει που το ψάχνω κιόλλας , αφού έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν , κάτι με τα ρεύματα της της cpu συμβαίνει !! :X

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα .περνα ενα διαγνωστικο γρηγορο και δωρεαν..HARD DISK SENTINEL....να δεις την ζωη του...αν ειναι κατω απο 95% θα εχει bad sectors...και αυτο ειναι θεμα κολληματος του υπολογιστη σου.βασικο θεμα επανεκκινησης και κολληματος υπολογιστη!οσον αφορα το software εμπειρικα δεν ειναι...

 

Οκ, το κατεβάζω και θα ποστάρω τα αποτελέσματα.

 

Μου αρέσει που το ψάχνω κιόλλας , αφού έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν , κάτι με τα ρεύματα της της cpu συμβαίνει !! :X

 

Σίγουρα θα το πάω στην Dell, απλά ήθελα να έχω μια ιδέα του τι παίζει. Ρεύματα δεν έχω πειράξει καθόλου. Περίεργο...

 

 

Εν τω μεταξύ μου κόλλησε πάλι τώρα που έγραφα. Γκαντ ντάμμιτ...

 

Στο HD Sentinel φαίνεται οκ...

 

P1OfJ.png

Επεξ/σία από Centurion
Δημοσ.

Διάβασε εδώ

 

http://msdn.microsof...1(v=vs.85).aspx

 

με λίγα λόγια η μετάφραση

 

This indicates that an expected clock interrupt on a secondary processor, in a multi-processor system, was not received within the allocated interval.

 

Δείχνει μια διακοπή στο ρολόι του δεύτερου επεξεργαστή , σε ένα πολύ επεξεργαστή του σύστηματος και δεν

 

ελήθφει το σήμα εγκαίρως

 

Cause

 

The specified processor is not processing interrupts. Typically, this occurs when the processor is nonresponsive or is deadlocked

 

Αιτία

 

ο επεξεργαστής δεν διακόπτει την επεξεργασία , τυπικά αυτό συμβαίνει αν δεν ανταποκρίνεται ή βρίσκεται σε

 

αδιέξοδο

 

λογικά ο επεξεργαστής έχει κάτι , έχεις dell εγγύηση , ώρα να την χρησιμοποιήσεις !! :X

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ ss13. Για να δούμε τι θα δούμε με την Dell...

 

Για κάνε ενημερώσεις που λέει και στο άρθρο και έναν έλεγχο για ιούς να δούμε , καλό αν έχεις άλλον υπολογιστή είναι αυτό

 

http://forum.avira.com/wbb/index.php?page=Thread&threadID=82163

 

που το γράφεις σε ένα cd και ελέγχεις το φορητό σου πριν το πας για επισκευή !! :X

Δημοσ.

Τελικά όσο κι αν ακούγεται αστείο, δεν έχω εγγύηση Dell και θα σας εξηγήσω αμέσως το γιατί.

 

Πήρα τηλέφωνο προχτές στο τμήμα εξυπηρέτησης της Dell και μου ζήτησαν το service tag. Αναφέρω το service tag και μου λένε ότι το μηχάνημα δεν ήταν για να πουληθεί στην Ελλάδα αλλά στην Αμερική και η εταιρία δεν μου το καλύπτει. Μου το καλύπτει βέβαια το κατάστημα που το αγόρασα (e-shop) με δύο χρόνια, αλλά έχω ξενερώσει απίστευτα γιατί το μηχάνημα το αγόρασα με κύριο γνώμονα την εγγύηση Dell και τις ευκολίες που προσφέρει αυτή. Με λίγα λόγια αγόρασα καινούριο μηχάνημα και η μαμά εταιρία δεν με καλύπτει.

 

Είναι νόμιμο αυτό που έκανε το κατάστημα (e-shop); Και τι επιλογές έχω εγώ τώρα;

Δημοσ.

Ειναι νομιμο μιας και το γραφει στην εγγυηση οτι προσφερεται απο το eshop.

 

Αλλα αλλου ειναι η απορια μου..

Διεθνη εγγυηση δεν εχουν τα dell;; Αλλαξε κατι ή μου φαινεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...