Προς το περιεχόμενο

Ερμηνεία προγράμματος C (mpi)


if_then_else

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

 

παρακολουθώ πολύ καιρό το forum σας, αλλά γράφω πρώτη φορά.

 

Είμαι φοιτητής του ΤΕΙ Πληροφορικής και στο εργαστήριο του παράλληλου προγραμματισμού μας βάλανε να εξηγήσουμε τι κάνει ένα πρόγραμμα...

 

Το πρόγραμμα είναι το παρακάτω:

http://www.theese.com/c++/parallel_gaussian_elimination.html

 

Πρακτικά υπολογίζει την εξίσωση Gauss με προς τα πίσω αντικατάσταση, αφού πρώτα φτιάξει άνω τριγωνικό πίνακα (και αν χρειαστεί κάνει partial pivoting για να μην χρειαστεί να διαιρέσει με το 0).

 

Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν ξέρω καθόλου C και θα κοπώ αν δεν κάνω αυτή την εργασία.

Δεν μπορώ να καταλάβω γενικά τι κάνει το πρόγραμμα (πως στέλνει στις άλλες διεργασίες) ή και ακόμα τι κάνουν οι μεταβλητές μόνες τους (πχ το perm_vector)...

 

Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να μου εξηγήσει;

Το πρόγραμμα το έτρεξα και λειτουργεί αν και έβγαλα το θέμα της επαλήθευσης (βιβλιοθήκη math και numerator, denumeraton κλπ)

 

Αν δεν μπορεί να το κάνει κάποιος ή είναι μεγάλος κόπος είμαι διατεθιμένος να δώσω κάποια χρήματα, γιατί όπως σας είπα είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου το να μην κοπώ σε αυτό το εργαστήριο (ιδίως από το 2ο μάθημα)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

perm_vector μάλλον σημαινει permutation vector και είναι συνήθως ένας πίνακας που όλοι του οι vectors , σειρές αποτελούνται απο ενα 1 και τα υπολοιπα 0

 

γραμμική αλγεβρα ξέρεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To my_a ειναι διπλος δείκτης. Ένας δείκτης σε δείκτη.

Χρησιμοποιούμε τους δείκτες σαν special μεταβλητες ωστε να αποθηκεύσουμε μεσα

σε αυτούς τις διευθύνσεις μνήμης κάποιων άλλων μεταβλητων.

 

Δεν υπάρχει περιορισμος στο που θα δειχνει ένας δεικτης αρκει να δειχνει σε δεδομένα τύπου

σαν αυτά που έχει στην δηλωση του (στην περιπτωση σου double) .