Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω ένα ποδήλατο αλουμινίου τύπου Mountain Βike το οποίο λόγω φόρτου εργασίας παρέμεινε παροπλισμένο για μια διετία περίπου στην αποθήκη. Τώρα σκέφτομαι να το επαναφέρω στην ενεργό δράση, αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι συντήρηση χρειάζεται για να το ξαναβγάλω στους δρόμους. Σκέφτηκα, πριν το πάω στο κατάστημα από όπου το πήρα για να το ρίξουν μια ματιά, να πάρω καμιά ιδέα από πιο έμπειρους φίλους του ποδηλάτου, μήπως και καταφέρω και το φτιάξω εγώ και γλιτώσω κανένα φράγκο.

Δημοσ.

Που είναι τα χρόνια που λέγαμε, "πέτα το και πάρε άλλο ρε φίλε"?!

 

Εξαρτάται από το τι είναι αυτό που έχεις. Προσωπικά, έχω ένα scott αγορασμένο 220.000 ...δρχ(!) το '94 (ασήκωτο για τα σημερινά δεδομένα), το οποίο χαίρομαι να συντηρώ και να καβαλάω μέχρι σήμερα. Σκέψου ότι, καθαρά από προσωπικό μεράκι, μέσα σε λίγους μήνες από τη στιγμή που το αγόρασα, το μόνο που είχε μείνει «μαμίσιο» επάνω του, ήταν ο σκελετός! Πρέπει να μου έφυγαν άλλα τόσα τουλάχιστον, για τα after market parts που του «φόρεσα»...

Δημοσ.

Καλό πλύσιμο και λάδωμα στα γρανάζια και στην αλυσίδα.

Φούσκωμα στα λάστιχα,και έλεγχος στη λειτουργία των φρένων.

Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.

Και πήγαινε χαλαρά στις πρώτες σου βόλτες.

Δημοσ.

Αυτό που χρειάζεται σίγουρα, είναι κοίταγμα τα λάστιχα και τα φρένα

...να έχει σέλα.

Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα

:-D

 

 

 

Δεν υπάρχει ο απόλυτος οδηγός για κάθε περίπτωση. Ανάλογα τί έχεις μπροστά σου. Τα φρένα τα ελέγχεις όχι απλά κάθε 10 χρόνια, αλλά και πριν κάθε βόλτα. Οπότε να πεις πως θα ελέγξεις τα φρένα είναι περιττό. Τα λάστιχα ομοίως. Πρέπει να είσαι καθυστερημένος για να βγεις βόλτα με ποδήλατο χωρίς φρένα και με ξεφουσκωμένα λάστιχα.

Συνεπώς το θέμα μετατοπίζεται στη γενικότερη κατάσταση του ποδηλάτου, τί δουλέυει καλά και τί όχι πάνω του. Σε ειδικές περιπτώσεις το λύνεις και ολόκληρο για να το επαναφέρεις σα καινούριο, με τον ανάλογο κόπο. Εσύ που το βλέπεις θα καταλάβεις τί θέλει, ανέβα κάνε 100 μέτρα μετά τα αυτονόητα (φρένα λάστιχα = αυτονόητα είπαμε) και θα καταλάβεις τί πάει στραβά.

Δημοσ.

Ε ναι, τα βασικά του είπα. Τα υπόλοιπα θα τα κοιτάξει αλλά πιθανώς να και να μην χρειστούν κάτι. Εγώ πχ κάθε φορά που επανέφερα το ποδήλατο ποτέ δεν χρειάστηκε να συντηρήσω την αλυσίδα

Δημοσ.

Πρώτα ένα καλό πλύσιμό. :-D

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=dClhgRreGJI&feature=related

Ωπα,ΠΟΤΕ το ποδηλατο με πιεστικο.Αν περασει νερο μεσα στην μεσαια τριβη και στα ρουλεμαν των τροχων την κατσατε.

 

Παντα με χαλαρα τρεχουμενο νερακι και τριψιματακι.Το δικο μου μια ζωη ετσι το καθαριζω και πιστεψτε με οτι ειναι πολυ πιο βρωμικο απο το συγκεκριμενο του βιντεο.Θα σου παρει λιγο παραπανω χρονο αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι δεν περασε νερο στα κινουμενα μερη.

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ παίδες για τις απαντήσεις. Θα ξεκινήσω με ένα πλυσιματάκι και κοίταγμα σε φρένα λάστιχα και αλυσίδα και βλέπουμε. Αυτά θα τα έκανα ούτως ή άλλως, μιας και εγώ τα θεωρώ ως αυτονόητα. Απλά έλεγα μήπως υπάρχει και κάτι άλλο βασικό που πρέπει να προσέξω και μου διαφεύγει.

 

Υπάρχει κάποιο λιπαντικό για την αλυσίδα που το θεωρείτε ως το καλύτερο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...