Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

-όταν σου λέει άμεσα διαθέσιμο, τι καταλαβαίνεις? ότι παραγγέλνεις π.χ. το Σάββατο και παραλαμβάνεις Τετάρτη? τότε τι διαφορά έχει το διαθέσιμο σε 24ώρες, σε 48ώρες κλπ?

 

-όταν στο email επιβεβαίωσης δε λέει ότι θα επικοινωνήσουν για επιβεβαίωση παραμόνο εάν υπάρχει πρόβλημα τι καταλαβαίνεις? ότι θα πας στο κατάστημα να παραλάβεις, και θα σου πει η υπάλληλος, έπρεπε να περιμένεις τηλέφωνο?

 

-όταν μιλάς με την εξυπηρέτηση και σου λένε θα παραλάβεις τάδε μέρα, και την ώρα που μιλάς, έρχεται Mail από άλλο εκπρόσωπο και σου λέει να επικοινωνήσεις λόγω προβλήματος στη παραγγελία, τι καταλαβαίνεις? ή εδώ ταιριάζει..τι δεν καταλαβαίνεις../??

 

-όταν βλέπεις διαθεσιμότητα 150 κομμάτια, και λες κάτσε να πάρω τηλέφωνο για να περάσω να πάρω ένα και σου λένε..α έτσι λέει το site? ξέρετε, έχουμε έλλειψη εδώ και μέρες..σε 2 βδομάδες θα ξανάχουμε...

 

κάπου έχουμε παρεξηγήσει ορισμένα πράγματα νομιζω ε?

 

και φυσικά αυτή είναι η μία όψη..γιατί αλλού σου λένε σε ποια καταστήματα είναι άμεσα διαθέσιμο και σε ποια όχι,

σε πόσες μέρες θα εξελιχθεί η παραγγελία,

και αν και με ποιο τρόπο θα ενημερωθείς..!!!

Δημοσ.

- όταν γράφει "εκνευριστικές practices"...σε φάγαν τα χρόνια στο UK και σένα ε;

 

Ε, εκεί στο Αμέρικα, ότι λέει το έχει, όχι σαν τους conmen τους έλληνες businessmen Που άλλα λένε ότι έχουν...etc.

  • Like 1
Δημοσ.

Εάν δε συνδέουν το ERP με το website και ενημερώνει τα πάντα υπάλληλος "με το χέρι" έχουμε τέτοια αποτελέσματα. Δεν είναι όμως θέμα "τεμπελιάς" ή "νοοτροπίας". Συνήθως για κάτι τέτοια ευθύνεται η αποτυχία του πελάτη να συννενοηθεί με τον προγραμματιστή. Η εταιρεία που αναλαμβάνει το project έχει ανίκανο "κεφάλι", οπότε έρχεται η αποτυχία στη συννενόηση (άντε να καταλάβει ο πελάτης "γιατί" πρέπει να δώσει αυτά τα 3K ευρώ παραπάνω και τι είναι αυτή η διασύνδεση) και το τελικό αποτέλεσμα είναι... αυτό που περιγράφεις.

  • Like 1
Δημοσ.

- όταν γράφει "εκνευριστικές practices"...σε φάγαν τα χρόνια στο UK και σένα ε;

σίγουρα δεν ήταν ότι πιο δόκιμο για επιλογή τίτλου, αλλά θα μπορούσες να γράψεις κάτι πιο χρήσιμο από το να ειρωνευτείς απλά..

 

Εάν δε συνδέουν το ERP με το website και ενημερώνει τα πάντα υπάλληλος "με το χέρι" έχουμε τέτοια αποτελέσματα. Δεν είναι όμως θέμα "τεμπελιάς" ή "νοοτροπίας". Συνήθως για κάτι τέτοια ευθύνεται η αποτυχία του πελάτη να συννενοηθεί με τον προγραμματιστή. Η εταιρεία που αναλαμβάνει το project έχει ανίκανο "κεφάλι", οπότε έρχεται η αποτυχία στη συννενόηση (άντε να καταλάβει ο πελάτης "γιατί" πρέπει να δώσει αυτά τα 3K ευρώ παραπάνω και τι είναι αυτή η διασύνδεση) και το τελικό αποτέλεσμα είναι... αυτό που περιγράφεις.

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, απλά να στηθεί ένα site με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος, ανεξάρτητα από τι σερβίρεται και αν αυτό δυσαρεστεί τον τελικό χρήστη

Δημοσ.

σωστά τα λέει ο φίλος haldol για τις διασυνδέσεις, αλλά αν το erp του καθενός είναι μπουρδέλο, ότι διασύνδεση και να κάνεις μπουρδέλο θα είναι..

 

πολλοί καταρχήν δεν συντηρούν παραγγελίες, άλλοι δουλεύουν παραδοσιακή χονδρική - λιανική καταστήματος και website όλα μαζί αχταρμάς...

 

θέλει πολλά cohones στους υπευθύνους μιας επιχείρησης για να μπορείς να είσαι αξιόπιστος όταν δουλεύεις σε 2-3 κανάλια χωρίς να έχεις δεσμευμένο στοκ για το καθένα..

 

και επειδή η σωστή τήρηση αποθηκών σημαίνει ότι δεν κάνει ο καθένας ότι του καυλώσει, συν ότι πολλές επιχειρήσεις είναι υποστελεχωμένες και με ανθρώπους ανεκπαίδευτους ή ακατάλληλους,

αυτά είναι φυσικά επακόλουθα ...

Δημοσ.

παντα με ξαφνιαζε το γεγονος

οτι ξαφνιαζοντουσαν τα αφεντικα με τις απογραφες των καταστηματων και τις διαφορες στα νουμερα...

παντα ομως

Δημοσ.

στη προκειμένη πρέπει να έπεσα σε γενικότερο αχταρμά..

η μία εκπρόσωπος στο τηλέφωνο, να διαβεβαιώνει για παραλαβή Τετάρτη, και να έρχεται email Που παροτρύνει να επικοινωνήσω λόγω προβλήματος..να το αναφέρω στην υπάλληλο, εκείνη να λέει ότι δεν βλέπει πρόβλημα, και να μου λέει να με συνδέσει με τον υπάλληλο που έστειλε το email, ο οποίος 4 λεπτά μετά την αποστολή του email έχει φύγει..

και τελικά να μου λένε επικοινωνία και πάλι αύριο..

από online, η παραγγελία εξελίσσεται σε τηλεφωνική με δόσεις hotline :)

 

παντα με ξαφνιαζε το γεγονος

οτι ξαφνιαζοντουσαν τα αφεντικα με τις απογραφες των καταστηματων και τις διαφορες στα νουμερα...

παντα ομως

γιατί άραγε..?

Δημοσ.

στη προκειμένη πρέπει να έπεσα σε γενικότερο αχταρμά..

η μία εκπρόσωπος στο τηλέφωνο, να διαβεβαιώνει για παραλαβή Τετάρτη, και να έρχεται email Που παροτρύνει να επικοινωνήσω λόγω προβλήματος..να το αναφέρω στην υπάλληλο, εκείνη να λέει ότι δεν βλέπει πρόβλημα, και να μου λέει να με συνδέσει με τον υπάλληλο που έστειλε το email, ο οποίος 4 λεπτά μετά την αποστολή του email έχει φύγει..

και τελικά να μου λένε επικοινωνία και πάλι αύριο..

από online, η παραγγελία εξελίσσεται σε τηλεφωνική με δόσεις hotline :)

 

στην ελλαδα ολα αυτα?

Δημοσ.

Μην γκρινιάζετε, μην γκρινιάζετε!

 

(Μου έχουν πει για παραλαβή του τελευταίου κομματιού για 26/10 που είναι Παρασκευή και αν το πάρω Δευτέρα 29/10 καλά θα είναι, για να καταλάβετε πόσο μακριά πάει το πράμα...)

post-155453-0-03202700-1350934808_thumb.jpg

Δημοσ.

Μην γκρινιάζετε, μην γκρινιάζετε!

 

(Μου έχουν πει για παραλαβή του τελευταίου κομματιού για 26/10 που είναι Παρασκευή και αν το πάρω Δευτέρα 29/10 καλά θα είναι, για να καταλάβετε πόσο μακριά πάει το πράμα...)

 

όταν το παρήγγειλες σε τι κατάσταση υποτίθεται πως ήταν..??

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...