Προς το περιεχόμενο

λαπτοπ samsung - δήλωση προιόντος κ εγγύηση


jorge97

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γεια χαρα παιδια!

πριν κανα μηνα αγορασα απο το amazon ενα λαπτοπ (που ειχε αναφερθει και στις προσφορες εδω),το Samsung NP355V5C-A05UK.ολα καλα με το λαπτοπ,ειδικα για την δουλεια που το πηρα(σερφαρισμα,καμμια ταινια,ελαφριες εφαρμογες,καθολου παιχνιδια).

η ερωτηση εχει να κανει με τη δηλωση του προιοντος και την εγγυηση.

ποια ειναι η διαδικασια που πρεπει(επρεπε) να ακολουθησω?

 

προσπαθωντας να το δηλωσω στο samsung.gr,δεν εμφανιζεται καν το συγκεκριμενο μοντελο.

τελικα τηλεφωνησα στην samsung greece,οπου μια κοπελα μου εκανε,ειπε, επιτοπου τη δηλωση προιοντος ρωτωντας με τo μοντελο,το serial number κ την ημερομηνια αγορας.

σημειωτεο οτι αν και στην αρχη επεμενε για 12 μηνες εγγυηση,τελικα δεχτηκε οτι ειναι για 24 μηνες(της ειπα οτι το αναφερουν σαφως στο σαιτ τους).

 

εγω τωρα πώς ξερω-βλεπω αν οντως δηλωθηκε το λαπτοπ?

και μεχρι ποτε ακριβως καλυπτεται απ την εγγυηση?

χρειαζεται να κανω κατι αλλο?

 

κατι τελευταιο,αν θελω να παρω επεκταση εγγυησης για 1 ή 2 χρονια,που απευθυνομαι?(στο τηλ μου ειπε οτι δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα ??)

 

ευχαριστω προκαταβολικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...