Προς το περιεχόμενο

Μια τυπική αλλαγή domain καταχωριτή και hosting provider στην hol


god21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, θα ήθελα να εκφράσω μέσα από αυτό το θέμα τα παράπονά μου, για αυτό που λέει η hol εξυπηρέτηση όπου τολμά να υπερηφανεύεται, και τυχόν να αποτρέψω νέους ανθρώπους από το να έχουν σχέση με αυτήν, είτε αυτό είναι για internet, τηλεφωνία ή και φιλοξενία ιστοσελίδων.

 

Εγώ απλώς ήθελα να αλλάξω καταχωρητή και hosting provider. Αρχικά για να αλλάξω καταχωρητή πρέπει να έχω έναν κωδικό, τον κωδικό εξουσιοδότησης. Είχα ενημερωθεί ότι μπορώ να τον πάρω τον κωδικό αυτό από την hol όπου την πλήρωνα για να καταχωρεί το site μου, θα μπορούσα από το αλλά site αλλά το mail επικοινωνίας που είχα δηλώσει για το site δεν λειτουργούσε πια.

 

Τους τηλεφώνησα και μίλησα έναν εκπρόσωπο ο οποίος μου είπε ότι για να τον λάβω, απλώς θα πρέπει να στείλω μία επιστολή (οπου και να λεει ότι ο κωδικός αυτός να σταλθεί σε ένα άλλο mial) με fax ή mail με την υπογραφή του εκπρωσόπου της εταιρίας (καθώς εταιρία εκπροσωπώ , την ταυτότητά τού και το ΦΕΚ της εταιρίας). Εβαλα τον λογιστή, μου έδωσε το ΦΕΚ έστειλα την επιστολή όπως μου την ζήτησε η Hol και περίμενα. Αφού μετά απο 1 μέρα δεν είχα απάντηση, τηλέφωνο πάλι και μου λέει μια άλλη εκπρόσωπος και τεχνικός ότι δεν μπορούμε να σας δώσουμε τον κωδικό εξουσιοδότησης, κουφάθηκα. Δεν μου άρεσε ότι δεν μου απάντησαν με mail. Αφού δεν μπορούσα να πάρω τον κωδικό από αυτούς μου είπαν έπρεπε να τους στείλω πάλι τα ΦΕΚ και να τους πω ότι θέλω να αλλάξει το email επικοινωνίας του site ενώ πολύ απλά θα μπορούσα να το είχα κάνει online μέσω του panel της Hol.

 

Έγινε η αλλαγή πήρα τον κωδικό και άλλαξα καταχωρητή. Έβαλα τα νέα DNS settings μέσω του panel του άλλου μου καταχωρητή περίμενα 2 μέρες για να ενημερωθούν τα νέα DNS setting από τους isp (hol, otenet κλπ). Ενώ όλοι μπαίναν στο site μου όσοι είχαν hol για internet δεν πέρναγαν ούτε από έξω. Και εδώ αρχίζει το λεγόμενο "αέρα πατέρα" όπου έτσι πρέπει να χαρακτηρίζεται η hol.

 

Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών του λέω ότι πρέπει να μιλήσω με τεχνικό και αρχίζει πάλι το γνωστό ποίημα, θα σας καλέσει αυτός πίσω, το συντομότερο δυνατόν κλπ. Μετά απο 5 ώρες τις 9 το βράδυ δεν είχα απάντηση από τεχνικό, όπου τα παλικάρια με πασάραν ο ένας στους άλλους. Τους παίρνω τηλεφώνο, τσακώνομαι με τον άνθωπο και του λέω ότι κάθε δευτερόλεπτο που περνάει εγώ χάνω πελάτες από την ιστοσελίδα μου. Μετά από 20' ο τεχνικός με πήρε, τον ρώτησα κάθε πότε ενημερώνετε τις νέες DNS εγγραφές και έκανε λες και του μίλαγε εξωγήινος. Αφού το έκλεισε και με ξαναπείρε (γινόταν για κανα 20 λεπτό προφανώς σύλλεγε πληροφορίες γιατί δεν είχε ιδέα) μου λέει το εξής κουφό ότι εγώ θα πρέπει να τους στείλω τα γνωστά ΦΕΚ ταυτότητα και να λέω ότι θέλω από αυτούς να ενημερώσουν τα DNS settings ώστε κάθε πελάτης τους να μπαίνει στο site καθώς δεν γίνεται αυτόματα(ωραία λογική, ας μην το αναλύσω γιατί ήδη έχω γράψει αρκετά)! Φυσικά αρνήθηκα του εξήγησα ότι δεν έχει ιδέα, του ζήτησα το όνομα και του είπα ότι θέλω να μιλήσω με έναν προϊστάμενο όπου μου είπε ότι θα με καλέσει αυτός. Ζήτησα το όνομα του προϊσταμένου που θα με καλούσε και δεν μου το έδεινε όταν τον ρώταγα γιατί μου έδεινε άκυρες απαντήσεις όπως "θα σας καλέσει", "γιατί δεν με πιστεύετε". Με ρώταγε ακόμα τον λόγο για τον οποίο ήθελα το όνομα!

 

Με καλεί ο προϊστάμενος όπου ήξερα 5 πράγματα παραπάνω και μου λέει ότι θα πρέπει να κάνουμε αλλαγή τα DNS settings απο το panel το δικό τους (δηλ, αυτοί δεν δέχτηκαν τα καινούργια DNS setting όπου έβαλα απο την άλλη εταιρία που μου κατοχύρωσε το όνομα)! Τα αλλάξαμε περίμενα 1 μέρα καθώς τόσο μου είπε ότι χρειάζεται για να ενημερωθούν τα νέα DNS settings, αλλά και πάλι τίποτααα! Πάλι τηλέφωνα, πάλι το γνωστό ποίημα "θα σας καλέσει αυτός", επικοινώνησα με άλλον προϊστάμενο αυτήν την φορά και μου είπε ότι το θέμα ήταν πολύ λεπτό και ότι θα έπρεπε να κάνουμε κατάργηση του πακέτου φιλοξενίας και του πακέτου κατοχύρωσης τους ονόματος για να είναι όλα οκ. Έστειλα πάλι ΦΕΚ ταυτότητα, επιστολή και όντως πραγματικά έγινε.

 

Ο προϊστάμενος επικοινώνησε στο άσχετο μαζί μου για να δει ότι όλα ήταν μια χαρά και απο το πουθένα μου άρχιζε να μου λέει ότι εγώ φταίω, ότι δεν φταίνε αυτοί για όλο αυτό που συνέβει. Του είπα ότι θα του κάνω δυσφήμηση και έγινε αρνάκι. Εκεί είχα οργιστεί πολύ. Μα να σε παίρνει τηλέφωνο στο άσχετο και ταχα μου να ενδιαφέρεται. Για βλάκες ψάχνουνε; Ήθελε να δικαιολογήσει όλο αυτό κατηγορώντας εμένα συγνώμη που τα ενόχλησα τα παιδια.

 

Θα το εκτιμούσα αν μου στέλνανε ένα mail και μου λέγαν οτι λυπούνται για την αναστάτωση. Τέλος πάντων.

 

Όλο το θέμα κράτησε μία εβδομάδα, πάρτυ στη εταιρία εταιρία μας κάναμε, μέχρι και λουλούδια τους στείλαμε!

 

Για να τελειώσω γιατί έχω γράψει ήδη πολύ, εγώ βάση αυτού που έζησα δεν θα ξανασχολιόμουν με την hol, καθώς δεν έχουν εξυπηρέτηση, δεν έχουν την τεχνογνωσία. Τραβάτε forthnet, otenet κάπου αλλού, εμένα με ταλεπωρήσαν μία βδομάδα για κάτι που θα μπορούσε να είχε γίνει σε μισή ώρα.

 

Ευχαριστώ αν το διαβάσατε όλο... :) καλό βράδυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήξερα ότι το κάνει και η hol αυτό.

Στην forthnet πάντως ακόμη και τώρα ισχύει. Αν έχεις hosting εχεί και το μεταφέρεις, πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο για να σβήσουν τις dns ζώνες από τους dns τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...