skfn Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 O παραπάνω εξωτερικός δίσκος "τελείωσε". Εμφανίζεται 3% υγιής , κατακόκκινος στο HD sentinel και δημιουργούσε προβλήματα (κολλήματα -επανεκκινήσεις), που διορθώθηκαν με την αποσύνδεση του . Δεν υπάρχει θέμα δεδομένων γιατί όλα υπάρχουν στον εσωτερικό δίσκο. Παρακολούθησα κάποια βίντεο στο you tube και είδα ότι εύκολα ανοίγει η θήκη. Η ερώτηση: Μπορώ να αντικαταστήσω τον εσωτερικό δίσκο με άλλον μεγαλύτερο ή και άλλης εταιρείας ή πρέπει να είναι ίδιας μάρκας - ίδιας χωρητικότητας? Ευχαριστώ.
STORM1978 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 O παραπάνω εξωτερικός δίσκος "τελείωσε". Εμφανίζεται 3% υγιής , κατακόκκινος στο HD sentinel και δημιουργούσε προβλήματα (κολλήματα -επανεκκινήσεις), που διορθώθηκαν με την αποσύνδεση του . Δεν υπάρχει θέμα δεδομένων γιατί όλα υπάρχουν στον εσωτερικό δίσκο. Παρακολούθησα κάποια βίντεο στο you tube και είδα ότι εύκολα ανοίγει η θήκη. Η ερώτηση: Μπορώ να αντικαταστήσω τον εσωτερικό δίσκο με άλλον μεγαλύτερο ή και άλλης εταιρείας ή πρέπει να είναι ίδιας μάρκας - ίδιας χωρητικότητας? Ευχαρισ Αν έχει εγγύηση τον στέλνεις για αντικατάσταση μαζί με την φώτο του sentinel και αν γίνεται του Seagate Seatools που είναι το μαμά διαγνωστικό.Άν ανοίξεις την θήκη πριν την λήξη της εγγύησης πάπαλα η εγγύηση. Άν πάλι έληξε η εγγύηση είναι ε'υκολη η αλλαγή με οποιονδήποτε σκληρό. Απλά θα πρέπει να δείς μέχρι πόσο μέγεθος σκληρού (gb - tb) υποστηρίζει ο ελεγκτής της θήκης.
skfn Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Αν έχει εγγύηση τον στέλνεις για αντικατάσταση μαζί με την φώτο του sentinel και αν γίνεται του Seagate Seatools που είναι το μαμά διαγνωστικό. Άν ανοίξεις την θήκη πριν την λήξη της εγγύησης πάπαλα η εγγύηση. Άν πάλι έληξε η εγγύηση είναι ε'υκολη η αλλαγή με οποιονδήποτε σκληρό. Απλά θα πρέπει να δείς μέχρι πόσο μέγεθος σκληρού (gb - tb) υποστηρίζει ο ελεγκτής της θήκης. Εγγύηση δεν νομίζω ότι υπάρχει . Υπάρχει τρόπος να το ελέγξω μέσω serial? αυτό το βρήκα μόλις πάω σπίτι θα το τσεκάρω http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=0 Από που βλέπω τι υποστηρίζει ο ελεγκτής της θηκης?
STORM1978 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Εγγύηση δεν νομίζω ότι υπάρχει . Υπάρχει τρόπος να το ελέγξω μέσω serial? αυτό το βρήκα μόλις πάω σπίτι θα το τσεκάρω http://support.seaga...tion.jsp?form=0 Από που βλέπω τι υποστηρίζει ο ελεγκτής της θηκης? Πολύ απλά με ένα mail στην seagate!
skfn Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Όλα καλά το τσεκάρησα . Έχω εγγυηση μέχρι το 2014. Τώρα πρέπει να αρχίσω διάβασμα για τη διαδικασία RMA, γιατί απόδειξη δεν υπάρχει και ειναι η πρωτη μου φορά. Ευχαριστώ
STORM1978 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2012 Όλa κaλά το τσεκάρησa . Έχω εγγυηση μέχρι το 2014. Τώρa πρέπει νa aρχίσω διάbaσμa γιa τη διaδικaσίa RMA, γιaτί aπόδειξη δεν υπάρχει κaι εινaι η πρωτη μου φορά. Ευχaριστώ Εδώ είνaι γιa νa τσεκάρεις την εγγύηση κaι νa aρχίσεις το RMA. Κάνε κλίκ στο warranty support κaι θa δεις aπο εκει κaι περa τι χρειάζετε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα