Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα με πάροχο WIND - δικαστική επίλυση?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

θα ήθελα την συμβουλή σας ή τις εμπειρίες σας σχετικά με πρόβλημα που έχει προκύψει με την WIND.

Συγκεκριμένα είμουν συνδρομιτής σε άλλη εταιρία μέχρι που πήραν τηλέφωνο από wind για σύνδεση με 30€ τον μήνα τηλέφωνο και internet.

Το ψήσιμο δεν έγινε μόνο λόγω καλύτερης τιμής από αυτό που είχα αλλά λόγω του ότι ο πωλητής ήταν κάθετος ότι η ταχύτητα του internet θα είχε δραματική αύξηση σε συνδιασμό με το <τέλειο> router που δίνουν - συγκεκριμένα είμουν στα 6,5MBit και ανέφερε για 10ΜΒit.

Και το πρόβλημα τώρα,

Παρασκευή με συνδέσανε και βλέπω την γραμμή στα 4,5MBit - Σαββάτο αρχίζω τα τηλέφωνα.

Ο τεχνικός το κοιτάει και αφού διαβεβαιώνει ότι έχω βάλει το <τέλειο> router και έχω αποσυνδέσει την συσκευή τηλεφώνου και μετά από restart η γραμμή δεν μπορεί καν να πιάσει τα 5MBit μου αναφέρει ότι απλά αυτό είναι.

Στην συνέχεια καταλήγω σε ένα κατάστημα της wind για παράπονο και απλά μαθαίνω ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι οι ίδιοι και ότι δεν είχα την καλύτερη τελρφωνική εξυπηρέτηση και το σωστό είναι να ξανακαλέσω.

Απογευματάκι του ίδιου Σαββάτου ξανά τηλέφωνο και αναφέρω το πρόβλημα εκ νέου και λαμβάνω απάντηση ότι δεν μπορεί να πάει παραπάνω η γραμμή - σε ερώτηση γιατί έγινε υποβάθμιση ενημερώθηκα ότι μάλλον με συνδέσανε σε μακρινό DSLAM και πλέον δεν

αλλάζει αυτό.

Στη συνέχεια μιλάω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για την υποβάθμιση και ζητάω να διακοπει η γραμμή καθώς δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν σωστά - σαν απάντηση παίρνω ότι θα πρέπει να πάω να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο για να πάρει την γραμμή και ότι πρέπει να στείλω email στο [email protected] και να ζητήσω να μην χρεωθώ το σπάσιμο του συμβολαίου λόγω μη

σωστής παρεχόμενης υπηρεσίας όπως και έγινε την ίδια μέσα, δηλαδή την δεύτερη μέρα της σύνδεσης.

Μεσολαβεί καλοκαίρι χωρίς να έχω νεώτερα [είμουν και διακοπές] και έλαβα λογαριασμό που είχε μέσα και τα τέλη διακοπής 130€ παρακαλώ.

Είπα να μην ασχοληθώ και δεν πλήρωσα ούτε τα τέλη σύνδεσης μέχρι που 2,5 μήνες μετά την πρώτη σύνδεση με κάλεσε συνεργαζόμενος δικηγόρος της εταιρία για να με ενημερώσει για το υπόλοιπο και σε ερώτησή μου για αν δεν πληρωθεί έλαβα σαν απάντηση ότι ενδεχομένως να ζητηθεί δικαστικά.

Πάλι τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και σαν ενημέρωση είχα ότι δεν φαίνεται να έχει γίνει εκ μέρους μου σχετικό αίτημα για την μη καταβολή των τελών διακοπής.

Ενημερώθηκα ότι προτείνεται να σταλέι με φαξ από ένα δικό τους κατάστημα πρός στα κεντρικά όπως και έκανα άμεσα.

Τελικά 15 μέρες μετά το φαξ που επικοινώνησα μαζί τους ενημερώθηκα ότι το αίτημα δεν έγινε δεκτό και ότι από την στιγμή που έχω υπογράψει οφείλω να πληρώσω και τα τέλη διακοπής.

Και τώρα το ζητούμενο, ο πωλητής ανέφερε ότι η γραμμή θα έχει δραματική αύξηση της ταχύτητας και ότι αν δεν μείνουμε ικανοποιημένοι δεν πληρώνουμε κάτι - σκέφτομαι να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλώτή [ή και του πολίτη] και να ζητήσουμε τις ηχογραφημένες συνομιλίες τόσο του πωλητή όσο και του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών όπου και αναφέρω ότι το μόνο που ενδιαφέρει είναι να βελτιωθεί η

ταχύτητα και την απάντηση του υπαλήλου ότι αφού δεν μπορεί να γίνει κάτι να μην χρεωθώ τουλάχιστον τα τέλη διακοπής.

Τέλος δεν μπορώ να κρατηθώ και να μην σχολιάσω και το <τέλειο> παρεχόμενο zte router το οποίο ναι μεν δουλεύει μέχρι την στιγμή που πάς να μεταφέρεις αρχεία από το ασύρματο δίκτυο - εκεί κολλάει και κάνει disconnect το ασύρματο [δεν το κάνει μόνο σε έναν υπολογιστη] - μπορεί να έτυχε σε εμένα βέβαια και τελικά μετά απο 3 ημέρες έβαλα το παλιό καλό Thomson.

Για την ιστορία έχω επιστρέψει στον παλιό μου πάροχο όπου και είμουν για 4 χρόνια με την ταχύτητα 6,5ΜΒit που είμουν.

Ξέχασα τέλος να αναφέρω ότι έχω διαθέσιμα τα ονόματα και τις ημερομηνίες από τις επικοινωνίες που έχουν γίνει.

 

Κάθε άποψή σας δεκτή

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιοχη;

Πηγαινε στον συνηγορο του καταναλωτη.

Παρε καμια γνωμη κι απο κανα γνωστο δικηγορο.

Εγω στη θεση σου θα τα πληρωνα, μετα θα τους

εκανα αγωγη και θα ζητουσα αποζημιωση για

ηθικη βλαβη και εξαπατηση.

Αν υπαρχει και αλλη περιπτωση σαν τη δικη σου

απο τον ιδιο παροχο με τον ιδιο πωλητη τοτε

ακομα καλυτερα.

Για το συγκεκριμενο ποσο γινεται συμβιβασμος

εξωδικαστικα.

Κι αν ηταν σωστη εταιρεια θα σου εκανε αντιλογισμο

και θα εκλεινε το θεμα εκει.

Φαντασου λοιπον οτι δεν σκεφτονται ουτε το

κοστος της δυσφημισης το οποιο ειναι σιγουρα

πολυ μεγαλυτερο απο το ποσο που εισεπραξαν

απο τις παρεχομενες υπηρεσιες τους.

Αν νομιζεις οτι αξιζει τον κοπο και δεν εχεις να

ασχοληθεις με τιποτα αλλο ενεργησε αναλογα.

Αυτα απο μενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Ενα ακόμα παράπονο που έχω από την εν λόγο εταιρία είναι ότι είναι απρόσωπη καθώς σε τόσα τηλέφωνα δεν βρήκα έναν πραγματικά υπεύθυνο άνθρωπο ο οποίος μπορεί να δώσει άμεση απάντηση, να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να κουβεντιάσω μαζί του χωρίς να χρειαστεί να προωθήσει την όποια επικοινωνία μου.

Ακόμα άθε φορά χρειάζεται να λέω το ιστορικό - δεν έχει καταχωρηθεί στην καρτέλα μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως αυτη η τακτικη ειναι παγια.

Οι εταιρειες εχουν νομικο εκπροσωπο.

Να φανταστεις οτι ακομα και οι πωλησεις

των προιοντων τους ειναι ασφαλισμενες.

Εμεις πρεπει να εχουμε υπομονη, γνωσεις

και δικηγορο φιλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ νa μην aνaφέρω κaι την άλλη μεριά - bλέπε CYTA όπου πaς κaι σου λένε ότι εaν μέσa στις 14 πρώτες μέρες δεν είσaι ικaνοποιημένος κάνεις διaκοπή χωρίς κερaτιάτικa.

Πολύ μπροστά γιa μένa aυτό, δείχνει ότι η ετaιρίa δεν κρύbει κάτι κaι δεν aποσκοπεί σε έσοδa aπό πιθaνές aποχωρήσεις συνδρομητών που έπεσaν σε πaγίδa - θa είχa πάει εκεί μόνο που κόλλησa στο voip κaι στην περίπτωση διaκοπής ρεύμaτος δεν έχεις τηλέφωνο [είμαι παράξενος βλέπεις]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η CYTA ειναι στημενη πανω σε αγγλικα προτυπα

και αν μη τι αλλο σεβεται τον πελατη της.

Τουλαχιστον αυτο συνεβαινε οταν βρισκομουν

τρια χρονια στο νησι της Αφροδιτης.

Εδω στην Ελλαδα θα πιασει-οπως και η τραπεζα

Κυπρου-γιατι και οι δυο εταιρειες πατανε στις

νοοτροπιες του ανταγωνισμου που νομιζουν οτι

εχουν να κανουν με γιδια και οχι με ανθρωπους.

Αλλα να ξερεις φιλε μου οτι δεν φταιει κανενας

αλλος παρα εμεις οι ιδιοι που δεν εχουμε

καταναλωτικη συνειδηση.

Στην τελικη εμεις πληρωνουμε και γιγαντωνουμε

ολους αυτους στην πιατσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Για να καταλάβω σε κάλεσε κάποιος και σου έδωσε τηλεφωνικές δεσμέυσεις οτί θα έχεις καλήτερες υπηρεσίες απο αυτές που είχες ,μετά υπέγραψες μια σύμβαση που αναφέρει ρητά την μη δεσμευση σε ταχήτητα αφού όλοι ξέρουμε το ΕΩΣ στο ADSL και άλλωστε ως ΕΩΣ το διαφημίζουν καθώς και τα κόστη ενεργοποιήσης και διακοπής συμβολαίου

 

Τα λόγια χάνονται τα γραπτά μένουν ,

 

Μίλησε με κάποιον συνηγορό του καταναλωτή μήπως και μπορείς να κάνεις κάτι . Αλλα όπως καταλαβαίνεις είναι ο λόγος σου και τα γραπτά τους .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας παρουμε και τυπικα μερικα πραγματα.

οπως ειπε ο φιλος απο πανω σημασια εχει τι υπογραφεις και οχι οτι σου λενε.κοινως αυτα που εχεις υπογραψει δηλαδη εως 24.

β.απορω απο την αρχη γιατι πιστεψες οτι θα παει η ταχυτητα στα 10 απο τα 6,5?αυτο δεν γινεται  απλα ακομα και αν ειχες hol και επαιζες με 11 margin και πηγαινες σε forthnet Με 6 Margin.και παλι δεν θα κερδιζες τοσο.

γ.ο πωλητης δεν ξερει τεχνικα θεματα λεει δυο βλακειες για να παρει το ποσοστο του.νομος στην ελλαδα.

δ.μιλα με συνηγορο για το τελος και ο θεος βοιηθος.

ε.επειδη βαριεμαι να ακουω μαμακιες απο τους providers.οχι δεν σε βαλανε σε ποιο μακρινο dslam>δεν γινεται αυτο.ακομα και σε καμπινα να παιρνεις δεν γινεται να εισαι τοσο πολυ πιο μακρια απο τον προηγουμενο παροχο.ουτε να σε αλλαξουν περιοχη ουτε δεν ξερω τι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...