Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές για βιβλία


karamaniotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με δύο βιβλία που ψάχνω, το ένα για C++ και το άλλο για HTML&CSS. Εχω κοιτάξει στο ιντερνετ και βρήκα κάποια ενδιαφέροντα βιβλία, κυρίως στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με σχετική εμπειρία στο χώρο να μου συστήσει κάποιο βιβλίο; Το επιπεδό μου στην C++ είναι μέτριο και θέλω να εμβαθύνω αρκετά, ενώ στην HTML είμαι αρχάριος και θέλω να την μάθω πάρα πολύ καλά (για σχεδιασμό ιστοσελίδων, εφαρμογών κ.α)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα καλύτερα βιβλία και manuals είναι στα αγγλικά ... ύπάρχουν και στα ελλήνικά

 

http://ipduh.com/el/search/?q=c++

 

πάτα 'Στο gr'

 

επίσης κάποιος μου είχε πει για κάτι πράγματα που τα λένε τορεντς και κάτι άλλα που τα λένε ebooks

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι γεγονός ότι τα καλύτερα βιβλία είναι στα αγγλικά! Εχω διαβάσει αγγλικά tutorial τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα των δυνατοτήτων της γλώσσας. Δεν καλύπτουν όμως με λεπτομέρειες, παραδείγματα και συμβουλές την ύλη. Εψαξα και εγω για να βρω κάποια ebooks αλλά δεν βρήκα τίποτα που να αξίζει αρκετά, τα περισσότερα αρκούνται σε μια επιφανειακή κάλυψη της γλώσσας. Για αυτό το λόγο έστρεψα την προσοχή μου στα βιβλία. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν τα έχει ο Παπασωτηρίου (ακολούθα οδηγίες ipduh) αλλά τα προτείνουν σε αρκετά forums:

 

Beginning CSS Cascading Style Sheets for Web Design - 3rd Ed(2011)

Web Design With HTML and CSS - Digital Classroom (Wiley, 2011)

 

Προσωπικά το 1o μου φάνηκε λίγο βαρετό. Δεν ασχολούμαι με web design όμως και δεν μπορώ να κρίνω. Γούστα είναι αυτά.

 

Για C++ υπάρχει και άλλο παρόμοιο topic λίγο πριν απ' το δικό σου.

 

EDIT:

 

Επίσης παλιό αλλά καλό :

Wrox.Accessible XHTML and CSS Web Sites Problem Design Solution(2005)

Συνδέστε για να σχολιάσετε