Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά ποιος ξέρει να μου πει πως θα τρέξω το απλό προγραμματάκι ''hello world'' στο ubuntu, είμαι αρχάρια και προσπαθώ αλλά μου βγάζει no such file or directory.

Δημοσ.

Το ubuntu δεν είναι γλώσσα προγραμματισμού για να τρέξεις ένα πρόγραμμα,πρέπει να τρέξεις κάποια γλώσσα προγραμματισμού ή script μέσα ή μέσου της οποίας θα τρέξεις το όποιο πρόγραμμα θέλεις.

Δημοσ.

για τη γλώσσα c βασικά θέλω, έχω κάνει ένα αρχείο με τις εντολές στο text editor και το έχω αποθηκεύσει ως HelloWorld.c, μετά όμως δεν μου βγαίνει σωστά στο τερματικό.μου βγάζει no such file or directory όταν πληκτρολογήσω το εξής:gcc -o HelloWorld HelloWorld.c

και μετά γράφω . / HelloWorld και πατώ enter.

Δημοσ.

τα έγραψα στα τερματικό αυτό όμως πάλι τα ίδια, όταν λες όταν πάω με το τερματικό στο φάκελο που έχει το αρχείο c , τι εννοείς;

Τώρα μαθαίνω,Να σου πω τι έχω κάνει έως τώρα, πρώτα δημιούργησα ένα έγγραφο c και μετά πήγα και έγραψα αυτά στο τερματικό.

αυτά που μου είπες.

Δημοσ.

τα έγραψα στα τερματικό αυτό όμως πάλι τα ίδια, όταν λες όταν πάω με το τερματικό στο φάκελο που έχει το αρχείο c , τι εννοείς;

Τώρα μαθαίνω,Να σου πω τι έχω κάνει έως τώρα, πρώτα δημιούργησα ένα έγγραφο c και μετά πήγα και έγραψα αυτά στο τερματικό.

αυτά που μου είπες.

Στο τερματικό πρέπει να χρησιμοποιήσεις την εντολή cd για να πας στον φάκελο (directory) που έχεις αποθηκευμένο το HelloWorld.c αρχείο σου. Εκεί μετά μπορείς να δώσεις την εντολή: gcc κλπ κλπ.

Στο τερματικό, με την εντολή pwd βλέπεις σε ποιον φάκελο βρίσκεσαι.

Οπότε, αν το HelloWorld.c αρχείο σου είναι για παράδειγμα στον φάκελο /home/group/pclogic/Documents ενώ όταν κάνεις pwd σου λέει πως βρίσκεσαι στον φάκελο /home/group/pclogic, θα πρέπει να κάνεις στο τερματικό: cd Documents για να μπεις στον φάκελο Documents που περιέχει το HelloWorld.c αρχείο σου.

• Like 1
Δημοσ.