Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτό το "άρθρο" της κυρίας Πάλμου, είναι απελπισία.

 

Δε στέκομαι στα απαράδεκτα ορθογραφικά λάθη, σε "επιστημονική" δημοσίευση. Ας πούμε πως δε χρειάζεται να έχεις μάθει ορθογραφία για να πάρεις MSc.

 

Αλλά, αυτή η αποστροφή περί της Ελλάδας που "γέννησε τη δημοκρατία" (των αντρών και των ελεύθερων πολιτών, πριν από 3.000 χρόνια) και όμως σήμερα δεν είναι αρκούντως προοδευτική (διότι υπάρχει πολιτική, κοινωνική και ιδεολογική συνέχεια μεταξύ της αρχαίας Ελλάδας και της τωρινής, βεβαίως... την οποία όποιος κατάλαβε ας μου την εξηγήσει και μένα) είναι απόφθεγμα που θα έκανε περήφανη τη δασκάλα μου στην τρίτη δημοτικού.

 

Επίσης, νομίζω πως η καλή επιστήμονας δε βοηθάει τον αναγνώστη, όταν στο ίδιο άρθρο υιοθετεί την άποψη πως η ομοφοβία είναι παθολογική, στη συνέχεια μας ενημερώνει πως ουδέποτε κατατάχτηκε ως τέτοια και κλείνει με ένα ακόμη ανούσιο ευχολόγιο περί σωστής παιδίας (sic) ώστε να εξαλειφτεί το φαινόμενο και το εξαιρετικό συμπέρασμα πως αν στο μέλλον η έρευνα δείξει κάτι τέτοιο, μπορεί να χαρακτηριστεί τέτοια. Δηλαδή, αφού η έρευνα δεν έχει δείξει κάτι τέτοιο, το Journal of Homosexuality πού ακριβώς πατάει και την χαρακτηρίζει παθολογική;

 

Προσωπικά, υποψιάζομαι πως με τέτοιες δημοσιεύσεις του ποδαριού, περισσότερη ζημιά γίνεται, παρά καλό.

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Ας πούμε πως δε χρειάζεται να έχεις μάθει ορθογραφία για να πάρεις MSc.

 

offtopic

 

Ας ήμουν εγώ supervisor και τα λέγαμε αν χρειάζεται ή όχι.

 

Δημοσ.

Αυτό το "άρθρο" της κυρίας Πάλμου, είναι απελπισία.

 

Δε στέκομαι στα απαράδεκτα ορθογραφικά λάθη, σε "επιστημονική" δημοσίευση. Ας πούμε πως δε χρειάζεται να έχεις μάθει ορθογραφία για να πάρεις MSc.

 

Αλλά, αυτή η αποστροφή περί της Ελλάδας που "γέννησε τη δημοκρατία" (των αντρών και των ελεύθερων πολιτών, πριν από 3.000 χρόνια) και όμως σήμερα δεν είναι αρκούντως προοδευτική (διότι υπάρχει πολιτική, κοινωνική και ιδεολογική συνέχεια μεταξύ της αρχαίας Ελλάδας και της τωρινής, βεβαίως... την οποία όποιος κατάλαβε ας μου την εξηγήσει και μένα) είναι απόφθεγμα που θα έκανε περήφανη τη δασκάλα μου στην τρίτη δημοτικού.

 

Επίσης, νομίζω πως η καλή επιστήμονας δε βοηθάει τον αναγνώστη, όταν στο ίδιο άρθρο υιοθετεί την άποψη πως η ομοφοβία είναι παθολογική, στη συνέχεια μας ενημερώνει πως ουδέποτε κατατάχτηκε ως τέτοια και κλείνει με ένα ακόμη ανούσιο ευχολόγιο περί σωστής παιδίας (sic) ώστε να εξαλειφτεί το φαινόμενο και το εξαιρετικό συμπέρασμα πως αν στο μέλλον η έρευνα δείξει κάτι τέτοιο, μπορεί να χαρακτηριστεί τέτοια. Δηλαδή, αφού η έρευνα δεν έχει δείξει κάτι τέτοιο, το Journal of Homosexuality πού ακριβώς πατάει και την χαρακτηρίζει παθολογική;

 

Προσωπικά, υποψιάζομαι πως με τέτοιες δημοσιεύσεις του ποδαριού, περισσότερη ζημιά γίνεται, παρά καλό.

 

Μα τι βλέπω,μας έκανε την τιμή ο Σνούμπ και η κλασική του κριτική μεταξύ άλλων αφορά το πολύ valid point της ορθογραφίας.Έτσι το πετάμε για εντυπώσεις κιόλας.Μετά μου κολάει στο που ''γέννησε τη δημοκρατία'' έτσι για να δέσει το γλυκό.Ψιτ Σνούμπ τα κόματα μου πως τα βλέπεις?Μην είπα κάμια έκφραση πολύ δύσπεπτη κ έπαθες το εγκεφαλικό?

 

Σε δεύτερη ταχύτητα ρε Σνουμπς επειδή εκτός από τις ΓΤΠΚ απόψεις σου που έχω διαβάσει κατά καιρούς καταλαβαίνω ότι παίζει να είσαι και άσχετος με τις ζημώσεις που γίνονται στους κύκλους της Ψυχολογίας και Ψυχιατρικής σε ότι αφορά την αναθεώρηση του DSM (2013) για τη κατάταξη της Ομοφοβίας ως διαταραχή.Τώρα όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι απολογητής της Πάλμου αλλά ήδη αρκετές έρευνες έχουν καταδείξει την ομοφοβία ως παθολογική ανθρώπινη συμπεριφορά.Φυσικά θα μου πεις η κάθε συμπλεγματική συντηριτική σαλεμένη που μπορεί και να μου το πάθει το εγκεφαλικό θα αντιδράσει.Εξού λοιπόν και έχουμε εδώ και 3 χρόνια διασυνδετική διάσκεψη και διάλογο ανάμεσα σε επαγγελματίες ψυχικής υγίειας ώστε να δούμε πως και με τι ακριβώς λεκτικό θα θέσουμε την ομοφοβία στη διεθνή κατάταξη.

 

Πωσσα ωρθωγραφεικα λαθοι αικανα Σνουμπ?

Δημοσ.

Παντως εγω που δεν ξερω απο ψυχολογια, το μονο που βλεπω απο εσενα ειναι εριστικοτητα και ειρωνια σε καθε ποστ αντιθετο με τα δικα σου. Πρεπει να ειναι ειδικο κεφαλαιο της ψυχολογιας αυτο, που με ειρωνια και τσαμπουκα προσπαθεις να τους πεισεις για τις θεσεις σου...

  • Like 8
Δημοσ.

Θα σου πω εγω που τους ζω τα τελευταια 2.5+ χρονια σαν σερβιτορος και σχεση πελατη -> υπαλληλου. Βγαζουν τον χειροτερο τους εαυτο. Δεν φτανει που σου την πεφτουν απροκαλυπτα και χυδαια (μιλαμε να απλωνουν χερια και να σε φωναζουν "συχαμενη", "πουτανιτσα", "μωρε αυτος γουσταρει αλλα το κρυβει" καθως και αλλα ωραια) αλλα ειναι τσατσες να σε τρεχουν χωρις λογο και φυσικα να κανουν παραπονα για το παραμικρο μονο και και μονο για να τους δωσεις σημασια. Ολος ο κομπλεξισμος στο μεγαλειο του. Επισης τα tips δεν ξερουν τι ειναι (επιτηδες φυσικα σαν ενας ακομα τροπος κουρελιασματος αφου σου κανανε ολα τα παραπανω) και παντα ΠΟΤΕ δεν ειναι ευχαριστημενοι με τιποτα. Μιλαω για τους πουστηδες.

 

Ειναι ακριβως το αντιθετο απο τις λεσβιες που πραγματικα γουσταρω να τις εχω στο μαγαζι και να τις εξυπηρετω καθως συμπεριφερονται σαν ΣΩΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Α ναι, και ειμαι απο τους τυπους που δεν με ενδιαφερει τι κανει ο διπλα μου. Με ενοχλουν ομως οι ακροτητες, με ενοχλει το ιδιο πολυ ενας κρεμανταλας που το παιζει μάτσο/ματσό και το δειχνει και με ενοχλει οταν ειμαι αμεσα εγω αυτος που πρεπει να το δεχτει ολο αυτο.

 

Ελπιζω να σε καλυψα.

 

Προφανώς αναφέρεσαι στην εμπειρία σου σε κάποιο μαγαζί διασκέδασης (ενδεχομένως gay friendly). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει μάλλον να αντιπαραβάλουμε την εμπειρία κάποιας κοπέλας σερβιτόρας σε αντίστοιχο μαγαζί (ενδεχομένως straight friendly) για να μας πει τι έχει ακούσει κατά καιρούς από straight πελάτες.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν μπορούμε να γενικεύσουμε από γιατί μιλάς για μεμονωμένο περιβάλλον. Ούτε όλοι οι άντρες βρίζουν τόσο πολύ και σε τέτοια συχνότητα όσο σε ένα γήπεδο, ούτε όλοι οι άντρες είναι τόσο πολιτισμένοι και comme il faut όσο σε μια ποιητική βραδιά. Καταλαβαίνεις πως το εννοώ...

 

 

 

Δεν εχεις καθολου αδικο. Το προβλημα ομως βρισκεται ακριβως εκει, οτι ενω αυτος που θα ντυθει πιο εξτριμ, δε νιωθει οτι προκαλει, αυτος που το βλεπει νιωθει οτι τον προκαλουν.

Για εναν εξωτερικο παρατηρητη (ας πουμε εναν εξωγηινο χωρις σεξουαλικες προτιμησεις), οι προκλησεις ειτε ενος εξτριμ ντυμενου γκει, ειτε το βρακι της Μενεγακη, ειναι ανυπαρκτες. Εδω ομως μιλαμε για μια κοινωνια που εκ της γεννησης της εχει μαθει στο "αυτο ειναι το ισιο", το αλλο ειναι το στραβο". Βαλε μεσα και τη χιλιετη πλυση εγκεφαλου της εκκλησιας, προσθεσε και τη σημερινη σαβουρα της τιβι, και το γλυκο εδεσε. Δε γινεται λοιπον αυτο ολο να σβησει ουτε με εναν ακτιβισμο, ουτε με ενα παρειντ, ουτε με δεκα ομιλιες, και ιδιαιτερα ουτε με τσαμπουκα του τυπου "ολα τα κρατη εμαθαν, υποχρεουστε να μαθετε κι εσεις".

 

Εχεις λοιπον απο τη μια, αυτο που θεωρεις φυσικο, το βρακι της ταδε φατσα φορα, κι απο την αλλη, αυτο που σου παρουσιαζει η τιβι καθημερινως πολυ λαθος, διοτι, δεν ειναι μονο τα ρουχα ή η πριμα φωνη, ειναι οτι η τιβι, δινει μια κατευθυνση στο οτι ο γκει ειναι ο "ελαφρος", ο "συνεχεια ασχολουμαι με το μαλλι μου, και το ντυσιμο μου", καθαρα γυναικειες μεχρι τωρα συζητησεις, στο δειχνει σα να δειχνει κωμωδια, στον δειχνει να ειναι πιο ηλιθιος και απο την ταδε παρουσιαστρια και να διαγωνιζονται στο ποιος θα κανει την πιο χαζη ερωτηση, και δεκαδες αλλα κουλα, φτιαχνοντας ετσι στον καθημερινο τηλεθεατη το προφιλ του γκει, ως ο "χαζοχαρουμενος της παρεας, που δεν εχει με τι αλλο να ασχοληθει παρα με την αποτριχωση, το μαλλι, και τα ρουχα-παπουτσια.

 

Και θες και το χειροτερο; Ατομα που τελικα να μην ειναι γκει, να εχουν μπροστα στο γυαλι ολα τα παραπανω χαρακτηριστικα (για την τηλεθεαση), ωστε στο τελος να βαζουν σε συζητησεις το κοινο "ειναι αυτος τωρα γκει ή δεν ειναι; Ειναι μωρε, καλα δε βλεπεις βλεφαριδα; Δε βλεπεις κινηση στο χερι;". Εχουν λοιπον κανει το κοινο, οχι μονο να βλεπει αυτα τα χαρακτηριστικα, αλλα και να τα "ξεχωριζει" ωστε να σου δειχνει και τον γκει που εσυ "δεν ξερεις" οτι ειναι.

 

Τελος μια αλλη διαφορα του γκει με την πετρουλα και το βρακι της μενεγακη, ειναι οτι στον στρειτ οι δυο δευτερες θα προκαλεσουν τασεις ερεθισμου, ενω ο πρωτος, οσο και να φανει το βρακι του, οχι.

 

Μα αν φτάσουμε σε ένα σημείο να παραδεχτούμε, όπως πολύ σωστά λες, ότι η κοινωνία είναι στυμμένη με συγκεκριμένο λάθος τρόπο και έχει υποστεί και μια πλύση εγκεφάλου από εκκλησία κλπ. το επόμενο βήμα είναι να διορθωθούμε. Σίγουρα δεν είναι εύκολο, σίγουρα δε θα γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Ένα βήμα όμως τη φορά, μια κουβέντα πολιτισμένη, μια ενημέρωση αντικειμενική (γιατί όχι και επιστημονική) θα μας φέρει πιο κοντά στο σεβασμό του αυτονόητου, στο σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα.

 

Σε σχέση με την tv τώρα: Η tv σημαίνει νούμερα τηλεθέασης, άρα διαφημίσεις, άρα χρήματα στα κανάλια. Αν για κάποιον ανεξήγητο λόγο αυτό που περιγράφεις "πουλάει", αυτός είναι καθαρά και ο λόγος που συνεχίζεται. Δεν έχει να κάνει όμως με τους gay γενικώς. Ίσως έχει να κάνει με την εικόνα που λανθασμένα αποκομίζουν για τους gay διάφορες κοινωνικές ομάδες (όπως έλεγε και ο φίλος νωρίτερα) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική ΚΑΙ αυτό πρέπει να το χρεωθούν οι gay. Όπως φυσικά το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που περιγράφεις με τον straight που υιοθετεί gay χαρακτηριστικά για να "ανεβάσει" τα νούμερα που λέγαμε πριν.

 

Και τέλος συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο που λες. Γίνεται για να προκαλέσουν ερεθισμό σε συγκεκριμένα άτομα. Μπορεί δηλαδή να θέλει κάποιος να δει μια συνέντευξη που τον ενδιαφέρει (λέμε τώρα) και να πρέπει να βλέπει κάθε 17 δευτερόλεπτα το βρακί της τάδε. Ακούσατε όμως κανέναν να προκαλείται (με την κακή έννοια) από αυτό;;; Όχι, γιατί πια είναι συνηθισμένο, ε, μήπως πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε και τα υπόλοιπα;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Λυπάμαι, δεν αποτελεί δικαιολογία αυτό.

 

Δεν μπορεί να γράφεις "ΓΤΠΚ" (μα, καλά κι εσύ, πάσα σε κενή εστία δίνεις...) και να ζητάς μετά να γίνει συζήτηση χωρίς τρολαρίσματα.

 

Δεν μπορεί να απαντάς σε οτιδήποτε δε σου αρέσει με ειρωνείες και μαντεψιές πως, βάσει των όσων διάβασες, κόβεις το συνομιλητή σου για άσχετο.

 

Έχει, με δυο λόγια, και το θράσος τα όριά του. Κι εσύ τα έχεις ξεπεράσει προ πολλού.

  • Like 11
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...