Προς το περιεχόμενο

Ο Πειραιάς πύλη εισόδου για την Hewlett Packard στην Ευρώπη


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή όπως καταλαβαίνεις είναι κομμάτι δύσκολο να βρώ αυτές τις πληροφορίες online την ώρα που ρέει η συζήτηση και αφού φαίνεσαι σίγουρος ότι τα γνωρίζεις, για ποιό λόγο δεν τις αναφέρεις στο μήνυμά σου;

Επειδή όπως καταλαβαίνεις είναι κομμάτι δύσκολο να βρώ αυτές τις πληροφορίες online την ώρα που ρέει η συζήτηση και αφού φαίνεσαι σίγουρος ότι τα γνωρίζεις, για ποιό λόγο δεν τις αναφέρεις στο μήνυμά σου;

 

δεν εχω λογο να παραθεσω κατι.οποιος εχει ορεξη ψαχνει.μου εχουν φυγει τα μαλλια μονο που ακουω οτι ειναι ζημιογονο το λιμανι....τι να πω...το λιμανι μαζι με οπαπ και καποιες αλλες δεν ειναι ζημιογονες παιδια κ δεν ευθυνεται η COSCO γι αυτο.ειναι σαν να λεμε να πουλησουμε τον οπαπ που βγαζει πχ 1000000 ευρω τον χρονο ας τον πουλησουμε 10000000 που θα βγαζαμε σε ποσα χρονια.το θεωρητε σωστο???παω πασο τοτε...κ μην μπερδευστε...αλλο οι λιμενεργατες οπως ειμαι κ εγω και αλλο οι ναυτεργατες.ειναι σαν να λεμε υδραυλικος κ ηλεκτρολογος.καμια σχεση το ενα με το αλλο.

 

το λιμανι εκτος απο τα εμπορευματοκιβωτια εχει και κρουαζιερα και φορτοεκ/ση αυτοκινητων και συμβατικου φορτιου και αλλο ενα σωρο εργασιες.

 

κ χτυπα ξυλο σε περιπτωση πολεμου λεω εγω πρεπει το λιμανι να το εκμεταλλευεται αλλος εκτος της Ελλαδας???το θεμα του λιμανιου ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απ'οσο νομιζετε.

 

τεσπα κακως εγραψα κ ας θεωρησα πως επρεπε για να πεισω μερικους οτι δεν ειναι ετσι...συνεχιζονται κ γραφονται ανακριβειες ετσι κ αλλιως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 239
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι το θεωρω τεραστια επιτυχια διοτι εξηγησα αναλυτικα (με το αρθρο) τι γινοταν οσο ηταν κρατικο .Αντιλογο δεν βλεπω ουτε επιχειρηματα ομως διοτι πολυ απλα δεν υπαρχουν ,για να βρεις να αντιπαρατεθεις θα πρεπει να αποκλινεις της λογικης οχι οτι θα μου εκανε καμια εντυπωση εχετε ειδικοτητα στα αλματα λογικης αλλωστε.

To γελοίο άρθρο που παραθέτεις:

1. Κάνει παραδοχή για νέες συνεργασίες-επενδύσεις χωρίς τεκμηρίωση, μόνο και μόνο επειδή 2 μεγάλες εταιρείες συνεργάστηκαν σε logistics με κόμβο την Ελλάδα

2. Αναφέρει ότι οι Ολλανδοί πληρώνουν την Ελλάδα. Όπως θα ξέρεις και στην περίπτωση της Κύπρου και της Ισπανίας, πρώτα πληρώνουν τις τράπεζες και μετά την Ελλάδα. Όπως επίσης θα γνωρίζεις, οι δανειστές πάντα έχουν κέρδος από τον δανεισμό.

3. Το αν ήταν τραγική η κατάσταση όσο ήταν κρατικό είναι γεγονός, όπως ανέφερα και πριν, πιθανόν να μην το διάβασες. Προβάλει την ιδιωτικοποίηση ως πανάκεια, κάτι το οποίο δεν ισχύει (με πρώτα παραδείγματα τις ιδιωτικές εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας.

Το αφήνω εδώ, αφού οικειοποιήθηκες της ορθής πορείας της λογικής. Όσο φτάνει το μυαλό του καθενός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κ χτυπα ξυλο σε περιπτωση πολεμου

 

Λιγοστές φορές πλέον, γίνεται πόλεμος με στρατιώτες, όπλα, καταστροφές... (σε ειδικές περιπτώσεις) Το μοντέρνο πρόσωπο του... "πολέμου" έχει πρόσωπο οικονομικό και πολιτικό, και πλέον κοινωνικό...

 

Εγώ αυτό που βλέπω από τους παρόντες, που αποτελούν μια μικρή βιτρίνα της κοινωνίας μας, πως ακόμα δεν έχουν πάρει το μάθημα τους... Ακόμα στέκονται σε κόμματα, σε ιδεολογίες (ιδεοληψίες), και ανάλογα με το τι λέει το κόμμα τους και το συμφέρον τους, εκφέρουν την άποψη τους...

 

Ακόμα δεν έχουν καταλάβει, πως ο πόλεμος δεν είναι στρατιωτικός, είναι οικονομικός και πολιτικός, είναι και κοινωνικός... Με το να διαμελίζουν ένα λαό και να τον βάζουν να τσακώνεται αναμεταξύ του... Ομολογώ βέβαια και γνωρίζω, πως οι έλληνες πάντα είχαν αυτό το γνώρισμα, από τα αρχαία χρόνια μέχρι τώρα... Το να τσακώνονται αναμεταξύ τους σε καιρό ειρήνης... Αλλά τόσο τυφλούς, τρομαγμένους, απαθείς και χωρίς να έχουν καν την δυνατότητα να καταλάβουν πως αντί να είναι όλοι μαζί ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, μια ψυχή, μια φωνή, εξακολουθούν να παίρνουν θέσεις υπερ κομμάτων, υπερ πολιτικών που είναι εγκληματίες, ακόμα κοιτούν το συμφέρον της τσέπης τους...

 

Ντρέπομαι... Τόσο επειδή με κάνουν οι πολιτικοί που ΔΕΝ ψήφισα να ντρέπομαι, όσο και οι αρκετοί συμπολίτες μου, που ακολουθούν να συντηρούν την κομματοκρατία....

 

Δεν θέλει πολύ νιονιο, αν κάτσουμε να διαβάσουμε όλα τα μηνύματα, πως "αυτοχρωματίζει" ο καθένας τις πολιτικές προτιμήσεις του... Δεν είναι θέμα απόψεων και διαφορετικότητας αυτών.... Τις στιγμές που θα έπρεπε να είμαστε όλοι μια καρδιά, μια φωνή, ΕΝΑΣ άνθρωπος, κάνουμε αυτό που θέλουν αυτοί που μας κάνουν τον οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό πόλεμο, είτε είναι εκ των έσω, είτε είναι εκ των έξω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω οτι οταν το σπιτι σου εχει ποντικια και κατσαριδες καθεσαι κατω και το καθαριζεις, δεν το πουλας στην εταιρια για να το καθαρισει και μετα το νοικιαζεις απο την εταιρια για να ζησεις. Εκτος και εαν εισαι ηλιθιος.

 

Το λιμανι μπορει να ηταν οτι θελει, μπορει να ηταν κεντρο ασυδοσιας και διαφθορας. Ποιος καθησε να ασχοληθει; Ποια διοικηση εκανε αλλαγες; Μην ακουσω για τις διαδηλωσεις και τις διαμαρτηριες, προσπαθουν να μας πεισουν οτι τοσα χρονια κυβερναει ο δικοματισμος του κκε μ-λ με το μ-λ κκε.

Επιλεξαν να το αφησουν να καταρευσει για να το χαρισουν, οπως και με το ΟΣΕ και τον ΟΤΕ και τοσα αλλα.

Ας γινουμε ξενοι στην χωρα μας αφου αυτο προσταζει η μοδα της εποχης και οι φιλελευθεροι προοδευτικοι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν το βλέπεις σαν τσακωμό εσύ, εγώ πάω πάσο. εγώ το βλέπω σαν μια συζήτηση που ο καθένας έχει την άποψη του. Που από την δική μου οπτική πλευρά βλέπω πως όλοι λίγο πολυ συμφωνούμε. εκεί που χάνεται η μπάλα είναι στο που εστιάζει ο καθένας την συζήτηση στο κάθε ποστ, πράγμα το οποίο πολλές φορές είναι σαν να βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος γιατι χάνεται η ουσία του θέματος.

 

Εγω ξερω οτι οταν το σπιτι σου εχει ποντικια και κατσαριδες καθεσαι κατω και το καθαριζεις, δεν το πουλας στην εταιρια για να το καθαρισει και μετα το νοικιαζεις απο την εταιρια για να ζησεις. Εκτος και εαν εισαι ηλιθιος.

 

Το λιμανι μπορει να ηταν οτι θελει, μπορει να ηταν κεντρο ασυδοσιας και διαφθορας. Ποιος καθησε να ασχοληθει; Ποια διοικηση εκανε αλλαγες; Μην ακουσω για τις διαδηλωσεις και τις διαμαρτηριες, προσπαθουν να μας πεισουν οτι τοσα χρονια κυβερναει ο δικοματισμος του κκε μ-λ με το μ-λ κκε.

Επιλεξαν να το αφησουν να καταρευσει για να το χαρισουν, οπως και με το ΟΣΕ και τον ΟΤΕ και τοσα αλλα.

Ας γινουμε ξενοι στην χωρα μας αφου αυτο προσταζει η μοδα της εποχης και οι φιλελευθεροι προοδευτικοι.

 

Πες μου μια δημόσια υπηρεσία που λειτουργεί σωστά και δεν την έχει φάει το ρουσφετολόι και οι κομματουπάλληλοι. ΜΙΑ!!

 

Δεν της άφησαν να σαπίσουν επειδή βαριόντουσαν να ασχοληθουν αλλά για να έχουν σίγουρη την θεσούλα τους στο έδρανο της βουλής. 40 χρόνια τώρα τα ρουσφέτια πάνε και έρχονται. Ποιος απ αυτους τους καρεκλοκένταυρους θα θυσίαζε την θέση του για να λειτουργήσει σωστά μια υπηρεσία; και πως κιολας να λειτουργήσει σωστά όταν μέχρι και ο κλητήρας είναι βύσμα υπουργού;;;;

 

ΖΩ για την στιγμή που θα αρθεί η μονιμότητα στο δημόσιο. Αυτό λέω μονο και τέλος. δεν ξαναγράφω στο παρών τόπικ γτ έχει βγει τελείως off.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερήφανοι αχθοφόροι των ευρωπαίων και Κινέζων για 400 ευρώ και 6 μέρες 12ωρης δουλειάς! Πανηγυρίστε συνέλληνες, οι καλές πολυεθνικές και οι αξιαγάπητοι συν-Ευρωπαίοι μας έσωσαν!!

 

Είμαστε τοσο ΗΛΙΘΙΟΙ που πανηγυρίζουμε κιόλας!!!!

Αντί να εκμεταλλευτούμε μόνοι μας το μεγαλύτερο λιμάνι και να αξιοποιήσουμε ΜΟΝΟΙ μας τα κέρδη του και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας, το υποβαθμίζουμε με τεχνητά μέσα και το πουλάμε κοψοχρονιά στους Κινέζους της Cosco. Το προ διετίας deal για το λιμάνι βέβαια περιελάμβανε και τον ΟΣΕ, όμως για να μη φανεί το ξεπούλημα αφέθηκε ένα χρονικό περιθώριο για να υποβαθμιστεί πλήρως ο φουκαράς ο ΟΣΕ και να πουληθεί και αυτός σε τιμή ευκαιρίας!!

 

Και πλέον η Cosco ολοκλήρωσε το deal. Φέρνει τα προιόντα της στο λιμάνι ΤΗΣ. (Είναι απόλυτα δικό της και δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν) και μεταφέρει τα προιόντα των πολυεθνικών με τις οποίες έχει συνάψει συμφωνίες με τα τρενα ΤΗΣ. (Είναι δικός της ο ΟΣΕ και δε δίνει λογαριασμό). Και όχι μόνο δε δίνει λογαριασμό αλλά το deal έχει το σκανδαλώδη όρο πως το ελληνικό δημόσιο υποχρεούται να είναι εγγυητής δανεισμού για λογαριασμό της εταιρείας!!!!

 

Το κέρδος για το δημόσιο απο τη συμφωνία με τη HP?? Απο μηδαμινό έως ανύπαρκτο. Οι φοροαπαλλαγές που απολαμβάνει η Cosco είναι σκανδαλώδεις και οι δασμοί που υποχρεούται να πληρώσει δεν καταβάλλονται ποτέ μέσω λογιστικών αλχημειών.

 

Οι θέσεις εργασίας που θα ανοίξει το deal... εδώ γελάμε!!! Όσες και να ανοίξει είναι κοροιδία απο τη στιγμή που θα εφαρμόζονται ελαστικά ωράρια, 400 ευρώ καθαρά μισθός και 6 μέρες απασχόληση.

 

Πανηγυρίστε ωρέ!!

 

Γιατι δεν το εκανες τοσα χρονια; Ποιος σε εμποδισε;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δεν το εκανες τοσα χρονια; Ποιος σε εμποδισε;

Αυτοί που ψηφίζουν μόνο βάσει προσωπικού συμφέροντος είναι η προφανής απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί που ψηφίζουν μόνο βάσει προσωπικού συμφέροντος είναι η προφανής απάντηση.

 

Οποτε, αλλαξε κατι, και σημερα το βαζουμε ως θεμα να αξιοποιησουμε μονοι μας το λιμανι και να μην το δωσουμε σε αλλους; Σημερα γιναμε αυτοματα ικανοι με επιφωτιση;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω λογο να παραθεσω κατι.οποιος εχει ορεξη ψαχνει.μου εχουν φυγει τα μαλλια μονο που ακουω οτι ειναι ζημιογονο το λιμανι....τι να πω...το λιμανι μαζι με οπαπ και καποιες αλλες δεν ειναι ζημιογονες παιδια κ δεν ευθυνεται η COSCO γι αυτο.ειναι σαν να λεμε να πουλησουμε τον οπαπ που βγαζει πχ 1000000 ευρω τον χρονο ας τον πουλησουμε 10000000 που θα βγαζαμε σε ποσα χρονια.το θεωρητε σωστο???παω πασο τοτε...κ μην μπερδευστε...αλλο οι λιμενεργατες οπως ειμαι κ εγω και αλλο οι ναυτεργατες.ειναι σαν να λεμε υδραυλικος κ ηλεκτρολογος.καμια σχεση το ενα με το αλλο.

 

το λιμανι εκτος απο τα εμπορευματοκιβωτια εχει και κρουαζιερα και φορτοεκ/ση αυτοκινητων και συμβατικου φορτιου και αλλο ενα σωρο εργασιες.

 

To 2009 λόγω των απεργιών των ναυτεργατών αν θυμάμαι καλά για να μην μπουν οι κινέζοι στο λιμάνι, είχε παρουσιασει έλλειμα, σωστά; και αν δεν κάνω λάθος, η cosco εκμεταλεύεται μόνο μια προβλήτα και το υπόλοιπο λιμάνι ανήκει στον ΟΛΠ (διόρθωσε με αν κάνω λάθος σε κάτι). επίσης Link.png Site: o OΛΠ αύξησε τα κέρδη του λόγω Cosco ..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε, αλλαξε κατι, και σημερα το βαζουμε ως θεμα να αξιοποιησουμε μονοι μας το λιμανι και να μην το δωσουμε σε αλλους; Σημερα γιναμε αυτοματα ικανοι με επιφωτιση;

 

Το πρόβλημα είναι ότι τα χαρίζουμε. Αφού δεν βγαίνω κερδισμένος, γιατί να το δώσω; Τουλάχιστον σαν δημόσιο, υπάρχει η περίπτωση να αξιοποιηθεί κάποτε προς όφελος όλων μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχω λογο να παραθεσω κατι.οποιος εχει ορεξη ψαχνει.μου εχουν φυγει τα μαλλια μονο που ακουω οτι ειναι ζημιογονο το λιμανι....τι να πω...το λιμανι μαζι με οπαπ και καποιες αλλες δεν ειναι ζημιογονες παιδια κ δεν ευθυνεται η COSCO γι αυτο.ειναι σαν να λεμε να πουλησουμε τον οπαπ που βγαζει πχ 1000000 ευρω τον χρονο ας τον πουλησουμε 10000000 που θα βγαζαμε σε ποσα χρονια.το θεωρητε σωστο???παω πασο τοτε...κ μην μπερδευστε...αλλο οι λιμενεργατες οπως ειμαι κ εγω και αλλο οι ναυτεργατες.ειναι σαν να λεμε υδραυλικος κ ηλεκτρολογος.καμια σχεση το ενα με το αλλο.

 

το λιμανι εκτος απο τα εμπορευματοκιβωτια εχει και κρουαζιερα και φορτοεκ/ση αυτοκινητων και συμβατικου φορτιου και αλλο ενα σωρο εργασιες.

 

κ χτυπα ξυλο σε περιπτωση πολεμου λεω εγω πρεπει το λιμανι να το εκμεταλλευεται αλλος εκτος της Ελλαδας???το θεμα του λιμανιου ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απ'οσο νομιζετε.

 

τεσπα κακως εγραψα κ ας θεωρησα πως επρεπε για να πεισω μερικους οτι δεν ειναι ετσι...συνεχιζονται κ γραφονται ανακριβειες ετσι κ αλλιως.

 

Όχι δεν το θεωρώ σωστό και έχεις δίκιο. Δεν θα με δείς να λέω ότι είμαι υπερ των αποκρατικοποιήσεων ειδικά δε, με τον εκβιαστικό τρόπο που γίνονται. Το γεγονός όμως πως όλες οι κρατικές εταιρείες κρύβουν τεράστιες σπατάλες που πληρώνεις και πληρώνω τόσα χρόνια δεν το αναιρεί η σπουδαιότητα του λιμανιού. Και επίσης, αυτό που απο την αρχή του θέματος λέω, είναι πως το θέμα δεν αφορά τις αποκρατικοποιήσεις, αλλά μια συνεργασία που μονο κέρδη θα αποφέρει στο κράτος. Τίποτα περισσότερο από αυτό.

 

Δεν είμαι υπέρ της βουλγαροποίησης της Ελλάδας. Δεν βλέπω φαντάσματα και μάγισσες σε αριστερές ιδεολογίες. Τα πιστεύω μου δεν εκπροσωπούνται από κόμματα και αυτό το γνωρίζω εδώ και χρόνια. Πάνω σε αυτό, λέω πως είναι διαφορετικό να συμμετέχω σε μια κινητοποίηση για τα συμφέροντα κάποιων, και διαφορετικό για τα συμφέροντα όλων.

Αλλά σε μία χώρα που επί 3 χρόνια ανέχεται να πληρώνει τους μισθούς και τις συντάξεις της ο Ευρωπαίος μπαμπούλας, με όλα τα μύρια κακά που αυτό συνεπάγεται, λυπάμαι που επιλέγω να μην απομονωθώ από τον υπόλοιπο κόσμο. Δυστυχώς δεν έχω βιώσιμες εναλλακτικές. Και αν κάποια στιγμή είχα, τις πέταξα στο καλάθι των αχρήστων γιατί ήταν πιο εύκολο το να πουλήσω μούρη παρά να εργαστώ για το καλύτερο όπως σωστά λέει πιο πάνω ο οrck.

 

Για όνομα, τελευταία φορά, αυτό που τόσες ώρες λέω είναι πως δεν βλέπω κανένα θέμα "¨το λιμάνι πουλήθηκε στη Cosco", βλέπω ένα θέμα...

Ο Πειραιάς πύλη εισόδου για την Hewlett Packard στην Ευρώπη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«Χαρτί και μολύβι» έχουν πάρει στα χέρια τους οι αναλυτές, προκειμένου να αποτιμήσουν τα οφέλη που θα αποκομίσει ο ΟΛΠ από την τριπλή συμφωνία μεταξύ της COSCO, της ΤΡΕΝΟΣΕ και της Hewlett Packard.

 

Η σημαντική άνοδος άλλωστε που καταγράφει η τιμή της μετοχής του ΟΛΠ κατά τη σημερινή συνεδρίαση (11,92%) φαίνεται να συνδέεται άμεσα με το περιεχόμενο της συγκεκριμένης συμφωνίας.

 

Αν και μέχρι στιγμής, καμιά σχετική έκθεση δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας, πρώτες πληροφορίες του Euro2day.gr μιλούν για μια ενίσχυση της τιμής-στόχου της μετοχής κατά περίπου 4 με 5 ευρώ.

 

Η ουσία του όλου ζητήματος βρίσκεται στο γεγονός ότι ο ΟΛΠ εισπράττει ενοίκιο από την COSCO, το ύψος του οποίου επηρεάζεται από τον όγκο εργασιών που επιτυγχάνουν οι Κινέζοι στον Πειραιά.

 

Η νέα συμφωνία εκτιμάται πως θα ανεβάσει τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων κατά περίπου 50% και θα έχει ως αποτέλεσμα την σημαντική άνοδο του ενοικίου, φέρνοντας το πολύ κοντά στο ανώτατο όριο που προβλέπει η συμφωνία.

 

ενδιαφέρον.. και πόσο είνια το ανώτατο όριο που προβλέπει η συμφωνία όμως;

 

http://www.inews.gr/37/olp-poso-evnoeitai-apo-to-deal-tis-COSCO.htm

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι τα χαρίζουμε. Αφού δεν βγαίνω κερδισμένος, γιατί να το δώσω; Τουλάχιστον σαν δημόσιο, υπάρχει η περίπτωση να αξιοποιηθεί κάποτε προς όφελος όλων μας.

 

Οποτε η λογικη (μας), λεει οτι εχουμε κατι απο το οποιο δε βγαζουμε φραγκο, αλλα δεν το δινουμε για να παρουμε 100 ευρω, αλλα το κραταμε μηπως και καποτε καταφερουμε μονοι μας να βγαλουμε 1000 ευρω.

 

Και ως γνωστον εχουμε αποδειξει απειρες φορες οτι αυτο το εχουμε καταφερει... not;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγά μην φορολογηθούν. Τζάμπα κουβαλητές βρήκαν ξερωγώ..

 

Όσο για το άρθρο από το capital, απλά εμετικό.. Και όλες οι επιχειρήσεις στη γη να έρθουν εδώ, όταν δουλεύεις με μισθό επιβίωσης ενώ δεν μπορείς καν να αγοράσεις τα αγαθά που διακινείς/παράγεις τι να το κανεις;

 

Ανάπτυξη και ανάπτυξη.. Η μία του κεφαλαίου και η άλλη του "λαού".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει καποιο παραδειγμα χωρας που να βρεθηκε για χι ψι λογους σε ιδια θεση η παρομοια με μας και να "σωθηκε" με ιδιωτικοποιησεις?? Αφου πιανεις μονο το οικονομικο και αφηνεις το κοινωνικο/πολιτικο απεξω σε ρωταω για αυτο...Ασε μη φας...εχουμε γλαροσουπα.

 

Μια και μιλάς για γλαρόσουπα, μου επιτρέπεις να σου αντιστρέψω την ερώτηση; Υπάρχει κάποιο παράδειγμα χώρας, που δημιούργησε η ίδια (με ευθύνη πρώτα των πολιτών και μετά των πολιτικών) ένα τόσο μεγάλο μπουρδέλο όσο το ελληνικό, που το συντήρησε με νύχια και με δόντια, που αγωνίστηκε να το διατηρήσει ακλόνητο για κάμποσες δεκαετίες, που άφησε να την κυβερνούν οι συνδικαλιστές και τελικώς ...ανέκαμψε; Αλήθεια, εσύ τι σουπίτσα έχεις σήμερα;

 

H επιχειρηματολογία του είναι τόσο γερή όσο οι κουφάλες που τον πληρώνουν. Ως Έλληνας πολίτης, θεωρείς επιτυχία το ότι το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αντί να είναι κρατικό ανήκει σε άλλη εταιρεία που είναι κρατική σε άλλη χώρα;

 

Από τη στιγμή που το ελληνικό κράτος απέδειξε ότι είναι ανίκανο να διαχειριστεί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας - και σιγά που ήταν το μόνο δείγμα ανικανότητάς του... - και στεκόταν διαρκώς σούζα στον κάθε εργατοπατέρα που το έκλεινε όποτε γούσταρε, λες και επρόκειτο για το γκαράζ του, κανένα απολύτως πρόβλημα!

 

Εγω ξερω οτι οταν το σπιτι σου εχει ποντικια και κατσαριδες καθεσαι κατω και το καθαριζεις, δεν το πουλας στην εταιρια για να το καθαρισει και μετα το νοικιαζεις απο την εταιρια για να ζησεις.

 

Χειροπιαστά πράγματα αδελφέ! Στη θεωρία όλα είναι ζάχαρη. Το συγκεκριμένο «σπίτι», οι ιδιοκτήτες, σε συνεργασία αγαστή με τους διαχειριστές αλλά και με τους ενοίκους του, οι οποίοι ενίσχυαν σταθερά με την ψήφο τους αυτή την πρακτική, επέλεξαν προ πολλού να το αφήσουν να ξεπεράσει τη φάση που έχει ποντίκια και κατσαρίδες. Το άφησαν έρμαιο και το έχουν φάει ήδη τα ποντίκια και οι κατσαρίδες.

 

Δε θέλουν, ούτε και ήθελαν ποτέ να το καθαρίσουν. Το τι «θα έπρεπε να κάνουν», όλοι το γνωρίζουμε. Ποιος προτείνεις να πιάσει τη σκούπα και το φαράσι; Τόλμησαν μια φορά - όχι διότι απέκτησαν ξαφνικά guts, φυσικά...επειδή τους το επέβαλαν οι απ' έξω - να ζητήσουν λίστες προσωπικού για να διαπιστωθεί ποιοι και πόσοι είναι οι υπεράριθμοι και οι παρανόμως προσληφθέντες στο δημόσιο τομέα, οι ...μάγκες απάντησαν: «Δεν πα' να πηδηχτείς ρε κράτος, που θα μας κάνεις και κουμάντο!» και το κράτος ...πήγε!

 

Αφού έχεις αποδείξει ως κράτος, ότι ούτε τη θέληση, ούτε την πρόθεση, ούτε την ικανότητα έχεις να το καθαρίσεις, εκατό φορές καλύτερα να το πουλήσεις και μετά να το νοικιάσεις για να ζήσεις, όπως λες. Γιατί δηλαδή; Τόσες δεκαετίες που το έχεις υπό την ιδιοκτησία και διαχείρισή σου, σε τι σημείο ανάπτυξης, λειτουργικότητας και απόδοσης έφτασε;

 

Ποντίκια, κατσαρίδες, εταιρείες απεντόμωσης και τρίχες κατσαρές...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...