Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με cooler απο hp dv5


CoOliO

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλη την παρέα..Το φιλαράκι μου είπε να φυσήξει τον ανεμιστήρα από τον επεξέργαστη του laptop που αναφέρω πιο πάνω και έπειτα από εκεί δεν πήρε ποτέ ξανά μπροστά ο ανεμιστήρας..Σήμερα θα αγοράσει έναν νέο από e-bay..Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι..Επειδή θα του το περάσω εγώ (εννοείτε χωρίς λεφτά) και επειδή δεν το είδα ακόμη το laptop θα χρειαστεί να ανοίξω όλη την πίσω μεριά η μόνο το καπάκι που οδηγεί στον ανεμιστήρα?Το ακριβές μοντέλο είναι το 1030ev...Ευχαριστώ!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να το λύσω όλο η μόνο το κάπακι που οδηγεί στο cooler?Δεν έχω δει ακόμη την σχεδίαση του Laptop και δεν ξέρω αν χρειαστεί να το ανοίξω όλο η μόνο ένα καπάκι..Μακάρι να μην χρειάζεται όλο αλλά δεν ξέρω!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι πως είμαι άσχετος με το θέμα..Να ήταν σταθερός δεν θα ρωτούσα καν απλά με τα laptop δεν τα πάω και πολύ καλά..Ωστόσο έχει video στο youtube που σε δείχνουν βήμα βήμα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δώσε 20 ευρώ σε καναν τεχνικό να στο κάνει να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Ξέρεις πόσοι ξεκίνησαν να αλλάξουν ένα ανεμηστιράκι και λόγο απειρίας κατέστρεψαν τα λάπτοπ τους?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτη την αλλαγη αν τελικα την κανεις,που δεν ειναι και τραγικη(αν εχεις ασχοληθει λιγο) να αλαξεις και παστα στον επεξεργαστη

γιατι κατα πασα πιθανοτητα εχει ξεραθει απο τις θερμοκρασιες.

Αν τωρα στο ολο θεμα εχεις αμφιβολιες καλο θα ηταν να κανεις οτι ειπαν και τα παιδια ποιο πριν,γιατι η ζημια δεν αργει να γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα παραγγειλετε και να αγορασετε ανταλλακτικα εκ του ασφαλους.Υπαρχει ενα ενδεχομενο να φυσηχθηκε με πολυ μεγαλη δυναμη και να εκαψε την εξοδο των 12v στο board.Βρες καποιον να μετρησει οτι το board δινει 12v και μετα προχωρας σε αγορα.