Προς το περιεχόμενο
lostresam

Προβλημα με notepad-υποτιτλοι!!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια!

αντιμετωπιζω ενα προβλημα..

οταν κατεβαζω ελληνικους υποτιτλους απο διαφορα sites ,στο notepad βγενουν με περιεργους χαρακτηρες οπως θα δειτε και στη φωτογραφια.(με τους αγγλικους subs δεν υπαρχει προβλημα)

το προβλημα ειναι οτι σχεδον δοκιμασα τα παντα...κατεβασα το subtitle edit για μετατροπη του αρχειου .srt απο ansi σε utf χωρις αποτελεσμα...κατεβασα το notepad++ και με αυτο ομως τα ιδια...απτον πινακα ελεγχου-> γλωσσες αλλαξα τα παντα στα ελληνικα αλλα και παλι τιποτα!!

 

**χρησιμοποιω τα win 8 με ελληνικα μεσα κανονικα σαν κυρια γλωσσα και ως δευτερη τα αγγλικα...

 

upotitloi.jpg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι τα 7άρια υπήρχε μια ρύθμιση στον πίνακα ελέγχου->Τοπικές ρυθμίσεις για αλλαγή της γλώσσας για τα Non-Unicode προγράμματα.

Δεν ξέρω αν υπάρχει και στα 8 αλλά ψάξτο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ψαξει τα παντα και για τα 8 δεν βρισκω τπτ...

και να φανταστεις αυτο συνεβει απτη μια μερα στη αλλη :|

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον βρηκα που υπαρχει το προβλημα και το γραφω σε περιπτωση που και αλλοι εχουν το ιδιο προβλημα με τα win 8..

 

πινακας ελεγχου->γλωσσα->αλλαγη των μορφων ημερομηνιας κτλ->καρτελα διαχειρηση->αλλαγη τοπικων ρυθμισεων συστηματος->ελληνικα!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.