Προς το περιεχόμενο

επιλογή κιθαρας


marios_geo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι παντελώς άσχετος. Θέλω να πάρω μια ηλεκτρική κιθάρα, και έψαξα εδώ και εκεί.

 

Είμαι ανάμεσα σε 2

Yamaha Pacifica 112v

Fender statocaster deluxe Mexico build.

 

Η πρώτη είναι πολύ φτηνή αλλά μου άρεσε η δεύτερη. Πόσο μεγάλη διαφορά έχει ήδη μεξικάνικη από την αμερικανική fender;

 

Καμιά άλλη πρόταση; δεν θα ήθελα να περάσω το 500αρι, και σίγουρα δεν θέλω "παιχνιδι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο μια επιλογή: Fender Stratocaster Classic Player '50. Μην την μπερδέψεις με την classic vibe ή οποιαδήποτε άλλη classic.

 

Επίσης μακρυά από Yamaha όταν πρόκειται για ηλεκτρικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσουν indie rock και alternative rock.

 

Αν μπορούσαμε πχ να παίξω κάτι από radiohead και Depeche Mode θα ήμουν ευτυχισμένος. Αν και μάλλον για τρίγωνα κάλαντα το πάω..

 

Ας δούμε πρώτα μόνο κιθάρα, και μετά τα άλλα. 500 λοιπόν για κιθάρα

 

Έχω κατά μπερδευτεί με το πόσες εκδόσεις statocaster υπάρχουν.. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην πάρεις Μεξικάνικη..

Πάρε αυτή εδώ,τρομερό value for money.

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_classic_vibe_strat_60s.htm

Μη σε ξεγελάει που είναι κινέζικη.Χτυπάει στα ίσα τις αμερικάνικες fender.

 

Και μην ξεχάσεις να πάρεις καλό ενισχυτή αν δεν έχεις ήδη.

Είναι το 70% του ήχου της ηλεκτρικής κιθάρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πέρνεις κιθάρα για να μάθεις χαλαρά μονος σου, ριξε μια ματιά στο Rocksmith, ειναι ενα παιχνίδι που συνδέεις οποιαδήποτε πραγματική κιθάρα με την κονσόλα ή το pc και σου μαθαίνει κανονικά. Απο οσο εχω δει φαίνεται καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

John Bond, έχεις συγκεκριμένο λόγο που απορρίπτεις τις μεξικάνες;

 

Επίσης, darklord, εκμάθηση μουσικού οργάνου από παιχνίδι, ποτέ. Ακόμα και από youtube, καλύτερα είναι (και από YouTube ΔΕΝ μαθαίνεις).