Προς το περιεχόμενο

LG IPS237L - DELL U2312hm


skorpios131

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα έχω έχω πάρει πάρει 3 monitor lg ips237l το πρώτο που πρεπει να ξέρεις για αυτά τα μονιτορ ειναι οτι αυτο που δείχνει σε όλα τα site οτι η οθόνη ειναι μέχρι 1 χιλιοστά ειναι ψέμα τα χρώματα ειναι υπέροχα αλλα δε ξέρω πως θα τη συνδέσεις μιας και διαθέτει έξοδο μόνο για VGA και 2 hdmi βασικα η μια ειναι για μεταφορά οι κοντα κινητού στην οθόνη

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 συνδεσεις κανονικες HDMI εχεις , απλα η μια υπoστιριζει MHL , στην μια συνδεσα PC και στη αλλη ΧΒΟΧ.

Σε αυτην που υποστιριζει MHL μπορεις να συνδεσεις καποιο smartphone με HD , εγω συνδεσα και Galaxy S II και μου το εδειξε τελεια και χωρις να συνδεσω τροφοδοτικο του κινητου που χρειαζεται ο μαμισιος ανταπτορας τoυ SII.

Λαθος κανεις , η οθονη πανει ολο το πανελ μπροστα , περιμετρικα ειναι μονο 0,8 εκατ !!!! 

Σε εμενα ετσι ειναι και ειναι χάρμα οφθαλμων !!!! :-D

μηπως δεν εχεις ρυθμισει σωστα την οθονη ? 

Γιατι και μενα στην αρχη δεν μου την εβγαλε σωστα και εκανα Overscan στο Scaling Options απο το Catalyst.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να δω την καινούρια μου οθόνη σήμερα :-( ( είμαι με ταμπλετ αυτές τις μέρες στο ίντερνετ :-) ) λόγω πως ακόμα δεν ολοκλήρωσα το σύστημα.

Η Δευτέρα η το πολύ Τετάρτη που θα εχω ολοκληρωσει το συστημα αλλα και λόγω εορτών θα σας έχω τις εντυπώσεις μου.

Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας ,εύχομαι σε όλους καλή πρωτοχρονιά. :-)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια ,τελικά ύστερα απο αρκετές μέρες μόλις εχθές έστησα το tower και δοκίμασα επιτέλους την οθόνη ( να σημειώσω πως την εχω πάρει απο την ημερομηνία του τελευταίου μηνύματος που είχα αναρτήσει στο θέμα ) και θάλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου , αλλά και να κάνω μερικές ερωτήσεις σε κατόχους .

 

Λοιπόν ,ξεκινάω απο εντυπώσεις , εργονομικά η οθόνη είναι απλά ότι ήθελα και έψαχνα καιρό , τέλεια για την σωστή ρυθμιση ύψους στο ύψος των ματιών ,αποφευγωντας έτσι και πόνους στον αυχένα , δεν παίζεται απο εργονομικής άποψης κυριολεκτικά .

Σε ποιότητα εικόνας τώρα , μπορώ να πώ πως είμαι αρκετά ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές και ποιο πολύ στα χρώματα , είναι ζωντανά , εκτός μόνο του οτι σε άσπρο φόντο το πάνελ της οθόνης ( δεν ξέρω εάν φταίει το κάλλυμα της οθόνης ,το γυαλί εννοώ ,φαίνεται σαν να φοράει screen protector :-D  ) μου φαίνεται πως κάνει κάποια ψιλοθαμπάθα , κάπως σαν να εχει σκόνη , δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό .

Βέβαια ποιο παλιά είχα μια lg και μπορώ να πώ οτι ήτανε ποιο φωτεινά τα χρωματά της , τονίζω ,ποιο φωτεινά και όχι ποιο ζωντανά , γενικώς στα χρώματα, τα βλέπω ποιο ζεστά και ζωντανά στην dell .

 

Τώρα , ερώτηση , ξέρει κάποιος ( αν και θα μου πείτε δικιά σου είναι ,εσυ την ρυθμίζεις εκεί που θές ,αλλά καλό είναι να πειραματιστώ λιγάκι ) να μου πεί τι ρυθμίσεις εχει κάνει γενικώς σε όλα στην οθόνη ,οι οποίες τον άφησαν πλήρη ευχαριστημένο ?

 

Το καλιμπράρισμα που λένε μερικοί πως μπορώ να το κάνω , χρειάζεται ?

 

Παρατήρησα ( οπως έχω διαβάσει και σε άλλους εδω μέσα με την dell γενικώς ) πως όντως μου κάνει φως δεξιά και αριστερά όταν είναι σε μαυρο φόντο ,απο οτι διάβασα είναι το να το συνηθήσει κανείς :-) .

 

Και τελευταίο ,δυστηχώς :( ύστερα απο τέστ παρατήρησα πως εχει ενα καμμένο πίξελ ,φαίνεται σε άσπρο χρώμα όταν εχω μαυρο φόντο .

 

Αυτά ,κατα τα άλλα είναι μια πάρα μα πάρα πολύ πρακτική οθόνη για τον αυχένα ειδικά , ;) με πολύ καλή απόχρωση χρωμάτων .

 

Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και τελευταίο ,δυστηχώς :( ύστερα απο τέστ παρατήρησα πως εχει ενα καμμένο πίξελ ,φαίνεται σε άσπρο χρώμα όταν εχω μαυρο φόντο .

 

Αυτά ,κατα τα άλλα είναι μια πάρα μα πάρα πολύ πρακτική οθόνη για τον αυχένα ειδικά , ;) με πολύ καλή απόχρωση χρωμάτων .

 

Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

Μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση, αν δεν κάνω λάθος, στα πλαίσια premium εγγύηση οθόνης (0 ελλατωματικά pixel)

http://www.dell.com/gr/p/dell-u2312h/pd

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση, αν δεν κάνω λάθος, στα πλαίσια premium εγγύηση οθόνης (0 ελλατωματικά pixel)

http://www.dell.com/gr/p/dell-u2312h/pd

 

Φίλε μου ,ούτε συννενοημένοι να ήμασταν :-D  , μόλις πριν λίγο τους πήρα τηλ ( αφού είχα δεί και την απάντησή σου ) και ενώ ήταν εξυπηρετικοί μπορώ να πώ , μου λέει κατευθείαν πως αυριο θα έχω άλλη :-) .

Καλά μέχρι εδώ.

Εγώ όμως επειδή την εχω ξανα πάθει και συγκεκριμένα με philips , είχα την ίδια συμπεριφορά , αλλά όσες φορές μου στείλανε οθόνη ( σύνολο 3 ) ήταν όλες ανακατασκευασμένες :mad:  ,με αποτέλεσμα να πάω απο εκεί που την πήρα ( msystems ) και να μου δώσουνε άλλη οθόνη , μια Lg και τέλος καλά τότε , είχα πάρει το μάθημά μου όμως ;)  .

Ετσι μόλις του πέταξα το συμβάν που είχα πάθει με την philips ,μου απάντησε με ειλικρίνια , ( τουλάχιστον ) πως ναι , θα είναι ανακατασκευασμένη αυτή που θα μου ερχότανε αυριο .

Εγώ δεν το δέχτηκα αυτό αμέσως και του είπα , εφόσον την εχω πάρει καινούρια και το πρόβλημα το είχε με το που την άνοιξα ( δεν εχει περάσει μήνας γιατί με ρώτησε ) θέλω να μου την αντικαταστήσετε με καινούρια .

Μου λέει πως ναι γίνεται ,αλλά επειδή δεν υπάρχει σε στόκ αυτη την στιγμή ,θα πρέπει να περιμένω περίπου 3 εβδομάδες να έρθει απο την εταιρία καινούρια , ζητώντας μου να του στείλω φωτό της απόδειξης και φωτό εφόσον είναι δυνατό του προβλήματος που έχει η οθόνη .

Τώρα ,λέτε να παίξει κάτι ,δηλαδή να περιμένω τόσο και να μου στείλουνε ανακατασκευασμένη και επειδή μετά να έχει περάσει ο μήνας να μην γίνεται τίποτα και να μου τα αλλάζουνε μετά ?

Λέω εγώ !

Ολα πρέπει να τα υποψιαζόμαστε πλέον.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγώ δεν το δέχτηκα αυτό αμέσως και του είπα , εφόσον την εχω πάρει καινούρια και το πρόβλημα το είχε με το που την άνοιξα ( δεν εχει περάσει μήνας γιατί με ρώτησε ) θέλω να μου την αντικαταστήσετε με καινούρια .

Μου λέει πως ναι γίνεται ,αλλά επειδή δεν υπάρχει σε στόκ αυτη την στιγμή ,θα πρέπει να περιμένω περίπου 3 εβδομάδες να έρθει απο την εταιρία καινούρια , ζητώντας μου να του στείλω φωτό της απόδειξης και φωτό εφόσον είναι δυνατό του προβλήματος που έχει η οθόνη .

Βασικά σύμφωνα με αυτό http://accessories.us.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=premium_panel , ναι μπορεί να είναι refurbished η οθόνη αντικατάστασης , αν ο υπάλληλος σου είπε για καινούργια τότε κάνε τον κινέζο και περίμενε αλλιώς αν βιάζεσαι παίρνεις ανακατασκευασμένη . 

Q How do I get a replacement monitor? A

Your Limited Warranty1 covers your monitor against defective parts and workmanship. If you experience a part failure during your Limited Warranty1 period, we'll first troubleshoot the system with you over the phone. If your issue is identified as a bright pixel after phone-based troubleshooting, Dell will ship you a replacement unit the next business day2.

 

During the term of your Limited Warranty1, your Dell monitor includes all of the benefits of Dell's 24x7 toll free technical phone support and Advanced Exchange Service2.

 

If you purchased your UltraSharp, Professional and Alienware monitors through Best Buy, you can only exchange it at any Best Buy store. In order to receive warranty service at a Best Buy store, you must have the original sales receipts from your purchase.

 

από το site της dell , πάτα την σημείωση Νο 2 στην πρώτη παράγραφο ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά σύμφωνα με αυτό http://accessories.us.dell.com/sna/sna.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~topic=premium_panel , ναι μπορεί να είναι refurbished η οθόνη αντικατάστασης , αν ο υπάλληλος σου είπε για καινούργια τότε κάνε τον κινέζο και περίμενε αλλιώς αν βιάζεσαι παίρνεις ανακατασκευασμένη . 

 

Q

 

How do I get a replacement monitor?

 

A

 

Your Limited Warranty1[/sup] covers your monitor against defective parts and workmanship. If you experience a part failure during your Limited Warranty1 period, we'll first troubleshoot the system with you over the phone. If your issue is identified as a bright pixel after phone-based troubleshooting, Dell will ship you a replacement unit the next business day2[/sup].

During the term of your Limited Warranty1[/sup], your Dell monitor includes all of the benefits of Dell's 24x7 toll free technical phone support and Advanced Exchange Service2[/sup].

If you purchased your UltraSharp, Professional and Alienware monitors through Best Buy, you can only exchange it at any Best Buy store. In order to receive warranty service at a Best Buy store, you must have the original sales receipts from your purchase.

 

από το site της dell , πάτα την σημείωση Νο 2 στην πρώτη παράγραφο ..

 

 

Τελικά οκ ,θα περιμένω σχεδόν ένα μήνα μέχρι να φέρουν την καινούρια σοδειά :-) και θα μου στείλουν μια καινούρια.

Μου είπαν βέβαια πως αυτό με την φωτεινότητα δεν υπάρχει πρόβλημα και πως το βγάζει σε όλες σχεδόν , μπορει να το έχει και η καινούρια ,πολύ πιθανό μου είπε .

Προς το παρών κρατάω αυτή που έχω και δουλεύω, μέχρι να μου την αλλάξουν .

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας , όταν την παραλάβω θα σας ενημερώσω :-) .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...