Προς το περιεχόμενο

Asus PadFone 16GB στα 270,6 €


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε επικοινωνία που είχα πριν από λίγο με τα multirama μου είπαν ότι το τηλέφωνο έχει εξαντληθεί. Τους ρώτησα αν μπορώ να αφήσω τα στοιχεία μου για να με ειδοποιήσουν όταν θα είναι πάλι διαθέσιμο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κρατήσουν στοιχεία αν δεν υπάρχει το τηλέφωνο ούτε για προπαραγγελία. Μπορεί μόνο να γίνει παραγγελία όταν αναρτηθεί εκ νέου στο site τους.Επίσης μου είπε ότι το τηλέφωνο θα το ξαναφέρουν αλλά δεν γνωρίζει πότε. Με λίγα λόγια παρακολουθούμε το site και όταν ανέβει ενημερώνουμε το forum.

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καλα εκανε και παρελαβε και ποσως με ενδιαφερει ,το εξυπνακιστικο στυλακι του ομως εκει που τον παιρνει 

 

δεν μπορει κανεις να επικαλεστει τπτ αν δεν εχει ονομα

 

τωρα αν ειστε μικροι και ψαρωνετε με τον καθε τσαμπα μαγκα ειναι δικο σας θεμα

 

Συγνώμη που σπαμάρω το thread, αλλά ρε παιδιά, θα τρελαθούμε τελείως?? Δεν συμμετέχω ενεργά στην κοινότητα και για αυτό δεν σχολίασα πιστεύοντας δεν έχω το δικαίωμα, αλλά πραγματικά έλεος. Εννοείται πως έχει δίκιο ο redshift και πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να μην το βλέπετε.

Ο tornado έκανε ένα ποστ στο οποίο δεν σταμάτησε να υπερηφανεύεται για το ότι κάνει το αυτονόητο και βοηθάει και κάποιους άλλους. Μάλιστα με απερίγραπτα ειρωνικό και υποτιμητικό τρόπο και υφάκι και μόλις είδα το ποστ, σκέφτηκα δεν μπορεί τρέλα πουλάει το παλικάρι. Και όμως βρέθηκαν κάποιοι να συμφωνήσουν μαζί του και ο φίλος sv2kgl σχεδόν απολογήθηκε κιόλας, ενώ το μόνο σφάλμα του, ήταν η υπερβολική ευγένεια! Πραγματικά παράνοια!

Anyway ξανά σόρυ για την παρεμβολή και το σπαμ :)

  • Like 6
Δημοσ.

 

Εγω παντως τον ειδα απλα ως υπερ-χαρουμενο/εκδηλωτικο με την προσφορα που πηρε (γιατι να θιχτει καποιος με την χαρα του άλλου?) και με το οτι η πιεση του απεδωσε, απο κει και περα γυριζει σε προσωπικη αντιπαραθεση και δε θα παρω θεση.

 

Θα παρω ομως θεση (και γι αυτο ποσταρω τωρα) ως προς την "τελευταια ενημερωση" δηλαδη χθες που ελεγαν οτι το εχουν διαθεσιμο στα 355 δεν μπορουσε καποιος να πει "κρατηστε το μου" (αφου ηταν διαθεσιμο) και οταν τον παρουν να τον ενημερωσουν για να προχωρησει η παραγγελια να τους πει "ωραια, τωρα που το εχετε εκτελεστε την #******* παραγγελια μου (στα 270)"?!!!

Πιο πιθανο μου φαινεται να μην ξερουν τι τους γινεται (εκτος αν η εξαντληση προκυπτει γιατι δεσμευτηκε το αποθεμα για οσους παρηγγειλαν) αλλιως αν οντως "εξαντληθηκε" θα δειτε οτι "δε θα μας ξαναφερουν οι προμηθευτες"...! (στην τελευταια περιπτωση επιβαλλεται οσοι παρελαβαν να δηλωσουν ημ/νια/ωρα παραγγελιας για ευνοητους λογους)

Δημοσ.

επειδη εχουν γινει αρκετες παραγγελιες και το θεμα καιει πολλους, καλο θα ητν παιδια να μη ξεφυγουμε με προσωπικες διαμαχες και να μεινουμε εντος θεματος...

 

Εγω εχω κανει παραγγελια 28/12 , εστειλα χτες ενα webform για να ρωτησω την εξελιξη της παραγγελιας, στο οποιο αναφερω και την αλλαγη του ονοματος του προϊοντος και οτι η Asus δεν το πουλαει σκετο και θελω ολο το πακετο οπως αρχικα πρηγγειλα, στο οποιο webform δεν εχω λαβει απαντηση ακομα.

 

Αποκει και περα χτες ετυχε να περασω απο το multirama Ψυχικου γιατι πηγα να παρω ενα ποτο απο το supermarket απεναντι να παω σε μια Ιωαννα και ειπα ας δω τι παιζει και εκει (μιας και εχω ζητησει παραδοση στο συγκεκριμενο καταστημα στην πραγγελια μου), και εκει ειχαν αγνοια για το ολο θεμα, μαλλιστα επεμεναν οτι πωλουνται και χωριστα τα 2 κομματια. Δεν ειχαν κανενα κινητο αλλα ειχαν 2 stations τα οποια μου εφεραν σαν παραδειγμα οτι "ετσι" τους ξεμειναν...ενω μου ειπε οτι το Χαλανδρι εχει 6 τεμαχια απο το κινητο...

 

Σημερα και αφου μεχρι το μεσημερι δεν ελαβα απαντηση στο webform, παιρνω τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων να δω τι παιζει και ηταν μια κοπελιτσα που αφου το κοιταξε μου ειπε οτι εχει "κολλησει" η παραγγελια γιατι στο συγκεκριμενο προϊον δεν εχουν παρα πολλα κομματια και περιμενουν να δουν τι θα κανουν...και οτι θα λαβω τις επομενες μερες ενημερωση μεσω e-mail για την εξελιξη της παραγγελιας... Δεδομενου οτι δεν συζητησαμε περισσοτερο με αυτο που μου ειπε, δεν φτασαμε στο να μιλησουμε για το αν ειναι και το station ή οχι κλπ

 

Τα συμπερασματα δικα σας...

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα η παραγγελία μου πάντως από χθες που μου δώσανε ημερομηνία παραλαβής στις 10/1 άλλαξε κατάσταση, από "καταχωρημένη" σε "επεξεργασία". Την παραγγελία την έκανα στις 28/12.

 

Πάντως έχω παραγγείλει ήδη θήκη και screen protector για το τηλέφωνο και το station :P

 

Εσείς που παραλάβατε πείτε μας τις πρώτες εντυπώσεις.

Δημοσ.

Μία ερώτηση σε αυτούς που παρέλαβαν, πότε κάναν παραγγελία ??

Εγώ προσωπικά έκανα την παραγγελία από τα public το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου περίπου στις 2 το ξημέρωμα. Το επόμενο πρωί η παραγγελία στάλθηκε κανονικά χωρίς εγώ να κάνω καμία άλλη ενέργεια αλλά η προσφορά εξαφανίστηκε από το site. Η παραγγελία ήρθε κανονικά στις 27 Δεκεμβρίου.

Δημοσ.

Καλησπέρα

 

Χρησιμοποιείστε το παρακάτω link και μετά ενημερώστε το κατάστημα. Ακόμα καλύτερα στείλτε τους το επιβεβαιωτικό e-mail που θα λάβετε άμεσα.  Δεν χρειάζονται φασαρίες κατά τη γνώμη μου.

 

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε xxxxx,

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αναφορικά με την παραγγελία σας.

Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη, διότι δεν θα μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία καθώς το προϊόν
ASUS PADFONE  λόγω της ελκυστικής τελικής τιμής του, παρουσίασε ανέλπιστα υψηλή ζήτηση με αποτέλεσμα να εξαντληθεί. Στο διάστημα που μεσολάβησε ανατρέξαμε επίσης και στον προμηθευτή μας αλλά το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Από την πλευρά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

Αν θέλετε μπορείτε να πλοηγηθείτε στο multirama.gr για να κάνετε μια εναλλακτική επιλογή.

Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση σας προκαλέσαμε.

Multirama Customer Service Department

23ο χλμ Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας| Άγιος Στέφανος 145 65, Αττική

Tel.|  801 11 15 000 Fax | 210 81 81 180

E-mail | [email protected] Website www.multirama.gr

Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε xxxxx,

 

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αναφορικά με την παραγγελία σας.

 

Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη, διότι δεν θα μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία καθώς το προϊόν ASUS PADFONE  λόγω της ελκυστικής τελικής τιμής του, παρουσίασε ανέλπιστα υψηλή ζήτηση με αποτέλεσμα να εξαντληθεί. Στο διάστημα που μεσολάβησε ανατρέξαμε επίσης και στον προμηθευτή μας αλλά το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Από την πλευρά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

Αν θέλετε μπορείτε να πλοηγηθείτε στο multirama.gr για να κάνετε μια εναλλακτική επιλογή.

 

Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση σας προκαλέσαμε.

Multirama Customer Service Department

23ο χλμ Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας| Άγιος Στέφανος 145 65, Αττική

Tel.|  801 11 15 000 Fax | 210 81 81 180

E-mail | [email protected] Website www.multirama.gr

psycho13 πότε το είχες παραγγείλει?

Δημοσ.

Αυτο...

Αγαπητέ κύριε xxxxx,

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αναφορικά με την παραγγελία σας.

Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη, διότι δεν θα μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία καθώς το προϊόν
ASUS PADFONE  λόγω της ελκυστικής τελικής τιμής του, παρουσίασε ανέλπιστα υψηλή ζήτηση με αποτέλεσμα να εξαντληθεί. Στο διάστημα που μεσολάβησε ανατρέξαμε επίσης και στον προμηθευτή μας αλλά το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Από την πλευρά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

Αν θέλετε μπορείτε να πλοηγηθείτε στο multirama.gr για να κάνετε μια εναλλακτική επιλογή.

Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση σας προκαλέσαμε.

Multirama Customer Service Department

23ο χλμ Εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας| Άγιος Στέφανος 145 65, Αττική

Tel.|  801 11 15 000 Fax | 210 81 81 180

E-mail | [email protected] Website www.multirama.gr

Θυμιζει κατι; :P

Αγαπητέ πελάτη,
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας αναφορικά με την παραγγελία σας.
Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη, διότι δεν θα μπορέσουμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας, καθώς το προϊόν HD WD 2TB WD2003FYYS SATA2 RAID ED.4 64M λόγω της εξαιρετικά ελκυστικής τελικής τιμής του, παρουσίασε ανέλπιστα υψηλή ζήτηση με αποτέλεσμα να εξαντληθεί και στο δίκτυο προμηθευτών μας. Από την πλευρά μας, σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ακυρώσουμε την παραγγελία σας. Αν θέλετε μπορείτε να πλοηγηθείτε στο e-shop μας για να κάνετε μια εναλλακτική επιλογή.

Μας συγχωρείτε για την όποια αναστάτωση σας προκαλέσαμε.

Στην διάθεσή σας,
Getitnow.gr Customer Passion

 Πρώτο Βραβείο στην Εξυπηρέτηση Πελατών το 2011

Κατα τη γνωμη μου η συγκεκριμενη περιπτωση (για το padphone) απαιτει δραστικα μετρα γιατι επεσε πολυ δουλεμα.

 

Επισης, πώς στο καλο ρε παιδια εχουν σε ενα τοσο τυποποιημενο email την φραση "απο την πλευρα μας σας διαβεβαιωνουμε οτι θα "παρανομησουμε" (βλ. μονομερης ακυρωση συμβασης εξ αποστασεως)"????

 

Δημοσ.

Φυσικα η κατασταση της παραγγελιας μου ειναι ακυρωμενη.

Το θεμα ειναι οτι επειδη ειναι η 2η φορα που μου ακυρωνουν μονομερως και με το ετσι θελω παραγγελια μου, εχουν ακυρωθει και απο εμενα σαν ομιλος και οχι μονο σαν μαγαζι

Δημοσ.

και εμενα ακυρωτικο μου στειλανε... 28/12 παρηγγειλα και εγω...

Τωρα μπορουμε να κανουμε κατι? (σοβαρο, περα απο φωνες κραυγες και μπινελικια)

Δημοσ.

Τελικά δεν έχω καταλάβει τι παίζει με το συγκεκριμένο τηλέφωνο. Κάποιος φίλος πιο πάνω είπε ότι σε κάποιο κατάστημα υπήρχαν 6 εμένα μου είπαν ότι θα ξαναφέρουν εσας σας έστειλαν μήνυμα ότι δεν έχει ούτε ο προμηθευτής. Μάλλον την πάτησαν με την τιμή και προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν τη χασούρα ακυρώνοντας τις παραγγελίες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...