Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
kalogeros

Πρόβλημα με Samsung UE40EH6030 και ελληνική αντιπροσωπία

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.

 

Έχω την τηλεόραση του τίτλου η οποία τις τελευταίες μέρες παρουσίαζει πρόβλημα και πρέπει να τη δει τεχνικός. Πήρα το service της Θεσσαλονίκης και μου είπαν ότι παραλαβές για ελαττωματικά προϊόντα γίνονται μόνο Δευτέρα με Παρασκευή 08:30-15:00. Τις συγκεκριμένες μέρες και ώρες δουλεύουμε και εγώ και η αρραβωνιαστικιά μου και δεν μπορούμε ούτε να παραδόσουμε την τηλεόραση, ούτε να απουσιάσουμε από τις δουλειές μας. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της Samsung στην Αθήνα, από όπου η απάντηση που έλαβα ήταν λίγο-πολύ "αυτό είναι το ωράριο και κόψτε τον λαιμό σας". Επειδή η συγκεκριμένη πολιτική με προσβάλλει ως καταναλωτή, αποφάσισα να επικοινωνήσω με τη μαμά Samsung για να τους αναφέρω το πρόβλημα μπας και μου βρουν μια λύση, αλλά στο site δεν βρηκα κάποιον τρόπο επικοινωνίας. Έχει κανείς ένα email ή ένα τηλέφωνο ώστε να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί τους; Άντε γιατί παράγινε με τους Έλληνες αντιεπαγγελματίες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα service δουλευουν αυτο το ωραριο. Βρειτε καποιον να εχει ρεπο καθημερινή να ειναι στο σπιτι για την παραλαβει. Τι λυση περιμενεις ακριβως να βρεθει? Χρονια ετσι ειναι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας συγγενής δεν μπορεί να βοηθήσει;

Όντως τα ωράρια, για κάποιον που δουλεύει, δεν βολεύουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα service δουλευουν αυτο το ωραριο. Βρειτε καποιον να εχει ρεπο καθημερινή να ειναι στο σπιτι για την παραλαβει. Τι λυση περιμενεις ακριβως να βρεθει? Χρονια ετσι ειναι.

 

Φίλε, εάν αυτό το θεωρείς aftersales για μια εταιρία όπως η Samsung, τότε καλά κάνεις, αλλά εγώ δεν το θεωρώ aftersales που σέβεται τον πελάτη. Η νοοτροπία "σου πήραμε τα λεφτά σου και τράβα τώρα και γ@μήσου" με εκνευρίζει αφάνταστα. Ειδικά τη στιγμή που το προϊόν τους είναι ελαττωματικό. Μία εταιρία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, θα πρέπει να σκιστεί και να κινήσει γη και ουρανό σε τέτοιες περιπτώσεις, για να αποφύγει τέτοιου είδους συζητήσεις στο νετ που τη δυσφημίζουν.

 

Θα σου δόσω ένα πρόσφατο παράδειγμα σωστού aftersales. Πέρισυ τον Σεπτέμβριο είχα αγοράσει ένα πληκτρολόγιο της logitech. Μετά από έναν χρόνο έσπασε το ένα από τα δύο ποδαράκια, με αποτέλεσμα η χρήση του να γίνεται λίγο ενοχλητική. Επικοινώνησα με την εταιρία για να τους ρωτήσω εάν έχουν ένα ανταλλακτικό να μου στείλουν και επειδή δεν είχαν ανταλλακτικά, μου έστειλαν ολόκληρο πληκτρολόγιο. Αυτό είναι aftersales. Και μιλάμε για ένα προϊόν αξίας 30 ευρώ και όχι για 500 όπως στην περίπτωση της τηλεόρασής μου. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν ζητάω αντικατάσταση της τηλεόρασης (αν και θα έπρεπε, καθώς το πρόβλημα πρωτοεμφανίστηκε 15 μέρες μετα από την αγορά της). Το μόνο που ζητάω είναι να μπορέσω να τους πάω την τηλεόρασή μου χωρίς να χάσω μεροκάματο και χωρίς να υποχρεωθώ σε κάποιον. Δεν έχω καν την απαίτηση να έρθουν να την παραλάβουν.

 

Η αλήθεια είναι ότι τη συγκεκριμένη εταιρία την προτιμώ εδώ και χρόνια και όχι μόνο σε θέμα τηλεοράσεων. Από σήμερα θα το ξανασκεφτώ πολύ σοβαρά για να αγοράσω κάποιο προϊόν της. Και για να επανέλθω στο αρχικό μου ερώτημα, ξέρεις κάποιος πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τα κεντρικά τους;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παίρνω το μέρος της Samsung. Απλά ως επαγγελματίας σου γνωστοποιώ οτι αυτά ειναι τα ωράρια των εξωτερικών service των εταιριών. ΟΠΟΙΑ μάρκα και να πάρεις αυτά θα είναι. Ειτε LG, ειτε Sony, ειτε Panasonic κτλ κτλ... Άντε μερικοί να κλείνουν 17.00 αντι 15.00.

 

Η logitech σου αντικατέστησε ενα προϊόν, 30 ευρώ αξία λιανικής (σε αυτούς κοστίζει πολύ λιγότερο...). Η τηλεόραση δεν είναι τόσο απλό πράγμα.

 

Στο ξανά λεω δεν παίρνω το μέρος τους άλλα εαν η καθε εταιρία ''σκιζόταν'' να εξυπηρετήσει τον κάθε ενα, με την ώρα και το μέρος, και τον τρόπο που τον βολεύει, τοτε αγαπητέ μου, οι υπηρεσίες αυτες θα κόστιζαν και δεν παρέχονταν δωρεάν όπως τώρα.. Όμως ολοι γκρινιάζαμε όταν κάποτε κόστιζαν...Τώρα ας συμβιβαστούμε..

 

Άλλωστε συγνώμη που επεμβαίνω αλλα ρεπό καθημερινή δεν παίρνει κάνεις στην οικογένεια?  Κάποιος άλλος συγγενής? Με το να πνιγόμαστε σε μια κουτάλια νερο και να αρχίζουμε να εκτοξεύουμε οργή αριστερά και δεξιά με το παραμικρό δεν κερδίζουμε τίποτα, παρά μονο να δημιουργούμε εντυπώσεις για προβλήματα που στην ουσία δεν είναι προβλήματα...

 

Όσο για την αρχική σου ερώτηση εδω  ειναι η φόρμα e-mail της Samsung Hellas

https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionGeneral.jsp?SITE_ID=297

 

Μέσω τηλεφωνου

 

Από σταθερό: 80111 7267864,
αστική χρέωση
Από κινητό: 210 6897691
Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00

 

Άλλα ειλικρινά τι λύση περιμένεις να σου βρουν? Να πάει κάποιος τεχνικός ενω εχει σχολάσει απο τις 15.00 να την πάρει απο εσένα και να την πάει το πρωί στο εργαστήριο, η να ανοίξουν ειδικά για εσένα (η τον οποιοδήποτε το απαιτεί μην το πάρεις προσωπικά) Σαββάτο - Κυριακή?

 

Συγνώμη κιόλας άλλα δεν θεωρώ το πρόβλημα σου άλυτο και δύσκολο....Ούτε οτι η εταιρία δεν σε εξυπηρετεί..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η logitech σου αντικατέστησε ενα προϊόν, 30 ευρώ αξία λιανικής (σε αυτούς κοστίζει πολύ λιγότερο...). Η τηλεόραση δεν είναι τόσο απλό πράγμα.

 

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ. Εάν η logitech έδειξε τέτοιο ενδιαφέρον για ένα προϊόν αξίας 30 ευρώ, μήπως για ένα 500 ευρώ θα έπρεπε να δείξει η Samsung μεγαλύτερο ενδιαφέρον; Σκέψου ότι πλέον τα 500 ευρώ είναι για πολλούς ένα μηνιάτικο.

 

 

 

Στο ξανά λεω δεν παίρνω το μέρος τους άλλα εαν η καθε εταιρία ''σκιζόταν'' να εξυπηρετήσει τον κάθε ενα, με την ώρα και το μέρος, και τον τρόπο που τον βολεύει, τοτε αγαπητέ μου, οι υπηρεσίες αυτες θα κόστιζαν και δεν παρέχονταν δωρεάν όπως τώρα.. Όμως ολοι γκρινιάζαμε όταν κάποτε κόστιζαν...Τώρα ας συμβιβαστούμε..

 

Όταν το προϊόν που μου πουλάν είναι ελαττωματικό, άρα η ευθύνη είναι δική τους, ναι φίλε μου έχω την απαίτηση να σκιστούν και να με εξυπηρετήσουν. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω απαίτηση να έρθει ο τεχνικός στις 11 το βράδυ να με εξυπηρετήσει και βασικά δεν έχω την απαίτηση να έρθει καν τεχνικός στο σπίτι μου, αλλά 8:30-15:00 δεν δουλεύουν ούτε οι δημόσιοι υπάλληλοι. Θα μπορούσαν να δέχονται συσκευές και το απόγευμα και ας έπρεπε να τη μεταφέρει ο πελάτης από μόνος του. Η λογική "υποχρεώσου σε κάποιον ή λείψε από τη δουλειά σου μία μέρα" δεν δείχνει σεβασμό προς τον πελάτη. Κάθε άλλο μάλιστα.

 

 

Άλλωστε συγνώμη που επεμβαίνω αλλα ρεπό καθημερινή δεν παίρνει κάνεις στην οικογένεια?  Κάποιος άλλος συγγενής? Με το να πνιγόμαστε σε μια κουτάλια νερο και να αρχίζουμε να εκτοξεύουμε οργή αριστερά και δεξιά με το παραμικρό δεν κερδίζουμε τίποτα, παρά μονο να δημιουργούμε εντυπώσεις για προβλήματα που στην ουσία δεν είναι προβλήματα...

 

Και ξαναλέω. Το να υποχρεωθώ σε κάποιον ή να απουσιάσω από τη δουλειά μου δεν αποτελεί λύση για εμένα. Ρεπό καθημερινή παίρνουμε μόνο την περίοδο του δεκαπενταύγουστου. Όπως καταλαβαίνεις, πέφτει λίγο μακρυά για να κάνω υπομονή μέχρι τότε. Εάν εσύ είσαι τόσο χουβαρντάς που δεν θεωρείς πρόβλημα το να χάσεις ένα μεροκάματο, θα σου πω το εξής. Η απουσία μου μία μέρα από τη δουλειά μου θα μου κοστίσει περίπου 50 ευρώ. Άρα, αμέσως το κόστος της τηλεόρασης για εμένα έχει ανέβει στα 550 ευρώ. Επίσης, εκτός από την προαναφερθείσα τηλεόραση, έχουμε τρία κινητά Samsung (Galaxy Nexus, S2 και S3) και 2 smartTVs (μία UE40ES5500 και μία UE40D6100). Όπως καταλαβαίνεις, πλέον τρέμει το φιλοκάρδι μου μην χαλάσει τίποτα, γιατί κάθε ζημιά σημαίνει μείον 50 ευρώ από την τσέπη μου. Να το χέσω το δωρεάν service και την εγγύηση εάν είναι έτσι.

 

Όπως ενδεχομένως κατάλαβες, είμαι από τους πιστούς πελάτες της Samsung εδώ και πάρα πολλά χρονιά και ένας από τους λόγους ήταν ότι πίστευα ότι μία τόσο μεγάλη εταιρία θα έχει και το ανάλογο aftersales. Τελικά έπεσα έξω και δυστυχώς θα το σκεφώ πολύ σοβαρά να ξαναγοράσω samsung. Όχι γιατί έχω κάτι με την εταιρία, αλλά η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα με απογοήτευσε.

 

Υ.Γ.: Στα τηλέφωνα που μου έδοσες πήρα πρώτα από όλα και οι διάλογοι ήταν κωμικοτραγικοί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω το πρόβλημά σου, αλλά ειλικρινά τώρα, τι περίμενες να σου λύσουν τα κεντρικά;

Πάντως και ένα Σάββατο πρωϊ να δούλευαν, θα βολευόταν αρκετός κόσμος που δεν μπορεί να λείψει απ' την δουλειά του, όπως εσύ και κατά την γνώμη μου έτσι θα έπρεπε να γίνεται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω το πρόβλημά σου, αλλά ειλικρινά τώρα, τι περίμενες να σου λύσουν τα κεντρικά;

Πάντως και ένα Σάββατο πρωϊ να δούλευαν, θα βολευόταν αρκετός κόσμος που δεν μπορεί να λείψει απ' την δουλειά του, όπως εσύ και κατά την γνώμη μου έτσι θα έπρεπε να γίνεται.

 

Χαίρομαι που συμφωνούμε, γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι παράλογος. Αυτό ακριβώς ήταν το θέμα μου από την αρχή. Έστω και μία μέρα την εβδομάδα να δουλεύουν σε ώρες που να βολεύουν τους εργαζόμενους. Σίγουρα, πάλι κάποιοι δεν θα βολεύονται, αλλά πιστεύω ότι η πλειοψηφία θα βολευτεί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο απλή περιέργεια, τι σου έλεγαν που τους πήρες τηλέφωνο; Αναρμοδιότητα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σου δόσω να καταλάβεις, εγώ τους έκανα παράπονα για το ωράριο λειτουργίας του service και ο υπάλληλος μου έλεγε ότι η τηλεόραση θα διορθωθεί γιατί είναι εντός εγγύησης. Όταν κάποια στιγμή βγήκα από τα ρούχα μου, μου είπε να καλέσω στο service της Θεσσαλονίκης για να κανονίσω παραλαβή. Στο service της Θεσσαλονίκης μου είπαν ότι πρέπει να καλέσω στο 80111... και να κάνω αίτηση για παραλαβή και ότι αυτούς θα τους ειδοποιήσουν από την Αθήνα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν οι υπηρεσίες αυτες κόστιζαν και υπήρχε ευελιξία στην παράδοση - παραλαβή ο κόσμος ωρυόταν και τα παράπονα έφταναν τα χιλιάδες καθημερινά. Τώρα εχει γίνει δωρεάν αλλα με πιο ''δημόσιο'' ωράριο όπως πολυ σωστά είπες.

 

Πάντως χωρις να θελω να απογοητεύσω ολες οι εταιρίες την ιδια πολιτική εχουν, μερικες και χειρότερη αλλα ονοματα δεν λεω..

 

Άλλωστε σου μεταφέρω οτι μου εχουν πει κατα καιρούς πωλητές και product των εταιριών με τις οποίες συνεργαζόμουν επι χρονια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.