Προς το περιεχόμενο

Elite: Dangerous


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελυωσα το 1ο elite σε εναν amstrad cpc6128. Θυμαμαι διαβαζα και το manual που ειχε και ολα τα ship specifications :P

Μετα ελυωσα και τα 2 frontier και το μοναδικο που μου θυμησε απο τοτε elite ηταν το Freelancer. Εριξα μια γρηγορη ματια στο παραπανω pdf και φαινεται πολλα υποσχομενο! Δεν βρηκα καμια πληροφορια ομως σχετικα με το pvp κομματι του παιχνιδιου....

 

Well..το παιχνίδι είναι sandbox, οπότε έχει απ'όλα. Βασικά, όπως προβλέπεται στα Elite παιχνίδια, κάνεις ότι θέλεις και όποιον πάρει ο χάρος (συνήθως εσένα παίρνει btw)

 

Σχετικά με PvP, έχε στο νου σου τα εξής. Το ED είναι στημένο ως PvA experience, δλδ με άλλα λόγια οι παίχτες είναι απλά μέρος του περιβάλλοντος, όχι οι πρωταγωνιστές. Είναι σχετικά εύκολο να σε λιώσει ένας μόνος και καταφρονεμένος NPC αν πέσεις στο λάθος μέρος την λάθος στιγμή, και ως γνωστόν η όλη αντιμετώπιση του παιχνιδιού απέναντί σου είναι ολίγον μπρουτάλ..έως σαδιστική. H χαρά της δυστοπίας με άλλα λόγια.

 

Από εκεί και πέρα..μπορείς να πιάσεις καριέρες σαν πειρατής, κυνηγός κεφαλιών, να πάρεις μέρος στο ναυτικό των μεγάλων δυνάμεων (Federation, Empire, Alliance), να γίνεις μισθοφόρος, δολοφόνος επί πληρωμή κτλ κτλ. Απλά έχε υπόψιν σου δύο πράγματα.

 

1. Το παιχνίδι δεν είναι arena, αλλά open world με τεράστιες αποστάσεις (βασικά, όλος ο γαλαξίας μας). Οπότε μην νομίζεις πως θα βρίσκεις παίχτες κάτω από κάθε πέτρα κτλ..XD

2. Για ότι κάνεις..θα υποστείς και τις ανάλογες συνέπειες. Πχ. αν πας και σφάξεις χωρίς λόγο και αιτία καμιά εκατοσταριά γυναικόπαιδα μετανάστες που ταξιδεύουν με το πλοίο της γραμμής...περίμενε επικήρυξη και..την μισή Μεγάλη Βρετανία (οι περισσότεροι παίχτες από εκεί είναι προς το παρόν) να προσπαθεί να σου πάρει το scalp για να βγάλει κανά φράγκο.

 

Φυσικά, σκοπός των παραγωγών (FDEV) είναι να πετάνε με χαρά αλλά και σαδιστική διάθεση γεγονότα (injected events) στον γαλαξία μας που θα αναγκάζουν (ή θα τέρπουν σε αμαρτία) τους παίχτες να βρίσκονται στο ίδιο σημείο την ίδια στιγμή...με μάλλον τραγελαφικά αποτελέσματα. Ας πούμε, ένας εμφύλιος πόλεμος, ή ένας λιμός κτλ κτλ.

 

Σε γενικές γραμμές...ωραία πράγματα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Με το Τ7 δεν χρειάζονται καν αποστολές.   Του βάζεις εκεί διακοσουσπενήντα τόνους φορτίο, μπακαλική από την Τρίπολη για πάνου Μακεδονία, πας σιγούλια-σιγούλια και πουλάς στο διπλανό σύστημα, ταρίφα

Μεταφέρω κάτι Progenitor Cells για τον LHS 2764a. Είμαι 7 jumps μακριά.   Ταξιδεύω χαλαρός, το ρεζερβουάρ γεμάτο και έχω όρεξη για τίποτε salvage collecting στο δρόμο. Μπαίνω στο πρώτο Signal που βρ

Η εικονα προφιλ του king_k απεικονιζει insomniac που επαιζε ED με occulus rift και voice attack με πακετο A.S.T.R.A. ενω η αγαπημενη συζυγος περιμενε να πανε για ψωνια Τωρα μετα απο τη παρεξηγηση συν

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ειδικά για δουλέμποροι έχουμε πολύ φαΐ. Ορίστε τι περιμένουμε σχετικά με δαύτους... :devil:

 

Slavery legality

  • There are two types of slaves: slaves and Imperial slaves
    • Imperial slaves are always considered legal commodities in Imperial systems
    • Non-Imperial slaves are considered illegal commodities in Imperial systems
    • Both types of slaves are considered illegal commodities in Federal and Alliance systems
    • Both types of slaves may be considered legal or illegal commodities in independent systems, based on various system parameters (e.g. faction government type, security level, current events)
  • Slaves may be traded at black markets in systems where slavery is illegal
  • Carrying dead/spoiled slaves regardless of whether a commander killed them via poor transport care or not, is considered as the crime of murder by most systems
    • Some black markets will buy stasis canisters containing spoiled slaves as though they were fertilizer commodities
    • Some black markets will buy stasis canisters containing dead slaves as though they were medical supplies
    • Extreme (read: insane) faction systems and system events such as famine can cause markets to (temporarily) purchase stasis canisters containing dead slaves as though they were meat commodities
  • Some black markets will buy stasis canisters containing live slaves as medical supplies
Slave commodity rules
  • Non-Imperial slaves are always transported in stasis canisters
    • Stasis canisters induce comas and can additionally supply nutrients when housed in a life-support cargo rack
    • when not housed in a life-support cargo rack, stasis canister occupants will reduce in quality over time:
      • Healthy
      • Ailing
      • Dead
      • Spoiled
    • The quality will affect sale price and commodity type the canister can be sold as (e.g. spoiled slaves cannot be sold as medical supplies)
  • Specific types of slaves can be bought and sold (pleasure, brute, domestic etc.)
    • Although still sold as slaves they can fetch different prices depending on the economy type (for example, brute slaves are worth more to industrial/extraction economies, pleasure slaves are cheaper at service economies)
  • Imperial slaves must be transported via passenger cabins
  • NPC escape pods are treated as stasis canisters
Slaves and Passengers
  • Trading in slaves affects various reputations, such as increasing criminality
  • Commanders can purchase fake IDs as data chits
    • Using a cockpit interface a commander can apply an ID to a slave filled stasis canister/passenger cabin containing Imperial slaves which converts them into free passengers
    • When docked, a commander can offload such passengers to local immigration, for increased humanity reputation and increased reputation with factions that oppose slavery
    • Some humanitarian contacts can take delivery of such passengers, for increased humanity reputation (and improved relationship with the contact)
    • Imperial slaves do not in general view being freed as a good thing; they can be offloaded when docked, but there is a chance (based on commander reputations) that they will issue an Imperial attempted murder crime against the commander that frees them (the commander still gains increased reputation with factions that oppose slavery, but loses reputation with the Empire)
    • For every slave freed there is a chance that a reward encounter can be generated at some point in the future.
  • Once applied, a fake ID cannot be removed on ship
    • Commanders may use illegal services at various docks to remove an ID from the system, turning a passenger/freed slave into a slave (or make a stasis canister carrying slaves/passengers read like it's carrying another commodity)
      • Any canister containing slaves but marked as something other counts as illegal goods in systems where slavery is legal if detected
      • Any canister containing slaves but marked as something other counts as attempted murder in systems where slavery is illegal if detected
  • Passengers transported by stasis canister can sold as slaves at a market
    • The commander's reputations are significantly affected
    • There is a chance that a revenge mission/event may be generated for each passenger sold in this manner
    • There is a chance that the commander may instantly gain an attempted murder crime for each passenger sold in this manner from a faction that opposes slavery (representing the nationality of the passenger)
    • Many passengers refuse to be transported via stasis canister (for pretty much this reason)
    • Selling important characters into slavery is possible if they are transported by stasis canister
    • Some nefarious contacts allow commander's to sell passengers from cabins (including important characters) into slavery
    • Selling important characters into slavery feeds strongly into the missions/events system
Slaves and Events/Missions
  • Trading and dealing in the slave trade opens up lots of interesting possibilities:
    • Sting operations when selling slaves to contacts
    • Revenge missions from disgruntled associates
    • Imperial slave defectors
    • Betraying important passengers for a third party’s benefit

http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=7276

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bounty hunter ftw. Ασε που κανεις και τα κονε σου και οι μπατσοι κλεινουν και κανα ματι στις παρανομιες σου ;)

 

Αν οντως αξιζει νομιζω πως ο Santa Claus θα μου "κανω" δωρο και το Oculus Rift :P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως θα πρέπει να ειπωθεί πως οι space sim fans είμαστε υπερκωλόφαρδοι αυτόν τον καιρό...έρχεται το καταπέτασμα, και αυτό το χρωστάμε σε μεγάλο βαθμό στον Chris Roberts και την επιτυχία του με το SC. :-D

 

Φάτε μάτια ψάρια! :devil:

 

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

0.jpg

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Moderators

Bounty hunter ftw. Ασε που κανεις και τα κονε σου και οι μπατσοι κλεινουν και κανα ματι στις παρανομιες σου ;)

 

Μιας και (ιεροσυλία, ξέρω) δεν έχω παίξει κανένα Elite, τα κονέ είναι NPCs; ;)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και (ιεροσυλία, ξέρω) δεν έχω παίξει κανένα Elite, τα κονέ είναι NPCs; ;)

 

Yeap!!! Μπορει πχ. να κανεις smuggling διαφορα illegal goods και οι πιθανοτητες να σε ψαξουν να ειναι στον πατο ;)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Voice attack και τα μυαλά στα κάγκελα..μέχρι και στον χάρτη δουλεύει..

 

 

Επίσης...κάφρος εν όψει...

 

Επεξ/σία από Dante80
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια ωραία ingame εικόνα για solar flare (πατάμε πάνω για την δούμε στις αρχικές τις διαστάσεις)6IguPDYl.jpg

Επειδή δεν το βλέπω να μπορέσω να κρατηθώ και θα το πάρω τώρα, θα μπορούμε να παίζουμε στο online mode να μου κάνεις και κανένα μάθημα; :-)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.