Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με thunderbird και yahoo.com


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

       Αποφάσισα κι εγώ μετά από τόσα χρόνια να ασχοληθώ με τον thunderbird.Έχω 2 λογαριασμούς mail,στo yahoo.com & και aol.com.Ενώ κάνω κανονικά την καταχώρηση του λογαριασμού στο aol.com,με το yahoo.com έχω πρόβλημα.Καταρχήν όταν περνώ όνομα mail και κωδικό μου λέει πως δεν είναι έγκυρο το mail ή ο κωδικός.Και πιστέψτε με δεν κάνω κάτι λάθος....Παραβλέπω αυτό το γεγονός και δοκιμάζω να περάσω τον κωδικό αφού δημιουργήσω το λογαριασμό στον thundebird.Κατά την πιστοποίηση και σύνδεση με το λογαριασμό μου βγάζει το εξής μήνυμα: " Σφάλμα κατά την αποστολή του κωδικού πρόσβασης. Ο διακομιστής αλληλογραφίας pop.mail.yahoo.com  αποκρίθηκε: Access to this service is not permitted  "

      Επειδή είμαι εντελώς άσχετος και μια βοήθεια θα μου ήταν ανεκτίμητη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Δυστυχώς μου βγάζει page not found.Δεν βγάζει κάποιο link για να κατεβάσω,μπαίνω στην κύρια σελίδα και πάλι δεν μπορώ να βρω άκρη.

   Μπαίνω στα πρόσθετα του thunderbird και στην αναζήτηση των πρόσθετων δεν μου το εμφανίζει.



    Δυστυχώς μου βγάζει page not found.Δεν βγάζει κάποιο link για να κατεβάσω,μπαίνω στην κύρια σελίδα και πάλι δεν μπορώ να βρω άκρη.

   Μπαίνω στα πρόσθετα του thunderbird και στην αναζήτηση των πρόσθετων δεν μου το εμφανίζει.

Γράψε λάθος,ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι.Και πάλι όμως δεν μπορώ να κάνω κάτι γιατί δεν είναι συμβατό με την έκδοση 18.Οπότε τι κάνω;περιμένω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα τα κάνεις εγκατάσταση στον firefox. Δεξί click > Αποθήκευση ως.. και μετά τα εγκαθιστάς από τον thunderbird. Εργαλεία>Πρόσθετα και κάνεις click στο γρανάζι πάνω δεξιά. Εγκατάσταση από αρχείο και διαλέγεις αυτά που κατέβασες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες