stelios18120 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 2/12/2017, 13:58:30 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ) 2/12/2017, 11:58:30 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΑΦΙΞΗ ΣΕ 2/12/2017, 10:10:04 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 1/11/2017, 14:49:48 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 26/10/2017, 10:26:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Παραγγελεια απο Gearbest me eu express,το θεμα ειναι οτι μας εκαναν refound τα λεφτα,δεν εχω καταλαβει αν θα ερθουν τα πραγματα η θα πανε πισω κινα Πώς να πάνε πίσω εφόσον προχωράει η διαδικασία κανονικά; Θα παραλάβεις κανονικά την παραγγελία σου.
biil73 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Σήμερα εμφανίστηκε αυτό 4/12/2017, 00:08:24 Κ.Α.Τ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ 3/12/2017, 00:09:24 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ 2/12/2017, 08:21:35 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 31/10/2017, 06:09:27 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 29/10/2017, 13:13:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Τι κάνω σε τέτοια περίπτωση ? ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ Paypal Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΟ MAIL ΤΟΥ ΕΛΤΑ [email protected]
netzi Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Πώς να πάνε πίσω εφόσον προχωράει η διαδικασία κανονικά; Θα παραλάβεις κανονικά την παραγγελία σου. Οκ σ`ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου
rest_in_pieces Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1301097/elta-epomenos-stoxos-o-ektelonismos τι να σημαίνει αυτή η είδηση άραγες; ΑΝ κάποιος έχει φίλο/γνωστό ταξιτζή ας τον ρωτήσει και ας μας πει και εμάς
vagvagvag Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Παιδια μπορειτε να μου πειτε που είναι τα Invoice στο gearbest? Στην παραγγελια , στο info , εκει που γραφει Invoice, γραφει do not need invoice. Ξερει κανεις τι γινεται?
imvrios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Εγώ έχω θέμα και με την DPD από τη Gearbest. Δύο παραγγελίες, σπασμένες σε τρεις αποστολές. Οι δύο έχουν κολλήσει δύο ολόκληρες εβδομάδες σε αυτό το status: 2017-11-19 16:30 Southall, Your parcel is on its way 2017-11-20 19:40 Southall, Your parcel is on its way Η τρίτη δεν εμφανίζεται καν ακόμα, επίσης DPD μία εβδομάδα μεταγενέστερη από τις προηγούμενες. Θα καλέσω αύριο στην Ελληνική DPD να δω τι γίνεται. Έχω και μία τέταρτη αποστολή, απλό unregistered αλλά αυτή οκ, καλό Πάσχα. Μέ έχει φάει η γκαντεμιά. Μέχρι και παραγγελία από Ελλάδα, Public με παραλαβή από κατάστημα Συντάγματος έχω, Black Friday και δεν έχει εκτελεστεί ακόμα. Μόνο δύο παραγγελίες από Priority Line Banggood φαίνεται να προχωράνε.
alex52 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Γειά σας παιδιά. Μετά από 2 μήνες καθυστέρηση μου ήρθε το πακέτο από lighitinthebox μέσω nlpost και όπως ήταν φυσικό το πακέτο εκτελωνιστηκε με αποτέλεσμα να μου ζητάνε τα ΕΛΤΑ 48€ για μια συσκευή αξίας 100€ μίλησα με την εταιρεία και μου είπαν να το αφήσω να επιστρέψει και όταν πάει πίσω να μου επιστραφεί το ποσό. Στο άκουσμα αυτό λέω τρέχα γυρεύε και εάν χαθεί στην διαδρομή θα χάσω και το ποσό, αλλά και από την άλλη δεν θέλω με τίποτα να δώσω καπέλο 50€. Πήγα σήμερα στα ΕΛΤΑ και μου είπαν και να γυρίσει πίσω το δέμα το 50€ εγώ πρέπει να τα δώσω για έξοδα τελωνείου κτλπ . Έχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμπειρία;
imvrios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Είχες πληρώσει ασφάλεια τελωνείου στο LightInTheBox οταν έκανες την παραγγελία; Αν ναι, πήγαινε να παραλάβεις, φωτογράφησε την απόδειξη πληρωμής (συνολικά ότι πληρώσεις) και ένα δύο ακόμα έγγραφα που να δείχνουν ότι πέρασε τελωνείο το δέμα. Πήγαινε στην παραγγελία σου, πάτα στο Submit Ticket --> Custom Duty Issue και δημιούργησε ticket, ανεβάζοντας και τις φωτογραφίες. Θα σου πληρώσουν το τελωνείο. Αν δεν πλήρωσες ασφάλεια τελωνείου, έχασες. Η πρόταση που σου κάνουν είναι και πάλι χατήρι αλλά είναι χρονοβόρα. Στη θέση σου θα πλήρωνα να παραλάβω.
stelios18120 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Ότι σ είπε ο αποπανω ίσχυει Ελπίζω να ειχες δώσει το ελάχιστο ποσό που ζητάνε για ασφάλεια τελωνείου κτλπ. Αλλιώς έχασες.
alex52 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 δεν θυμάμαι μπορώ να κοιτάξω κάπου στην παραγγελία μου;
imvrios Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δηλαδή εσύ που φαντάζεσαι ότι μπορεί να είναι αυτό το κάπου; Πας στην παραγγελία σου και στο κάτω μέρος έχει ανάλυση του τελικού ποσού. Αναφέρει σαν subtotal την αξία αυτών που αγόρασες και έχει και μία γραμμή Shipping Charges & Insurance: Επειδή τα έχω πληρώσει σε όλες τις παραγγελίες μου, δε ξέρω τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος δεν έχει πληρώσει. Δύο είναι τα ενδεχόμενα, ή δε θα υπάρχει η γραμμή ή θα υπάρχει και θα αναφέρει ως ποσό 0€. Αν είναι κάτι από τα δύο σημαίνει ότι έχασες. Αλλιώς κάνεις ότι σου έγραψα.
alex52 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2017 Επειδή δεν αναγραφει κάτι πιθανότητα δεν το πάτησα Το παθημα γίνεται μάθημα τέλος πάντων. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Lnk Hlk Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Bangood και priority δαγκωτό. Παραλαμβάνω αύριο άλλες δύο παραγγελίες γρήγορα κ με ασφάλεια (τελωνείου). Δεν μπαίνω καν gearbest μετά από τα μπερδέματα που έχουν κάποιοι με τις μεθόδους αποστολής του. 2
besddimo Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Γειά σας παιδιά. Μετά από 2 μήνες καθυστέρηση μου ήρθε το πακέτο από lighitinthebox μέσω nlpost και όπως ήταν φυσικό το πακέτο εκτελωνιστηκε με αποτέλεσμα να μου ζητάνε τα ΕΛΤΑ 48€ για μια συσκευή αξίας 100€ μίλησα με την εταιρεία και μου είπαν να το αφήσω να επιστρέψει και όταν πάει πίσω να μου επιστραφεί το ποσό. Στο άκουσμα αυτό λέω τρέχα γυρεύε και εάν χαθεί στην διαδρομή θα χάσω και το ποσό, αλλά και από την άλλη δεν θέλω με τίποτα να δώσω καπέλο 50€. Πήγα σήμερα στα ΕΛΤΑ και μου είπαν και να γυρίσει πίσω το δέμα το 50€ εγώ πρέπει να τα δώσω για έξοδα τελωνείου κτλπ . Έχει κανείς κάποια αντίστοιχη εμπειρία; Καλησπέρα, εγώ μόλις γύρισα πίσω στην Κίνα ένα δέμα. Αφού πρώτα μίλησα με τον πωλητή (Tmart), πήγα στο ταχυδρομείο και είπα πως δε θέλω να παραλάβω. Μου έφερε το δέμα και μου είπε να γράψω πάνω στην κίτρινη ετικέτα του τελωνείου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ονοματεπώνυμο και αριθμό ταυτότητας. Το έβγαλα μια φωτογραφία για να έχω ένα "αποδεικτικό" μιας και δε μου δώσανε κάποιο χαρτί, και το πήρε πίσω. Μετά από μερικές ώρες που κοίταξα το τράκινγκ (τον ίδιο αριθμό που είχα για να μου έρθει), έγραφε πως ο παραλήπτης το γύρισε πίσω και πως το δέμα έχει "φορτωθεί". Παρόμοια διαδικασία ακολούθησε και το μέλος Inuyasha, δες εδώ, οπότε μου φαίνεται περίεργο/απίθανο να πρέπει να πληρώσεις τα τέλη. Εγώ δε θα τα πλήρωνα. Άλλωστε, πως θα σε αναγκάσουν να τα πληρώσεις; Οπότε κοίτα αν το lightinthebox είναι διατεθειμένο να σου επιστρέψει τα χρήματα και γύρνα την παραγγελία πίσω. Για την ιστορία, το Tmart μου είπε πως θα μου γυρίσει πίσω το 80%. Τίμιο (ιδίως αν σκεφτεί κανείς πως πάνω από 1 μήνα τα προϊόντα τους κάνανε διακοπές στο Ελ. Βενιζέλ. με έξοδα του ελληνικού δημοσίου χωρίς το Tmart να φταίει σε κάτι). Προς το παρόν δεν έχω δει την επιστροφή αλλά μόλις ξεκίνησε η διαδικασία. Δε βλέπω γιατί να μη την κάνουν. 2
isay Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2017 2/12/2017, 13:58:30 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΞΑΓΩΓΗΣ (--> Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ) 2/12/2017, 11:58:30 Γ.Ε.Τ.Α. Αθήνας (Κ.Α.Τ.) ΑΦΙΞΗ ΣΕ 2/12/2017, 10:10:04 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΆΦΙΞΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ 1/11/2017, 14:49:48 ΕΛΛΑΔΑ-ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ(ΚΑΤ) ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 26/10/2017, 10:26:00 ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Παραγγελεια απο Gearbest me eu express,το θεμα ειναι οτι μας εκαναν refound τα λεφτα,δεν εχω καταλαβει αν θα ερθουν τα πραγματα η θα πανε πισω κινα ontopic : Η παραγγελία θα φτάσει κανονικα αλλα gerabest eu express και 2 μήνες κάτι δεν πάει καλα. Κάνε ενα κόπο και δες την παραγγελία για τη μέθοδο αποστολής και το tracking number. Είναι eu express ; Οχι europe express Το tracking number ειναι ολο νουμερα ή στην αρχή και τέλος εχει γράμματα; Μπορεις να δώσεις το track number; Bangood και priority δαγκωτό. Παραλαμβάνω αύριο άλλες δύο παραγγελίες γρήγορα κ με ασφάλεια (τελωνείου). Δεν μπαίνω καν gearbest μετά από τα μπερδέματα που έχουν κάποιοι με τις μεθόδους αποστολής του. Και καλά κάνεις. Το λέμε καιρό, οτι μεχρι τώρα η μονη αξιοπιστη μεθοδος ειναι το priority mail του banggood. Το κακο ειναι οτι ο μέσος αγοραστής δε διαβάζει πριν αγοράσει και μετα ταλαιπωρείται με καθυστερήσεις και πληρώνει τελωνεια. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις