Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν είχα καμία ενημέρωση ξαφνιάστηκα όταν είδα tracking number NL Post αλλά είπα να μην αγχώθω και να περιμένω... στο τέλος χαλάστηκα γιατί το τάμπλετ προοριζόταν για δώρο και δεν είχα καμία επιστροφή για τα μεταφορικά.

 

 

Στην συνέχεια της επικοινωνίας μου μαζί τους τους ρωτάω γιατί δεν με ενημέρωσαν και γιατί δεν μου επέστρεψαν το κόστος αποστολής καθώς και αν θα μου καλύψουν το κόστος τελωνείου. Αν κάνω απευθείας dispute στο paypal τι να ζητήσω εφόσον δεν έχω ακόμα πάρει κάποια ειδοποίηση από ΕΛΤΑ; και άντε ζητάω refund και παίρνω τα λεφτά μου πίσω τι γίνεται όταν έρθει με το καλό;

 

Στο ελληνικό blog του gearbest λένε ότι όσες περιπτώσεις με eu express εκτελωνίστηκαν θα λάβουμε refund την δαπάνη του τελωνείου

ποιο ελληνικο geasbest ρε μεγαλε πας καλα δεν υπαρχει λεμε

 

κανας μπουρδας σαν το δικο μας μπουλντόγκ ειναι το ελληνικο  μπουρδαμπεστ

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

ποιο ελληνικο geasbest ρε μεγαλε πας καλα δεν υπαρχει λεμε

 

κανας μπουρδας σαν το δικο μας μπουλντόγκ ειναι το ελληνικο μπουρδαμπεστ

Έγραψα gearbest.gr και με πέταξε στο banggood.com

Δημοσ.

Αν κάνεις dispute θα το κάνεις με αιτιολογία οτι πλήωσες ακτιβότερη αποστολή με dpd eu express και η εταιρεία στο εστειλε με post nl το οποιο σημαίνει καθυστερήσεις και τελωνείο (αυτό δυστυχώς δεν μπορεις να το αποδειξεις πριν συμβει, οποτε ειναι λιγο επιφοβο). Αν τώρα πάρεις τα λεφτά σου και φτάσει εχεις δυο επιλογές. Να μην ασχοληθείς καθόλου (εννοείται ΔΕΝ παραλαμβάνεις) και να πάει να κουρευτεί το gearbest που σε εβαλε σε μπελάδες ή σε συννεόηση με το gearbest να πας να δηλώσεις να επιστραφεί, να στειελεις φωτο στο gb και μετά μην ασχοληθεις καθολου.

 

Αν τώρα τα εχεις πάρει και δεν θες καθολου το ειδος, κάνε την εξης προταση στο paypal. Πες οτι ετσι κι αλλιως εισαι ενεκυρισμένος για τη συμπεριφορα τους, δε θες το αντικειμενιο και θα κάνεις dispute sto paypal. Αν θέλουν σου κάνουν αυτοι απευθείας το refund και εσύ θα ενημερώσεις το ταχυδρομείο για επιστροφή (οταν φτάσει βεβαια) και θα στειλεις και το αποδεικτικό στο gearbest 

 

 

 

Το γράφω πάλι για να το διαβάσουν κι αλλοι. Το gearbest ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟ ελληνικό site. Εχω στειλει δυο ερωτήματα με ticket στο επίσημο gearbest (το αυθεντικο) ρωτώντας αν ειναι επισημο branch και ο κινέζος κάνει τον κινεζο.

 

Αυτό που λες ειναι κάποιος ελληνας ιδιώτης που εχει οικιοποιηθεί το λογότυπο και το παίζει ελληνικό gearbest ενώ απλός ειναι πωλητης με referal. To κάνει για να εχει αυξημένες πωλήσεις απο προμήθειες. Αυτό ισοδυναμεί οτι αυτα που γράφονται δεν ειναι επισημα κείμενα απο το gearbest αλλά εμπειρίες χρηστών και εμπειριών (οπως αντιστοιχα βλέπεις εδω μέσα). Π.χ. η επισημη γραμμη του gb ειναι "τελωνεία ειναι στον πελάτη"  αλλά σε κάποιες περιπτώσεις η εμπειρία εχειδειξει οτι εκανε refund το κοστος τελωνειου. Δεν ειναι ομως ο κανονας και δε θα το δεις πουθενα γραμμένο στο επισημο gb.

 

Πρακτικά ο άνθρωπος βοηθά με το να βγάζει τις προσφορές και κουπόνια που κυκλοφορουν (καλό κάνει, μην κρυβόμαστε) αλλά αν κάτι επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις (όπως η δική σου), πέφτει προσπάθεια αποκρυψης ή μείωσης. 

 

Edit :

Μπήκα στο εν λογω blog και χάζεψα τα τελευταία σχολια. Βλέπω και εκεί αρκετές περιπτώσεις με το ιδιο προβλημα, σηλαδη ενω ο πελάτης πλήρωσε gearbest eu express για να αποφυγει τελωνειο, αυτό εστάλει με αλλοςυ τροπους και το ειδος ηρθε με ελτα/τελωνειο. Οσοι βεβαια ρωτάνε λαμβάνουν απαντησεις τυπου γραψτε το premium supoort μας. 

 

Το γράφω πάλι. Ο ανρθωπος βοηθά με το να ενημερώνει γι προσφορες και τον ευχαριστουμε αλλά μη νομιζετε οτι αυτα που διαβαζετε εκει ειναι επισημες γραμμες του gb

Είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις;

Πώς δικαιολογείς τότε ότι μίλησα μαζί του και το gearbest μου πλήρωσε το τελωνείο (100%), μου έδωσε κάτι πόντους (κλασικά) αλλά επειδή είχε χαθεί ένα μέρος της παραγγελίας, πρώτη φορά δεν είχα βγάλει βίντεο, αλλά αποδεικνυόταν διότι από τη dpd στη acs το δέμα έφθασε μισό κιλό ελαφρύτερο, μου έστειλαν refund μερικό και ένα κουπόνι 15£ για το συμβάν.

Θέλω να σημειώσω ότι αν δε μιλούσα με το παιδί δε θα έπαιρνα το 100% του τελωνείου ούτε το κουπόνι.

Υ.Γ.Καλύτερα να μην γράφουμε αν δε γνωρίζουμε.

Καλά αν έβαζα μια συγκεκριμένη αποστολή για αποφυγή τελωνειου και το έστελναν με ότι να ναι θα τους έβαζα τρελό χέρι.

Μου έχει συμβεί 3 φορές. Στη μία ζήτησα full refund και το πήρα, καθώς και επιπλέον 12% της παραγγελίας για τη ταλαιπωρία (1 μήνας και μου λένε δυστυχώς δε το έχουμε, προοριζόταν για δώρο), μια ακόμα έφθασε μετά από 2 μήνες χωρίς τελωνείο αλλά ζήτησα μερικό refund και μου το έδωσαν (λόγω καθυστέρησης και αλλαγής του τρόπου αποστολής) και βέβαια όπως γράφω στη προηγούμενη σελίδα θα απαιτήσω και θα πάρω το 100% του τελωνείου, όταν επιτέλους το παραλάβω (ήδη στις 62 ημέρες) καθώς και πόντους για τη ταλαιπωρία και την αλλαγή από DPD σε ΝPost

Δημοσ.

Είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις;

Πώς δικαιολογείς τότε ότι μίλησα μαζί του και το gearbest μου πλήρωσε το τελωνείο (100%), μου έδωσε κάτι πόντους (κλασικά) αλλά επειδή είχε χαθεί ένα μέρος της παραγγελίας, πρώτη φορά δεν είχα βγάλει βίντεο, αλλά αποδεικνυόταν διότι από τη dpd στη acs το δέμα έφθασε μισό κιλό ελαφρύτερο, μου έστειλαν refund μερικό και ένα κουπόνι 15£ για το συμβάν.

Θέλω να σημειώσω ότι αν δε μιλούσα με το παιδί δε θα έπαιρνα το 100% του τελωνείου ούτε το κουπόνι.

Υ.Γ.Καλύτερα να μην γράφουμε αν δε γνωρίζουμε.

Είμαι απολυτα σίγουρος οτι αυτή τη στιγμή δεν υφίσταται επισημο ελληνικο branch του gearbest. Το αν θα γινει στο μελλον (απο αυτό ή αλλο ιστοτοπο) δεν μπορώ να το ξέρω.

 

Εγραψα νωρίτερα οτι πρώτον ρώτησα επανειλημμένα το επισημο gearbest και απαντηση δεν ελαβα ποτέ. Αν ήταν ελληνικο branch το ιδιο το gearbest ειχε κάθε λογο να μου το επιβεβαιώσει. Δευτερον γραφονται πράγματα που δεν υπάρχουν στο επισημο site. Θεωρείς λογικο ένα επισημο branch να γραφει πράγματα που δεν υπάρχουν στο επισημο μητρικό; Κοινή λογική.

 

Επειδή μπορεί να αρνείσαι να δεις το αυτονόητο θα το παω λιγο παραπέρα. Αν ήταν επισημο branch δεν επρεπε να είχε εξελληνισμένο user interface όπως ειναι το ιταλικό, ισπανικό, κλπ επισημα branches; Τέταρτον αν ήταν επισημο, υπήρχε λόγος σε όλες τις προσφορές να υπάρχει referral code στα links; Εχει λογική το επισημο gearbest να κόβει προμήθεια στον εαυτό του;

 

Τέλος στο site γράφει το παρακάτω

 

Ο πληροφοριακός κόμβος της GearBest Greece έχει αναλάβει το έργο της ενημέρωσης των Ελλήνων Πελατών της GearBest. Για την καλύτερη κατανόηση του εν λόγω κοινού λειτουργεί πιλοτικά τμήμα Υποστήριξης Gearbest Greece Premium Support στο οποίο προτείνεται  να απευθύνεστε μόνο εφόσον έχετε εξαντλήσει τα εργαλεία υποστήριξης που παρέχει το επίσημο site της Gearbest.com

Αν λοιπον ΗΤΑΝ επισημο παρακλάδι, ποιος ο λογος να με προτρέπει να εξαντλήσω κάθε υποστηριξη απο το επισημο gearbest; 

 

Πες μου τώρα ποιος απο τους δυο μας γράφει χωρίς να ξέρει.

 

Οσο για το αποτελεσμα, το παιδί (του το αναγνωρίζω) έκανε αυτό που θα έκανες και εσυ αν επικοινωνουσες με το gearbest. Η διαφορά σας προφανώς ήταν οτι λογω εμπειρίας έκανε πιο σωστή τεκμηρίωση, ήξερε που να πιέσει και βγήκε αποτελεσμα. Μπράβο του και μαγκιά του. Αυτό ειναι τελειως διαφορετικό απο το "εγινε επειδή ειναι gearbest".

 

Θα σου πω μια ιδια αντιστοιχη ιστορια που ετυχε σε μενα προσωπικά. Παραγγέλνω για φίλο ένα κινητό απο gearbest. Επειδή ειμαι περιεργος κάνω unboxing video (πάντα) και βλέπω οτι το κινητό ήταν χρησιμοποιημένο. Του δίνω  το κινητο και το βιντεο και του λεω οτι ειναι χρησιμοποιημένο και να ζητήσει refund (ολοκληρωτικό ή partial). Να το τρέξει αυτός.  Μου τηλεφωνέι μετά απο 3 ημέρες και μου λεει οτι το gearbest του λεει οτι το κινητο ειναι καινουργιο και δεν κάνουν τιποτα. Φίλος γαρ, ειπα να το αναλάβω.

 

Κοιτω παλιο ticket και βλέπω τον εξης διαλογο (δε θυμαμαι τωρα ακριβως τις λεξεις)

-Παρέλαβα το κινητό και ειναι χρησιμοποιημένο. Θέλω refund. Εχω βιντεο.

-Συγνωμη για την αναστατωση. Το κινητο που σας στειλαμε ειναι brand new. Μηπως το παρελαβε αλλος και το ανοιξε;

-Οχι το παρελαβε φιλος μου, κλειστη συσκευασια και μου ειπε οτι ειναι χρησιμοποιημένο

-Ο φιλος σας κάνει λάθος. Ειναι brand new. Δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα

 

Οπως βλεπεις ο (τεμπελης) φιλος μου δεν εκανε πρακτικά τιποτα για να αποδειξει τα λεγομενα του, 

Τι έκανα εγω; Εβγαλα screenshots απο το βιντεο σε κομβικά σημεία οπου εδειχναν ξεκαθαρα οτι ειναι χρησιμοποθημένο. Φαντασου οτι  περα απο δαχτυλιες, μεσα βρηκα φωτογραφία απο το support της gearbest (μια γλυκια κινεζουλα), λογαριασμο google play και ιστορικό στον browser. Ολα αυτα φωτογραφίες και επισυμανση οτι αν θλουν μπορω να σηκώσω ολο το βιντεο στο youtube και να τους κοινοποιήσω το link. Ξαφνικα αλλαξαν τακτική και πρόσφεραν 30% refund και να κρατησω το κινητό (εννοείται με εγγυηση)

ή να το επιστρέψω και οταν φτάσει εκει να μου στειλουν ένα αλλο (ή το ποσό σε gb wallet αν δεν υπάρχει διαθέσιμο). Οπως βλεπεις ο κινεζος ακομα και τωρα πάει να βγαλει καθαρη. Δε μασαω. Του απαντω οτι οι αποδεκτές απο εμενα επιλογες (μιλησα βεβαια με το φιλο μου) ειναι 50% CASH refund συν κουπονι για επομενη αγορα ή μου πληρώνουν τα εξοδα courier αποστολής στην Κίνα και μολις φτάσει μου κάνουν full refund (και ολο αυτό μετά απο dispute που θα ανοιγα μόνο μεσω paypal). 

 

Μάντεψε τι εγινε. 50% refund συν κουπονι 15% για επομενη και (τυπικες) συγνωμες για την αναστατωση. Εχω εγω επαγγελματική σχέση με το gearbest; Οχι! Λύθηκε το προβλημα του φιλου μου; Ναι. Μονος του μπορουσε να το λύσει; ΝΑΙ αν ηξερε τι επρεπε να κανει.

 

 

Μου έχει συμβεί 3 φορές. Στη μία ζήτησα full refund και το πήρα, καθώς και επιπλέον 12% της παραγγελίας για τη ταλαιπωρία (1 μήνας και μου λένε δυστυχώς δε το έχουμε, προοριζόταν για δώρο), μια ακόμα έφθασε μετά από 2 μήνες χωρίς τελωνείο αλλά ζήτησα μερικό refund και μου το έδωσαν (λόγω καθυστέρησης και αλλαγής του τρόπου αποστολής) και βέβαια όπως γράφω στη προηγούμενη σελίδα θα απαιτήσω και θα πάρω το 100% του τελωνείου, όταν επιτέλους το παραλάβω (ήδη στις 62 ημέρες) καθώς και πόντους για τη ταλαιπωρία και την αλλαγή από DPD σε ΝPost

 

Δηλαδη εχεις και εσυ προσφατες περιπτώσεις που ενω πλήρωσες για gearbest eu express, αυτό στο εστειλε (υποθετω χωρις να σε ρωτήσει) με αλλες μεθοδους, οποτε πλήρωσες τελωνειο και άργησε υπερβολικα. Γιατί ρε παιδια δεν τα γράφετε να ενημερώνονται και οι υπολοιποι πριν παραγγείλουν.

 

Τελικα αυτό τον καιρό, το gearbest εχει καμία ΣΙΓΟΥΡΗ μέθοδο για αποφυγη τελωνείου; Κάτι σαν το αντιστοιχο priority mail του banggood

  • Like 1
Δημοσ.

ποιο ελληνικο geasbest ρε μεγαλε πας καλα δεν υπαρχει λεμε

 

κανας μπουρδας σαν το δικο μας μπουλντόγκ ειναι το ελληνικο  μπουρδαμπεστ

 

Δεν μίλησα για ελληνικό gearbest, μίλησα για ελληνικό blog που ομολογουμένως το παλικάρι που το διαχειρίζεται το ψάχνει αρκετά και μαγκιά του

Δημοσ.

 

Τελικα αυτό τον καιρό, το gearbest εχει καμία ΣΙΓΟΥΡΗ μέθοδο για αποφυγη τελωνείου; Κάτι σαν το αντιστοιχο priority mail του banggood

 

Έψαχνα reviews για android tv boxes και νομίζω κάπου είδα σε ελληνικό φόρουμ, όπου έδιναν και κουπόνια του gearbest, να προτείνουν να παραγγείλεις με registered - > Belgium Post ως σίγουρη και δοκιμασμένη μέθοδο. Έχει δοκιμάσει κανείς από εδώ; Εγώ πάντως δεν έχω δοκιμάσει, και μάλλον δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω τίποτα σε ελληνική διεύθυνση όσο ακούω για τέτοιες καθυστερήσεις.

Δημοσ.

Ναι αν θέλεις να περάσει τελωνείο πάρε έτσι με belgium

 

Η αν είσαι τύπος που τζογαρει πάρε έτσι πάλι.

 

 

 

Είπαμε

 

 

Καμιά μα καμιά μέθοδος δεν είναι 100% σίγουρη όπως το priority direct mail του banggood

 

Κανένα μέχρι στιγμής ηλεκτρονικο κατάστημα δεν έχει κατι το σίγουρο,μόνο το banggood έχει βρει την λύση.

Δημοσ.

Καλησπέρα. Εδώ και 3 μέρες μου έβγαλε στην αναζήτηση του δέματος μου απαιτείται paypal και από ότι διάβασα εδώ θα μου έρθει επιστολή για να τους στείλω το PayPal... Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο email που μπορώ να στείλω για να επιταχυνω τη διαδικασία και να στείλω την απόδειξη του PayPal?

Δημοσ.

εγω ακομα δεν εχω παρει απαντηση απο το gearbest σχετικα με το eu express k το τελωνειο που πληρωσα τελικα (εχω ανοιξει ticket απο το σαββατο)

 

κ καπου εδω αισθανομαι κ την αναγκη να ζητησω συγνωμη για την αναστατωση που προκαλεσα στους αγοραστες κ μη του gearbest 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεις οτι συνεχιζουν να μην απαντανε ταραξε τους στα τικετ και στειλε τους και στο μεσεντζερ.Και αν δεν,τοτε πας μεσω paypal και θα δεις πως θα απαντησουν :)

εγω ακομα δεν εχω παρει απαντηση απο το gearbest σχετικα με το eu express k το τελωνειο που πληρωσα τελικα (εχω ανοιξει ticket απο το σαββατο)

 

κ καπου εδω αισθανομαι κ την αναγκη να ζητησω συγνωμη για την αναστατωση που προκαλεσα στους αγοραστες κ μη του gearbest

Δημοσ.

παιδια απο ενα παραπλησιο σαιτ με gearbest το tomtop θελω να παραγγειλω κατι ψιλολογια 42 ευρω μου βγαζει με απλο ταχυδρομειο αν βαλω priority παει απο 42 στα 57

πως να το κανω και θα αργησω πολυ να παραλαβω λογο ημερων?

 

ευχαριστω πολυ καλες γιορτες

Δημοσ.

Μερικές διάσπαρτες πληροφορίες...

 

Παραγγελία iherb.com (7 τεμάχια 39 ευρώ) ήλθε επιστολή απο ΕΛΤΑ με προεκτυπωμένη Υπευθ.Δήλωση

και απαίτηση για έκριση ΕΟΦ.

Η Υ.Δ. εστάλη στο geta@elta ενώ εστάλη ένα mail στο γενικό email του ΕΟΦ.Με πήραν τηλέφωνο απο τον ΕΟΦ

(ευγενέστατοι) και τα δικαιολογητικά είναι εδω.

 

https://www.eof.gr/web/guest/home;jsessionid=ec55513cb907d1b336a9668f5bc0?p_p_id=62_INSTANCE_2WKd&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_62_INSTANCE_2WKd_struts_action=%2Fjournal_articles%2Fview&_62_INSTANCE_2WKd_groupId=12225&_62_INSTANCE_2WKd_articleId=2269184&_62_INSTANCE_2WKd_version=1.0

 

Εκεί που λέει σύνθεση προιόντων απλά τυπώνετε incredients απο τη σελίδα iherb.com

 

Προσοχή τα θέλουν πρωτότυπα και οχι με mail.

 

O εκτελωνισμός πραγματοποιήθηκε κανονικά με εκτίμηση τιμών ελαφρώς ανώτερη των πληρωθέντων (θα μπορούσε να είχε σταλεί παραστατικό PayPal για να σωθεί λίγο η κατάσταση αλλά μικρή η χασούρα)... Τελικό ποσό 24.50 ευρώ και το δέμα παρελήφθη.

 

Δέματα που περέχουν μόνο 3 τεμάχια και είναι κάτω απο 22 ευρώ απολαμβάνουν καλύτερων προνομίων, άρα split orders...

 

Άλλο θέμα.

Σκληρός δίσκος απο Κίνα, πραγματικής αξίας 17 ευρώ, συστημένο.

Εδώ έπαιξε ρόλο η επικοινωνία με το customs@elta που διαπίσωσα ότι είναι (τουλάχιστον με μένα) πολύ συνεργάσιμοι.

Μόλις εμφανιστεί στο tracking ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ τότε και μόνον τότε στέλνεις το παραστατικό PayPal στο customs@elta

και όχι με αλληλογραφία. Αν αδιαφορήσεις ή αργήσεις δεν μπορώ να εγγυηθώ πως θα γίνει η εκτίμηση του προϊόντος.

Αποτελέσμα... παρελήφθη χωρίς καν επισήμανση "Τελωνιακώς Ελεύθερο".

 

Αυτά,

  • Like 1
Δημοσ.

Έψαχνα reviews για android tv boxes και νομίζω κάπου είδα σε ελληνικό φόρουμ, όπου έδιναν και κουπόνια του gearbest, να προτείνουν να παραγγείλεις με registered - > Belgium Post ως σίγουρη και δοκιμασμένη μέθοδο. Έχει δοκιμάσει κανείς από εδώ; Εγώ πάντως δεν έχω δοκιμάσει, και μάλλον δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλω τίποτα σε ελληνική διεύθυνση όσο ακούω για τέτοιες καθυστερήσεις.

το belgium registered και unregistered ειναι πολυ γρηγορη και ασφαλης μεθοδος για σχετικα μικρα δεματα.σημερα παρελαβα παραγγελια που εκανα 18 νοεμβριου και γενικα αλλες παραγγελιες που ειχα κανει με την ιδια μεθοδο ερχοντουσαν γυρω στις 8-15 μερες.

Ναι αν θέλεις να περάσει τελωνείο πάρε έτσι με belgium

 

Η αν είσαι τύπος που τζογαρει πάρε έτσι πάλι.

 

 

 

Είπαμε

 

 

Καμιά μα καμιά μέθοδος δεν είναι 100% σίγουρη όπως το priority direct mail του banggood

 

Κανένα μέχρι στιγμής ηλεκτρονικο κατάστημα δεν έχει κατι το σίγουρο,μόνο το banggood έχει βρει την λύση.

εχεις δοκιμασει την συγκεκριμενη μεθοδο και το λες αυτο;
Δημοσ.

το belgium registered και unregistered ειναι πολυ γρηγορη και ασφαλης μεθοδος για σχετικα μικρα δεματα.σημερα παρελαβα παραγγελια που εκανα 18 νοεμβριου και γενικα αλλες παραγγελιες που ειχα κανει με την ιδια μεθοδο ερχοντουσαν γυρω στις 8-15 μερες.

εχεις δοκιμασει την συγκεκριμενη μεθοδο και το λες αυτο;

Όχι.γιατι δεν θέλω να χάσω τα χρήματα μου πετώντας τα σε τελωνείο. Το αν έλαβες ένα unregistred δέμα πχ δεν λέει κάτι αυτό. Κ εμένα μ ήρθαν πολλά μικροδεματακια αξίας μέχρι 15€ με πολλές αποστολές.το θέμα είναι όμως και ο χρόνος αναμονής πλέον + το ρίσκο τελωνείου και των πολλών έξτρα €€€ αν σ κάτσει.

 

επισεις δεν θέλω να κάνει 2++ μήνες να μου έρθει η παραγγελία.(ρίχνω μόνο φθηνές κ μικρές παραγγελίες γ διάφορα με οποιοδήποτε ποστ εφόσον δεν με ενδιαφέρει οπότε κ να έρθει κ όσο κ να αργήσει)

 

Κρίνοντας από πάρα πολλά άτομα που μιλάω και ξέρω οποία άλλη μεταφορά δέματος εκτός του priority direct mail περνάει τελωνειο.παντα μιλώντας βέβαια γ δέμα αξίας άνω των 22€ κτλπ που ξερουμε

 

Όλα τα άλλα είναι ρίσκο (μ ήρθε δέμα με belgium post πριν κανενα 3μήνο αξίας 11€ και είχε πάνω το γνωστό πράσινο αυτοκόλλητο, "τελωνιακος ελεύθερο" και πλήρωσα απλά ένα 3€)

κ είπα κ σε προηγούμενο ποστ ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει με τα δέματα κ τα € του.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...