Dantε Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Άφησε ανοιχτά τα 60fps limit και Vsync. Κλείσε οτιδήποτε είναι Hardware accelerated στο παρασκήνιο όπως Browser, Viber, κλπ. Από τις ρυθμίσεις της nvidia άσε τα όλα Default. Αν δεν πιάσει δοκίμασε να κλείσεις το limit και το Vsync από το παιχνίδι και βάλε adaptive από το Control Panel της nvidia. Είναι το popup που βγάζει στα achievements αυτό; Το ειχα με Limit 60 και vsync και δε βοηθησε. Τα εχω ολα κλειστα και απο πισω και παλι τα ιδια. Βελτιωθηκε η κατασταση λιγο με το που απενεργοποιησα το overlay απο παντου αλλα και παλι ειναι υπαρκτο το θεμα.
liakinen Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Στο παιχνίδι μέσα βάλε το Vertical Sync στο off, και τα frames στο Unlimited. Στο Control Panel της κάρτας βάλε το Vertical Sync στο on και το Maximum pre-rendered frames στο 1. Τώρα πάνε στο Riva Tuner και βάλε Framerate Limit κάτι από το οποίο δεν θα πέφτεις κάτω στις περισσότερες περιοχές και μάχες. Ελπίζω να σε βοηθήσουν οι ρυθμίσεις αυτές. Εμένα έλυσαν το πρόβλημα. 1
Dantε Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Καπως ηρθε στα ισα του τωρα. Παρολα αυτα δε μου φαινεται να πηγαινει νερο το παιχνιδι,ισως να ειναι ιδεα μου,ισως να δουλευει ετσι το παιχνιδι. Τουλαχιστον δε τρωει τα σκαλωματα που ετρωγε.και χαλαγαν την εμπειρια.και πραγματικα ειναι πολυ ωραιο. 1
liakinen Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Το έχεις σε SSD ; βοηθάει λίγο. Τώρα αν νιώθεις κάπως την κίνηση του Geralt ή γενικότερα λίγο σαν σκάλωμα τότε έτσι είναι το παιχνίδι (δεν μιλάω για τραγικές καταστάσεις stuttering). Αυτό που είναι βασικό είναι να είναι σταθερά τα frames. Προτιμότερο είναι πχ να είναι σταθερά 45 παρά να παίζουν μεταξύ 45 - 60.
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Πρέπει να βάλετε ''Maximum pre-rendered frames = 1'' για να είναι εντάξει η κίνηση. Επίσης το παιχνίδι έχει σημαντικά χαμηλότερο input lag εάν το κλειδώσεις στα 30FPS, αν και τελευταία στο B&W που έπαιξα και στα 60FPS ήταν οκ. Από 'κει και πέρα αν τα σκαλώματα στην κίνηση συνεχίζονται, δοκιμάστε V-Sync + Triple buffering από CP.
liakinen Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Πρέπει να βάλετε ''Maximum pre-rendered frames = 1'' για να είναι εντάξει η κίνηση. Επίσης το παιχνίδι έχει σημαντικά χαμηλότερο input lag εάν το κλειδώσεις στα 30FPS, αν και τελευταία στο B&W που έπαιξα και στα 60FPS ήταν οκ. Από 'κει και πέρα αν τα σκαλώματα στην κίνηση συνεχίζονται, δοκιμάστε V-Sync + Triple buffering από CP. Στο forum του παιχνιδιού οι ίδιοι οι devs έχουν δηλώσει ότι το κλείδωμα μέσα από προγράμματα τύπου riva tuner είναι καλύτερο και δεν δημιουργεί input lag σε αντίθεση με το in game setting.
Dantε Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2016 Μονιμα πανω απο 60fps ημουν,δεν εχει θεμα εκει. Δε τρωει σκαλωματα στη κινηση (πλεον,πριν ετρωγε) απλα το πως ρεει ολο το παιχνιδι σου δινει την αισθηση οτι μπορουσε και καλυτερα. Δε το χω σε ssd αλλα σε ξεχωριστο δισκο που δουλευει μονο για το game. Οπως και να χει τουλαχιστον τωρα ειναι ανεκτο. Πραγματικα παντως το παιχνιδακι αξιζει πολυ και ειμαι μολις level 10.και δεν τα πολυγουσταρα αυτα,γιατι συνηθως σε εβαζαν για το καθε quest να τρεχεις μισο χαρτη,αλλα εδω με το fast travel που εχει παντου ταμπελες,δεν υπαρχει αυτο το θεμα.
Πέτρος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Είναι το popup που βγάζει στα achievements αυτό; Νομίζω ναι. Επίσης και αντίστοιχα με τη μλκια του Origin, σου πετάει και την ενημέρωση πότε μπήκε ο φίλος σου που και τί παίζει κλπ. Η διαφορά που εγώ είδα με αυτή και μόνο τη ρύθμιση, ήταν δραματική. 1
Heatspreader Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Μιλάμε ότι ο χειρισμός του ώρες ώρες είναι να φρικάρεις. Μιλάμε για τρελό lag το χειριστήριο. Σκαλώνει σε κάτι πετρούλες και πρέπει να κάνεις τούμπα... Μιλάμε για να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.
Dantε Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Μιλάμε ότι ο χειρισμός του ώρες ώρες είναι να φρικάρεις. Μιλάμε για τρελό lag το χειριστήριο. Σκαλώνει σε κάτι πετρούλες και πρέπει να κάνεις τούμπα... Μιλάμε για να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο. Με το αλογο ειδικα.Να τρεχεις πανω σε δεντρο και να συνεχιζει.Εαν υπαρχει εχθρος καπου,να μπαινει σε mode μαχης και να μη μπορεις να πηδηξεις η να χρησιμοποιησεις witcher senses.
Heatspreader Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Με το αλογο ειδικα.Να τρεχεις πανω σε δεντρο και να συνεχιζει.Εαν υπαρχει εχθρος καπου,να μπαινει σε mode μαχης και να μη μπορεις να πηδηξεις η να χρησιμοποιησεις witcher senses. Αυτό με κάνει να ανακατεύομαι από τα νεύρα μου. Τραγικό. Θα έπρεπε εγώ να διαλέγω σε τι mode θέλω να είμαι. Φοβερό πραγματικά. Έχουν κάνει ένα αριστούργημα και η ομάδα που ασχολείται με αυτό κοιμόταν. Δεν το είδαν ότι είναι βλακεία;
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δεν το κατέχουν καθόλου με το movement δυστυχώς, είναι το μεγάλο ελάττωμα του παιχνιδιού.
Heatspreader Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Επίσης το γεγονός ότι τρέχεις στην πόλη και χτυπάς ανθρώπους σκουντώντας τους είναι επίσης κακό. Θα μπορούσαν να κάνουν κάτι όπως στο Assassin's Creed.
InfinitySurfer Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Ετσι ακριβώς... θα έπρεπε να είχαν κάνει καλύτερο motion capture, για την κίνηση των χαρακτήρων..και του Γεράλδιου, και των npc's. Για το πως συμπεριφέρονται όταν συναντάνε εμπόδια...κλπ Για περισσότερη φυσικότητα. (ακόμα και οι npc's, περπατάνε λίγο σαν ξυλάγγουρα) Ίσως όταν το παιχνίδι ήταν σε development να μην είχαν την δυνατότητα για καλύτερο Motion capture... αλλα πιστεύω στο Cyberpunk να το βελτιώσουν, και να το κάνουν καλύτερο και πολύ πιο φυσικό.
Anuminas Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2016 Σεβαστή αποψη αλλα οταν οι τύποι, βγάζουνε επέκταση που στεγνά ντροπιάζει πλήρη παιχνιδια, οταν κυκλοφορούν rpg με εκπληκτική γραφή που κανει την πλειοψηφεια των υπολοιπων δημιουργών να μοιαζουν με καλοπροαιρετους ερασιτέχνες, οταν κυκλοφορει ένα rpg οπου πέρα απο την κεντρική ιστορια και τα δευτερευοντα quest κλεβουν την παράσταση, οταν ο κοσμος του παιχνιδιου πειθει 100% και ειναι ισως ο πλέον ολοκληρωμένος και θέτει νεα δεδομένα ποιότητας, αμα λοιπον τα κανει ολα αυτα (και σιγουρα και αλλα που μου διαφεύγουν) και εσύ τρωγεσαι με το animation επειδη ο Γκέραλτ οταν στουκέρνει σε npc δεν τον ριχνει ή δεν πεφτει αυτος, ε θέλεις χωρις λογο να εισαι μιζερος. 9
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα