Alchemist` Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Καλησπέρα παιδιά, ίσως είναι ηλίθια η ερώτησή μου αλλά δεν βρίσκω άκρη... Εγκατέστησα χτες το paint dot net και έχω το εξής πρόβλημα: όταν βάλω transparency στο χρώμα με την "βούρτσα", έστω π.χ. κόκκινο με alpha 128, αυτό δεν μπαίνει σε όλα τα σημεία απ'όπου περνάει το brush. Αντίθετα μπαίνει το χρώμα αυτό στο πρώτο σημείο που πατήσω κλικ, και μόλις κουνήσω το ποντίκι, ξαναδημιουργείται ένας ίδιος κύκλος με το χρώμα αυτό λίγο πιο δίπλα. Στα σημεία των δύο κύκλων που είναι κοινά, το χρώμα αυτο "προστίθεται" πάνω στο προηγούμενο με αποτέλεσμα να μην είναι ομοιόμορφο το βάψιμο. Για να μην κουράζω, μιας και δεν μπορώ να το περιγράψω σωστά, συμβαίνει αυτό: Το πράσινο χρώμα, που είναι solid είναι ομοιόμορφο, αντίθετα μια "βουρτσία" με το κόκκινο χρώμα που είναι transparent προκαλεί το ανωτέρω αποτέλεσμα. Πως λύνεται αυτό? Υπάρχει κάποια ρύθμιση στο paintbrush? Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιο άλλο εργαλείο? Αυτό που θέλω είναι όλη η κόκκινη γραμμή να είναι ομοιόμορφη και να έχει το ίδιο χρώμα, με το ίδιο transparency όσο έχω πατημένω το κλικ, ανεξαρτήτως αν (αναγκαστηκα) το brush περνάει από το ίδιο σημείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
parsifal Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Γεια σου Alchemist`, καλή χρονιά. Δύο τρόπους σκέπτομαι: 1. Αλλάζεις το Blend Mode από Normal Blending σε Overwrite 2. Ή βάφεις με solid (non-transparent) κόκκινη βούρτσα σε ένα νέο layer και πειράζεις το transparency (opacity) ολόκληρου του layer αυτού (κάν' το 128 δηλαδή) πριν να το κάνεις merge down Το 2 δίνει πολύ πιο όμορφο οπτικά αποτέλεσμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2013 Γεια σου Alchemist`, καλή χρονιά. Δύο τρόπους σκέπτομαι: 1. Αλλάζεις το Blend Mode από Normal Blending σε Overwrite 2. Ή βάφεις με solid (non-transparent) κόκκινη βούρτσα σε ένα νέο layer και πειράζεις το transparency (opacity) ολόκληρου του layer αυτού (κάν' το 128 δηλαδή) πριν να το κάνεις merge down Το 2 δίνει πολύ πιο όμορφο οπτικά αποτέλεσμα... Σε ευχαριστώ για την βοήθεια... Η 2η λύση μου φαίνεται και η πιο σωστή, απλά πίστευα πως θα υπάρχει κάποια σχετική ρύθμιση. Σε άλλο πρόγραμμα ζωγραφικής που έχω (ενσωματωμένος editor του game maker) η βούρτσα λειτουργεί με τον τρόπο που περιγράφω, δλδ μέχρι να αφήσεις το κλικ βάζει σε όποιο σημείο περάσεις το ποντίκι το χρώμα με το alpha που έχεις επιλέξει χωρίς να κάνει "overlap" με τον εαυτό του. Υ.Γ. σε λίγο μπαίνει το 2014, καλή χρονιά ευχόμαστε ακόμη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα