Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εδώ ρε φίλε το ενιαίο μισθολόγιο θα ισχύσει και για τους αστυνομικούς(αν δεν ισχύει), τι βγαίνουν οι καραγκιόζηδες, τι δηλαδή? Οι αστυνομικοί απέξω και κάτι κωλοεργάτες να είναι στο ειδικό μισθολόγιο… ομγ εξυπνάδα.

 

και αυτό το πράγμα με την επίταξη, η εύκολη λύση δηλαδή!!! ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ!!!!
 

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αφού συμφωνείς λοιπόν που ακριβώς είναι η ένστασή σου στο συμμάζεμα του δημοσίου και στην ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας με την κατάργηση αθυροσκληρωτικών δομών;

 

Δεν έχω καμία ένσταση επ' αυτών, η ένσταση μου αφορά την ισοπεδωτική λογική ότι δεν παράγουμε τίποτα, την οποία βλέπω να λιβανίζουν πολλοί εδώ μέσα.

Δημοσ.

Δεν έχω καμία ένσταση επ' αυτών, η ένσταση μου αφορά την ισοπεδωτική λογική ότι δεν παράγουμε τίποτα, την οποία βλέπω να λιβανίζουν πολλοί εδώ μέσα.

 

Παράγουμε δυσανάλογα και με τον πληθυσμό μας και με το δημόσιο τομέα μας και με το πώς ζούσαμε μέχρι τώρα.

Δημοσ.

Aυξήσεις στα εισιτήρια φέρνουν οι απεργίες

Όχι που "τουλάχιστον ας αφήνανε ανοιχτές τις μπάρες να μπαίνει τσάμπα ο κόσμος για να χτυπηθεί η κυβέρνηση και η ΜΕΤΡΟ".

 

Στα μεγαλοπρεπή ΠΑΠΑΡΙΑ τους, και των δύο.

  • Like 1
Δημοσ.

Aυξήσεις στα εισιτήρια φέρνουν οι απεργίες

 

Ας βάλουν μπάρες παντού, ας διώξουν και τους μισούς ελεγκτές και τέρμα η λαθρεπιβίβαση.

 

Αλλά δεν το θέλουν αυτό τα κομματόσκυλα του ρουσφετιού και της ρεμούλας, για να μπορούν να εξυπηρετούν τους ημετέρους. 

 

Σωστά?

  • Like 2
Δημοσ.

Μπάρες όπως λες, μπούλο στους ελεγκτές και στα λεωφορεία η επιβίβαση ας γίνεται απ'την μπροστινή πόρτα όπου και θα δείχνουμε τα εισιτήρια/κάρτες στον οδηγό. Σε άλλες χώρες πώς μπορούν και το κάνουν δηλαδή;

  • Like 2
Δημοσ.

Παράγουμε δυσανάλογα και με τον πληθυσμό μας και με το δημόσιο τομέα μας και με το πώς ζούσαμε μέχρι τώρα.

 

Δεν είναι έτσι IMHO. Απλώς οι παραγωγικές ομάδες του ιδιωτικού τομέα και κάποιες του δημοσίου, θα έπρεπε να καρπώνονται τα μεγαλύτερα οφέλη της παραγωγής και κάποιες ρουσφετολογικές θέσεις, θα έπρεπε να καλύπτονται από χαμηλόμισθους αναξιοπαθούντες, (π.χ. θέσεις καθαριότητας στους Δήμους) ούτως ώστε να αποτελούν και ένα μοντέλο κοινωνικής πρόνοιας. 

 

Τέλος κάποιες ομάδες υψηλόμισθων συνταξιούχων θα έπρεπε να παίρνουν το αρχικό ποσό της σύνταξης τους, για την πρώτη δεκαετία και ύστερα από αυτό για το υπόλοιπο της ζωής τους το μισό αυτής, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες τους. Δεν γίνεται ο ΔΕΗτζης να παίρνει από τα 50 του, για 30 χρόνια ας πούμε 3.000 σύνταξη, για να φτιάξουν και τα παιδιά του και τα εγγόνια του σπίτια και άλλοι που δουλεύουν μια ζωή να μην τους φτάνουν ούτε για τα φάρμακα.

 

Μπάρες όπως λες, μπούλο στους ελεγκτές και στα λεωφορεία η επιβίβαση ας γίνεται απ'την μπροστινή πόρτα όπου και θα δείχνουμε τα εισιτήρια/κάρτες στον οδηγό. Σε άλλες χώρες πώς μπορούν και το κάνουν δηλαδή;

 

Και σε άλλες πόλεις γίνεται, δεν είναι θέμα χώρας. Στο Βόλο που μεγάλωσα εγώ, μια ζωή θυμάμαι να μπαίνω μόνο από τη μπροστινή πόρτα κι αν δεν είχα εισιτήριο, μου έκοβε ο οδηγός επιτόπου, ειδάλλως κατέβαινες.

 

Μάλιστα θυμάμαι το 95 που πρωτοκατέβηκα Αθήνα με τον πατέρα μου πόση εντύπωση μου προκάλεσε το ότι τα λεωφορεία άνοιγαν όλες τις πόρτες χωρίς έλεγχο.

Δημοσ.

Δεν είναι έτσι IMHO. Απλώς οι παραγωγικές ομάδες του ιδιωτικού τομέα και κάποιες του δημοσίου, θα έπρεπε να καρπώνονται τα μεγαλύτερα οφέλη της παραγωγής και κάποιες ρουσφετολογικές θέσεις, θα έπρεπε να καλύπτονται από χαμηλόμισθους αναξιοπαθούντες, (π.χ. θέσεις καθαριότητας στους Δήμους) ούτως ώστε να αποτελούν και ένα μοντέλο κοινωνικής πρόνοιας. 

 

Τέλος κάποιες ομάδες υψηλόμισθων συνταξιούχων θα έπρεπε να παίρνουν το αρχικό ποσό της σύνταξης τους, για την πρώτη δεκαετία και ύστερα από αυτό για το υπόλοιπο της ζωής τους το μισό αυτής, σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες τους. Δεν γίνεται ο ΔΕΗτζης να παίρνει από τα 50 του, για 30 χρόνια ας πούμε 3.000 σύνταξη, για να φτιάξουν και τα παιδιά του και τα εγγόνια του σπίτια και άλλοι που δουλεύουν μια ζωή να μην τους φτάνουν ούτε για τα φάρμακα.

 

 

Εμ, τώρα μιλάς όμως. Αυτά είναι προτάσεις (άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς - προσωπικά δεν το είχα σκεφτεί έτσι) και ανταλλαγή απόψεων. Εδώ πέρα 40 σελίδες διαβάζουμε το μανιφέστο και την κατήχηση (δε λέω για 'σένα) με μοναδική λύση να τιμωρηθούν αυτοί που φάγαν με χρυσά κουτάλια. Εχ.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμ, τώρα μιλάς όμως. Αυτά είναι προτάσεις (άσχετα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς - προσωπικά δεν το είχα σκεφτεί έτσι) και ανταλλαγή απόψεων. Εδώ πέρα 40 σελίδες διαβάζουμε το μανιφέστο και την κατήχηση (δε λέω για 'σένα) με μοναδική λύση να τιμωρηθούν αυτοί που φάγαν με χρυσά κουτάλια. Εχ.

 

Όλοι έχουμε περάσει από τη φάση του αφορισμού, καιρός να πάμε παρακάτω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ας βάλουν μπάρες παντού, ας διώξουν και τους μισούς ελεγκτές και τέρμα η λαθρεπιβίβαση.

 

Αλλά δεν το θέλουν αυτό τα κομματόσκυλα του ρουσφετιού και της ρεμούλας, για να μπορούν να εξυπηρετούν τους ημετέρους. 

 

Σωστά?

 

 Μπαρες και μιση τιμη στα εισητηρια, ελεγκτες δεν ειναι αναγκη καν να διώξουν μπορουν να τους βαλουν διπλα στις μπαρες να ελεγχουν ποιοι χτύπησαν εισητηριο οπως γινεται στην Αγγλια.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν η κυβερνηση λυγισει στα αιτηματα των απεργων, δεν μπορει η τροικα να μας βαλει χερι με την επομενη δοση? Μιας και οι συλλογικες συμβασεις ηταν κατι που μας ειχανε πει να αλλαξουμε?

 

Θα μπούν αυτόματα μέτρα απο την στιγμή που εξαιρείται ο Χ-Υ κλάδος και δεν εξοικονομούνται χρήματα απο αυτούς. Με λίγα λόγια θα την πληρώσουν όλοι ΞΑΝΑ.

Δημοσ.

 Μπαρες και μιση τιμη στα εισητηρια, ελεγκτες δεν ειναι αναγκη καν να διώξουν μπορουν να τους βαλουν διπλα στις μπαρες να ελεγχουν ποιοι χτύπησαν εισητηριο οπως γινεται στην Αγγλια.

 

Και αυτό σωστό, εφόσον είναι εφικτό και δεν επιβαρύνεται ο επιβάτης.

 

Αυτό είναι το ιδεατό βασικά, για να μην χάνει και ο κοσμάκης τη δουλειά του.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...